Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 4c034...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykte litt fort..

...har du en hemmelighet du aldri har fortalt til noen før?

Jeg dopet ned min bestevenninne en gang, det var ikke engang meningen.. Hun havnet på sykehus og det holdt på å gå virkelig ille.

Men jeg har aldri fortalt noen at det var meg!

Såå, hva er din største hemmelighet?

Skrevet

Trykte litt fort..

...har du en hemmelighet du aldri har fortalt til noen før?

Jeg dopet ned min bestevenninne en gang, det var ikke engang meningen.. Hun havnet på sykehus og det holdt på å gå virkelig ille.

Men jeg har aldri fortalt noen at det var meg!

Såå, hva er din største hemmelighet?

Hvordan kan du leve med det ?

Anonymous poster hash: bb00f...208

Skrevet

At jeg er blitt seksuelt misbrukt av noen i nær familie

Anonymous poster hash: dd809...1d3
Skrevet

Jeg snuser, og Samboern vet d ikke..

Anonymous poster hash: 03c40...2cf

Skrevet

At jeg har blitt voldtatt. Eller... Det var fest, alkohol og fyren dro meg ut i noen busker og fikk gjort sitt. Hele var over på ganske få minutter og han lata som ingenting etterpå. Det var difinitift sex uten samtykke og utnyttelse.

Men jeg sliter ikke med det i dag altså, bare syns det er ubehagelig å tenke på og er ganske flau over det. Ingen andre vet noen og sånn vil jeg at det forblir.

Anonymous poster hash: 6f523...783

Skrevet

Voldtatt i syden, jeg var på feil sted til feil tid. Jeg var edru og 16 år. Aldri sagt det til noen, har ikke vært på et utested i Norge eller andre steder etter det.

Anonymous poster hash: 8a8ce...f55

Skrevet

Var utro mot alle mine kjærester i ungdommen og helt fram til jeg var ca 30.

Har lagt det av meg nå.

Anonymous poster hash: d4eae...964

Skrevet

Stjal fra klesbutikken jeg jobbet i mens jeg studerte. Både penger og klær. Skjønner ikke at jeg vågde ei heller at jeg hadde samvittighet til det. Et under at jeg ikke ble tatt. Sluttet med det etter en stund og noen år etterpå var det ei jeg jobba med som ble tatt for det samme. Kunne vært meg. Blir helt kvalm når jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: fdf2c...f4c
Skrevet

Ocd

Anonymous poster hash: 73fcc...d4e

Skrevet

Jobbet og jobber som prostituert. Hadde 15 års pause. Men møtte en av mine gammle klienter og nå møter jeg han for penger 2 til 4 ganger i mnd.

Anonymous poster hash: e1898...bb9

Skrevet

At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning.  Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste.

Anonymous poster hash: b2c3d...dd0
Skrevet

Jeg er ikke forelsket i mannen min, men klarer derimot aldri å glemme min første ordentlige kjæreste i slutten av tenårene...

Anonymous poster hash: eb90c...462
Skrevet

Ligget med altfor mange.

Vært utro.

Blir fort forelska men det dabber fort av og så føler jeg INGENTING -alle bare begynner å irritere meg.

Har hatt sympatisex med flere som jeg ikke er tiltrukket av ..

Anonymous poster hash: 95f65...818

Skrevet

At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste.

Hæ? Kan du utdype det?? Synes sånt er spennende jeg :)

Skrevet

At jeg kanaliserer budskap fra engler og mestre. Jeg er høyt utdannet og jobber innen offentlig forvaltning. Kollegaene mine ville ramlet av stolen hvis de visste.

Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender.

Skrevet

Enkelt forklart så har jeg en åpen kanal slik at jeg kan kommunisere med "den andre siden". Jeg kan også ta kontakt eller bli tatt kontakt med av "vanlige avdøde", men jeg ønsker ikke dette pga de ikke alltid har en høy bevissthet. Jeg velger derfor å kanalisere et høyere nivå av hierarkiet (ja det er et hierarki, men ikke i den forstand som man ser her på jorden). Jeg får budskap om alt fra den tiden vi lever i nå til veiledning i mer personlige anliggender.

Du syns kanskje dette er et plagsomt og masete spørsmål, og da får du bare avvise meg, men er det sånn at du kan se noe om meg? Hvis du har mer info, feks navn eller fødselsdato?

Anonymous poster hash: cca75...9dc

Skrevet

At jeg kan ha vært medskyldig i noe meget alvorlig...

Anonymous poster hash: 32cfd...841

Skrevet

Jeg er også notorisk utro, kun i forhold pga trygghet og penger, kynisk, ser på ekle ting på nett, elsker å grave i tragedier.

Anonymous poster hash: 32cfd...841

Skrevet

Du syns kanskje dette er et plagsomt og masete spørsmål, og da får du bare avvise meg, men er det sånn at du kan se noe om meg? Hvis du har mer info, feks navn eller fødselsdato?

Anonymous poster hash: cca75...9dc

Dessverre er jeg ikke så god på slikt. Jeg må kjenne noen personlig for å kunne "lese" dem. Beklager.

Skrevet

Velkommen i klubben...

Anonymous poster hash: adeb0...497

Skrevet

Vi var/er skikkelig plaget med katter som driter rundt området, så jeg la ut en leverpostei med paracet i

Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Skrevet

Blitt voldtatt i en tidligere leilighet som jeg bodde i. Hadde hatt fest og to gjester måtte få ligge over da de ikke kom seg hjem pga storm og stengte veier. Var en venninne jeg kjente godt og en "ukjent" mann. Ja, helt idiotisk av meg. Jeg var 18 og voldsomt naiv. Jeg hadde lagt meg og han hadde sneket seg inn på soverommet. Våknet til at han hadde fått hånda si ned i trusa og fingra meg. Prøvde å dytte ham bort og sa nei flere ganger. Men han fortsatte på og gjorde seg ferdig. Har aldri sagt det til noen.. Han stakk av på morgenen og jeg husker så godt den følelsen av å føle meg skitten. Sto i dusjen i flere timer selv om vannet hadde blitt iskaldt. Skrubba og vaska. Var så jævla skitten og en voldsom skyldfølelse. :( 

Anonymous poster hash: 7e604...5f9
Skrevet

Hahaha, det har jeg også gjort!!! Men nå har jeg gått konstant gravid eller ammet i år etter år, så da ble det slutt med det :)

Anonymous poster hash: 58122...15a

Skrevet

Jeg selger sex mens barna er hos far, og på dagtid når de er på skolen. Kjipt, men sånn er det nå engang

Anonymous poster hash: d307a...39a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...