Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste.

Anonymous poster hash: b2c3d...dd0

Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg :)

Anonymous poster hash: 95f65...818

Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender.

Har du fått noen budskap som du kan dele med oss da? Altså mer generelle ting.

Denne kom nå:

Kjære alle vakre hjerter. Dere har noe til felles på din baby/barn i magen og det er å være mor/vente barn. Dere, sammen med alle mødre deler derfor et felles morshjerte som ligger rundt jorden. Her ligger det mye lidelse og smerte, men også den sterkeste kjærlighet. Den kjærlighet som en mor føler for sitt barn er det nærmeste man kommer Guds kjærlighet til menneskene. Å være mor i dag er ingen enkel oppgave. Samfunnet som dere lever i er komplekst og stiller mange krav. Barna må forholde seg til en verden hvor idealene er konkurranse og seperasjon fra hverandre og sin egen sjel. Det er lett å miste fotfeste i denne verden hvor store mengder stimuli kontinuerlig hamrer på deres bevissthet. 

De barna som blir født i denne tiden vil bære med seg et nytt sett med idealer hvor fellesskap, nestekjærlighet og vilje til å jobbe for felles beste vil være rådende. La disse barna få komme frem med sine idealer, slik at de som voksne har beholdt sitt indre lys og kan jobbe for det samfunn og den verden som de higer etter. 

Vi ærer dere for den kjærlighet og oppofrelse som dere bringer inn i verden for barna.

Dere er alle høyt elsket.

Inspirasjon fra mester Lady Nada

Det er jommen meg interessant at når en mester fra Den Andre Siden først velger å kontakte noen på jorda, at de ikke klarer å lire av seg annet enn klisjéfylte selvfølgeligheter. Rart at de ikke kliner til og forteller oss noe litt mer overraskende eller innsiktsfullt når de først er i gang? Nei, dette synes jeg var skuffende av en mester, høyt oppe i hierarkiet og greier og greier. Er vel ikke mye som skal til for å klatre i hierarkiene i det hinsidige om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ekstrem konvolutt og telefonskrekk. Blir kvalm av å sjekke postkassen. Og kvalm dersom jeg ikke sjekker, for da innbiller jeg meg alt det som finnes der. Hater når telefonen ringer. Er det ukjent nummer tar jeg den ikke.

Anonymous poster hash: 3b59d...b5d

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg bare venter på at barna blir store så jeg kan gå fra den utro dritten jeg er gift med

Anonymous poster hash: fb8cc...288

Skrevet

Jeg har ekstrem konvolutt og telefonskrekk. Blir kvalm av å sjekke postkassen. Og kvalm dersom jeg ikke sjekker, for da innbiller jeg meg alt det som finnes der. Hater når telefonen ringer. Er det ukjent nummer tar jeg den ikke.

Hehe.. Mannen min har også postkassefobi. Skikkelig ille, han sliter mye med angst pga. dette. Litt søt fobi men alvorlig da... Stakkar..

Anonymous poster hash: e8bdf...b8e

Skrevet

Vi var/er skikkelig plaget med katter som driter rundt området, så jeg la ut en leverpostei med paracet i

Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Angrer på at jeg leste denne tråden nå... Finnes syke folk overalt

Anonymous poster hash: c7852...a32

Skrevet

Samme her. Kan grue meg hele dagen på jobb for å komme hjem og sjekke postkassen. Blir stolt av meg selv når jeg gjør det. Tar aldri telefonen om det er et nr. jeg ikke kjenner. 

Anonymous poster hash: 43749...292

Skrevet

Vi var/er skikkelig plaget med katter som driter rundt området, så jeg la ut en leverpostei med paracet i

Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Virket det?

Anonymous poster hash: 7e530...bc3

Syke jævler. Håper karma biter dere i ræva.

Anonymous poster hash: ddee8...f64

Skrevet

Paracet er giftig for katter. Mener en her inne en gang forklarte at det er noe med at blodet blir ødelagt og ikke klarer å transportere oksygen. Katten dør en smertefull død. Har hørt om de som fanget uønskede katter og gitt de paracet stikkpiller. Grusomt gjort. Har også hørt om de som har gitt katten sin paracet i beste mening og forgiftet den.

Anonymous poster hash: 25bc7...08f
Skrevet

At jeg ikke vet om babyen i magen min er samboers barn eller eks-elskeren sitt barn.

Anonymous poster hash: d67a6...be3

Skrevet

Jeg er kronisk sur. Egentlig så er jeg en utadvendt sosial og glad frøken, sånn av natur. Men jeg har opplevd så mye vondt i livet at jeg har blitt bitter. Uansett hva jeg ser rundt meg så blir jeg bare sur og bitter fordi jeg er så langt nede over hvordan livet ble. Drømmen min er å bli jordmor, men jeg vet det aldri vil skje fordi jeg er ufør og syk, å det føles så urettferdig fordi vi har bare ett, jeg kommer aldri til å få sjansen til å få det livet jeg drømmer om.

Dermed kronisk sur...

Anonymous poster hash: d7218...a5f

Kristine?

Anonymous poster hash: c51ba...b69

Skrevet

sutter på fingeren og bruker kosefille... er jo helt sykt i en alder av 32..

Er singel også nå, så det stopper meg nok litt i å finne en ny... Blir litt stress når jeg må holde det hemmelig..

Ungene vet det jo på en måte.. gudd night!

Anonymous poster hash: a1c76...c04

Samme her, bare at jeg har en kosepute... Greier faktisk å skjule det for mannen uten problemer (tror jeg) 

Anonymous poster hash: bfb48...f43

Skrevet

At jeg ikke vet om babyen i magen min er samboers barn eller eks-elskeren sitt barn.

Anonymous poster hash: d67a6...be3

Det er vel mange barn som har vokst opp med en mann som er ført bak lyset på denne måten.

Veldig dårlig gjort og noe han potensielt kan finne ut av når som helst senere.

Skrevet

At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste.

Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender.

Denne kom nå:

Kjære alle vakre hjerter. Dere har noe til felles på din baby/barn i magen og det er å være mor/vente barn. Dere, sammen med alle mødre deler derfor et felles morshjerte som ligger rundt jorden. Her ligger det mye lidelse og smerte, men også den sterkeste kjærlighet. Den kjærlighet som en mor føler for sitt barn er det nærmeste man kommer Guds kjærlighet til menneskene. Å være mor i dag er ingen enkel oppgave. Samfunnet som dere lever i er komplekst og stiller mange krav. Barna må forholde seg til en verden hvor idealene er konkurranse og seperasjon fra hverandre og sin egen sjel. Det er lett å miste fotfeste i denne verden hvor store mengder stimuli kontinuerlig hamrer på deres bevissthet.

De barna som blir født i denne tiden vil bære med seg et nytt sett med idealer hvor fellesskap, nestekjærlighet og vilje til å jobbe for felles beste vil være rådende. La disse barna få komme frem med sine idealer, slik at de som voksne har beholdt sitt indre lys og kan jobbe for det samfunn og den verden som de higer etter.

Vi ærer dere for den kjærlighet og oppofrelse som dere bringer inn i verden for barna.

Hahaha, denne kunne jeg klart også😂😂
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dobbelposting fjernet fra tråden.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Skrevet

Denne kom nå:

Kjære alle vakre hjerter. Dere har noe til felles på din baby/barn i magen og det er å være mor/vente barn. Dere, sammen med alle mødre deler derfor et felles morshjerte som ligger rundt jorden. Her ligger det mye lidelse og smerte, men også den sterkeste kjærlighet. Den kjærlighet som en mor føler for sitt barn er det nærmeste man kommer Guds kjærlighet til menneskene. Å være mor i dag er ingen enkel oppgave. Samfunnet som dere lever i er komplekst og stiller mange krav. Barna må forholde seg til en verden hvor idealene er konkurranse og seperasjon fra hverandre og sin egen sjel. Det er lett å miste fotfeste i denne verden hvor store mengder stimuli kontinuerlig hamrer på deres bevissthet.

De barna som blir født i denne tiden vil bære med seg et nytt sett med idealer hvor fellesskap, nestekjærlighet og vilje til å jobbe for felles beste vil være rådende. La disse barna få komme frem med sine idealer, slik at de som voksne har beholdt sitt indre lys og kan jobbe for det samfunn og den verden som de higer etter.

Hahaha, denne kunne jeg klart også😂😂

Bare å sette igang😂

Skrevet

Alle tror jeg har en master. Pga. depresjon ble jeg ikke engang ferdig med bachelor. I stedet lå jeg hjemme på sofaen på dagtid, og jobbet som bartender om kvelden. Ikke engang foreldrene mine eller samboeren min vet det. Kun jeg...

Nå jobber jeg innenfor feltet jeg liksom er utdannet i, men ingen vet at jeg kun får assistentlønn pga. manglende utdannelse.

Anonymous poster hash: f9dea...9a9
Skrevet

sutter på fingeren og bruker kosefille... er jo helt sykt i en alder av 32..Er singel også nå, så det stopper meg nok litt i å finne en ny... Blir litt stress når jeg må holde det hemmelig..Ungene vet det jo på en måte.. gudd night! Anonymous poster hash: a1c76...c04

Dette syns jeg faktisk var litt sjarmerende ;)

Vi er alle mennesker!

hehehe.. må si jeg liker deg Pashla :) Lurer på hvem du er i virkeligheten!

Du har svart meg på mange tråder og er alltid hyggelig!!

Hilsen ho med kosefilla *rødme*

Skrevet

sutter på fingeren og bruker kosefille... er jo helt sykt i en alder av 32..

Er singel også nå, så det stopper meg nok litt i å finne en ny... Blir litt stress når jeg må holde det hemmelig..

Ungene vet det jo på en måte.. gudd night!

Samme her, bare at jeg har en kosepute... Greier faktisk å skjule det for mannen uten problemer (tror jeg) 

Anonymous poster hash: bfb48...f43

hehe.. jeg vet ikke, eksen min sa aldri noe, men han visste det jo!

Når du sitter der med fingrene i munnen og han plutselig kommer inn døra der.. wooop ut med fingeren å late som ingenting :sjenert::rodme:

Det jeg lurer på nå er om den nye sambo til min eks vet om mine synder :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...