Gå til innhold

30 ons og 5 forhold - mann 35 år. Mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 6f81e...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 33c48...ef3

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 3068f...453
Skrevet

Det er da ikke normalt å holde tellingen, når man kommer over ti. Krysser han i en liten bok?

Anonymous poster hash: 152c0...6b6

Skrevet

5 forhold, det kommer jo litt an på hvor lenge de forholdene har vart det da :P syntes det hørtes mye ut jeg, men.. har vært i 5 forhold selv. To av de varte i ett år, de to andre i under ett år og det siste i 9år. Sex med 6stk utenom (ons). Snart 30 jeg.

Skrevet

Det lengste av de forholdene varte 3 mnd.

Hi

Skrevet

Ja, det var ekkelt mye. 

Anonymous poster hash: 6f285...271
Skrevet

Jeg mener det er MYE. Men det kommer vel an på hvem en spør. Merkelig å holde telling da..

Anonymous poster hash: 1286b...c3c

Skrevet

Jeg synes det var mye.

Anonymous poster hash: 90a7b...af7
Skrevet

Nei, i grunn ikke. Men jeg synes det er ekkelt med folk som holder telling og i tillegg føler behov for å fortelle til folk hvor mange de har vært med. 

Anonymous poster hash: 4c889...9f6
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: 75e70...c9f
Skrevet

3mnd ja, 35år.. Jeg skal ikke si alt det jeg tenker høyt, men hva er grunnen til det da tro? Hmm..

Skrevet

30 ons???? Sjukt mange...😳

Anonymous poster hash: 9d2c8...a7f

Skrevet

Lengste forhold 3mnd?, da er man jo ikke forbi kaninfasen en gang..

Ikke en mann jeg ville satset på.

Er også rart å fortelle noen om tidligere partnere synes jeg. Greit å vite om evt ekskoner og sånt, men antall ons?

Anonymous poster hash: 6df25...ad0

Skrevet

La oss si at han begynte å pule rundt da han var 17,5, så har han hatt fem forhold fordelt på 17,5 år som har vart maks 3 mndr, samt ONS to ganger i året.

Hvis gravidhjernen min regner det riktig.

Det er ikke mye! Det høres mye ut når man sier 30 sexpartnere, men fordelt over så mange år, er det ikke mange gangene i året man faktisk ligger med noen.

Anonymous poster hash: e9a29...057
Skrevet

Antall ons er vel ikke unormalt, men reagerer på at han ikke har hatt noen langvarige forhold i en alder av 35...

Anonymous poster hash: cfec3...bfb

Skrevet

Han høres helt normal ut. Det er vel ikke forhold på ti år heller.. Så at det blir noen ons er jo ikke så rart.

Anonymous poster hash: d4a78...1dd

Skrevet

Det høres mye ut. Men, med det regnestykket hun over her skrev så er det kanskje ikke så ille....

Skrevet

Noen vi si at 30 ons er mye, andre ikke. Men hadde vært mye mer skeptisk til lengden på alle forholdene hans. Hva feiler det fyren? Det er vel ikke damenes feil fem ganger på rad etter bare tre måneder?

Anonymous poster hash: 28172...5ff

Skrevet

Det lengste av de forholdene varte 3 mnd.

Hi

Det er jo ikke et forhold - 3 måneder teller ikke som forhold etter tiendeklasse. Og om det er det lengste er jo fyren komplett ubrukelig.

Skrevet

Er 30 faktisk tall (har han telt) eller sånn ca?

Hvis ham teller er DET mest ekkelt.

Anonymous poster hash: b2e87...20d

Skrevet

Antall pulte er nå en ting, men jeg ville lurt fælt på hva som er galt med en fyr som ikke har greid å holde på ei dame i mer enn 3 mnd i strekk.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at en mann ikke hadde hatt mange langvarige forhold bak seg, men at han hadde satset på flere som så maksimalt varte tre måneder hadde jeg nok stusset over. 

En del er nok kresne, og trives med og nyter singeltilværelsen i tyveårene, men oppdager på et tidspunkt at nettopp dette har medført at de senere blir vurdert som uaktuelle partnere når de selv kommer til et punkt der de er klare for noe mer langvarig.

Jeg reagerer nok aller mest på at han har hatt 30 one night stands... Hva er grunnen til at de ikke har gitt mersmak for hans eller jentenes del?

Anonymous poster hash: 243a7...41f
Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at en mann ikke hadde hatt mange langvarige forhold bak seg, men at han hadde satset på flere som så maksimalt varte tre måneder hadde jeg nok stusset over. 

En del er nok kresne, og trives med og nyter singeltilværelsen i tyveårene, men oppdager på et tidspunkt at nettopp dette har medført at de senere blir vurdert som uaktuelle partnere når de selv kommer til et punkt der de er klare for noe mer langvarig.

Jeg reagerer nok aller mest på at han har hatt 30 one night stands... Hva er grunnen til at de ikke har gitt mersmak for hans eller jentenes del?

Som ONS så tenker jeg da på sex med samme person maksimalt en eller to ganger...

Ser ut som min definisjon kanskje er noe annerledes enn andres her.

Skrevet

Det var ekkelt mange ja :-/ De av deer som reagerer på at han teller-det er verre når en ikke har tall på hvor mange. Grøss og gru sier bare jeg

Anonymous poster hash: abb73...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...