Gå til innhold

Det stinker her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet inn i ny leilighet. Bodde en afrikansk familie her før meg. Og det stinker helt grusomt her. Jeg har skrubbet og vasket hele dagen, prøvd både eddik, salmiakk og vanlig såpe, og luftet hele dagen. Men lukten går ikke bort! Lukta sitter i alt, særlig i skap. Kan ikke begynne å pakke ut eller noen ting.. Litt frustrerende!

Noen som har noen gode tips til meg?

Har satt ut eddik skåler rundt omkring, hørt at det skal hjelpe ..

Anonymous poster hash: a65cd...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen gode ideer til hvordan jeg kan bli kvitt lukta? :)

Skrevet

Høres skikkelig ekkelt ut. Er leiligheten kjøpt eller leid? Jeg kan dessverre ikke flere triks en de du allerede har skrevet

Anonymous poster hash: 3b0a4...eee

Skrevet

Sjekk gardinstengene for rekeskall...

Anonymous poster hash: 9c837...866

Skrevet

Høres skikkelig ekkelt ut. Er leiligheten kjøpt eller leid? Jeg kan dessverre ikke flere triks en de du allerede har skrevet

Anonymous poster hash: 3b0a4...eee

Den er leid.. Ja det er veldig ekkelt! Er litt redd lukten ikke kommer til å gå bort.. Ble så dårlig av å være der at jeg ikke klarer å sove der i natt, så har dratt til ei veninne nå! Veldig synd for hadde tenkt å få gjort klare rommene til ungene, til de kommer i morgen. 

Skrevet

Kan hjelpe å male vegger. La vinduer stå åpent en stund. Tar nok lang tid. Men etterhvert er det din lukt der

Anonymous poster hash: 7343d...36e

Skrevet

Kan hjelpe å male vegger. La vinduer stå åpent en stund. Tar nok lang tid. Men etterhvert er det din lukt der

Har alle vinduene åpne nå, så håper det er litt bedre til i morgen.. Kjedelig å måtte bruke hele helgen på å vaske en leilighet som egentlig skulle vært helt innflytningsklar! :( 

Skrevet

tan også.

Vi kjøpte etter en tamilsk familie. Og det luktet også veldig etter de. De bruker mye krydder og diverse i mat. Ble bedre etter vi malte hele leiligheten

Skrevet

Sjekk gardinstengene for rekeskall...

Anonymous poster hash: 9c837...866

Haha. Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. ;-)

Skrevet

tan også.

Vi kjøpte etter en tamilsk familie. Og det luktet også veldig etter de. De bruker mye krydder og diverse i mat. Ble bedre etter vi malte hele leiligheten

Har veldig lite lyst til å bruke tid og penger på å male leiligheten da jeg bare leier den. Gikk lukten bort til slutt da? 

Skrevet

Ja vi har bodd her i 6 år nå. Var verst på kjøkkenet. Måtte vaske lenge før det var tålig greit. Merket ikke så mye når vi oppholdt oss hjemme. Ble vant til lukten når den ikke var så ille. Men merket det hvis vi var lenge ute å kom hjem.

Nå er det ikke antydning igjen. Men vi har malt alt. Skiftet kjøkken og gulv.

Skrevet

Foresten vi brukte mye duftlys den første tiden

Skrevet

Ja vi har bodd her i 6 år nå. Var verst på kjøkkenet. Måtte vaske lenge før det var tålig greit. Merket ikke så mye når vi oppholdt oss hjemme. Ble vant til lukten når den ikke var så ille. Men merket det hvis vi var lenge ute å kom hjem.

Nå er det ikke antydning igjen. Men vi har malt alt. Skiftet kjøkken og gulv.

Bra den gikk bort tilslutt da. Nå er det så ille at jeg blir dårlig av å være der, men blir kanskje vant til den etterhvert jeg å :P Er litt redd det skal begynne å stinke av meg og ungene. Lukta setter seg vell på klærne våre? 

Skrevet

Foresten vi brukte mye duftlys den første tiden

Tenkte å kjøpe masse duftlys i morgen:) 

Skrevet

Ja det satt seg litt i klærne våre etterhvert. Men vi vasket de ofte. Luftet konstant. Hang ut dyner osv hver eneste dag. Tente duftlys. Dusjet. Vasket. Vasket. Vasket. Vasket. Vasket. Ble gradvis bedre. Men føltes som en evighet.

Skrevet

Vi fikk også lånt oss damp støvsuger som vi vasket tak og vegger, gulv. Ja alt med.

Skrevet

Ja det satt seg litt i klærne våre etterhvert. Men vi vasket de ofte. Luftet konstant. Hang ut dyner osv hver eneste dag. Tente duftlys. Dusjet. Vasket. Vasket. Vasket. Vasket. Vasket. Ble gradvis bedre. Men føltes som en evighet.

Huff så slitsomt! :( Angrer nesten på at jeg flyttet inn dit.. hva vasket dere med da? 

Skrevet

Det var mest effektivt med sånn damp vask. Ligner på en støvsuger. Men man heller på vann som blir varmet opp. Den vi hadde følgte det med hvite kluter. De var mørk brune etter vi vasket. Og de luktet skikkelig ille. Tok to grundige runder med en slik. Og det funket

Skrevet

Det var mest effektivt med sånn damp vask. Ligner på en støvsuger. Men man heller på vann som blir varmet opp. Den vi hadde følgte det med hvite kluter. De var mørk brune etter vi vasket. Og de luktet skikkelig ille. Tok to grundige runder med en slik. Og det funket

så lurt! hvor får man tak i en sånn?

Skrevet

Den lukten sitter i veggene. Og tror neppe dere blir kvitt den kun med vanlig vasking, uansett hvor mye dere vasker. Må nok maling eller dampvasking til..

Og ja, lukten vil sette seg i klærne deres.

Anonymous poster hash: 0f79e...9c9
Skrevet

Den lukten sitter i veggene. Og tror neppe dere blir kvitt den kun med vanlig vasking, uansett hvor mye dere vasker. Må nok maling eller dampvasking til..

Og ja, lukten vil sette seg i klærne deres.

Anonymous poster hash: 0f79e...9c9

hvorfor går det ikke ann å vaske den bort da? :( 

Skrevet

så lurt! hvor får man tak i en sånn?

Vi fikk låne av noen venner som hadde. Vet ikke om man leie en plass.

Skrevet

Du får dampvasker på elkjøp.

Anonymous poster hash: 58a5a...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...