Gå til innhold

Gravid med en ny date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte han, hi? Håper dere finner ut av det på en god måte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud dame, du er på min alder og greier dette... 😲 hvordan er det mulig å være så uansvarlig??!

Anonymous poster hash: 6d2be...e48

Takk. Det er nettopp dette jeg regner med at de fleste tenker. Men det var faktisk ikke så vanskelig. Var på p-piller tiltross for at han er eneste jeg har hatt sex med på et år. Men resultatet er uansvarlig. Tiltross for at sjangsen for at en dame i tredveårene på p-piller blir gravid etter en gang, ikke kan sies å være veldig store.

Ok såpass ja, da beklager jeg at jeg var så frekk i første melding. Håper du finner ut av det ❤️

Anonymous poster hash: 6d2be...e48

Skrevet

"Og hva vil egentlig folk si?"

Vi lever i 2015.

Hilsen folk.

Anonymous poster hash: b2ad6...d75
Skrevet

Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort??

Er fem ganger fort? En eller to er fort. Tre og fire er vanlig. Fem er litt tregt?

Anonymous poster hash: b2ad6...d75

Skrevet

Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort??

Er fem ganger fort? En eller to er fort. Tre og fire er vanlig. Fem er litt tregt? Anonymous poster hash: b2ad6...d75

Kan ikke skjønne at folk skal mene noe som helst!!

Det er da revnende likgyldig for ALLE andre om folk har sex første kvelden, eller tiende kvelden! Hjelpes....

Anonymous poster hash: e7fae...392

Skrevet

Ei venninne av meg ble gravid med en fyr hun hadde seg med på fest. Hun tok abort.

6 mnd skjedde det samme igjen. Med samme fyr. De tok det som et tegn fra skjebnen. Nå er de gift og har tre barn til.

De slet ei stund med aborten, helt til de innså at da hadde de jo aldri fått sin førstefødte.

Anonymous poster hash: 62943...963

Skrevet

Jeg har vært i lignende situasjon... For mange mange år siden! Men vi var sammen og hadde vært det noen mnd bare. Jeg var 20 og han nesten 18! Han var faktisk voksen nok til å spørre "hva skal VI gjøre" ikke noe panikk eller noe selvom jeg er sikker på at han ikke var klar for det.. Jeg valgte abort og har ikke angret på det. Vi var sammen noen år,men ikke i dag. Du må tenke igjennom hva du vil. Er du villig til å være alene forelder? For min del kunne jeg aldri tenkt meg det. Har villet vært 100% sikker på at forholdet skal fungere med samme syn og verdier (har det i dag med den "riktige" mannen og to barn) men på en annen side så var jeg 20 år og i dag 32. Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg nok kanskje tenkt annerledes iom alder osv. Men syntes du skal tenke på deg selv først og fremst...hva DU vil... Drit i alle andres meninger.

Anonymous poster hash: 899da...752

Skrevet

Ble gravid etter 3 mnd i forholdet. Om det kan sammenlignes. Barnet er 14 mnd gammel snart og har vært sammen i to år. Min samboer ble glad og har aldri angret :-)

Anonymous poster hash: 916eb...389

Skrevet

Ikke sikkert dette er så ille? :)

Fortell han det snarest, han har rett til å ta avgjørelsen sammen med deg. (Tenker abort )Dama skal beskyttes på alle måter i en sånn situasjon, men mannen har jaggu rettigheter han også. Du gikk jo på p-pille, noe han sikkert er informert om.

Anonymous poster hash: b49ff...82c

Skrevet

Her lyser det muffins noe de aller fleste vil tenke også. Garantert at du har blitt gravid med vilje. Sykt!!

Anonymous poster hash: 72505...7aa

Hvordan lyser en muffins? Er det pent lys i muffinsen? Kan du dele oppskriften? Ser for meg at lysende muffins hadde gjort seg i kjøkkenvinduet. På forhånd takk 😊

Skrevet

Her lyser det muffins noe de aller fleste vil tenke også. Garantert at du har blitt gravid med vilje. Sykt!!

Anonymous poster hash: 72505...7aa

Hvordan lyser en muffins? Er det pent lys i muffinsen? Kan du dele oppskriften? Ser for meg at lysende muffins hadde gjort seg i kjøkkenvinduet. På forhånd takk

Det er som boller med krem i. Man må altså bare putte inn en batteridrevet liten lyspære i muffinsen. Man må passe på at pæra stikker litt opp av bolla, så det synes vel og godt. 

Muffinsoppskriften er som følgende: En neve kvinne, dynket i egg, en neve mann med en eller to steiner. To hele kjønnsorganer rett i deigen, mikses godt sammen. Så tilsetter du litt olje for fuktighet, og dette må virkelig piskes en stund. Og til slutt: en dæsj med mannesaus. Stort sett er det bare nok til èn form, man av og til blir det nok til to og tre former, det kommer an på hva slags størrelse du har på dæsjen med mannesaus og hvor godt kvinnen er dynket i egg. Så settes det i ovnen, og vôila! På riktige innstillinger, blir dette altså minst ett barn. Har du lys i, kan det hende barnet blir geni.

Anonymous poster hash: 32eaf...ced

Skrevet

Har du snakket med han? Om ikke, så er det nok på tide, kanskje han overrasker deg?

Jeg ble selv u planlagt gravid, oppdaget det 1 mnd etter jeg og samboeren ble sammen, var ikke mye stas å fortelle han at jeg var blitt gravid etter "en runde i senga", eneste gangen vi hadde sex, da med kondom av alle ting.. Var vanskelig å fortelle han det, men han lyste opp i et stort smil så fort ordene "jeg er gravid" kom ut av munnen på meg, selv satt jeg der å vurderte abort, jeg var i sjokk, siden jeg fikk vite i 2007 at jeg ikke kunne bli gravid, ikke noe fornuft å finne hos meg... Av oss var det jeg som brukte lengst tid på å velge hvor vidt jeg beholdt eller ikke, han ønsket at jeg skulle beholde, fra det sekundet jeg fortalte han om graviditeten.
Det er snart 6 år siden nå, har to herlige barn... Den mannen overrasket meg den dagen, og kan fortsatt finne på å overraske meg, på en slik måte at hele jeg smelter..

• 5 år senere...
Skrevet
LilleVilje skrev (På 9.5.2015 den 22.09):

Dere er jo to om å ha hatt sex, to om ansvaret for dette. Det er du som til syvende og sist har siste ordet, siden det er du som skal eller ikke skal bære frem barnet, men prat med ham, gi ham en sjanse til å bli sjokkert, reagere litt, og så lande.

Da jeg nettopp hadde møtt min samboer, trodde jeg at jeg var blitt gravid til tross for prevensjon, fordi mensen var forsinket - og jeg er vanligvis presis. Jeg fortalte ham det med en gang, og det var han glad for, for da fikk han være med på alle tankene helt fra starten. Han endte opp med å si "da må jeg begynne å spise billigere middager og spare penger til barnet!" med et smil, og fra da var vi to om det. Nå var jeg ikke gravid den gangen, men hadde jeg vært det, hadde han villet ta del i det. Og dette var etter kanskje seks-syv dater, altså ikke noe særlig mer.

Mitt råd er å fortelle ham det ganske snart, så han ikke føler at du har holdt ham utenfor noe så viktig. Du bør være ærlig og si at du faktisk ikke kan tenke deg abort, at du aldri hadde noen intensjon om å lure ham, men nå er det som det er - og så la ham få litt tid på seg.

Jeg kjenner folk som har blitt gravide etter første gang de hadde sex, og som er lykkelig gift med flere barn i dag, atten år etter - det går an, det også ;)

Så godt å høre at det kan gå fint også. 

Anonymkode: bce72...9d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så godt å høre at det kan gå fint også. 

...skrev du i dag, seks år senere?

Anonymkode: 60942...8dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.4.2021 den 22.23):

...skrev du i dag, seks år senere?

Anonymkode: 60942...8dd

Kan gå like greit idag. Helt sikkert flere i dette tilfellet. 

Skrevet

Det kan vel gå begge veier, men hvis du tenker at dette klarer du helt på egenhånd, hvis fyren skulle feige ut, så hadde jeg kjørt på og fått barnet.

Jeg ble gravid med en jeg hadde vært sammen med i 5 mndr, han ville egentlig ha barnet og vi fortsatte å være sammen, men så ombestemte han seg etter at barnet var født, han ville ikke ha barnet likevel, så det ble slutt og jeg har vært alene med ansvaret i snart 20 år. 

Det har ikke alltid vært like lett og med lite nettverk, men jeg har aldri angret på at jeg beholdt barnet jeg hadde glatt gjort det igjen. 

Anonymkode: 41c16...def

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det kan vel gå begge veier, men hvis du tenker at dette klarer du helt på egenhånd, hvis fyren skulle feige ut, så hadde jeg kjørt på og fått barnet.

Jeg ble gravid med en jeg hadde vært sammen med i 5 mndr, han ville egentlig ha barnet og vi fortsatte å være sammen, men så ombestemte han seg etter at barnet var født, han ville ikke ha barnet likevel, så det ble slutt og jeg har vært alene med ansvaret i snart 20 år. 

Det har ikke alltid vært like lett og med lite nettverk, men jeg har aldri angret på at jeg beholdt barnet jeg hadde glatt gjort det igjen. 

Anonymkode: 41c16...def

Han jeg holder på med (4mnd nå)snakker om "når jeg en dag blir pappa" osv. Så...bla bla bla. 

Er sjansen stor for at han blir barnefar til mine barn? 😇

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Han jeg holder på med (4mnd nå)snakker om "når jeg en dag blir pappa" osv. Så...bla bla bla. 

Er sjansen stor for at han blir barnefar til mine barn? 😇

Det kommer an på hvor mange han ligger med samtidig. 

Anonymkode: 82af4...f0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det kommer an på hvor mange han ligger med samtidig. 

Anonymkode: 82af4...f0d

Er bare meg. Stoler på han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...