Gå til innhold

Har fått meg kjæreste? Men.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er verdens søteste,hvert fall på telefon og meldinger, vi prater og snapper fra morgen til kveld. Men flere ganger når vi har avtalt at han skal komme hit,så blir han plutselig dårlig,kvalm,sliten og må sove..Og det har skjedd mange ganger med tanke på at vi bare har vært et par i ca to mnd..I tillegg er han plutselig fraværende og det kan gå lang tid mellom hvert svar,noe som selvsagt er helt greit! Det er bare så påfallende år det skjer,for det er ulikt han..Jeg blir skikkelig forvirret, og ikke vil jeg mase på han om dette,vil jo ikke være masete :P Har tatt det opp med han før,og da er han klar over det og lover at han ikke skal fortsette slik uten å gi meg beskjed,men nå sitter jeg altså igjen her alene,har stresset og dusjet og styrt på,også er han blitt dårlig..Og det går minst en halv time mellom hvert svar..:/

Men er det ikke rart? Eller er det jeg som er for needy?..

Anonymous poster hash: c957d...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er det noe som feiler ham fysisk siden han blir så ofte syk, eller så blir du lurt.

Fredag kveld... sikker på at han ikke er ute med kompiser?

Anonymous poster hash: d5177...f6f
Skrevet

Enten er det noe som feiler ham fysisk siden han blir så ofte syk, eller så blir du lurt.

Fredag kveld... sikker på at han ikke er ute med kompiser?

Han er hos broren..Han skulle bli der til barnet mitt var sovnet. Jeg syns bare dette er litt kjipt,jeg blir så usikker.

Skrevet

Han er hos broren..Han skulle bli der til barnet mitt var sovnet. Jeg syns bare dette er litt kjipt,jeg blir så usikker.

Jeg hadde nok trukket meg unna, og ikke lagt opp til noe.

Min erfaring er at menn som gjør dette (såsant de ikke feiler noe fysisk) ikke er inni forholdet slik han bør være.

Du har tatt dette opp med ham tidligere, han bedrer seg ikke.

Dere skal liksom være i den mest forelska perioden.... da er det noe som skurrer for meg :/

Det er vondt, men om det stemmer at han bare ikke prioriterer deg så er det langt bedre at du finner det ut nå før du blir mer involvert, enn senere.

Skrevet

Enten har han skikkelig dårlig helse, eller så er han ikke så interessert. I starten av vårt forhold kom mannen min på besøk med matforgiftning. Selv besøkte jeg han med influensa. Man skal ikke klare å holde seg unna hverandre den første tiden. 

Skrevet

Nei,jeg har vel kommet frem til at han nok ikke er så interessert allikevel..Er bare så rart at han gidder å bruke hele dagen på meg, men møter meg ikke når vi egentlig har mulighet..

Skrevet

Han er nok ikke stormende forelsket. Og det fortjener du! 

Run baby run.

Anonymous poster hash: 53144...437
Skrevet

Eller kan han være plaget med angst?

Anonymous poster hash: 55116...8f8
Skrevet

Han er vel gift eller samboer 😉

Anonymous poster hash: 0563a...e4a

Skrevet

Han er vel gift eller samboer 😉

Anonymous poster hash: 0563a...e4a

Nei,det vet jeg at han ikke er..

Skrevet

Eller kan han være plaget med angst?

Anonymous poster hash: 55116...8f8

Har lurt litt på det,men det gir ikke noe mening sånn ellers..:) Om det ikke er en som kommer og går, eller han kjenner på "alvoret" ved å være I et forhold..

Skrevet

Bor han i Haugesund? Løp

Anonymous poster hash: e7945...822

Skrevet

Bor han i Haugesund? Løp

Anonymous poster hash: e7945...822

Finnes "en sånn" i Drammen også :P

"Min" sendte selfier og søte mld dagen lang, men avlyste alltid når vi avtalte noe.

Hver gang skulle han noe før han kom til meg, og hver gang avlyste ham fordi det han skulle tok mye lenger tid enn antatt. Type, være i Drammen kl 20, reiser fra Lillesand kl 17.30.. Til slutt tok jeg hintet og ba han bli der han var.. Menn som er interesserte får til det de vil.. :(

Anonymous poster hash: 0cfb4...941

Skrevet

Sånn er jeg også når jeg ikke er så veldig intressert 😨😨😞😞

Mennene blir egentlig tidsfordriv, og jeg får panikk når de vil gjøre alvor av ting

Anonymous poster hash: ee790...8f8

Skrevet

Har ny kjæreste jeg og, vi ringes og treffes så ofte vi kan. Bor sammen en uke av gangen.

Sorry, men dette skurrer.

Anonymous poster hash: d44a0...b54

Skrevet

La meg spørre... Dere har hatt sex?

Anonymous poster hash: b9d3c...a4b
Skrevet

Nå skal jeg ikke si at det er slik som det var til meg, men jeg var litt som han da jeg møtte mannen min for første gang.

Jeg klarer ikke helt å sette ord på hva som hendte, men jeg var rett og slett så hodestups forelsket og dermed livredd for å trå feil. Vi chattet og snakket over telefon hele dagen lang men da det kom til stykket hvor vi skulle møtes fikk jeg panikk og kom med alle mulig slags unnskyldninger. Bare en kveld med han tappet kreftene mine. Slik var det over et HALVT år! Og etter 4 mnd kom han til det punktet der han begynte å gi opp. Han trodde jo selvsagt at jeg ikke var så gira ettersom jeg kom med unnskyldninger dårligere enn dårligst. Å til slutt ga han beskjed om at han ville avslutte forholdet. Da våknet jeg opp og tok ett tak. Men i bunn og grunn handlet det om en stormende forelskelse som bikket over til angst og ett stressnivå på max.

I dag er vi lykkelig gift med 3 barn :) og vet du va, jeg blir fortsatt mo i knerne av han! Når jeg tenker tilbake var denne angsten for han egentlig det beste tegnet jeg kunne fått på at dette var den rette.

Jeg ville gitt han litt tid. Det er lett å tenke at han ikke bryr seg men ting er ikke alltid som man tror. Kanskje har han denne sinnsyke forelskelsen som er så heftig at han blir redd for å gjøre noe galt, livredd for å gjøre noe feil som fører til at han mister sin livs kjærlighet! Det er jo litt rart om han ikke er gira men prater med deg dagen lang?

Anonymous poster hash: 845f1...3c0

Skrevet

Hvis dere overraskende nok ikke skulle ha hatt dette enda, så kan det kanskje tenkes at han vet at det ligger i kortene snart og dermed har noe prestasjonsangst? Om han har en tarmsykdom, så kan slikt til info forverres også av positivt stress, og være noe som slår inn nettopp når han begynner å gleder seg. Er han syk, så synes jeg det er godt gjort å orke å svare deg hver halvtime.

Skrevet

Trekk deg unna.. Virk uinteressert og spill kostbar! Hvis han virkelig er interessert så kommer han.. Hvis ikke, move on!

Anonymous poster hash: 885d4...8ec

Skrevet

Fra Kristiansand?begynner navnet på T.....da er det bare å løpe og ALDRI snu seg!!

Anonymous poster hash: b8329...4e0

Skrevet

Jeg tenker at du bør ta det opp direkte med han, og snakke med han om det, at du trenger å vite hvorfor han blir dårlig så ofte når dere skal møtes. Trekker man seg bare unna får man ingen forklaring. Kan hende han har en underliggende sykdom eller lidelse som blir verre ved stress, også positivt stress, som han sikkert fort kan kjenne på når han skal treffe deg, og så blir han dårlig. Det kan være mye, fra migrene til ibs. I så fall må det være ganske fortvilende for han også, når han går og gleder seg til å møte deg, og så svikter kroppen så han må avlyse. 

Han virker jo interessert når dere har kontakt såpass mye på telefon. Etter min erfaring er en mann som kun tenker på én ting relativt lite interessert i kontakt utenom når man skal treffes, og da er det jo gjerne det å treffes fysisk (og ha sex) som er målet for kommunikasjonen. Her er det jo nesten litt motsatt. 

Som sagt, jeg ville snakket med han, og vært forståelsesfull overfor han og at det kan være en bakenforliggende årsak han kanskje har tungt for å dele. Men samtidig vært direkte nok til at han forstår at dette er noe du trenger å vite. 

Skrevet

Fra Kristiansand?begynner navnet på T.....da er det bare å løpe og ALDRI snu seg!!

Oi, nå ble jeg nyskjerrig! Jeg er også fra Kristiansand ;p

Anonymous poster hash: 580d0...238

Skrevet

Oi, nå ble jeg nyskjerrig! Jeg er også fra Kristiansand ;p

Anonymous poster hash: 580d0...238

Han har 3 barn og jobber som snekker.

Skrevet

Han er ikke fra de nevnte plasser ;)

Skrevet

Hvis dere overraskende nok ikke skulle ha hatt dette enda, så kan det kanskje tenkes at han vet at det ligger i kortene snart og dermed har noe prestasjonsangst? Om han har en tarmsykdom, så kan slikt til info forverres også av positivt stress, og være noe som slår inn nettopp når han begynner å gleder seg. Er han syk, så synes jeg det er godt gjort å orke å svare deg hver halvtime.

Vi har hatt sex ;) Og den er veldig god! Det blir jo bare litt lite av den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...