Usikker_ Skrevet 10. mai 2015 #26 Skrevet 10. mai 2015 Det er ikke bare du som har pult. Om han ikke hadde lyst på barn kunne han brukt kondom. Vil du ha barnet så behold det. Har du mange barn fra før? Har ikke barn fra før...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #27 Skrevet 10. mai 2015 Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort?? Hæææ???? Pulte før vi datet jeg. Er ikke nødvendig å kaste bort tida heller Anonymous poster hash: 54505...912
Usikker_ Skrevet 10. mai 2015 #28 Skrevet 10. mai 2015 Drittsekk ?? Anonymous poster hash: c4f23...55f Det er jo ikke strengt tatt slemt på noen som helst måte å beholde et barn. Men jeg føler det jo litt som jeg ødelegger livet hans... Det at det er mitt valg gir jo meg plutselig et enormt ansvar for både mitt, barnet og ikke minst hans liv. (Jeg er sannsynligvis ganske farget av en samboer som, selv om han i forkant sa han ønsker barn, nærmest tvang meg til å ta abort)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #29 Skrevet 10. mai 2015 Drittsekk ?? Anonymous poster hash: c4f23...55f Det er jo ikke strengt tatt slemt på noen som helst måte å beholde et barn. Men jeg føler det jo litt som jeg ødelegger livet hans... Det at det er mitt valg gir jo meg plutselig et enormt ansvar for både mitt, barnet og ikke minst hans liv. (Jeg er sannsynligvis ganske farget av en samboer som, selv om han i forkant sa han ønsker barn, nærmest tvang meg til å ta abort) Han hadde også et valg. Han valgte å ta den risikoen da han gikk til sengs (eller hvor det nå var) med deg. Om livet hans blir ødelagt av å få et barn, så er det HAN som har ødelagt livet sitt. Anonymous poster hash: 16c1d...6c0
Usikker_ Skrevet 10. mai 2015 #30 Skrevet 10. mai 2015 Tusen takk for alle som deler. Jeg er helt klar for å ta ansvar og synes det er veldig betryggende å høre positive historier, og å kunne forbredre meg på de negative holdningene.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #31 Skrevet 10. mai 2015 Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort??Hæææ???? Pulte før vi datet jeg. Er ikke nødvendig å kaste bort tida heller Anonymous poster hash: 54505...912 Hahaha! Bra noen forsvarer kvinnelig seksualdrift! Anonymous poster hash: 8967f...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #32 Skrevet 10. mai 2015 Her lyser det muffins noe de aller fleste vil tenke også. Garantert at du har blitt gravid med vilje. Sykt!! Anonymous poster hash: 72505...7aa
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #33 Skrevet 10. mai 2015 Her lyser det muffins noe de aller fleste vil tenke også. Garantert at du har blitt gravid med vilje. Sykt!! Anonymous poster hash: 72505...7aa Forklar oss gjerne nærmere hva du baserer den teorien på? Egne erfaringer? Jeg klarte å bli uplanlagt gravid i en alder av 39 år. Eller mener du at INGEN noen gang får uplanlagte barn? Anonymous poster hash: 9dda9...d58
Miss Honey Skrevet 10. mai 2015 #34 Skrevet 10. mai 2015 Her lyser det muffins noe de aller fleste vil tenke også. Garantert at du har blitt gravid med vilje. Sykt!! Anonymous poster hash: 72505...7aa Hvorfor mener du det? P-piller virker ikke på alle. Jeg har blitt gravid på p-piller to ganger. Begynte selvfølgelig på annen prevansjon da. At p-piller er 99% sikkert betyr ikke at det er det for alle. For noen er det 100% sikkert og hos andre kanskje 70%. forsto du det eller skal jeg forklare det nærmere?
justme76 Skrevet 10. mai 2015 #35 Skrevet 10. mai 2015 Snakk med han. Forhåpentligvis er han såpass voksen at han skjønner å ta sitt ansvar. Uhell skjer. Masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #36 Skrevet 10. mai 2015 Jeg synes du skal fortelle han det så fort som mulig. Det er viktig også for hans følelser å bli inkludert så raskt som mulig. Hadde jeg vært i 30-årene hadde jeg beholdt. Det kan jo hende han er en flott mann som tar ansvar! Uansett, lykke til! Og du, ikke bry deg om hva andre mener, de for feie for sin egen dør! Anonymous poster hash: 6e55d...92f
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #37 Skrevet 10. mai 2015 Beklager å være direkte, men har dete ubeskyttet sex må dere ta konsekvensene av dette..... Anonymous poster hash: 091ad...f1e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #38 Skrevet 10. mai 2015 Er dette noen krise da? Dere har hatt sex og blitt gravid, uplanlagt. Jaja, sånt skjer og nå må dere ta det ansvaret som følger med. Dere er voksne og i stand til å ta vare på et barn, ergo ville jeg i din situasjon beholdt uansett hva pappan ville sagt. Jeg hadde sex på andre date forresten, gikk ikke på første for da var vi på cafe;) Anonymous poster hash: 8898e...ab7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #39 Skrevet 10. mai 2015 Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort?? Herre for en kjeft det var på deg. Du prater som en av parkens løse fugler. Anonymous poster hash: 1e866...8de
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #40 Skrevet 11. mai 2015 Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort??Herre for en kjeft det var på deg. Du prater som en av parkens løse fugler. Anonymous poster hash: 1e866...8de He he, på seg selv kjenner man andre og dømmer deretter Anonymous poster hash: a1b60...658
Tulla99 Skrevet 11. mai 2015 #41 Skrevet 11. mai 2015 Ja, det skjedde ikke helt som det skulle. Men vi har datet fem ganger og jeg fant nettopp ut at jeg er gravid. (Garantert med ham). Jeg har tatt abort før (da i fast forhold ovt fem år, men han ville ikke ha barn) og lovte meg selv å aldri gjøre det igjen. Men nå lurer jeg på hvor drittsekk jeg egentlig er om jeg vil beholde det. Og hva vil egentlig folk si? Man hører jo gutter snakke om gale jenter som bare prøver å bli gravide. (Jeg er def. Ikke en av dem, men ting er som de er) Jeg har forresten ikke sagt noe til ham enda. Må tenke litt på egenhånd først... Er det noen som har noen erfaringer/reaksjoner? Ps: Vi er begge i begynnelsen av 30årene. Anonymous poster hash: 8967f...5d0 Dere var to voksne mennesker og hvis han ikke sørget for prevensjon selv så vet han vel at det er du som bestemmer. Sikkert surt for han hvis dere ikke skal være sammen og han ev. blir pappa mot sin vilje, men slik er nå reglene
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #42 Skrevet 11. mai 2015 Jeg og samboeren hadde datet en liten stund og var så godt som et par (uoffisielt) og dro på ferie i Spania sammen. Jeg ble plutselig usikker på om jeg kunne blitt gravid (gikk på P-ring og den var så i veien, ble gjerne tatt ut når vi lå sammen). Vi tok hele samtalen om "Hva gjør vi hvis", han sa han ville støtte meg uansett hva og viste seg å være utrolig reflektert og voksen når det kom til det.. Jeg var ikke gravid da og vi ble offisielt et par i løpet av turen, nå har vi vært sammen i noen år, har hus og bil og termin i august Men jeg ville snakket med han.. Absolutt.. stakkars mann, det er muligens det første livet han har laget og så skal han bli røvet fra seg å ha en mening eller muligheten til å delta? Anonymous poster hash: 2c17d...f5b
Tulla99 Skrevet 11. mai 2015 #43 Skrevet 11. mai 2015 Jeg og samboeren hadde datet en liten stund og var så godt som et par (uoffisielt) og dro på ferie i Spania sammen. Jeg ble plutselig usikker på om jeg kunne blitt gravid (gikk på P-ring og den var så i veien, ble gjerne tatt ut når vi lå sammen). Vi tok hele samtalen om "Hva gjør vi hvis", han sa han ville støtte meg uansett hva og viste seg å være utrolig reflektert og voksen når det kom til det.. Jeg var ikke gravid da og vi ble offisielt et par i løpet av turen, nå har vi vært sammen i noen år, har hus og bil og termin i august Men jeg ville snakket med han.. Absolutt.. stakkars mann, det er muligens det første livet han har laget og så skal han bli røvet fra seg å ha en mening eller muligheten til å delta? Anonymous poster hash: 2c17d...f5b Han har full rett til å delta i barnets liv, men han kan ikke tvinge mor til å ta abort hvis hun vil beholde. Men, uansett må du selvsagt snakke med han om dette
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #44 Skrevet 11. mai 2015 Jeg og samboeren hadde datet en liten stund og var så godt som et par (uoffisielt) og dro på ferie i Spania sammen. Jeg ble plutselig usikker på om jeg kunne blitt gravid (gikk på P-ring og den var så i veien, ble gjerne tatt ut når vi lå sammen). Vi tok hele samtalen om "Hva gjør vi hvis", han sa han ville støtte meg uansett hva og viste seg å være utrolig reflektert og voksen når det kom til det.. Jeg var ikke gravid da og vi ble offisielt et par i løpet av turen, nå har vi vært sammen i noen år, har hus og bil og termin i august Men jeg ville snakket med han.. Absolutt.. stakkars mann, det er muligens det første livet han har laget og så skal han bli røvet fra seg å ha en mening eller muligheten til å delta? Anonymous poster hash: 2c17d...f5b Han har full rett til å delta i barnets liv, men han kan ikke tvinge mor til å ta abort hvis hun vil beholde. Men, uansett må du selvsagt snakke med han om dette Jeg sier ikke at han skal få lov til å hindre henne men jeg tror det er større sannsynlighet for hyggeligere utkom av litt dialog i en så stor sak. Anonymous poster hash: 2c17d...f5b
Tulla99 Skrevet 11. mai 2015 #45 Skrevet 11. mai 2015 Jeg og samboeren hadde datet en liten stund og var så godt som et par (uoffisielt) og dro på ferie i Spania sammen. Jeg ble plutselig usikker på om jeg kunne blitt gravid (gikk på P-ring og den var så i veien, ble gjerne tatt ut når vi lå sammen). Vi tok hele samtalen om "Hva gjør vi hvis", han sa han ville støtte meg uansett hva og viste seg å være utrolig reflektert og voksen når det kom til det.. Jeg var ikke gravid da og vi ble offisielt et par i løpet av turen, nå har vi vært sammen i noen år, har hus og bil og termin i august Men jeg ville snakket med han.. Absolutt.. stakkars mann, det er muligens det første livet han har laget og så skal han bli røvet fra seg å ha en mening eller muligheten til å delta? Anonymous poster hash: 2c17d...f5b Han har full rett til å delta i barnets liv, men han kan ikke tvinge mor til å ta abort hvis hun vil beholde.Men, uansett må du selvsagt snakke med han om dette Jeg sier ikke at han skal få lov til å hindre henne men jeg tror det er større sannsynlighet for hyggeligere utkom av litt dialog i en så stor sak. Anonymous poster hash: 2c17d...f5b Det er vi skjønt enige om:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #47 Skrevet 11. mai 2015 Var i samme situasjon som deg,brukte prevensjon.. Men gravid ble jeg,beholdt barnet.. Var aldri tvil.. Grudde meg til å fortelle det til bf,men han tok det kjempe bra.. Ikke sammen nå,men har godt forhold til han og familien. Anonymous poster hash: c3fbc...b77
Tulla99 Skrevet 11. mai 2015 #48 Skrevet 11. mai 2015 Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort??Herre for en kjeft det var på deg. Du prater som en av parkens løse fugler. Anonymous poster hash: 1e866...8de He he, på seg selv kjenner man andre og dømmer deretter Anonymous poster hash: a1b60...658 😐 backfire er noe dritt😂 og helt normalt her inne
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #49 Skrevet 11. mai 2015 Snakk med han, det må du gjøre så fort som mulig! Jeg ville uansett beholdt, blir du alene, så greier du det helt fint! :-) Anonymous poster hash: 0aba2...a2b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #50 Skrevet 11. mai 2015 Hvordan kan du allerede ha hatt sex med en du har datet fem ganger... Er det mulig å spre beina så fort?? He he, tenkte jeg også... Huff. Anonymous poster hash: 81b12...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå