Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #26 Skrevet 24. mars 2015 At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg Anonymous poster hash: 95f65...818 Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Du syns kanskje dette er et plagsomt og masete spørsmål, og da får du bare avvise meg, men er det sånn at du kan se noe om meg? Hvis du har mer info, feks navn eller fødselsdato? Anonymous poster hash: cca75...9dc Dessverre er jeg ikke så god på slikt. Jeg må kjenne noen personlig for å kunne "lese" dem. Beklager. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Det går fint takk for at du svarte! Anonymous poster hash: cca75...9dc
Nyttårs barn Skrevet 24. mars 2015 #27 Skrevet 24. mars 2015 At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg Anonymous poster hash: 95f65...818 Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Har du fått noen budskap som du kan dele med oss da? Altså mer generelle ting.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #28 Skrevet 24. mars 2015 Jeg skader meg selv. Jeg sliter mye med depresjon og har en psykisk lidelse som gjør meg noe ustabil (har det som oftest under kontroll, og alle rundt meg tror jeg har full kontroll). Men sannheten er at jeg kan finne på å dunke hodet i veggen, og skylde på et fall. Gi meg selv blåmerker, og skylde på et eller annet. Klemmer med vilje fingrene i døren, dunker meg med vilje i overskapene på kjøkkenet, gjør meg slapp i trappa så jeg faller ned.... Jepp, jeg trenger hjelp. Dette er noe som har eskalert de siste månedene, men jeg har ikke klart å si det til legen. Når jeg endelig bestemte meg for at dette skulle jeg klare, står jeg i venteliste hos legen i flere uker før jeg får komme inn. Dvs at jeg har mistet motet til den tid. Aller helst vil jeg bare gjøre stor nok skade til at jeg dør.Dette er det ingen som vet. Alle tror bare jeg er maks uheldig (og jeg er ganske vimsete og klossete av natur, så jeg skader meg uten vilje også utenom disse gangene). Anonymous poster hash: 39897...edd
Nyttårs barn Skrevet 24. mars 2015 #29 Skrevet 24. mars 2015 Jeg skader meg selv. Jeg sliter mye med depresjon og har en psykisk lidelse som gjør meg noe ustabil (har det som oftest under kontroll, og alle rundt meg tror jeg har full kontroll). Men sannheten er at jeg kan finne på å dunke hodet i veggen, og skylde på et fall. Gi meg selv blåmerker, og skylde på et eller annet. Klemmer med vilje fingrene i døren, dunker meg med vilje i overskapene på kjøkkenet, gjør meg slapp i trappa så jeg faller ned.... Jepp, jeg trenger hjelp. Dette er noe som har eskalert de siste månedene, men jeg har ikke klart å si det til legen. Når jeg endelig bestemte meg for at dette skulle jeg klare, står jeg i venteliste hos legen i flere uker før jeg får komme inn. Dvs at jeg har mistet motet til den tid. Aller helst vil jeg bare gjøre stor nok skade til at jeg dør. Dette er det ingen som vet. Alle tror bare jeg er maks uheldig (og jeg er ganske vimsete og klossete av natur, så jeg skader meg uten vilje også utenom disse gangene). Anonymous poster hash: 39897...edd Snakk med noen, vær så snill.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #30 Skrevet 24. mars 2015 Ligget med altfor mange. Vært utro. Blir fort forelska men det dabber fort av og så føler jeg INGENTING -alle bare begynner å irritere meg. Har hatt sympatisex med flere som jeg ikke er tiltrukket av .. Anonymous poster hash: 95f65...818 Høres akkurat ut som meg. Hadde tenkt å skrive det samme selv... Anonymous poster hash: 1ae7c...c2c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #31 Skrevet 24. mars 2015 At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg Anonymous poster hash: 95f65...818 Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Har du fått noen budskap som du kan dele med oss da? Altså mer generelle ting. Denne kom nå: Kjære alle vakre hjerter. Dere har noe til felles på din baby/barn i magen og det er å være mor/vente barn. Dere, sammen med alle mødre deler derfor et felles morshjerte som ligger rundt jorden. Her ligger det mye lidelse og smerte, men også den sterkeste kjærlighet. Den kjærlighet som en mor føler for sitt barn er det nærmeste man kommer Guds kjærlighet til menneskene. Å være mor i dag er ingen enkel oppgave. Samfunnet som dere lever i er komplekst og stiller mange krav. Barna må forholde seg til en verden hvor idealene er konkurranse og seperasjon fra hverandre og sin egen sjel. Det er lett å miste fotfeste i denne verden hvor store mengder stimuli kontinuerlig hamrer på deres bevissthet. De barna som blir født i denne tiden vil bære med seg et nytt sett med idealer hvor fellesskap, nestekjærlighet og vilje til å jobbe for felles beste vil være rådende. La disse barna få komme frem med sine idealer, slik at de som voksne har beholdt sitt indre lys og kan jobbe for det samfunn og den verden som de higer etter. Vi ærer dere for den kjærlighet og oppofrelse som dere bringer inn i verden for barna. Dere er alle høyt elsket. Inspirasjon fra mester Lady Nada Anonymous poster hash: b2c3d...dd0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #32 Skrevet 24. mars 2015 Har hatt bulimi i 18 år. Var åpen om det før, og alle tror jeg er frisk, men det er ikke sant. Har ligget med godt over 100 stykk Har vært utro med alle jeg har vært sammen med, inklusive mannen (før vi giftet oss). Får ikke dårlig samvittighet. Kan ikke utelukke at det skjer igjen. Sliter med angst og gråter mye når jeg er alene. Anonymous poster hash: 43749...292
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #33 Skrevet 24. mars 2015 At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg Anonymous poster hash: 95f65...818 Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Har du fått noen budskap som du kan dele med oss da? Altså mer generelle ting. Denne kom nå: Kjære alle vakre hjerter. Dere har noe til felles på din baby/barn i magen og det er å være mor/vente barn. Dere, sammen med alle mødre deler derfor et felles morshjerte som ligger rundt jorden. Her ligger det mye lidelse og smerte, men også den sterkeste kjærlighet. Den kjærlighet som en mor føler for sitt barn er det nærmeste man kommer Guds kjærlighet til menneskene. Å være mor i dag er ingen enkel oppgave. Samfunnet som dere lever i er komplekst og stiller mange krav. Barna må forholde seg til en verden hvor idealene er konkurranse og seperasjon fra hverandre og sin egen sjel. Det er lett å miste fotfeste i denne verden hvor store mengder stimuli kontinuerlig hamrer på deres bevissthet. De barna som blir født i denne tiden vil bære med seg et nytt sett med idealer hvor fellesskap, nestekjærlighet og vilje til å jobbe for felles beste vil være rådende. La disse barna få komme frem med sine idealer, slik at de som voksne har beholdt sitt indre lys og kan jobbe for det samfunn og den verden som de higer etter. Vi ærer dere for den kjærlighet og oppofrelse som dere bringer inn i verden for barna. Dere er alle høyt elsket. Inspirasjon fra mester Lady Nada Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2e550...726
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #34 Skrevet 24. mars 2015 At jeg hater min søster og at jeg ofte tenker og håper hun dør.(det er en lang tragisk historie det hele). Anonymous poster hash: 791cb...be5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #35 Skrevet 24. mars 2015 Ligget med altfor mange. Vært utro. Blir fort forelska men det dabber fort av og så føler jeg INGENTING -alle bare begynner å irritere meg. Har hatt sympatisex med flere som jeg ikke er tiltrukket av .. Anonymous poster hash: 95f65...818 Høres ut som meg. Ikke sympatisexen, men alt det andre. Kan bli fort forelska/betatt, men det har aldri vart, noengang. Blir bare irritert etter en stund. Har tvunget meg selv til å være i forhold, men det funker dårlig. Jeg er nå i et forhold, vi har flere barn, jeg føler overhodet ingen kjærlighet eller tiltrekkelse til denne mannen. Men jeg har funnet ut at bedre får jeg det ikke. Heldigvis er manne asexuell, så jeg slipper å tenke på sympatisex, noe jeg heller ikke hadde klart i dette tilfelle. Føler dett er et stort tabu, å vøre sammen med noen når man ikke føler noe, ofte for barnas skyld. Det er ingen som forstår det, alle er i evig jakt etter lykke, og mange virker til å tro at lykken ligger nettopp i det å vre med en mann du elsker og som elsker deg igjen. Hva om du ikke finner det? Om du aldri har vært inærheten? Hva om du ikke har det i deg? Jeg kjenner ikke den driven, jeg er enormt lykkelig på mange områder og føler ikke noe savn etter denne lykken med et annet menneske. Anonymous poster hash: 791cb...be5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #36 Skrevet 24. mars 2015 Ligget med altfor mange. Vært utro. Blir fort forelska men det dabber fort av og så føler jeg INGENTING -alle bare begynner å irritere meg. Har hatt sympatisex med flere som jeg ikke er tiltrukket av .. Anonymous poster hash: 95f65...818 Høres akkurat ut som meg. Hadde tenkt å skrive det samme selv... Anonymous poster hash: 1ae7c...c2c Ja ja, er vel nesten en form for Selvskading det og Anonymous poster hash: 95f65...818
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #37 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har slitt med bulimi siden jeg var 14 år. Ble mobbet på barneskolen, men har ikke fortalt om det til noen. Sliter med å ha sex, ble voldtatt av en som var 23 år eldre enn meg- selv om jeg sa nei og prøvde å komme meg unna flere ganger. Har noen gang begynt å gråte etter sex, og sier bare til mannen at jeg ikke vet hvorfor og småler det bort. Sannheten er at alle de vonde tankene kommer frem, og enkelte ganger skulle jeg ønske mannen ikke var glad i sex. Jeg kunne fint klart meg uten. Men har ikke samvittighet til å avvise mannen, så gir han det for hans nytelse. Jeg føler ingenting, jeg tenker på andre ting og melder meg på en måte litt ut i tankene. Anonymous poster hash: 3804a...5da
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #38 Skrevet 24. mars 2015 Har sex med mange menn (mannen tenner på å se/vite at jeg har sex med andre). Har også ofte trekant med mannen og andre menn. Anonymous poster hash: fb987...ea2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #39 Skrevet 24. mars 2015 Vi var/er skikkelig plaget med katter som driter rundt området, så jeg la ut en leverpostei med paracet i Anonymous poster hash: 4fd80...ad2 Virket det? Anonymous poster hash: 7e530...bc3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #40 Skrevet 24. mars 2015 Jeg er kronisk sur. Egentlig så er jeg en utadvendt sosial og glad frøken, sånn av natur. Men jeg har opplevd så mye vondt i livet at jeg har blitt bitter. Uansett hva jeg ser rundt meg så blir jeg bare sur og bitter fordi jeg er så langt nede over hvordan livet ble. Drømmen min er å bli jordmor, men jeg vet det aldri vil skje fordi jeg er ufør og syk, å det føles så urettferdig fordi vi har bare ett, jeg kommer aldri til å få sjansen til å få det livet jeg drømmer om. Dermed kronisk sur... Anonymous poster hash: d7218...a5f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #41 Skrevet 24. mars 2015 stjal en parfyme av tanta mi en gang.. huff! angrer Anonymous poster hash: 86103...547
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #42 Skrevet 24. mars 2015 At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg Anonymous poster hash: 95f65...818 Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender. Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Har du fått noen budskap som du kan dele med oss da? Altså mer generelle ting. Denne kom nå: Kjære alle vakre hjerter. Dere har noe til felles på din baby/barn i magen og det er å være mor/vente barn. Dere, sammen med alle mødre deler derfor et felles morshjerte som ligger rundt jorden. Her ligger det mye lidelse og smerte, men også den sterkeste kjærlighet. Den kjærlighet som en mor føler for sitt barn er det nærmeste man kommer Guds kjærlighet til menneskene. Å være mor i dag er ingen enkel oppgave. Samfunnet som dere lever i er komplekst og stiller mange krav. Barna må forholde seg til en verden hvor idealene er konkurranse og seperasjon fra hverandre og sin egen sjel. Det er lett å miste fotfeste i denne verden hvor store mengder stimuli kontinuerlig hamrer på deres bevissthet. De barna som blir født i denne tiden vil bære med seg et nytt sett med idealer hvor fellesskap, nestekjærlighet og vilje til å jobbe for felles beste vil være rådende. La disse barna få komme frem med sine idealer, slik at de som voksne har beholdt sitt indre lys og kan jobbe for det samfunn og den verden som de higer etter. Vi ærer dere for den kjærlighet og oppofrelse som dere bringer inn i verden for barna. Dere er alle høyt elsket. Inspirasjon fra mester Lady Nada Anonymous poster hash: b2c3d...dd0 Hjelpes, du kan ikke være helt frisk... Anonymous poster hash: e8a95...4b1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #43 Skrevet 24. mars 2015 tatt provosert abort.. ikke noe koselig i ettertid, angrer så frykktelig.. Anonymous poster hash: 86103...547
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #44 Skrevet 24. mars 2015 Eks-samboer har sittet i fengsel. Anonymous poster hash: dfdbc...bfe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #45 Skrevet 24. mars 2015 Har et forhold til en mann som har samboer, hun har en sønn. Vi har møttes flere ganger i uken i over tre år. Anonymous poster hash: 812f8...150
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #46 Skrevet 24. mars 2015 Jeg elsker ikke barna mine eller mannen min. Angrer på livet mitt, og drømmer meg bort i noe annet. Eneste grunnen til at jeg blir er økonomien. Anonymous poster hash: 2fe0f...577
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #47 Skrevet 24. mars 2015 sutter på fingeren og bruker kosefille... er jo helt sykt i en alder av 32.. Er singel også nå, så det stopper meg nok litt i å finne en ny... Blir litt stress når jeg må holde det hemmelig.. Ungene vet det jo på en måte.. gudd night! Anonymous poster hash: a1c76...c04
Gjest Antarctica Skrevet 24. mars 2015 #48 Skrevet 24. mars 2015 sutter på fingeren og bruker kosefille... er jo helt sykt i en alder av 32..Er singel også nå, så det stopper meg nok litt i å finne en ny... Blir litt stress når jeg må holde det hemmelig..Ungene vet det jo på en måte.. gudd night! Anonymous poster hash: a1c76...c04 Dette syns jeg faktisk var litt sjarmerende Vi er alle mennesker!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #49 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har ikke en kosefille, men et kosepledd🙈får ikke sove hvis jeg ikke går holdt rundt pleddet mitt🙈😶 Anonymous poster hash: bdea2...445
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #50 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har ikke en kosefille, men et kosepledd🙈får ikke sove hvis jeg ikke går holdt rundt pleddet mitt🙈😶 Anonymous poster hash: bdea2...445 Går skulle være får😜 Anonymous poster hash: bdea2...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå