Gå til innhold

termin Januar 2016 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

JIPPI!!!

1pp, sluttet på pillen 30 mars, og i dag lyste en rosa veldig positiv strek mot meg :D

Forventet termin rundt 10-13 Januar, noe usikkert da jeg ikke rakk å få normal menstruasjon etter pilleslutt.

Hatt ømhet, mensmurringer og litt press i magen siste dagene, og svært oppblåst med noe dårlig mage, så klarte ikke la være å teste!

Så nå håper jeg alt går fint og at frøet våres holder seg pent på plass <3

Flere som sliter med luft i magen? Det kjennes nesten som mensmurringer, men så er det luft og "diare" som kommer ut. Idag hadde jeg BITTELITT brun utflod etter et toelattbesøk også (hjelp! :(

Ja jeg har hatt kjempe oppblåst mage i dag, ingen diare heldigvis, men må tisse oftere og føler meg veldig trøtt og emosjonell..

Fikk positiv test i går, da hadde jeg ingen symptomer bortsett fra ømme bryster, og i dag kom plutselig alt :s

Noen som har noen tips på hva man burde spise/eller ikke spise for å unngå opplåst mage?

Hei dere, og gratulerer med graviditeten! :) Håper det er ok om jeg skriver her..vet ike enda om jeg hører til her :) Når regner dere terminen fra? Siste mens første dag? Jeg får svak positiv på kanskje hver tredje test, billigtester fra nettet vel og merke.. Hadde mens forrige gang 26 mars..skulle ikke testene vært positive nå på morraurin? Tok i går ettermiddag, svaaaaak positiv, måtte stå i vinduet for å skimte streken. Tok på morraurin i dag, den var negativ.. Merkelig. Har testet mange tester nå i ei uke, og di positive testene har ikke blitt sterkere, og som sagt i dag var den negativ igjen. Har også prøvd CB Digital, denne var også negativ.. Håper på svar fra noen :) På forhånd takk :)

Vil du ha eit oppriktig svar så må du gå til legen og ta HCG blodprøven.

Anonymous poster hash: 4db51...855

Hei hå! Hopper inn her med januarspire (5-8.jan vil jeg tippe) Så hyggelig at det er en del her fra før. Dette blir mitt 3.barn, har 2 gutter fra før. Ble gravid litt før jeg hadde tenkt, men det er en stor glede når det først har skjedd <3 Gleder meg til å være gravid igjen, på godt og vondt ;)

Er det mange her som planlegger UL rundt uke 11-12?

Annonse

Så koselig at vi blir flere 😊😍 jeg er 5 + 3 idag og føler meg ikke så veldig gravid annet enn litt fortere sliten og trøtt og vonde pupper! Legen beroliget meg idag med flott hcg - stigning over 1,5 døgn fra 1359 til 2470 👌🏻 fikk det målt pga mye nerver siden jeg mistet i MA i høst.

Velkommen! Da er vi like langt 😊 termin 1 januar jeg og. Eneste grunnen til at jeg har vært hos legen er for å måle hcg siden jeg mistet i MA i høst. Skal på ultralyd om 13 dager for å se om det er liv denne gang. Er vel ikke vanlig å dra på kontroll før uke 12 med mindre man trenger ekstra oppfølging 😊

Hei, og gratulerer til alle som nettopp har testet positivt!  :danse:

Jeg sniker meg inn her da vi har hatt to positive tester i helgen. Blodprøve i morgen. Spennende! :D

I følge den ene appen min så er jeg 4+1, den andre 4+0, men der en plass, altså! Og termin tidlig januar :D

Håper Hcg stiger og oppfører seg pent <3 :babysmokk:

Dette er vår første graviditet,, og vi er superspente! ;)

Endret av T&H

Nå føler jeg meg litt nervøs.. Puppene har vært kjempe ømme, nå føler jeg bare at det er litt ømt i den ene.. Ikke er jeg oppblåst i magen heller, noe jeg følte plaget meg en del og nå vil jeg bare at det skal komme tilbake!!

Hvordan går det med symptomene til dere andre?????? Håper bare alt er normalt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...