Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frisk blod på papiret idag.. venter på legetime.. er livredd her....

Huff :(

Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøve i dag og skulle ta ny på fredag, men sannsynligvis fikk vi ikke svar før på mandag. Begynte selvfølgelig å hylgrine, eg klarer ikke å vente så lenge!! Heldigvis var legen enig i dette, og skulle prøve å få meg på ultralyd i løpet av uka. En halvtime etterpå ringer hun og sier at eg har fått time i dag kl 14.10! Håper vi får se at det er liv... Huff, dette er grusomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det mye? Jeg har spottet jevnt og trutt, også litt friskt blod, og begge har det fint inne i meg. Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nei.. Men nå sist eg var på do, kom det koagulert blod. Akkurat som det pleier når eg har mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nei.. Men nå sist eg var på do, kom det koagulert blod. Akkurat som det pleier når eg har mens...

 

Huff nei det hørtes jo ikke noe særlig ut. Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok blodprøve i dag og skulle ta ny på fredag, men sannsynligvis fikk vi ikke svar før på mandag. Begynte selvfølgelig å hylgrine, eg klarer ikke å vente så lenge!! Heldigvis var legen enig i dette, og skulle prøve å få meg på ultralyd i løpet av uka. En halvtime etterpå ringer hun og sier at eg har fått time i dag kl 14.10! Håper vi får se at det er liv... Huff, dette er grusomt...

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist kanskjelykke, veit så altfor godt korleis det er!

Sender deg ein klem, og ynskjer deg lukke til på vegen vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.

2.

3.

4.

5. Ung_frue

6.

7.

8. kiwi29, Braith

9. Miepusen

10. Piu

11.

12.T&H

13.

14.Mamma.til.en.2013

15. Martis

16.

17. Grøne

18. Bentix

19. Mamman til Stella og Håkon

20.

21. Mamsen og lilleputt

22. enjanuarbaby16

23.

24.

25.

26. IMilla

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også jeg er mindre kvalm nå - heldigvis! 😂 Jeg har faktisk ikke kastet opp, men vært på nippet gjennom hele dagen. Håper formen til dere andre begynner å bli bedre også. 😃👍

Men trettheten er en heeeelt annen historie... Tror jeg kunne sovet døgnet rundt.

Endret av iMilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige deg iMilla! Jeg er 10 uker på vei i dag og kvalm som aldri før. Regner nesten med det blir som sist. I såfall har jeg ca 9 uker igjen med kvalme og oppkast... Blæh.. Trøttheten ser ikke ut til å slippe her heller. Håper det slipper snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har peiling på duo-prøver her? Fikk svar på min idag (siden ul viste forhøyet nakkefold)

 

 

Noen som har peiling?

 

 

Downs= 1:528

 

 

 

Er dette er godt eller dårlig tall?

 

I følge den andre tråden et godt. Har du fått tilbud om noen flere undersøkelser?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: cf90f...b83

 

Hei! Nei fikk ikke tilbud om det, da grensen er 1:250 for å få tilbud om fks fostervannsprøve. 

 

Skjønte ikke settninga di skikkelig :P "Ifølge den andre tråden et godt" ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.

2.

3.

4.

5. Ung_frue

6.

7.

8. kiwi29, Braith

9. Miepusen

10. Piu

11.

12.T&H

13.

14.Mamma.til.en.2013

15. Martis

16.

17. Grøne

18. Bentix

19. Mamman til Stella og Håkon

20.

21. Mamsen og lilleputt

22. enjanuarbaby16

23.

24.

25.

26. IMilla

27.

28.

29.

30.

31.

Her mangler det noen, min i alle fall (hadde siste oppdatering på denne før deg). Kunne du lagt inn på nytt fra den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Noen som har peiling på duo-prøver her? Fikk svar på min idag (siden ul viste forhøyet nakkefold)

 

 

Noen som har peiling?

 

 

Downs= 1:528

 

 

 

Er dette er godt eller dårlig tall?

I følge den andre tråden et godt. Har du fått tilbud om noen flere undersøkelser?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: cf90f...b83

Hei! Nei fikk ikke tilbud om det, da grensen er 1:250 for å få tilbud om fks fostervannsprøve.

 

Skjønte ikke settninga di skikkelig :P "Ifølge den andre tråden et godt" ? :)

Haha, nei noen ganger går det over alle snøvleskaft når jeg skriver. Beklager! Jeg mente å ha lest i en annen tråd at alt under 250 er gode odds ;) Det var poenget. Hehe. Tror du kan slippe skuldrene ned ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist å høre at enda fler har mistet, vi får bare håpe resten sitter frem til vi bikker tolv uker.

 

Jeg var på tidlig Ul for ca en uke siden og fikk se et hjerte slå, og da mente legen at sannsynligheten for å beholde den var stor (men ikke helt utenfor fare enda) Eneste han ikke likte var at jeg har fått en vannsyste på eggstokken. Det skulle visstnok ikke være farlig, hverken for stor eller liten, men det var størrelsen han ikke likte; 1,1 dl!? Aldri hørt om det før, men han sa også det var noe som pleier å gå bort av seg selv, så han regnet med at vi skulle få se at den var mindre når vi går inn i 2. trimester... Så da har jeg ny time 20. juli, og merker jeg nærmest har nedtelling til denne dagen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 9+2 ... begynner å bli veldig utålmodig på ferieoppstart, da har jeg passert uke 12 og det blir ferie :) Ha en fin dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer, i går sende eg Mail til forumansvarleg, og jammen var ho kjapp. I dag er forumet for januar 2016 på plass. Så då kan vi flytta over der, dei første her nærmar seg vel andre trimester?

 

Håpar å sjå dykk på forumet etterkvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har endelig fått eget januar 2016 forum folkens ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på tidlig ultralyd :) vi fikk se en livlig liten krabat med bankende hjerte :) men jeg hadde også en blodansamling i livmoren, så jeg ble også bekymret. Var det ikke noen her inne som hadde opplevd det? Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro i 14 dager. Håper det går bra med lille mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...