Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #51 Skrevet 11. mai 2015 Det lengste av de forholdene varte 3 mnd. Hi Anonymous poster hash: 6f81e...f12 Jeg synes ikke fem forhold og 30 ONS egentlig er skremmende mye, men det er litt skremmende at han aldri har hatt en kjæreste i mer enn tre måneder... Der ville det ringt noen varselbjeller hos meg, i alle fall. Anonymous poster hash: c6771...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #52 Skrevet 11. mai 2015 Jeg spurte ikke. Ut av det blå fortalte han selv at han hadde hatt sex med 20-30 stk og da vært i 5 forhold der det lengste hadde vart i 3 mnd. Hi Anonymous poster hash: 6f81e...f12 Underlig, men mulig han har fått slike spørsmål fra dater tidligere og derfor ville si det før han falt for deg, dersom det var en dealbreaker? Men til opplysning så betyr da ikke sex med 20- 30 stykker one night stands! Jeg har vel selv hatt sex med litt over 20, kun omtrent 5- 6 av disse har vel vært one night stands. Resterende har vært med kjærester, menn jeg har datet og hatt sex med gjentatte ganger før vi har funnet ut at det ikke blir oss, menn som har vært mine elskervenner over kortere eller lengre tid. No regrets. Har for det meste hatt mange deilige seksuelle opplevelser og passet på å beskytte meg og teste meg. Anonymous poster hash: 243a7...41f Sex med totalt 20-30 stk. Og 5 forhold. Hi Anonymous poster hash: 6f81e...f12 Du gjentar bare deg selv, leste du overhodet det jeg skrev? At han har hatt sex med 20- 30 stk, betyr ikke at han har hatt 20-30 ons. Han kan ha hatt en rekke vennskap/seksuelle relasjoner som ikke passer inn under betegnelsen "forhold". Anonymous poster hash: 243a7...41f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #53 Skrevet 11. mai 2015 Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at en mann ikke hadde hatt mange langvarige forhold bak seg, men at han hadde satset på flere som så maksimalt varte tre måneder hadde jeg nok stusset over. En del er nok kresne, og trives med og nyter singeltilværelsen i tyveårene, men oppdager på et tidspunkt at nettopp dette har medført at de senere blir vurdert som uaktuelle partnere når de selv kommer til et punkt der de er klare for noe mer langvarig. Jeg reagerer nok aller mest på at han har hatt 30 one night stands... Hva er grunnen til at de ikke har gitt mersmak for hans eller jentenes del? Anonymous poster hash: 243a7...41f Som ONS så tenker jeg da på sex med samme person maksimalt en eller to ganger... Ser ut som min definisjon kanskje er noe annerledes enn andres her. Anonymous poster hash: 243a7...41f Ser ikke noen som har en annen definisjon? Anonymous poster hash: f829e...e76 Jo, de fleste andre tydeligvis... Han har visst kun sagt at han har hatt sex med 20- 30, ikke at disse 20-30 var one night stands. At det må være snakk om ONS er det HI som har konkludert med, siden hun ikke klarer å se nyanser av relasjoner mellom fast forhold og ONS.... Anonymous poster hash: 243a7...41f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #54 Skrevet 11. mai 2015 30 flere ons enn meg og 4 forhold mer. Altfor mye for min del. Men så er jeg en håpløs romantikker Jeg har også en liten romantisk side, men jeg har aldri tenkt at det er noe som helst romantisk over å "spare seg til den rette". Anonymous poster hash: 243a7...41f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #55 Skrevet 11. mai 2015 30 flere ons enn meg og 4 forhold mer. Altfor mye for min del. Men så er jeg en håpløs romantikker Jeg har også en liten romantisk side, men jeg har aldri tenkt at det er noe som helst romantisk over å "spare seg til den rette". Anonymous poster hash: 243a7...41f Det er vel en del nyanser mellom "spare seg til den rette" og ha tilfeldig sex... Jeg vil også kalle meg selv en romantiker, og har kun sex med mennesker jeg elsker. Var ikke jomfru på bryllupsnatten av den grunn. Anonymous poster hash: b28fd...c80
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #56 Skrevet 11. mai 2015 Det mest sjokkerende er at hsns lengste forhold kun har vart i 3 måneder. Anonymous poster hash: 72c84...f4e
Jippipippi Skrevet 11. mai 2015 #57 Skrevet 11. mai 2015 30 flere ons enn meg og 4 forhold mer. Altfor mye for min del. Men så er jeg en håpløs romantikker Jeg har også en liten romantisk side, men jeg har aldri tenkt at det er noe som helst romantisk over å "spare seg til den rette". Anonymous poster hash: 243a7...41f Det er vel en del nyanser mellom "spare seg til den rette" og ha tilfeldig sex... Jeg vil også kalle meg selv en romantiker, og har kun sex med mennesker jeg elsker. Var ikke jomfru på bryllupsnatten av den grunn. Anonymous poster hash: b28fd...c80 Jeg tenker egentlig ikke på å spare seg til den rette. Mer det at sex bør være mellom to personer som liker hverandre. Jeg tror sexen blir bedre da. Skulle jeg funnet meg en ny, så burde han hatt samme syn(har med verdier å gjøre)som meg😄 da blir 20-30 mange. Men jeg er gammeldags har jeg skjønt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #58 Skrevet 12. mai 2015 Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at en mann ikke hadde hatt mange langvarige forhold bak seg, men at han hadde satset på flere som så maksimalt varte tre måneder hadde jeg nok stusset over. En del er nok kresne, og trives med og nyter singeltilværelsen i tyveårene, men oppdager på et tidspunkt at nettopp dette har medført at de senere blir vurdert som uaktuelle partnere når de selv kommer til et punkt der de er klare for noe mer langvarig. Jeg reagerer nok aller mest på at han har hatt 30 one night stands... Hva er grunnen til at de ikke har gitt mersmak for hans eller jentenes del? Anonymous poster hash: 243a7...41f Som ONS så tenker jeg da på sex med samme person maksimalt en eller to ganger... Ser ut som min definisjon kanskje er noe annerledes enn andres her. Anonymous poster hash: 243a7...41f Ser ikke noen som har en annen definisjon? Anonymous poster hash: f829e...e76 Jo, de fleste andre tydeligvis... Han har visst kun sagt at han har hatt sex med 20- 30, ikke at disse 20-30 var one night stands. At det må være snakk om ONS er det HI som har konkludert med, siden hun ikke klarer å se nyanser av relasjoner mellom fast forhold og ONS.... Anonymous poster hash: 243a7...41f Spiste du hele sitronen? Anonymous poster hash: 6f81e...f12
Englenemine Skrevet 12. mai 2015 #59 Skrevet 12. mai 2015 Det er da ikke mange ons i forhold til alderen hans. Spør 10 stk 20 år gamle gutter om det samme får dere nok samme tall eller mer. Men det å aldri ha hatt et ordentlig forhold reagerer jeg mer på igrunn.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #60 Skrevet 12. mai 2015 30 flere ons enn meg og 4 forhold mer. Altfor mye for min del. Men så er jeg en håpløs romantikker Jeg har også en liten romantisk side, men jeg har aldri tenkt at det er noe som helst romantisk over å "spare seg til den rette". Anonymous poster hash: 243a7...41f Det er vel en del nyanser mellom "spare seg til den rette" og ha tilfeldig sex... Jeg vil også kalle meg selv en romantiker, og har kun sex med mennesker jeg elsker. Var ikke jomfru på bryllupsnatten av den grunn. Anonymous poster hash: b28fd...c80 Nettopp, det er mange nyanser. Man kan fint være romantisk, men likevel evne å skille sex og kjærlighet. Å kun ha sex med noen man har følelser for er din definisjon av romantisk, min definisjon er en helt annen. Jeg tror på kjærlighet, men ikke på "den eneste rette", og ser ikke på sex og kjærlighet som noe som ikke har stor verdi hver for seg. Hvor mye denne mannen har lagt følelsesmessig i sexen vet vi ingenting om, men forhåpentligvis har han både vært tiltrukket av og likt dem han har hatt sex med. Jeg hadde i dette tilfellet nok heller lurt på om han var dårlig i sengen, dersom det var slik at ingen av seksualpartnerne hans ville ha sex med ham mer enn en eller to ganger.... Anonymous poster hash: 243a7...41f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #61 Skrevet 12. mai 2015 Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at en mann ikke hadde hatt mange langvarige forhold bak seg, men at han hadde satset på flere som så maksimalt varte tre måneder hadde jeg nok stusset over. En del er nok kresne, og trives med og nyter singeltilværelsen i tyveårene, men oppdager på et tidspunkt at nettopp dette har medført at de senere blir vurdert som uaktuelle partnere når de selv kommer til et punkt der de er klare for noe mer langvarig. Jeg reagerer nok aller mest på at han har hatt 30 one night stands... Hva er grunnen til at de ikke har gitt mersmak for hans eller jentenes del? Anonymous poster hash: 243a7...41f Som ONS så tenker jeg da på sex med samme person maksimalt en eller to ganger... Ser ut som min definisjon kanskje er noe annerledes enn andres her. Anonymous poster hash: 243a7...41f Ser ikke noen som har en annen definisjon? Anonymous poster hash: f829e...e76 Jo, de fleste andre tydeligvis... Han har visst kun sagt at han har hatt sex med 20- 30, ikke at disse 20-30 var one night stands. At det må være snakk om ONS er det HI som har konkludert med, siden hun ikke klarer å se nyanser av relasjoner mellom fast forhold og ONS.... Anonymous poster hash: 243a7...41f Spiste du hele sitronen? Anonymous poster hash: 6f81e...f12 Vanskelig å holde seg til saken? Anonymous poster hash: 243a7...41f
Gjest Antarctica Skrevet 12. mai 2015 #62 Skrevet 12. mai 2015 Det lengste av de forholdene varte 3 mnd. HiAnonymous poster hash: 6f81e...f12 Akkurat dét syns jeg er mye rarere enn at han har hatt 30 ons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå