Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #51 Skrevet 29. april 2015 Gi stakkaren litt tid da. Ikke press ham til å bli pappa om han ikke vil!! Åh, jeg er så glad ingen kan presse meg til å bli mamma om jeg ikke vil altså! Forstå han litt å da. Anonymous poster hash: 04456...4e4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #52 Skrevet 29. april 2015 Gi stakkaren litt tid da. Ikke press ham til å bli pappa om han ikke vil!! Åh, jeg er så glad ingen kan presse meg til å bli mamma om jeg ikke vil altså! Forstå han litt å da. Anonymous poster hash: 04456...4e4 Når man har prøvd i 3 år og har vært gjennom IVF så bør han jo ha vært klar, hvis ikke så hadde vi jo selvfølgelig ikke gjort dette. Presser overhodet ingen til å bli far, derfor jeg har avbestilt time. Anonymous poster hash: 70462...60d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #53 Skrevet 29. april 2015 Gjeld eller ei... Det der hadde vært dealbreaker for meg! Bra det ikke er det for deg og håper dere finner ut av det med tid stunder Lykke til! Anonymous poster hash: 35b6b...647
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #54 Skrevet 29. april 2015 Å fy søren! Må si du høres veldig sterk ut som taklet det på denne måten! Vi har også fått barn med donor pga sterilitet og det vet jeg at hadde mannen trukket seg i siste liten der så hadde jeg fått satt det inn uansett. Man går ikke gjennom hormonbehandling for morro skyld. Det at du fortsatt klarer å leve sammen med han er jo helt utrolig. Du høres sterk ut og det ordner seg nok for deg :-) Anonymous poster hash: f9274...e53
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #55 Skrevet 29. april 2015 Hadde det ikke vært for at vi nylig har kjøpt oss et oppussingsobjekt godt over takst, så hadde jeg nok gått.. Men nå har jeg forpliktet meg med masse gjeld til denne mannen, så selvom kamelen er tung å svelge i dag og en stund fremover, så kanskje han innser hvor mye det betyr for meg å få familie. Vi har ikke dårlig tid, heldigvis... Anonymous poster hash: 70462...60d Selv om du føler du må bli i huset trenger du ikke bli med han. Er sikkert flere rom i huset. Tror nesten dette er ett av trollene her inne som bare finner på slike historier for morro. En normal oppegående person ser vel at man kan selge huset og flytte? Anonymous poster hash: 025a1...3be
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #56 Skrevet 29. april 2015 Gi stakkaren litt tid da. Ikke press ham til å bli pappa om han ikke vil!! Åh, jeg er så glad ingen kan presse meg til å bli mamma om jeg ikke vil altså! Forstå han litt å da. Anonymous poster hash: 04456...4e4 Men ingen som ønsker seg barn trenger å være sammen med deg heller. Anonymous poster hash: 025a1...3be
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #57 Skrevet 29. april 2015 Gi stakkaren litt tid da. Ikke press ham til å bli pappa om han ikke vil!! Åh, jeg er så glad ingen kan presse meg til å bli mamma om jeg ikke vil altså! Forstå han litt å da. Anonymous poster hash: 04456...4e4 Er det mulig? Hun har allerede avbrutt forsøket, men du sympatiserer likevel med far som har hatt flere år (!!) På å finne ut hva han vil, og ombestemmer seg idé et embryo skal settes inn om noen dager. Mor har i tillegg antakelig gått gjennom tøff medisinsk behandling i forkant. Dustemann, ferdig snakka. Anonymous poster hash: e7205...87b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #58 Skrevet 27. mai 2015 Dum som jeg er, burde skjønt der var noe mer bak det hele.. En annen kvinne.. I ettertid er jeg utrolig glad for at vi ikke har fått barn.. Naturligvis har vi skilt lag. Noen menn er virkelig drittsekker 😤 Anonymous poster hash: 70462...60d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #59 Skrevet 27. mai 2015 Dum som jeg er, burde skjønt der var noe mer bak det hele.. En annen kvinne.. I ettertid er jeg utrolig glad for at vi ikke har fått barn.. Naturligvis har vi skilt lag. Noen menn er virkelig drittsekker 😤 Anonymous poster hash: 70462...60d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #60 Skrevet 27. mai 2015 Stakkars deg. Godt du ikke ble gravid. For en drittsekk. Håper karma biter han i ræva. Håper du kommer deg greit videre, selvom det synes tungt nå. Noen andre har tatt den sterile søpla di, og nå er du fri til å finne en skikkelig fyr. Lykke til. Anonymous poster hash: c0db4...c0a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #62 Skrevet 27. mai 2015 Så bra dette kom frem før du ble gravid. Anonymous poster hash: 208c5...f19
Førstemann Skrevet 27. mai 2015 #63 Skrevet 27. mai 2015 For en dust. Men så bra at sannheten kom for en dag uten at dere gjennomførte forsøket! Du har det bedre uten han!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #64 Skrevet 27. mai 2015 Så kvinner kan får ombestemme seg ETTER de har blitt gravide, og fysisk fjerne et embryo -men, mannen kan ikke ombestemme seg FØR man har forsøkt å bli befruktet?? Anonymous poster hash: 38664...626
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #65 Skrevet 27. mai 2015 Så kvinner kan får ombestemme seg ETTER de har blitt gravide, og fysisk fjerne et embryo -men, mannen kan ikke ombestemme seg FØR man har forsøkt å bli befruktet?? Anonymous poster hash: 38664...626 Jeg vil påstå at kvinner som ombestemmer seg etter å ha blitt gravide ved ivf, eller for den saks skyld rett før befruktning med ivf, er rimelig drittsekker de også. Det er sløsing med samfunnets ressurser å ikke sørge for å være sikker FØR man setter igang noe sånt. Men når mannen ombestemmer seg på dette punktet så har han i tillegg fått kvinnen til å gå gjennom ganske mye for ingenting... Anonymous poster hash: f63f4...570
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #66 Skrevet 27. mai 2015 Har det helt klart mye bedre uten han og har kommet meg godt på vei videre. Når det er sagt så har jeg veldig dårlig samvittighet for å ha "sløst" vekk dyrebar tid på Riksen noen andre kunne benyttet seg av. Er ingenting å gjøre med det nå, men får litt vondt inni meg av å av tenke på at det ligger frosne embryoer og potensielle liv som aldri vil bli noe. Hva gjør man med det? Kanskje de kan bruke de til forskning slik at de kan bli enda flinkere til å hjelpe andre par i samme situasjon. Anonymous poster hash: 70462...60d
ma(G)ma med to små :) Skrevet 27. mai 2015 #67 Skrevet 27. mai 2015 Har det helt klart mye bedre uten han og har kommet meg godt på vei videre. Når det er sagt så har jeg veldig dårlig samvittighet for å ha "sløst" vekk dyrebar tid på Riksen noen andre kunne benyttet seg av. Er ingenting å gjøre med det nå, men får litt vondt inni meg av å av tenke på at det ligger frosne embryoer og potensielle liv som aldri vil bli noe. Hva gjør man med det? Kanskje de kan bruke de til forskning slik at de kan bli enda flinkere til å hjelpe andre par i samme situasjon. Anonymous poster hash: 70462...60d Så lenge det er embryo som er laget av dine egg og doborsæd, så står vel du helt fritt til å bruke dem selv?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #68 Skrevet 27. mai 2015 Føler med deg der. Vi var til utredning hos medicus og fikk grønt lys for å starte. Ds ville han plutselig ikke. Det er 1,5 år siden. Jeg venter enda.... J$|%%| frustrerende. Elsker han og ser ikke for meg å starte med andre. Ikke villig til å gi opp uten å ha forsøkt å vente. Da kan han heller si at han vil ha meg men ikke barn. Så får jeg ta vurdering DA om jeg er villg til det.... Anonymous poster hash: 43377...2cc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #69 Skrevet 27. mai 2015 Har det helt klart mye bedre uten han og har kommet meg godt på vei videre. Når det er sagt så har jeg veldig dårlig samvittighet for å ha "sløst" vekk dyrebar tid på Riksen noen andre kunne benyttet seg av. Er ingenting å gjøre med det nå, men får litt vondt inni meg av å av tenke på at det ligger frosne embryoer og potensielle liv som aldri vil bli noe. Hva gjør man med det? Kanskje de kan bruke de til forskning slik at de kan bli enda flinkere til å hjelpe andre par i samme situasjon. Anonymous poster hash: 70462...60d Så lenge det er embryo som er laget av dine egg og doborsæd, så står vel du helt fritt til å bruke dem selv? Ønsker ikke å bruke de selv og håper at jeg kan finne meg en mann en dag som kan jeg meg dette. Tror ikke man kan bruke de da han står som juridisk far.. Anonymous poster hash: 70462...60d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #70 Skrevet 27. mai 2015 Jeg ville ha skaffet meg en fertil mann som i tillegg er klar til å få familie. Dere har jo totalt ulike mål for livene deres. Anonymous poster hash: 7889a...e82
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #71 Skrevet 27. mai 2015 Fy FAEN for en drittsekk! Når fant du ut av dette da? Jeg blir så forbanna fy faen.. Håper du finner mannen du fortjener snart HI ❤️ Anonymous poster hash: 92738...ea9
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #72 Skrevet 27. mai 2015 Fy FAEN for en drittsekk! Når fant du ut av dette da? Jeg blir så forbanna fy faen.. Håper du finner mannen du fortjener snart HI ❤️ Anonymous poster hash: 92738...ea9 Noen dager etter at han sa at han ikke ville ha barn.. Han prøvde faktisk å få meg til å gå fra han siden han visste at det å få barn sto høyt på listen av ting i livet. Så da valgte han heller å bli hos hun på jobben. Spent på hva hun vil si den dagen hun er klar til å få barn og han er steril. Heldigvis ikke mitt problem! Makan til rasshøl ja 😂 Heldigvis har jeg klart å kjøpe han ut av huset og han står ikke igjen med noe. Anonymous poster hash: 70462...60d
LillePunk Skrevet 27. mai 2015 #73 Skrevet 27. mai 2015 Uff, så fælt!! Godt du er kvitt ham.. Makan til ussel fyr Ønsker deg alt godt videre! Med både fremtidig mann og barn <3
Sint naken biltyv Skrevet 27. mai 2015 #74 Skrevet 27. mai 2015 (endret) Hver glad du er kvitt han. En steril dust av en utro mann er ikke noe å samle på😊 Endret 27. mai 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #75 Skrevet 27. mai 2015 Jeg tror du kommer til å få et godt liv, Hi! Spesielt siden du er kvitt den mannen. Han er jo bare så feig at det ikke er ord på det!!! Han kjører dobbelløp, stiller opp for ivf-forsøk, lar deg gå gjennom masse undersøkelser og hormonbehandling, og så bare nekter han. Og i steden for å innrømme at han har funnet en annen dame så prøver han å få deg til å gjøre det slutt med ham. Klassisk eksempel på feig og ryggesløs mann! Nei, du får det mye bedre uten en slik mann. Mest trolig er han jo heller ikke ærlig med nye dama, hvis hun ønsker seg barn på sikt. Godt du greide å kjøpe ham ut. Bruk tiden godt på deg selv fremover, bygg opp igjen livet ditt, og begynn å kikke deg litt rundt i sommer. Sommeren - bak solbriller - er flott tid å myse litt på menn. Så tar du en ny mann når han dukker opp, om det blir nå eller i fremtiden en gang. Du får det mye bedre med en annen mann Anonymous poster hash: dfdd5...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå