Gå til innhold

Noen som IKKE spiser ute på 17. Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Og hva spiser dere da?

Anonymous poster hash: 307ab...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølser :)

Anonymous poster hash: e570f...35f
Skrevet

Spiser ikke ute. Bruker å grille eller spise lammesteik hos tante og onkelen min. Etterpå er det kaffe og kake der eller på skolen.

Anonymous poster hash: dfafb...bf1
Skrevet

Vi har frokost hos pappa og kona og griller hos mamma og samboer utpå ettermiddag,når alt er ferdig :)

Det er jo så himla fullt overalt, hadde aldri orket det styret med å spise ute.

Skrevet

Vi griller. Kjøtt, laks og pølser med diverse tilbehør.

Skrevet

Vi skal spise hummer hjemme :)

Skrevet

Vi har aldri noen sinne spist ute på 17. mai, verken da jeg var liten eller nå når jeg er i voksen alder. Kjenner jeg får frysninger ved tanken. 

Anonymous poster hash: 25df9...993
Gjest Sekretøsa
Skrevet

I år skal vi grille. I fjor var det koldtbord. Spiser aldri ute. Kanskje når ungene er større

Skrevet

spiser ute i år, mest fordi jeg er høygravid og vil stresse minst mulig ;)

vanligvis lager jeg til med rømmegrøt, spekemat med tilbehør. kake eventuelt desær, etter ønske.

og fyller is i fryseren!

Skrevet

Vi spiser ikke ute. Koldtbord som en litt sen frokost, og grillmat utpå dagen etter tog osv. 😊🇳🇴

Anonymous poster hash: 17208...fc6

Skrevet

Alltid hjemme hos noen. Griller som regel.

Skrevet

Spiser pølser :) alltid gjort!

Anonymous poster hash: 858fc...ef4

Skrevet

Har aldri spist ute på 17. mai

Spiser alltid hjemme. Har enten koldtbord, rømmegrøt med spekemat eller kjøttsuppe. Har grillet noen år, hvis været har vært fint

Anonymous poster hash: a249c...5fa
Skrevet

Spise ute? Nei fy for et stress! Vi koser oss hjemme med grillmat hvor ungene kan løpe og leke og kose seg istede for å måtte sitte i ro på et overfylt spisested.

Anonymous poster hash: 8bb15...a04

Skrevet

Vi griller

Anonymous poster hash: 733bb...440

Skrevet

I år er det koldtbord hjemme ☺

Skrevet

Har spist ute ett år, og da valgte vi en kinarestaurant gjemt bort i noen gater, hvor vi hadde restauranten så og si for oss selv. Noe annet hadde vært helt utenkelig. Har du sett folkemengdene der er ute på 17 mai? Huff og huff! Det orker ikke jeg når jeg skal kose meg med maten.

Anonymous poster hash: 5c0be...e44
Skrevet

Pølser eller rømmegrøt er på menyen der vi er.

Skrevet

Pølser på skolen, og grilling hjemme etterpå.

Skrevet

Vi har aldri noen sinne spist ute på 17. mai, verken da jeg var liten eller nå når jeg er i voksen alder. Kjenner jeg får frysninger ved tanken. 

Glemte å si hva vi spiser: Vi har ingen spesiell tradisjon, bortsett fra at det alltid blir pølser og is. I år skal vi være hos svigerfar, og da blir det sodd, grillpølser og kaker. Og så kommer vi til å spise karbonader med løk og ertestuing som kveldsmat siden det blir mat hos svigerfar ganske tidlig. 

Skrevet

Nei, det har vi aldri gjort. Vi tar noe svært enkel mat etter feiringen. Det blir noen rundstykker og/eller pølser mens vi er ute på arrangementet da.

Skrevet

For mange år siden, i mitt tidligere ekteskap, bestilte vi alltid bord på hotellets overdådige koldtbord. Det varierte hvor mange vi var, men dette var en familiegreie og som regel var det veldig hyggelig.

Nå har vi ikke så særlig fastlagte tradisjoner, men i år er vi invitert til noen venner på mat og kaffe etter barnetog og leker.

Anonymous poster hash: c6402...29f

Skrevet

Har aldri spist ute 17.mai. I år spiser vi hos svigers, blir en fantastisk gryterett.

Skrevet

Spiser hjemme. Orker ikke styret med å spise ute. Lange køer. Barna får pølser.

Anonymous poster hash: e7be9...b1e

Skrevet

Skal samle hele familien som vi pleier og da blir det middag hos oss etter barnetoget og aktivitetene på skolen :) Har noen ganger spist koldtbord på et hyggelig vertshus, men det var før vi fikk egen bolig med plass til alle.

Anonymous poster hash: 6c656...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...