Gå til innhold

30 ons og 5 forhold - mann 35 år. Mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt for mange, useriøs type

Anonymous poster hash: 6443b...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge mannen har hatt vett til å beskytte seg og teste seg, så reagerer jeg ikke på selve antallet sexpartnere, bare på at det har blitt med den ene gangen...

Anonymous poster hash: 243a7...41f
Skrevet

Ja, det er for mye...usj

Anonymous poster hash: 08266...be4

Skrevet

Du kan i hvert fall være 100% sikker på at han ikke vil være monogam og trofast sammen med deg resten av livet.

I kombinasjon med alderen er det nok til å vite at han har en vanskelig personlighet

og/eller dårlig dømmekraft (+ tenker med pikken...).

Anonymous poster hash: 19424...dc5

Skrevet

Er det han eller du som definerer at han har vært i fem forhold? For meg defineres ikke disse som forhold, og som flere sier over, hvorfor har han ikke klart det?

Jeg synes ikke antall sexpartnere var så høyt når han er 35 år, det tror jeg mange ville kunne kommet opp i hvis de aldri hadde vært i langvarige forhold.

Skrevet

Du kan i hvert fall være 100% sikker på at han ikke vil være monogam og trofast sammen med deg resten av livet.

I kombinasjon med alderen er det nok til å vite at han har en vanskelig personlighet

og/eller dårlig dømmekraft (+ tenker med pikken...). Anonymous poster hash: 19424...dc5

To ons i året definerer du som å tenke med pikken?

Skrevet

Hadde overhodet ikke tenkt på ONS, det blir jo bare sex noen ganger pr år...

Men enig med mange: max 3 mnd forhold når du er så gammel... Skeptisk!!

Anonymous poster hash: d988b...406

Skrevet

La oss si at han begynte å pule rundt da han var 17,5, så har han hatt fem forhold fordelt på 17,5 år som har vart maks 3 mndr, samt ONS to ganger i året.

Hvis gravidhjernen min regner det riktig.

Det er ikke mye! Det høres mye ut når man sier 30 sexpartnere, men fordelt over så mange år, er det ikke mange gangene i året man faktisk ligger med noen.

Anonymous poster hash: e9a29...057

Høres mye ut, men når du sier det sånn, så...... Hmmm.....

Hadde vel uansett vært litt skeptisk, hvorfor har han ikke greid å være i ett forhold i lengre enn 3 mnd..?

Anonymous poster hash: 578cf...227

Skrevet

Høres ut som meg da jeg var 32 år, og jeg er dame. Hadde frem til da hatt mange sexpartnere, og ingen faste forhold. Møtte da som 32åring mannen i mitt liv og vi har nå vært gifte og trofaste i 10 år. 

Anonymous poster hash: 87802...a3d
Skrevet

og/eller dårlig dømmekraft (+ tenker med pikken...). Anonymous poster hash: 19424...dc5

Jepp😜

Nei da. Jeg mener at det høres ut som at han enten ikke ØNSKER å slå seg til ro med èn partner, eller ikke KLARER. Og det er i grunnen - etter mitt syn - et dårlig tegn, uansett om det er det ene eller det andre. Det høres ut som at det er noen grunnleggende verdier knyttet til å ønske å etablere et varig forhold han ikke besitter, derfor sierjeg at han tenker med pikken (satt på spissen...).

Skrevet

Jepp

Nei da. Jeg mener at det høres ut som at han enten ikke ØNSKER å slå seg til ro med èn partner, eller ikke KLARER. Og det er i grunnen - etter mitt syn - et dårlig tegn, uansett om det er det ene eller det andre. Det høres ut som at det er noen grunnleggende verdier knyttet til å ønske å etablere et varig forhold han ikke besitter, derfor sierjeg at han tenker med pikken (satt på spissen...).Anonymous poster hash: 19424...dc5

Å ja, da er jeg enig med deg

Skrevet

Syntes ikke det er mye. Men lengste forhold var 3 mnd??

Hmmmmm...

Skrevet

Da jeg møtte min samboer (10 år siden nå) hadde han ikke hatt noe langvarige forhold. Han hadde ikke vært så interessert i å ha forhold/hadde ikke funnet den rette. Ikke vet jeg hvor mange han har hatt sex med, men det er vel ikke rart at han har hatt sex et par ganger pr år når han ikke har hatt noen fast liksom... Har vel behov han også?

Jreg tenkte også at det måtte være noe rart med han jeg er sammen med, når han ikke hadde hatt seriøse forhold. Men det er det slett ikke. Bare veldig fornuftig og ville vente til det ble noe som var rett :-) Heldige meg :-)

Tenker du må bli litt bedre kjent med han før du bestemmer deg for om han er rar eller ikke. Vi her inne vet det ihvertfall ikke .... hehe...

Anonymous poster hash: 3efc1...b88
Skrevet

Og han var da over 30.

Anonymous poster hash: 3efc1...b88
Skrevet

og/eller dårlig dømmekraft (+ tenker med pikken...).

For noen tåpelige fordommer.

Det kan ingen av oss vite noe om uten å ha langt mer informasjon.

Jeg har selv både kamerater og venninner som med unntak av ett langt forhold på mellom 4- 8 år, bare har hatt kortvarige forhold på mellom 3- 4 måneder, selv om de virkelig har datet og lett aktivt i alle årene mellom.

Skrevet

Jepp

Nei da. Jeg mener at det høres ut som at han enten ikke ØNSKER å slå seg til ro med èn partner, eller ikke KLARER. Og det er i grunnen - etter mitt syn - et dårlig tegn, uansett om det er det ene eller det andre. Det høres ut som at det er noen grunnleggende verdier knyttet til å ønske å etablere et varig forhold han ikke besitter, derfor sierjeg at han tenker med pikken (satt på spissen...).

At en mann ikke deler dine verdier, betyr ikke at det er noe galt med hans verdier.

Og for all del. Det kan også tenkes at han bare ikke har møtt noen som det kjennes helt rett å satse på.

Personlig er jeg langt mer skeptisk til menn som vil ha kjæreste for en hver pris, og ukritisk har kastet seg direkte inn i nye forhold hvor de er halvveis engasjert fordi de har en frykt for å måtte klare seg alene. 

Kjærlighet kan naturligvis vokse frem over tid, og for mange kan nok dette være greit nok.

Men for egen del så hadde et slikt forhold vært uaktuelt. Jeg vil ikke ha en mann som vært gjerne vil ha en kjæreste, jeg vil ha en mann som vil ha meg.

Skrevet

Haha, han teller hvor mange han har pult og han har ikke hatt ett forhold på mer enn tre mnd. Han høres ut som et skikkelig kupp! Eller ikke. LØP!

Skrevet

Haha, han teller hvor mange han har pult og han har ikke hatt ett forhold på mer enn tre mnd. Han høres ut som et skikkelig kupp! Eller ikke. LØP!

Er det bare jeg som går ut fra at mannen ikke spesifikt har telt, men gjort et grovt overslag? Synes det er mer underlig om HI har spurt om dette, enn om han har fortalt det av seg selv. Hvor mange ONS han har hatt, sier da dessuten ikke noe om hvor mange han totalt har hatt sex med, siden han kan ha hatt langvarige seksuelle relasjoner også.

Skrevet

Er det bare jeg som går ut fra at mannen ikke spesifikt har telt, men gjort et grovt overslag? Synes det er mer underlig om HI har spurt om dette, enn om han har fortalt det av seg selv. Hvor mange ONS han har hatt, sier da dessuten ikke noe om hvor mange han totalt har hatt sex med, siden han kan ha hatt langvarige seksuelle relasjoner også.

... men flere forhold på under tre måneders lengde, regner jeg ikke som forhold nei.

Skrevet

Jeg spurte ikke. Ut av det blå fortalte han selv at han hadde hatt sex med 20-30 stk og da vært i 5 forhold der det lengste hadde vart i 3 mnd.

Hi

Anonymous poster hash: 6f81e...f12

Skrevet

Jeg spurte ikke. Ut av det blå fortalte han selv at han hadde hatt sex med 20-30 stk og da vært i 5 forhold der det lengste hadde vart i 3 mnd.

Hi

Underlig, men mulig han har fått slike spørsmål fra dater tidligere og derfor ville si det før han falt for deg, dersom det var en dealbreaker?

Men til opplysning så betyr da ikke sex med 20- 30 stykker one night stands!

Jeg har vel selv hatt sex med litt over 20, kun omtrent 5- 6 av disse har vel vært one night stands. Resterende har vært med kjærester, menn jeg har datet og hatt sex med gjentatte ganger før vi har funnet ut at det ikke blir oss, menn som har vært mine elskervenner over kortere eller lengre tid. No regrets. Har for det meste hatt mange deilige seksuelle opplevelser og passet på å beskytte meg og teste meg.

Skrevet

30 flere ons enn meg og 4 forhold mer. Altfor mye for min del. Men så er jeg en håpløs romantikker😄

Skrevet

Hi

Underlig, men mulig han har fått slike spørsmål fra dater tidligere og derfor ville si det før han falt for deg, dersom det var en dealbreaker?

Men til opplysning så betyr da ikke sex med 20- 30 stykker one night stands!

Jeg har vel selv hatt sex med litt over 20, kun omtrent 5- 6 av disse har vel vært one night stands. Resterende har vært med kjærester, menn jeg har datet og hatt sex med gjentatte ganger før vi har funnet ut at det ikke blir oss, menn som har vært mine elskervenner over kortere eller lengre tid. No regrets. Har for det meste hatt mange deilige seksuelle opplevelser og passet på å beskytte meg og teste meg.

Sex med totalt 20-30 stk. Og 5 forhold.

Hi

Skrevet

Grøss ja. Det er mye. Folk som har så mange ONS er ikke noe jeg ville satset på, om man tar med de såkalte "forholdene" så... Nei. huff.

Anonymous poster hash: b28fd...c80
Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at en mann ikke hadde hatt mange langvarige forhold bak seg, men at han hadde satset på flere som så maksimalt varte tre måneder hadde jeg nok stusset over. 

En del er nok kresne, og trives med og nyter singeltilværelsen i tyveårene, men oppdager på et tidspunkt at nettopp dette har medført at de senere blir vurdert som uaktuelle partnere når de selv kommer til et punkt der de er klare for noe mer langvarig.

Jeg reagerer nok aller mest på at han har hatt 30 one night stands... Hva er grunnen til at de ikke har gitt mersmak for hans eller jentenes del?

Som ONS så tenker jeg da på sex med samme person maksimalt en eller to ganger...

Ser ut som min definisjon kanskje er noe annerledes enn andres her.

Ser ikke noen som har en annen definisjon?

Anonymous poster hash: f829e...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...