Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #51 Skrevet 25. april 2015 Møtte en som var sånn jeg også.. Og nå er vi gift og har tre barn ;-) at jeg holdt ut ventingen skjønner jeg ikke, men veldig glad jeg gjorde det! Han hadde aldri vært i et forhold, kun korte flørter osv.. Så syns det hele ble litt skummelt har jeg fått vite i ettertid! Anonymous poster hash: ffa48...2fa
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #52 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579 Da må du bare bli forbanna. Du er ikke needy -hvis dere har en AVTALE? Fortell han at hvis han fortsetter å bryte avtaler som han gjør så får det enten være nedre unnskyldninger eller så takker du for deg. Vær ærlig , vis at du blir irritert Anonymous poster hash: fda57...2ab Var og sammen med en slik i Stavanger...skjedde alltid noe når han skulle til meg...Han var ikke stabil psykisk fant jeg ut. Anonymous poster hash: 871da...fdf Han som jeg prater om bort rett utfor Stavanger. Anonymous poster hash: f7ce8...13d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #53 Skrevet 25. april 2015 Bor, skulle det stå ;-) Anonymous poster hash: f7ce8...13d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #54 Skrevet 25. april 2015 Bor han i Haugesund? Løp Anonymous poster hash: e7945...822 Finnes "en sånn" i Drammen også "Min" sendte selfier og søte mld dagen lang, men avlyste alltid når vi avtalte noe. Hver gang skulle han noe før han kom til meg, og hver gang avlyste ham fordi det han skulle tok mye lenger tid enn antatt. Type, være i Drammen kl 20, reiser fra Lillesand kl 17.30.. Til slutt tok jeg hintet og ba han bli der han var.. Menn som er interesserte får til det de vil.. Anonymous poster hash: 0cfb4...941 Begynner navnet hans på H? 😝 Anonymous poster hash: ec425...b2e Hehe.. Nei, dobbeltnavn som starter på T Er visst flere "sånne" i Drammen, ser jeg Anonymous poster hash: 0cfb4...941
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #55 Skrevet 25. april 2015 Møtte en som var sånn jeg også.. Og nå er vi gift og har tre barn ;-) at jeg holdt ut ventingen skjønner jeg ikke, men veldig glad jeg gjorde det! Han hadde aldri vært i et forhold, kun korte flørter osv.. Så syns det hele ble litt skummelt har jeg fått vite i ettertid! Anonymous poster hash: ffa48...2fa Så kjekt å høre! Jeg bør vel ikke gi opp ennå, for han er egentlig en veldig bra mann Men jeg blir bare så usikker..Vet liksom ikke hva jeg skal si til han,som sagt vil jeg ikke mase..Vanligvis trekker jeg meg bare unna, men vet ikke om jeg bare skal gi slipp eller ikke. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #56 Skrevet 26. april 2015 Nå er det søndag, og jeg fikk en mld av han i går ca 18.30. Da har han sovet fra fredagen, og stort sett hele lørdagen, og i den mld skrev han at han skulle sove litt til,og siden har jeg ikke hørt fra han..Jeg fikk ikke sove i natt pga dette og dumme meg sendte en mld ca 01.30 og skrev at dette her gjorde meg veldig usikker, at han kanskje ikke var hjemme, og at jeg ikke skal lage noe drama om han vil ut av dette, pluss litt annet.. Jeg er ikke vant til å ha kjæreste, men dette er vel ikke normalt? Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #57 Skrevet 26. april 2015 Seriøst er du virkelig så dum??skjønner du virkelig ikke at han unngår deg?drit i hele fyren. Anonymous poster hash: b8329...4e0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #58 Skrevet 26. april 2015 amfetaminmisbruker? Anonymous poster hash: 4ef2e...0f7
Fandens Oldemor Skrevet 26. april 2015 #59 Skrevet 26. april 2015 Nå er det søndag, og jeg fikk en mld av han i går ca 18.30. Da har han sovet fra fredagen, og stort sett hele lørdagen, og i den mld skrev han at han skulle sove litt til,og siden har jeg ikke hørt fra han..Jeg fikk ikke sove i natt pga dette og dumme meg sendte en mld ca 01.30 og skrev at dette her gjorde meg veldig usikker, at han kanskje ikke var hjemme, og at jeg ikke skal lage noe drama om han vil ut av dette, pluss litt annet.. Jeg er ikke vant til å ha kjæreste, men dette er vel ikke normalt? Anonymous poster hash: c957d...579 Jeg tenker også dop når jeg hører dette. Hvordan kan du være 100% sikker på at det ikke er det? Uansett, nå har du tatt opp at noe plager deg i den smsen. Se om han er voksen nok til å følge opp det. I så fall kan dere snakke ordentlig om det, og så ser du om han skjerper seg. Hvis han unngår temaet, deg, kontakt eller noe sånt, så synes jeg faktisk bare du skal stikke. Er ikke normalt, det der, og det er jo rett og slett ikke nok for deg (forståelig nok).
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #60 Skrevet 26. april 2015 La oss si at han er intressert i deg... Men vil du virkelig ha en sånn kjæreste ?? Fortjener du ikke bedre ? Anonymous poster hash: ee790...8f8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #61 Skrevet 26. april 2015 Dere har nok rett, men jeg må si det svir ganske mye akkurat nå..:/ Han svarte at han bare har sovet og bare vil være med meg..Har ikke svart,for jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #62 Skrevet 26. april 2015 Han har sovet en hel helg..? Han der hadde jeg rett og slett kuttet ut. Hadde ikke en gang svart han på siste melding. Eksen min ble sånn i tiden før han gjorde det slutt, og da måtte jeg hale ut av han at han egentlig ikke ville være sammen med meg. Anonymous poster hash: 580d0...238
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #63 Skrevet 26. april 2015 Har du tenkt tanken at han kanskje ruser seg? (Broren og, derfor han ikke kommer seg videre når han er der) Kan være grunnen til at han forandrer seg seg mtp sms/kontakt når han evn er ruset. Anonymous poster hash: 86ae5...de8 Nei,vet 100% at det ikke er rus. Anonymous poster hash: c957d...579 Hvordan kan du vite det? Etter din siste oppdatering er jeg faktisk rimelig sikker på at det dessverre er tilfelle. Anonymous poster hash: 86ae5...de8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #64 Skrevet 26. april 2015 Har du tenkt tanken at han kanskje ruser seg? (Broren og, derfor han ikke kommer seg videre når han er der) Kan være grunnen til at han forandrer seg seg mtp sms/kontakt når han evn er ruset. Anonymous poster hash: 86ae5...de8 Nei,vet 100% at det ikke er rus. Anonymous poster hash: c957d...579 Hvordan kan du vite det? Etter din siste oppdatering er jeg faktisk rimelig sikker på at det dessverre er tilfelle. Anonymous poster hash: 86ae5...de8 Han jobber i et felt som samarbeider med rusomsorgen,han har en bror som tidligere var narkoman,og han jobber i tillegg med vanskeligstilte ungdom. Hans omgangskrets er stort sett politi og folk fra forsvaret. Selvsagt kan han ruse seg, men jeg tror ikke det. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #65 Skrevet 26. april 2015 Vel, jeg jobber på samme felt. Det er dessverre flere som selv havner på kjøret, som jobber med ungdom og rus. Det er virkelig ikke en garanti i heletatt. Utifra hva du skriver, kan det ikke være stort annet egentlig. Det er ingeting normalt i å sove så mange døgn. Vil tippe på amfetamin, som man kan leve ett dobbeltliv på i mange år, uten at nærmeste familie oppdager det. Anonymous poster hash: 4ef2e...0f7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #66 Skrevet 26. april 2015 Vel, jeg jobber på samme felt. Det er dessverre flere som selv havner på kjøret, som jobber med ungdom og rus. Det er virkelig ikke en garanti i heletatt. Utifra hva du skriver, kan det ikke være stort annet egentlig. Det er ingeting normalt i å sove så mange døgn. Vil tippe på amfetamin, som man kan leve ett dobbeltliv på i mange år, uten at nærmeste familie oppdager det. Anonymous poster hash: 4ef2e...0f7 Men greien er at jeg ikke tror han har sovet hele denne tiden,han bare unngår meg av en eller annen grunn..Vi var på trening på torsdag, og da var han langt fra ruset,så da har han ikke gått så lenge i amfrus at han trenger å sove i dagevis. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #67 Skrevet 26. april 2015 Det virker som om at han enten skjuler noe, noe som er vanskelig å få sagt eller så faser han deg ut og venter på at du skal ta drittjobben. Her må du stille deg selv spørsmålet hva du finner deg i og kan leve med eller ikke. Slik det er nå skaper det usikkerhet, frustrasjon og skaper mer spørsmål enn det finnes svar på. Jeg har vært der du er nå og det er slett ikke lett.. Du bør sende ham en mld å si nøyaktig hva du føler og oppfatter, hva du trenger og ønsker. Er det tak i mannen så finner du fort ut av det og da vet du selv om du ønsker å gi han en sjanse til. Ignorerer han deg igjen.. Har du svaret ditt.. Harde bud, men du skal tross alt ha det bra og være lykkelig du også. Klem til deg Anonymous poster hash: 10b1f...600
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #68 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan går det med Deg? Anonymous poster hash: ee790...8f8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #69 Skrevet 1. mai 2015 Han har sovet en hel helg..? Han der hadde jeg rett og slett kuttet ut. Hadde ikke en gang svart han på siste melding. Eksen min ble sånn i tiden før han gjorde det slutt, og da måtte jeg hale ut av han at han egentlig ikke ville være sammen med meg. Anonymous poster hash: 580d0...238 Depresjon, eller narkotika, tenker jeg her... Anonymous poster hash: b9d3c...a4b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #70 Skrevet 1. mai 2015 Det er ikke noe nytt egentlig, vi styrer på. Men jeg kjenner jeg begynner å miste interessen rett og slett. Med ord og sånt er han 100% overbevisende om at han virkelig er glad i meg og alt det der, men handlingen motbeviser det på en måte..Han holder seg fysisk unna,men sender mld og sånt hele dagen. Så jeg skjønner ingenting Har prøvd å snakke med han,men han ber meg om å være litt tålmodig, og sier at alt kommer til å bli bra til slutt..Så jeg får se.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #71 Skrevet 1. mai 2015 Han har sovet en hel helg..? Han der hadde jeg rett og slett kuttet ut. Hadde ikke en gang svart han på siste melding. Eksen min ble sånn i tiden før han gjorde det slutt, og da måtte jeg hale ut av han at han egentlig ikke ville være sammen med meg. Anonymous poster hash: 580d0...238 Depresjon, eller narkotika, tenker jeg her... Anonymous poster hash: b9d3c...a4b Narkotika vet jeg at det ikke er, så jeg er egentlig rimelig sikker på at det er noe psykisk han sliter med.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #72 Skrevet 1. mai 2015 Vel, jeg jobber på samme felt. Det er dessverre flere som selv havner på kjøret, som jobber med ungdom og rus. Det er virkelig ikke en garanti i heletatt. Utifra hva du skriver, kan det ikke være stort annet egentlig. Det er ingeting normalt i å sove så mange døgn. Vil tippe på amfetamin, som man kan leve ett dobbeltliv på i mange år, uten at nærmeste familie oppdager det. Anonymous poster hash: 4ef2e...0f7 Det er lett å bare se det man "kjenner til". Depresjon er en annen sannsynlig forklaring, som du ikke har tenkt på. Anonymous poster hash: b9d3c...a4b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #73 Skrevet 1. mai 2015 Fortell ham at den eneste sjansen dere har for å få dette til å fungere, er dersom han er åpen med deg. Anonymous poster hash: b9d3c...a4b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #74 Skrevet 1. mai 2015 Masse lykke til. .. Man lever nå.. Hadde ikke orket å gå på gress Køen til deg Anonymous poster hash: ee790...8f8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #75 Skrevet 1. mai 2015 Masse lykke til. .. Man lever nå.. Hadde ikke orket å gå på gress Køen til deg Anonymous poster hash: ee790...8f8 *Klem Anonymous poster hash: ee790...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå