Oslojente39 Skrevet 18. juli 2015 #901 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:) Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #902 Del Skrevet 18. juli 2015 4 dager siden slimproppen røk....da anser vi det som ikke et tegn i det hele tatt på at fødsel er nært(ikke bitter i det hele tatt.....!!!!) Mini er iallefall fint farten og kicker løs som vanlig I morgen er jeg 39 uker....håper virkelig ikke jeg må gå over termin. Hadde troen på at jeg ikke skulle rekke jordmortimen på mandag, men det ser svart ut nå. Jaja...(smøre meg med ET TONN med tålmodighet). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2015 #903 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre? Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 18. juli 2015 #904 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Skjønner hva du mener 😜 har mini på 2,5 hjemme nå ferdig med 3 uka. Han skal i barnehagen igjen til mandag. Men er vel så lite barn der at det blir nok noen korte dager. Og dersom søstra kommer får vi se om vi har han hjemme litt ekstra for at han ikke skal føle vi kaster han vekk så fort jin kommer. Eller hva tenker du? Må si jeg gleder meg litt til å få litt alene tid igjen.8 dager igjen til termin. Hun er velkommen denne helgen. Sover utrolig godt om natta nå og føler meg ikke gravid engang når jeg våkner. Kjenner liv der inne,men tydeligvis veldig dårlig plass. Håper blodtrykk osv stabiliserer seg og at mannen din tar i et tak. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #905 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg sov også forbløffende godt i natt. Tror mini har sunket godt og at lungene har litt bedre plass for joggeturen i dag var helt super! Var oppe i 12 km/t og det er en stund siden jeg har orket. Fikk selvsagt leggkramper fra H....., men det er jeg vant med nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2015 #906 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Skjønner hva du mener 😜 har mini på 2,5 hjemme nå ferdig med 3 uka. Han skal i barnehagen igjen til mandag. Men er vel så lite barn der at det blir nok noen korte dager. Og dersom søstra kommer får vi se om vi har han hjemme litt ekstra for at han ikke skal føle vi kaster han vekk så fort jin kommer. Eller hva tenker du? Må si jeg gleder meg litt til å få litt alene tid igjen.8 dager igjen til termin. Hun er velkommen denne helgen. Sover utrolig godt om natta nå og føler meg ikke gravid engang når jeg våkner. Kjenner liv der inne,men tydeligvis veldig dårlig plass. Håper blodtrykk osv stabiliserer seg og at mannen din tar i et tak. Takk! Mannen tar absolutt sin del her hjemme, men til uka må han på jobb igjen, og bhg/ SFO åpner ikke før om en uke. Og selv da er det så lite barn der, at planen egentlig er å ha dem hjemme to uker til, dvs frem til termin og vel så det. Når baby kommer får vi se hva vi gjør, men blir sikkert noen dager hjemme og noen dager på SFO/ bhg. Tror kanskje det blir kjedelig for dem i lengden å bare tråkke rundt her hjemme, så tipper at de ønsker seg korte dager i bhg/ SFO for å leke litt med vennene sine igjen. Men er nok sant som du sier at man bør la dem avgjøre litt selv, og ikke få dem til å føle at man pusher dem fra seg og inn i bhg når baby kommer.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2015 #907 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg sov også forbløffende godt i natt. Tror mini har sunket godt og at lungene har litt bedre plass for joggeturen i dag var helt super! Var oppe i 12 km/t og det er en stund siden jeg har orket. Fikk selvsagt leggkramper fra H....., men det er jeg vant med nå Wow, du er bare FOR sprek altså! 12 km/t er jo sykt bra som høygravid med stor mage.... Aldri vært oppe i slik fart som gravid, men så får jeg altså så vondt i magen når jeg løper som gravid også, det lugger og strammer og kommer kynnere tett som haggel😁 Derfor la jeg løpeskoa på hylla rett etter påske denne gangen, så får jeg heller ta dem frem igjen når baby er ute og ting har roet seg litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #908 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg sov også forbløffende godt i natt. Tror mini har sunket godt og at lungene har litt bedre plass for joggeturen i dag var helt super! Var oppe i 12 km/t og det er en stund siden jeg har orket. Fikk selvsagt leggkramper fra H....., men det er jeg vant med nå Wow, du er bare FOR sprek altså! 12 km/t er jo sykt bra som høygravid med stor mage.... Aldri vært oppe i slik fart som gravid, men så får jeg altså så vondt i magen når jeg løper som gravid også, det lugger og strammer og kommer kynnere tett som haggel Derfor la jeg løpeskoa på hylla rett etter påske denne gangen, så får jeg heller ta dem frem igjen når baby er ute og ting har roet seg litt. Ja, nå prøver jo jeg å fremprovosere mer kynnere da Men det skjer tydeligvis ikke*mumlerbittert* Men ærlig talt merker jeg ikke noe til magen når jeg løper. Merker faktisk ikke at jeg er gravid annet enn at jeg får disse syke leggkrampene og av og til klikker baby vinkel og sparker ut en fot eller gir meg en hard albue Men er veldig fornøyd med at jeg fremdeles er i så god form rett før termin Både fastlege, jordmor og føden var bra imponert over formen min og som jordmormannen sa ved siste kontroll og UL; "Løp til vannet ryker du" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 18. juli 2015 #909 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍 Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147327850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØYNE Skrevet 18. juli 2015 #910 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig.Kanskje vi snakkes i neste terminklubb også da, Oslojente 39 Mannen snakker allerede om nr tre.. Men jeg har fortalt han at han må iallefall vente litt Planen har hele tiden vært tre tette, så får vi se om det lar seg gjøre. Ingen selvfølge å bli raskt gravid igjen. Og ja, det er helt annerledes å gå gravid når man har småbarn. De har ingen forståelse for at mamma er trøtt og sliten, samt man får dårlig samvittighet hvis man ikke klarer å gjøre noe med familien. Men, det er en enorm glede å se hvor flink storesøster er med lillesøster De får nok stor glede av hverandre gjennom oppveksten. Endret 18. juli 2015 av ØYNE Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #911 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig.Kanskje vi snakkes i neste terminklubb også da, Oslojente 39 Mannen snakker allerede om nr tre.. Men jeg har fortalt han at han må iallefall vente litt Planen har hele tiden vært tre tette, så får vi se om det lar seg gjøre. Ingen selvfølge å bli raskt gravid igjen. Og ja, det er helt annerledes å gå gravid når man har småbarn. De har ingen forståelse for at mamma er trøtt og sliten, samt man får dårlig samvittighet hvis man ikke klarer å gjøre noe med familien. Men, det er en enorm glede å se hvor flink storesøster er med lillesøster De får nok stor glede av hverandre gjennom oppveksten.Jeg har vært bombesikker på at dette var siste, men det øyeblikket jeg fikk han på brystet fikk jeg lyst på en til... Tror ikke det blir flere her, men hvis forholdene lå litt mer til rette så ville jeg nok hatt en til 😍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2015 #912 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig. Her håpet nok pappan litt på gutt nå 3.gangen, men nå gleder han seg til å få en fin liten jenteflokk på tre her i heimen. Eneste problemet etterhvert blir nok tilgangen på ledig bad/ toalett, hehe, men heldigvis har vi ihvertfall to bad med dusj, så får vi håpe det holder😄 Blir stort sett hjemmeferie her i år ja, men vi har vært en uke på hytta allerede, samt litt småbesøk av familie både her og der. Men med under to uker til termin bør vi nok holde oss hjemme resten, kjipt å være for langt borte fra sykehus hvis det plutselig starter😱 Vonde kynnere med nedpress støtt og stadig, men ikke noe regelmessig og ingen tegn til snarlig fødsel....... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 18. juli 2015 #913 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig. Her håpet nok pappan litt på gutt nå 3.gangen, men nå gleder han seg til å få en fin liten jenteflokk på tre her i heimen. Eneste problemet etterhvert blir nok tilgangen på ledig bad/ toalett, hehe, men heldigvis har vi ihvertfall to bad med dusj, så får vi håpe det holder😄 Blir stort sett hjemmeferie her i år ja, men vi har vært en uke på hytta allerede, samt litt småbesøk av familie både her og der. Men med under to uker til termin bør vi nok holde oss hjemme resten, kjipt å være for langt borte fra sykehus hvis det plutselig starter😱 Vonde kynnere med nedpress støtt og stadig, men ikke noe regelmessig og ingen tegn til snarlig fødsel.......[/quote Det som er fint med 3 jenter er at de nok vil bli gode venninner, ikke minst som voksne. Rett etter fødselen tenkte jeg at det holdt med 1 barn. Men nå, bare 3 uker senere, har jeg endret mening, han er jo så søt. Så hvis mannen er med blir d nok forsøk på 1 til etterhvert. Da blir d nok jeg som har mest lyst på 1 til, han har ei fra før også. Det som er bra er at det virker som han er er med på å få en til, selv om jeg helst vil at vi begge skal ønske det like mye. Det kan jo i grunnen skje når som helst nå, 2 uker går rasende fort. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 18. juli 2015 #914 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig.Kanskje vi snakkes i neste terminklubb også da, Oslojente 39 Mannen snakker allerede om nr tre.. Men jeg har fortalt han at han må iallefall vente litt Planen har hele tiden vært tre tette, så får vi se om det lar seg gjøre. Ingen selvfølge å bli raskt gravid igjen. Og ja, det er helt annerledes å gå gravid når man har småbarn. De har ingen forståelse for at mamma er trøtt og sliten, samt man får dårlig samvittighet hvis man ikke klarer å gjøre noe med familien. Men, det er en enorm glede å se hvor flink storesøster er med lillesøster De får nok stor glede av hverandre gjennom oppveksten.Jeg har vært bombesikker på at dette var siste, men det øyeblikket jeg fikk han på brystet fikk jeg lyst på en til... Tror ikke det blir flere her, men hvis forholdene lå litt mer til rette så ville jeg nok hatt en til 😍 Du har 1 fra før ikke sant? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 18. juli 2015 #915 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig.Kanskje vi snakkes i neste terminklubb også da, Oslojente 39 Mannen snakker allerede om nr tre.. Men jeg har fortalt han at han må iallefall vente litt Planen har hele tiden vært tre tette, så får vi se om det lar seg gjøre. Ingen selvfølge å bli raskt gravid igjen. Og ja, det er helt annerledes å gå gravid når man har småbarn. De har ingen forståelse for at mamma er trøtt og sliten, samt man får dårlig samvittighet hvis man ikke klarer å gjøre noe med familien. Men, det er en enorm glede å se hvor flink storesøster er med lillesøster De får nok stor glede av hverandre gjennom oppveksten.Jeg har vært bombesikker på at dette var siste, men det øyeblikket jeg fikk han på brystet fikk jeg lyst på en til... Tror ikke det blir flere her, men hvis forholdene lå litt mer til rette så ville jeg nok hatt en til 😍 Åj, mannen din er ivrig☺️. De fleste jeg kjenner, inkludert meg, må mase litt på mennene for å få flere barn. Nei, ingen selvfølge å bli gravid raskt igjen. Vi var heldige denne gangen😊. Uff ja, den dårlige samvittigheten😳. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #916 Del Skrevet 18. juli 2015 Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 18. juli 2015 #917 Del Skrevet 18. juli 2015 Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Feel you sister😋 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #918 Del Skrevet 18. juli 2015 Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Feel you sister Noe nytt hos deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147328793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 18. juli 2015 #919 Del Skrevet 18. juli 2015 Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Feel you sisterNoe nytt hos deg? Nei over hodet ikke noe nytt😔 kjenner ingen verdens tegn på at noe skal skje.. I morgen er det 7 dager til termin og da kom broren,men tviler på at denne frøkna vil komme da.. Nå sier svigerfar og ei venninne faktisk at de tror hun kommer mandag 20. Jeg vil helst før,men hun er velkommen da også. Jeg er sååå redd for å gå over da symfysemålene går oppover og ikke flater ut som de skal. 😱 klarer ikke holde meg unna godis og brus heller selvom jeg klarer å styre inntaket noe,men ikke bra nok!!! Jeg er helt hoven i underlivet da,men det har jeg vært en god stund. Kjenner ikke noe nedpress slik som sist. Sist lå hodet å stanget i bekkenet sikkert leeeenge. Var en lang fødsel,men innbiller meg at denne kommer til å gå fort. Har lengre vei til sykehuset denne gangen og må ha barnevakten hit,så er ikke bare å reise.... Denne dagen har vært skikkelig tung i form av nesten depresjon og en følelse av at hun aldri kommer. Håper dagen i morgen blir bedre😁 stakkars stakkars de som går på overtid.. Vi er nå ikke der enda i alle fall 😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #920 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Feel you sisterNoe nytt hos deg?Nei over hodet ikke noe nytt kjenner ingen verdens tegn på at noe skal skje.. I morgen er det 7 dager til termin og da kom broren,men tviler på at denne frøkna vil komme da.. Nå sier svigerfar og ei venninne faktisk at de tror hun kommer mandag 20. Jeg vil helst før,men hun er velkommen da også. Jeg er sååå redd for å gå over da symfysemålene går oppover og ikke flater ut som de skal. klarer ikke holde meg unna godis og brus heller selvom jeg klarer å styre inntaket noe,men ikke bra nok!!! Jeg er helt hoven i underlivet da,men det har jeg vært en god stund. Kjenner ikke noe nedpress slik som sist. Sist lå hodet å stanget i bekkenet sikkert leeeenge. Var en lang fødsel,men innbiller meg at denne kommer til å gå fort. Har lengre vei til sykehuset denne gangen og må ha barnevakten hit,så er ikke bare å reise.... Denne dagen har vært skikkelig tung i form av nesten depresjon og en følelse av at hun aldri kommer. Håper dagen i morgen blir bedre stakkars stakkars de som går på overtid.. Vi er nå ikke der enda i alle fall Jeg og følte meg nesten litt deppa tidligere i dag. Men mannen er flink til å distrahere meg så vi endte opp med å mørkelegge hele leiligheten, fyre opp stearinlys og game "Last of Us". Ingenting distraherer mer enn gærne kannibaler og zombielignende ting som prøver å drepe deg! Hahaha Perfekt på en grå dag som denne! I tillegg koste vi oss med hjemmelagde burgere, popcorn og sjokolade ❤ Folk har snakket om dette nedpresset og jeg trodde jeg visste hva det var, men NÅ vet jeg hva det betyr. Det føles som om noe prøve å grave seg ned og ut av skjeden(!) Himmel så ubehagelig!!!! Har holdt på en times tid nå og mini er skikkelig aggressiv! Men ikke tegn på rier...Hmmm! Endret 18. juli 2015 av MotherOfDragons Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 18. juli 2015 #921 Del Skrevet 18. juli 2015 Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Feel you sisterNoe nytt hos deg?Nei over hodet ikke noe nytt kjenner ingen verdens tegn på at noe skal skje.. I morgen er det 7 dager til termin og da kom broren,men tviler på at denne frøkna vil komme da.. Nå sier svigerfar og ei venninne faktisk at de tror hun kommer mandag 20. Jeg vil helst før,men hun er velkommen da også. Jeg er sååå redd for å gå over da symfysemålene går oppover og ikke flater ut som de skal. klarer ikke holde meg unna godis og brus heller selvom jeg klarer å styre inntaket noe,men ikke bra nok!!! Jeg er helt hoven i underlivet da,men det har jeg vært en god stund. Kjenner ikke noe nedpress slik som sist. Sist lå hodet å stanget i bekkenet sikkert leeeenge. Var en lang fødsel,men innbiller meg at denne kommer til å gå fort. Har lengre vei til sykehuset denne gangen og må ha barnevakten hit,så er ikke bare å reise.... Denne dagen har vært skikkelig tung i form av nesten depresjon og en følelse av at hun aldri kommer. Håper dagen i morgen blir bedre stakkars stakkars de som går på overtid.. Vi er nå ikke der enda i alle fall Jeg og følte meg nesten litt deppa tidligere i dag. Men mannen er flink til å distrahere meg så vi endte opp med å mørkelegge hele leiligheten, fyre opp stearinlys og game "Last of Us". Ingenting distraherer mer enn gærne kannibaler og zombielignende ting som prøver å drepe deg! Hahaha Perfekt på en grå dag som denne! I tillegg koste vi oss med hjemmelagde burgere, popcorn og sjokolade ❤ Folk har snakket om dette nedpresset og jeg trodde jeg visste hva det var, men NÅ vet jeg hva det betyr. Det føles som om noe prøve å grave seg ned og ut av skjeden(!) Himmel så ubehagelig!!!! Har holdt på en times tid nå og mini er skikkelig aggressiv! Men ikke tegn på rier...Hmmm! Så heldig du er som har en sånn mann da.😀 min gidder sjeldent å se film og er ikke den første til å tenne lys osv. Men han laget også hjemmelaget burgere i dag 😋 mannen min er flink til å ta seg av guttungen da,og da kan jeg ikke klage nå! Nå skal jeg sove litt å håper å våkne enten av rier eller vannet som går haha... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 18. juli 2015 #922 Del Skrevet 18. juli 2015 Halloooooooo???? Rier, hvor er dere???? Feel you sisterNoe nytt hos deg?Nei over hodet ikke noe nytt kjenner ingen verdens tegn på at noe skal skje.. I morgen er det 7 dager til termin og da kom broren,men tviler på at denne frøkna vil komme da.. Nå sier svigerfar og ei venninne faktisk at de tror hun kommer mandag 20. Jeg vil helst før,men hun er velkommen da også. Jeg er sååå redd for å gå over da symfysemålene går oppover og ikke flater ut som de skal. klarer ikke holde meg unna godis og brus heller selvom jeg klarer å styre inntaket noe,men ikke bra nok!!! Jeg er helt hoven i underlivet da,men det har jeg vært en god stund. Kjenner ikke noe nedpress slik som sist. Sist lå hodet å stanget i bekkenet sikkert leeeenge. Var en lang fødsel,men innbiller meg at denne kommer til å gå fort. Har lengre vei til sykehuset denne gangen og må ha barnevakten hit,så er ikke bare å reise.... Denne dagen har vært skikkelig tung i form av nesten depresjon og en følelse av at hun aldri kommer. Håper dagen i morgen blir bedre stakkars stakkars de som går på overtid.. Vi er nå ikke der enda i alle fall Jeg og følte meg nesten litt deppa tidligere i dag. Men mannen er flink til å distrahere meg så vi endte opp med å mørkelegge hele leiligheten, fyre opp stearinlys og game "Last of Us". Ingenting distraherer mer enn gærne kannibaler og zombielignende ting som prøver å drepe deg! Hahaha Perfekt på en grå dag som denne! I tillegg koste vi oss med hjemmelagde burgere, popcorn og sjokolade ❤ Folk har snakket om dette nedpresset og jeg trodde jeg visste hva det var, men NÅ vet jeg hva det betyr. Det føles som om noe prøve å grave seg ned og ut av skjeden(!) Himmel så ubehagelig!!!! Har holdt på en times tid nå og mini er skikkelig aggressiv! Men ikke tegn på rier...Hmmm! Så heldig du er som har en sånn mann da. min gidder sjeldent å se film og er ikke den første til å tenne lys osv. Men han laget også hjemmelaget burgere i dag mannen min er flink til å ta seg av guttungen da,og da kan jeg ikke klage nå! Nå skal jeg sove litt å håper å våkne enten av rier eller vannet som går haha... Ja, han er god ❤ Sov godt! Håper det smeller i natt for oss begge Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #923 Del Skrevet 18. juli 2015 Gratulerer så mye med baby Cue! Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall. Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså Oj, 3,5 kg Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)Åj, må si at jeg beundrer dere som har er gravide og har små barn hjemme. Nå er de vel ikke i bhg heller😳. Gleder meg sånn til å flytte til rekkehus, da slipper jeg styret med trapper og vogn. kan bare forestille meg hvordan det er å komme seg ut av huset med 3-4 små barn😳. Hvor gamle er de 2 andre?Ja, det er noe ganske annet å gå gravid nå for tredje gang enn første... Barnehage og SFO er stengt nå de tre siste ukene før termin også, så det blir ikke mye avslappende permisjon på meg hva gjelder alenetid og hvile sånn sett denne gangen😜 Men nå er jo mine 4 og 6 år, så de er ikke små-små lenger heldigvis. Uansett krever de jo aktivisering, pluss at de krangler en hel del hvis det skjer litt lite en dag..😁 Og så ønsker man helst å gi dem en fin sommerferie også, så å bare henge rundt i huset og slappe av funker dårlig sånn i lengden.. Dårlig timing med julibaby sånn sett, men så var jo ikke hun siste her planlagt heller da😜 vi brukte prevensjon, og sommerbaby var laaaangt unna tankene våre for å si det sånn!! Hehe, men alt går vel og nå gleder vi oss stort til bittelillesøster kommer snart! Snaaaart nå😍Du får trøste deg med at det hadde vært verre om vinteren, tenk på all påkledningen😳. Jeg ønsker meg også ei lita jente, så vi prøver vel på ett barn til etter jul engang tenker jeg😊. Vi kan jo ikke vente så lenge pga min alder. Det blir hjemme ferie på dere? Vi har leid feriehus på Sørlandet første uka i august, spent på hvordan det blir. Men da er han over 1 måned og stor gutt. Jeg syntes jeg har sett ett par smil allerede, men har hørt at det er for tidlig.Kanskje vi snakkes i neste terminklubb også da, Oslojente 39 Mannen snakker allerede om nr tre.. Men jeg har fortalt han at han må iallefall vente litt Planen har hele tiden vært tre tette, så får vi se om det lar seg gjøre. Ingen selvfølge å bli raskt gravid igjen. Og ja, det er helt annerledes å gå gravid når man har småbarn. De har ingen forståelse for at mamma er trøtt og sliten, samt man får dårlig samvittighet hvis man ikke klarer å gjøre noe med familien. Men, det er en enorm glede å se hvor flink storesøster er med lillesøster De får nok stor glede av hverandre gjennom oppveksten.Jeg har vært bombesikker på at dette var siste, men det øyeblikket jeg fikk han på brystet fikk jeg lyst på en til... Tror ikke det blir flere her, men hvis forholdene lå litt mer til rette så ville jeg nok hatt en til 😍Du har 1 fra før ikke sant? Ja, en fra før, og har alltid tenkt at to er nok. Blir nok ikke flere heller, begynner å bli såpass gammel at da måtte det blitt relativt snart, og ikke har vi plass heller. Er overasket over at jeg plutselig kunne tenkt meg en til, men hadde så fin fødsel og han er jo så skjønn det lille nurket.. Tror også at to er nok for meg når hverdagen starter igjen ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 19. juli 2015 #924 Del Skrevet 19. juli 2015 Jadda,søndag og på vei til lekeland med guttungen og kusina hans for å brenne litt krutt😋 har med mannen så klart!har ikke hatt/vært plaget av kynnere på dagen... Før nå da eller!!!! Typisk når vi skal noe. Har med papirene og sykehuset er 3min unna lekeland så det skal gå bra. Hadde vært typisk om noe skjedde nå da 😁 kjenner hun er langt nede i bekkenet i dag også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 19. juli 2015 #925 Del Skrevet 19. juli 2015 Jadda,søndag og på vei til lekeland med guttungen og kusina hans for å brenne litt krutt har med mannen så klart!har ikke hatt/vært plaget av kynnere på dagen... Før nå da eller!!!! Typisk når vi skal noe. Har med papirene og sykehuset er 3min unna lekeland så det skal gå bra. Hadde vært typisk om noe skjedde nå da kjenner hun er langt nede i bekkenet i dag også. Jeg tror kanskje mini festet seg i går siden jeg kjente så mye og hardt nedpress. Lungekapasiteten min er definitivt mye bedre og løp på 12 km/t i dag også. Han var livlig i hele går kveld, men sov godt i natt og det gjorde jeg og Men akkurat nå føles det som om han har tenkt å presse seg ut av magen. Hælen hans er så ekstremt hard og sterk nå! Men å komme ut er visst ikke en del av planen hans Jaja, blir spennende å se hva jordmor sier i morgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/37/#findComment-147329528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå