Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #26 Skrevet 25. april 2015 Fra Hedmark? Anonymous poster hash: 10b1f...600
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #27 Skrevet 25. april 2015 I påsken feks, hadde jeg to dager barnefri, resten skulle barnet være hjemme, i tillegg jobbet jeg nesten hver dag,men hadde sittet av disse to dagene til han. Ikke nødvendigvis hele dagene, men jeg regnet med at han skulle stikke innom. Da viste det seg at han gikk hjem og sov, for deretter å reise til broren, og der ble han i flere dager, og han ble mer fraværende på telefonen,mens jeg satt hjemme og ventet på han..Han ble egentlig ganske lei seg etterpå og sa at dette aldri skulle skje igjen.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #28 Skrevet 25. april 2015 Fra Hedmark? Anonymous poster hash: 10b1f...600 Nope.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #29 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #30 Skrevet 25. april 2015 Han kommer fra Rogaland. Han er en skrytepave, sjamør og en feit utro løgner, som er i et forhold med moren til den ene sønnen han har. Han bruker mennesker. Og det du beskriver er veldig gjenkjennelig taktikk hos ham. Stemmer dette: LØP! Anonymous poster hash: f7ce8...13d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #31 Skrevet 25. april 2015 Han kommer fra Rogaland. Han er en skrytepave, sjamør og en feit utro løgner, som er i et forhold med moren til den ene sønnen han har. Han bruker mennesker. Og det du beskriver er veldig gjenkjennelig taktikk hos ham. Stemmer dette: LØP! Anonymous poster hash: f7ce8...13d Det er nok ikke han heller Ikke bor han der, og ikke har han barn Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #32 Skrevet 25. april 2015 Han kommer fra Rogaland. Han er en skrytepave, sjamør og en feit utro løgner, som er i et forhold med moren til den ene sønnen han har. Han bruker mennesker. Og det du beskriver er veldig gjenkjennelig taktikk hos ham. Stemmer dette: LØP! Anonymous poster hash: f7ce8...13d Det er nok ikke han heller Ikke bor han der, og ikke har han barn Anonymous poster hash: c957d...579 Flaks for deg. For den mannen er voldelig og psykisk syk. Han er et monster, men bare mot dem som står han nærmest. Anonymous poster hash: f7ce8...13d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #33 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #34 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579 Da må du bare bli forbanna. Du er ikke needy -hvis dere har en AVTALE? Fortell han at hvis han fortsetter å bryte avtaler som han gjør så får det enten være nedre unnskyldninger eller så takker du for deg. Vær ærlig , vis at du blir irritert Anonymous poster hash: fda57...2ab
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #35 Skrevet 25. april 2015 Fra Kristiansand?begynner navnet på T.....da er det bare å løpe og ALDRI snu seg!! Anonymous poster hash: b8329...4e0 Oi, nå ble jeg nyskjerrig! Jeg er også fra Kristiansand ;p Anonymous poster hash: 580d0...238 Kjenner og en sånn i krsand som.begynner på t... Anonymous poster hash: 871da...fdf
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #36 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579 Da må du bare bli forbanna. Du er ikke needy -hvis dere har en AVTALE? Fortell han at hvis han fortsetter å bryte avtaler som han gjør så får det enten være nedre unnskyldninger eller så takker du for deg. Vær ærlig , vis at du blir irritert Anonymous poster hash: fda57...2ab Var og sammen med en slik i Stavanger...skjedde alltid noe når han skulle til meg...Han var ikke stabil psykisk fant jeg ut. Anonymous poster hash: 871da...fdf
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #37 Skrevet 25. april 2015 En eks av meg var sånn. En gang så hadde vi avtalt at han skulle komme til meg en lørdags ettermiddag, steke biff sammen og spise dessert, se film osv. Jeg fikk en mld på morgenen om at han gledet seg, jeg sendte mld om ca når kl han kan komme og jeg hørte ikke mer før neste dag. Jeg hadde bevisst ikke maset men sendte en mld i 18-tiden på lørdagskvelden, uten å få svar. Dette var det kjipeste tilfellet. Jeg ble skuffet, og han unnskyldte seg med at mora og søstra dukket opp uventet på døra og da de bor 4 timer unna så ville han ikke jage de bort, og de ble hele kvelden. Men å sende meg en mld og fortelle meg det, nei det rakk han ikke før søndags morgen! Han sa unnskyld og jeg var så dum og tilga han. Er helt greit at han ikke kunne komme men han burde sagt i fra syns jeg, han vet at jeg gledet meg. Og det fortsatte med flere slike episoder men ikke så ille. Jeg ble dritt lei og dumpet han. Men han maset i 6 mnd etterpå, så han var nok noe interessert. Jeg bare ignorerte han. Min nåværende kjæreste har aldri avlyst noe uten å gi beskjed med en gang han har funnet ut at han må avlyse. Han har kommet til meg med feber så jeg sendte han hjem. Han har vært så sliten etter jobb at han sovnet på sofaen min. En gang var han så sliten at han sovnet på kino Jeg ble litt usikker da men han har en veldig fysisk krevende jobb og kinoturen var på en fredag. Han svarer alltid på sms. Jeg beholdt han og angrer ikke, vi har vært sammen i snart 5 år, er samboere og har en sønn på 1,5 år Jeg ville tatt dette opp med din kjæreste og etterpå gitt han en "prøvetid" uten at han vet det på f.eks to uker. Fortsetter det i løpet av de to ukene så dump han. Er han ikke så interessert i deg så kanskje han tenker seg om og dumper deg før du rekker å dumpe han. Eller bare dump han nå Anonymous poster hash: 21ddb...a6d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #38 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579 Da må du bare bli forbanna. Du er ikke needy -hvis dere har en AVTALE? Fortell han at hvis han fortsetter å bryte avtaler som han gjør så får det enten være nedre unnskyldninger eller så takker du for deg. Vær ærlig , vis at du blir irritert Anonymous poster hash: fda57...2ab Var og sammen med en slik i Stavanger...skjedde alltid noe når han skulle til meg...Han var ikke stabil psykisk fant jeg ut. Anonymous poster hash: 871da...fdf Samme her, ble tull hver gang han skulle til meg og sjeldent når jeg skulle til han. Han var ikke helt god heller. Anonymous poster hash: 21ddb...a6d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #39 Skrevet 25. april 2015 Men jeg er jo tydeligvis ikke den eneste som har truffet på en "rar" fyr..Det et bare trist, jeg hadde fått inntrykk av at han var en jeg kunne satse på. Det er 15 år siden sist jeg var forelsket og trodde ikke jeg kunne bli det,men det kunne jeg tydeligvis..Hehe,får se på dette som en lærdom. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #40 Skrevet 25. april 2015 Har du tenkt tanken at han kanskje ruser seg? (Broren og, derfor han ikke kommer seg videre når han er der) Kan være grunnen til at han forandrer seg seg mtp sms/kontakt når han evn er ruset. Anonymous poster hash: 86ae5...de8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #41 Skrevet 25. april 2015 Dette kunne vært kjæresten min. Han sliter mye med angst. Men har visst om problemene hans fra starten sånn at jeg forstår hvorfor han er som han er. Nå øver han seg på å si fra når han har angst pg er "dårlig". Forholdet vårt fungerer godt men sånn som du beskriver kjæresten din er vel sånn han var med forrige dama. Det var ikke et "skikkelig" forhold sier han da. De så hverandre så å si aldri.. Han klarte det ikke. Men ting fungerer sammen med meg heldigvis og han jobber med å bli frisk. Går til psykolog to ganger i uken.. Det kan hende kjæresten din sliter med noe av det samme men syns det er vanskelig å snakke om/ta opp? Anonymous poster hash: 633af...d69
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #42 Skrevet 25. april 2015 Høres ut som søsteren min. Har et blomstrende sosialt liv på telefon og pc, men har sosial angst som lager problemer for henne irl Har hun en god dag klarer hun ta seg sammen og smilende komme seg gjennom noe sosialt, men det koster krefter. Som regel er hun så kvalm og uvel i magen at det ikke nytter. Anonymous poster hash: 7ebfe...193
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #43 Skrevet 25. april 2015 Har du tenkt tanken at han kanskje ruser seg? (Broren og, derfor han ikke kommer seg videre når han er der) Kan være grunnen til at han forandrer seg seg mtp sms/kontakt når han evn er ruset. Anonymous poster hash: 86ae5...de8 Nei,vet 100% at det ikke er rus. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #44 Skrevet 25. april 2015 Det er jo en mulighet at "bare" er angst, men jeg er litt usikker, for han er ganske sosial ellers.. Anonymous poster hash: c957d...579
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #45 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579 Da må du bare bli forbanna. Du er ikke needy -hvis dere har en AVTALE? Fortell han at hvis han fortsetter å bryte avtaler som han gjør så får det enten være nedre unnskyldninger eller så takker du for deg. Vær ærlig , vis at du blir irritert Anonymous poster hash: fda57...2ab Var og sammen med en slik i Stavanger...skjedde alltid noe når han skulle til meg...Han var ikke stabil psykisk fant jeg ut. Anonymous poster hash: 871da...fdf Samme her, ble tull hver gang han skulle til meg og sjeldent når jeg skulle til han. Han var ikke helt god heller. Anonymous poster hash: 21ddb...a6d Haha! Hvilket år er han født i? Anonymous poster hash: d6875...a01
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #46 Skrevet 25. april 2015 Kan jo tenkes at dere misforstår hverandre litt. Du forventer noe han ikke er helt klar over. Gir hint om at nå er jeg alene men ikke inviterer han direkte osv. Anonymous poster hash: 2512d...4da Han sier at han skal komme, at han gleder seg og savner meg..Og han kan si lang tid i forveien at han gleder seg til den og den dagen fordi jeg da har barnefri og fri fra jobben. Jeg skjønner det bare ikke.. Anonymous poster hash: c957d...579 Da må du bare bli forbanna. Du er ikke needy -hvis dere har en AVTALE? Fortell han at hvis han fortsetter å bryte avtaler som han gjør så får det enten være nedre unnskyldninger eller så takker du for deg. Vær ærlig , vis at du blir irritert Anonymous poster hash: fda57...2ab Var og sammen med en slik i Stavanger...skjedde alltid noe når han skulle til meg...Han var ikke stabil psykisk fant jeg ut. Anonymous poster hash: 871da...fdf Samme her, ble tull hver gang han skulle til meg og sjeldent når jeg skulle til han. Han var ikke helt god heller. Anonymous poster hash: 21ddb...a6d Haha! Hvilket år er han født i? Anonymous poster hash: d6875...a01 Ops!! Skrev feil sted! 😯 Anonymous poster hash: d6875...a01
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #47 Skrevet 25. april 2015 Jeg tenker også at dette skyldes angst. Anonymous poster hash: b9d3c...a4b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #48 Skrevet 25. april 2015 Har dere skylapper hele gjengen? Angst? Han er ikke skikkelig interessert, antagelig sammen med henne for å få sex en gang iblandt når han finner det for godt og har antagelig flere på gress. Anonymous poster hash: 97bb1...889
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #49 Skrevet 25. april 2015 Herregud, er han fra Indre Snåsa og begynner på U? I såfall skyldes angsten hans at han har lange inngrodde tånegler som han er redd du skal få øye på..., Anonymous poster hash: 044db...c57
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #50 Skrevet 25. april 2015 Bor han i Haugesund? Løp Anonymous poster hash: e7945...822 Finnes "en sånn" i Drammen også "Min" sendte selfier og søte mld dagen lang, men avlyste alltid når vi avtalte noe. Hver gang skulle han noe før han kom til meg, og hver gang avlyste ham fordi det han skulle tok mye lenger tid enn antatt. Type, være i Drammen kl 20, reiser fra Lillesand kl 17.30.. Til slutt tok jeg hintet og ba han bli der han var.. Menn som er interesserte får til det de vil.. Anonymous poster hash: 0cfb4...941 Begynner navnet hans på H? 😝 Anonymous poster hash: ec425...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå