Gå til innhold

Noen som IKKE spiser ute på 17. Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser ikke ute, vi griller som regel, men i år blir det hjemmelagd elggryte! Lages i dag og varmes opp i morgen! Sparer mye tid:)

Anonymous poster hash: e590a...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal spise hummer hjemme :)

Når kan jeg komme?😃 Hehe..... har alltid hatt lyst til å smake hummer! Er det så godt som de sier? Kos dere😃😃

Så frekk du er!

Anonymous poster hash: f3039...89a

Skrevet

Langbord i gata, alle griller eget kjøtt og deler alt av tilbehør, ungene løper rundt og koser seg, helt hærlig! Elsker rekkehuslivet!

Anonymous poster hash: 4e7a0...d0d

Gjest Zaria
Skrevet

Når kan jeg komme?😃 Hehe..... har alltid hatt lyst til å smake hummer! Er det så godt som de sier? Kos dere😃😃

Så frekk du er!

Det var ment som en spøk😃😃

Skrevet

De siste årene har svigermor invitert oss på middag, så har blitt en slags tradisjon at vi dra dit etter at vi har sett på de eldste gå i tog og vært på skolen en tur.

Skrevet

Når kan jeg komme? Hehe..... har alltid hatt lyst til å smake hummer! Er det så godt som de sier? Kos dere

Så frekk du er!

Det var ment som en spøk

Var jo aldeles ikke frekt, skjønte at det var en spøk. Ikke alle som forstår ironi ;)

Skrevet

Vi spiser ikke ute på 17mai! Det orker jeg ikke. Overpriset, overbefolket og STRESS! har spist ute en gang på 17mai, og det skjer ikke igjen... Det er alt for få spisesteder i denne mellomstore byen, og "alle" spiser ute..

Vi lager vår egen gode frokost hjemme.. Med eggerøre, laks, div pålegg, rømmegraut og spekeskinke. Så griller vi på ettermiddagen hjemme med familie og venner.

blir selvsagt en pølse og litt is på skolen, men ikke noen resturant eller noe.

Anonymous poster hash: 3e709...7e1
Skrevet

Vi spiser muligens litt pølse, is og kake på skolen, men ellers spiser vi hjemme.

Vi får gjester til lunch. Da griller vi og spiser desserter og kaker i store mengder (spleiselag). På kvelden sitter vi med bena på bordet og spiser rester når vi har lyst. Jeg tror aldri jeg har spist på restaurant på 17. Mai i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: a165b...7bb

Skrevet

Spiser aldri ute lenger. Alltid lang tid å vente før man får bord, dårlig og overpriset mat og kelnere som ivrer etter at man skal bli ferdig så de kan ta neste bordsetning.

Vi spiser hjemme, spekemat sammen med familie.

Skrevet

Vi er 6 familier som har koldtbord hver 17. Mai. Alle tar med et par retter hver, is og pølser til barna, prosecco og jordbær, og kaker. Bytter på å ha det hjemme hos hverandre. En utrolig koselig tradisjon vi har!❤️ møtes etter barnetoget og koser oss frem til borgertoget.

Skrevet

.. Og hva spiser dere da?

Anonymous poster hash: 307ab...893

Pleier å spise pølse, is og kaker ute og grille på kvelden:-)

Anonymous poster hash: 08bef...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...