Krumelur Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #401 Del Skrevet 16. juni 2015 Ikke lenge igjen nå, jenter! En eller annen føder nok plutselig ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147266682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØYNE Skrevet 16. juni 2015 #402 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 16. juni 2015 #403 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josette Skrevet 16. juni 2015 #404 Del Skrevet 16. juni 2015 Lykke til på kontroll Krumelur. Har hatt lite bevegelse et døgn så var innom føden for en sjekk. Alt bra. Og bebisen hadde vokst så fint i følge jm. Hele 800 gram på 10 dager faktisk. Liten tro på disse vektsestimeringene. Den har gått fra å være for liten til for stor på en drøy uke.... Magen har ikke vokst og jeg har ikke gått opp et gram til tross for masse vann de siste dagene. Blir spennende å se fasiten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 16. juni 2015 #405 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #406 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli? For en mnd siden ble han estimert til å bli litt over 3000 g, men nå har jo målet flata ut så vi får se hva de sier. Synes det er litt ekkelt at jeg har tegn til svangerskapsforgiftning, er spent på hva de finner ut i morgen. Blir godt å komme inn til en skikkelig sjekk iallfall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 16. juni 2015 #407 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli? Ja, jeg ble sendt på ultralyd og der så de at han var litt under gjennomsnittet - men ble estimert til å bli 3450 gram. Han veide da i uke 36 2780 gram i følge jordmoren. Så på ultralyden ble det avkreftet at det var grunn til bekymring. Det er litt ubehagelig at symfyse målene blir så lave, men jeg stoler mer på ultralyd. Han la seg tidlig med hodet riktig vei, så det er visstnok det som kan gi lavt mål. Har termin snart, så det blir spennende å se hvor stor han Egentlig er. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #408 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg har jo også hatt lave symfysemål hele veien, men det er jo det at det er flata ut som gjør at det sjekkes ut nå igjen. Pluss de andre greiene da. Er i elendig form, men trodde det kom av forkjølelse. Har en grusom hodepine, men vet ikke om det er noen sammenheng, har hatt et par runder med det tidligere i svangerskapet også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josette Skrevet 16. juni 2015 #409 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg stoler ikke på ul. 800 gram forskjell på 10 dager... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 16. juni 2015 #410 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg stoler ikke på ul. 800 gram forskjell på 10 dager... Ja, det var mye😳. Tror ikke ultralyd kan gi nøyaktig mål på hvor stor babyen er, men det kan ihvetfall gi svar på om babyen har det bra eller ikk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 16. juni 2015 #411 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli? For en mnd siden ble han estimert til å bli litt over 3000 g, men nå har jo målet flata ut så vi får se hva de sier. Synes det er litt ekkelt at jeg har tegn til svangerskapsforgiftning, er spent på hva de finner ut i morgen. Blir godt å komme inn til en skikkelig sjekk iallfall. Jm estimerte min til 3600 nemlig. Håper det lille droppet iallefall ikke dropper mer. Neste torsdag føles så leeeenge til(!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 16. juni 2015 #412 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli? For en mnd siden ble han estimert til å bli litt over 3000 g, men nå har jo målet flata ut så vi får se hva de sier. Synes det er litt ekkelt at jeg har tegn til svangerskapsforgiftning, er spent på hva de finner ut i morgen. Blir godt å komme inn til en skikkelig sjekk iallfall.Jm estimerte min til 3600 nemlig. Håper det lille droppet iallefall ikke dropper mer. Neste torsdag føles så leeeenge til(!) Hvis det er svangerskapsforgiftning får du god oppfølgning. Kjæresten til broren min hadde det og det endte med keisersnitt i uke 36. Han var bare 1950 gram, men klarer seg veldig bra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 16. juni 2015 #413 Del Skrevet 16. juni 2015 Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli? For en mnd siden ble han estimert til å bli litt over 3000 g, men nå har jo målet flata ut så vi får se hva de sier. Synes det er litt ekkelt at jeg har tegn til svangerskapsforgiftning, er spent på hva de finner ut i morgen. Blir godt å komme inn til en skikkelig sjekk iallfall.Jm estimerte min til 3600 nemlig. Håper det lille droppet iallefall ikke dropper mer. Neste torsdag føles så leeeenge til(!) Hvis det er svangerskapsforgiftning får du god oppfølgning. Kjæresten til broren min hadde det og det endte med keisersnitt i uke 36. Han var bare 1950 gram, men klarer seg veldig bra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #414 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg stoler ikke på ul. 800 gram forskjell på 10 dager... Ja, det var mye. Tror ikke ultralyd kan gi nøyaktig mål på hvor stor babyen er, men det kan ihvetfall gi svar på om babyen har det bra eller ikk Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli?For en mnd siden ble han estimert til å bli litt over 3000 g, men nå har jo målet flata ut så vi får se hva de sier. Synes det er litt ekkelt at jeg har tegn til svangerskapsforgiftning, er spent på hva de finner ut i morgen. Blir godt å komme inn til en skikkelig sjekk iallfall.Jm estimerte min til 3600 nemlig. Håper det lille droppet iallefall ikke dropper mer. Neste torsdag føles så leeeenge til(!) Hvis det er svangerskapsforgiftning får du god oppfølgning. Kjæresten til broren min hadde det og det endte med keisersnitt i uke 36. Han var bare 1950 gram, men klarer seg veldig bra. Oi det var lite! Tror nok ikke min er så liten, han ble vel estimert til 1800 g for en mnd siden. Men det er nå ikke alltid de målene stemmer. Men de var vel ganske akutt hvis det ble keisersnitt? Jeg hadde ikke skyhøyt blodtrykk, så regner med at de vil se det an. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2015 #415 Del Skrevet 16. juni 2015 Lykke til på kontroll imorgen, Krumelur! Høres ikke noe ålreit ut å gå sånn og lure ihvertfall... Mitt SF-mål var på 33 i uke 32, ganske høyt med andre ord😜 men UL-sjekk viste ikke kjempebaby heldigvis, estimert til rundt 3,8 kg ved fødsel.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 17. juni 2015 #416 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg stoler ikke på ul. 800 gram forskjell på 10 dager...Ja, det var mye. Tror ikke ultralyd kan gi nøyaktig mål på hvor stor babyen er, men det kan ihvetfall gi svar på om babyen har det bra eller ikk Kontroll i dag, protein i urinen og forhøya blodtrykk. Symfysemålet hadde også flata ut, ble målt bare til 28 cm. Har jo hatt hodepine i flere dager også, men har trodd at det var pga forkjølelse. Skal på kontroll på sykehuset i mårra og fikk streng beskjed om å ta livet med ro. Blir jo litt bekymra for lille skatten!Det hadde jeg også i forrige svangerskap, men blodprøvene var fine. Fikk god oppfølgning da, og det var betryggende Denne gang har jeg nå fått litt høyere blodtrykk, men alt annet er fint- foruten at jeg også har lave mål. Ble målt til 31 i dag, og er nå 37+4. Hodet er iallfall festet nå, så nå er egentlig alt klart når babyen velger å åpne slusene Skjønner godt bekymringen, fint du var på kontroll. Mitt symfysemål var også på 28 i uke 36. Ble sendt til ultralyd, men han var stor nok for " alderen". Nå er symfysemålet bare 31 ( uke 38+3). lykke til i morgen! 28 i uke 36? Mitt er 31 nå i 34. Og da var det bittelitt lite(?) Vet du hva vekt din er estimert å bli?For en mnd siden ble han estimert til å bli litt over 3000 g, men nå har jo målet flata ut så vi får se hva de sier. Synes det er litt ekkelt at jeg har tegn til svangerskapsforgiftning, er spent på hva de finner ut i morgen. Blir godt å komme inn til en skikkelig sjekk iallfall.Jm estimerte min til 3600 nemlig. Håper det lille droppet iallefall ikke dropper mer. Neste torsdag føles så leeeenge til(!)Hvis det er svangerskapsforgiftning får du god oppfølgning. Kjæresten til broren min hadde det og det endte med keisersnitt i uke 36. Han var bare 1950 gram, men klarer seg veldig bra. Oi det var lite! Tror nok ikke min er så liten, han ble vel estimert til 1800 g for en mnd siden. Men det er nå ikke alltid de målene stemmer. Men de var vel ganske akutt hvis det ble keisersnitt? Jeg hadde ikke skyhøyt blodtrykk, så regner med at de vil se det an. De hadde planlagt keisersnitt pga av at hun har en sykdom iitilegg - så de ventet i grunnen bare på at det skulle skje. De så det ann for hver uke og ønsket å vente til barnet var størst mulig. Da det skjedde hadde hun vært på kontroll og da gikk det bare noen timer ( da var blodtrykket hennes høyt) fordi de ikke torde vente lenger. Nå har hun 2 friske barn ( det skjedde med første mann også, han ble født enda tidligere). Dette er jo ett spesielt tilfelle, men legene på riksen er ihvertfall dyktige når det gjelder barn som fødes tidlig. Selv har jeg mye kynnere og i natt hadde jeg igjen smerter men denne gangen foran. Ble litt bekymret da jeg våknet nå ( var helt i koma i natt og klarte ikke stå opp). Men drakk litt saft og nå kjenner jeg krabaten min godt. Igjen, lykke til dag - det går nok bra skal du se:). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147267962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #417 Del Skrevet 17. juni 2015 Takk, tror nok ikke det er kritisk jeg heller, men godt å få en skikkelig sjekk. Det kom bare så brått på, blodtrykket mitt har alltid vært perfekt og jeg har ikke antydning til ødemer. Bare denne hodepinen kunne gi seg, det er helt grusomt! Har måttet ta maks dose paracet de siste par dagene for å i det hele tatt fungere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 17. juni 2015 #418 Del Skrevet 17. juni 2015 Takk, tror nok ikke det er kritisk jeg heller, men godt å få en skikkelig sjekk. Det kom bare så brått på, blodtrykket mitt har alltid vært perfekt og jeg har ikke antydning til ødemer. Bare denne hodepinen kunne gi seg, det er helt grusomt! Har måttet ta maks dose paracet de siste par dagene for å i det hele tatt fungere. Ja, hodepinne er grusomt. Er selv helt utafor i dag og fått vondt i øyet. Midt i alt står det masse flytteesker i leiligheten, har ikke fått tak i bodplass før 1. Juli - så jeg håper han ikke kommer så lenge før. Vil jo gjerne at alt er rent og fint her. Når har du fått time i dag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #419 Del Skrevet 17. juni 2015 Takk, tror nok ikke det er kritisk jeg heller, men godt å få en skikkelig sjekk. Det kom bare så brått på, blodtrykket mitt har alltid vært perfekt og jeg har ikke antydning til ødemer. Bare denne hodepinen kunne gi seg, det er helt grusomt! Har måttet ta maks dose paracet de siste par dagene for å i det hele tatt fungere.Ja, hodepinne er grusomt. Er selv helt utafor i dag og fått vondt i øyet. Midt i alt står det masse flytteesker i leiligheten, har ikke fått tak i bodplass før 1. Juli - så jeg håper han ikke kommer så lenge før. Vil jo gjerne at alt er rent og fint her. Når har du fått time i dag? Har time elleve så sitter og venter. Vet hvordan det er det der med at man vil ha alt klart. Stressa mer med det forrige gang, men nå som det nærmer seg har jeg begynt på samme viset:-) Man får trøste seg med at ungen bryr seg ikke om det man ikke rekker! Samtidig er det ikke så mye tid til husarbeid den første tida med baby, så er jo greit å få unna litt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cue Skrevet 17. juni 2015 #420 Del Skrevet 17. juni 2015 Lykke til Kurmelur, håper alt står bra til med den lille og at du blir kvitt hodepinen. Kjenner til dette med flytting Oslojente. Alt er i pappesker her også, litt stressende. Særlig når en stadig må stue vekk babyting for privatvisninger. Blir bra til slutt da. Tar dere over det nye 1/7? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
medfram Skrevet 17. juni 2015 #421 Del Skrevet 17. juni 2015 Beklager litt syting her - men hvor mange ganger har dere egentlig vært på svangerskapskontroll? Jeg har vært 3 ganger ila. hele svangerskapet, første gang i uke 8 og syns det er litt vel lite? Er 36+0 i dag, og skal til jm i slutten av neste uke. Har heller ikke fått en dritt info om noe som helst - kun levert urinprøve, målt magen, målt blodtrykket og "snakkes om noen uker" 😳 Er det ikke vanlig at man får med seg brosjyrer og info om både svangerskap, fødsel og tiden etterpå? Føler virkelig at babyen er rett rundt hjørnet, så ble plutselig ganske stressa og irritert på denne jordmora.. Takk gud for Internett 😛 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #422 Del Skrevet 17. juni 2015 Beklager litt syting her - men hvor mange ganger har dere egentlig vært på svangerskapskontroll? Jeg har vært 3 ganger ila. hele svangerskapet, første gang i uke 8 og syns det er litt vel lite? Er 36+0 i dag, og skal til jm i slutten av neste uke. Har heller ikke fått en dritt info om noe som helst - kun levert urinprøve, målt magen, målt blodtrykket og "snakkes om noen uker" Er det ikke vanlig at man får med seg brosjyrer og info om både svangerskap, fødsel og tiden etterpå? Føler virkelig at babyen er rett rundt hjørnet, så ble plutselig ganske stressa og irritert på denne jordmora.. Takk gud for Internett Jeg har heller ikke blitt tilbudt flere svangerskapskontroller enn de jeg har krevd. Tror jeg er oppe i 5 stk hos fastlegen (ingen hos jordmor). Får ikke noe info og har selv måttet fikse med nødvendige blodprøver. Regner med at det er fordi jeg selv er lege, men det hadde vært greit om noen andre kunne tatt litt mer av ansvaret for babyen. Jeg er ikke barnelege eller gynekolog. Har vært en del bekymringer i det siste, da har jeg rett og slett bare kontaktet føden direkte. Her er de veldig hyggelige og følger godt opp. Anonymous poster hash: d9af0...d38 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellellon Skrevet 17. juni 2015 #423 Del Skrevet 17. juni 2015 Beklager litt syting her - men hvor mange ganger har dere egentlig vært på svangerskapskontroll? Jeg har vært 3 ganger ila. hele svangerskapet, første gang i uke 8 og syns det er litt vel lite? Er 36+0 i dag, og skal til jm i slutten av neste uke. Har heller ikke fått en dritt info om noe som helst - kun levert urinprøve, målt magen, målt blodtrykket og "snakkes om noen uker" Er det ikke vanlig at man får med seg brosjyrer og info om både svangerskap, fødsel og tiden etterpå? Føler virkelig at babyen er rett rundt hjørnet, så ble plutselig ganske stressa og irritert på denne jordmora.. Takk gud for Internett Jag tror jag varit disse uker, uke 8, 12, 18 (UL), 22, 26, 30, 32, 34, 36, 38 (neste gang). Sån cirka. 3 ganger låter veldigt lite?? Da jag var hos jordemor fikk jag en del brosjyrer, men nå går jag kun til fastlege fordi det er for langt til jordemor . Man han tar ju mål på magen, lyssner til bebis og allt sånt. Du skall nok gå annen hver uke i hvert fall etter uke 34 ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #424 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg var hos fastlegen i uke 12, og 16. OUL uke 17. Jordmor uke 24, 28 og 33. Skal inn igjen i uke 35 for å sjekke at SF mål er ok. Etter uke 36 er det vel hver 14. dag(?) Føler ikke at det hadde vært noe vits i å gå noe mer enn det jeg har gjort hittil. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #425 Del Skrevet 17. juni 2015 Beklager litt syting her - men hvor mange ganger har dere egentlig vært på svangerskapskontroll? Jeg har vært 3 ganger ila. hele svangerskapet, første gang i uke 8 og syns det er litt vel lite? Er 36+0 i dag, og skal til jm i slutten av neste uke. Har heller ikke fått en dritt info om noe som helst - kun levert urinprøve, målt magen, målt blodtrykket og "snakkes om noen uker" Er det ikke vanlig at man får med seg brosjyrer og info om både svangerskap, fødsel og tiden etterpå? Føler virkelig at babyen er rett rundt hjørnet, så ble plutselig ganske stressa og irritert på denne jordmora.. Takk gud for Internett Det høres veldig lite ut! Jeg har vært en gang i mnd + endel ekstra oppfølging da. Nå på slutten skal du ha hver 14. dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/17/#findComment-147268799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå