Hønemor30 Skrevet 21. mars 2015 #26 Skrevet 21. mars 2015 Hahaha jeg ler...han må da seriøst tulle med deg?!
HeltAnonym Skrevet 21. mars 2015 #27 Skrevet 21. mars 2015 Hahahahaha😂😂 sorry... Men Gønnar er faktisk noe av det værste jeg har hørt😂😂 vis ham denne tråden👍
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #28 Skrevet 21. mars 2015 HI her Jo, han mener dette dønn seriøst. Jentene våre har helt vanlige navn. Verken poppis eller spesielle. Jeg føler meg helt maktesløs. Vil jo ikke skape en trist " ting" rundt valget av navn. Anonymous poster hash: 08ea5...0af
Ziva Skrevet 21. mars 2015 #29 Skrevet 21. mars 2015 Med alle de eksklusive våpen merker som finnes så er det en fornærmelse mot ungen å kalle ham for Gønner!
Godt&Blandet Skrevet 21. mars 2015 #30 Skrevet 21. mars 2015 Jeg håper i det lengste at dette er ikke er sant, men dersom det mot all formodning skulle være dette, så skjønner jeg utmerket godt at du er fortvilet. Jeg hadde sagt (og jeg siterer ordrett!): Du kan bare glemme at ungen skal hete Gønnar. Det er ikke aktuelt, jeg kommer ikke til å diskutere det videre eller bruke tid på å tenke på det. Gønnar utgår! Du må gjerne være skuffet og lei, men gå videre og glem det, det kommer aldri til å skje. Om du fortsetter å stå på ditt her, så forblir barnet navnløs i 6 måneder, og så får det tildelt et vilkårlig navn av myndighetene. Det er absolutt å foretrekke foran Gønnar. Jeg elsker deg, men DENNE vinner du ikke!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #31 Skrevet 21. mars 2015 Det er ikke noe navn! Klippe fra statistisk sentralbyrå når jeg søkte det opp der: Det er færre enn fire personer eller ingen som heter Gønnar Anonymous poster hash: fb6b0...bc6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #32 Skrevet 21. mars 2015 Djiiizes...Gønnar???! Om han absolutt ikke endrer mening ville jeg laget et fake avslag fra folkeregisteret ang navneønske. Sikkert litt kriminelt, men absolutt verdt det. Anonymous poster hash: 75386...2bb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #33 Skrevet 21. mars 2015 Hahaha! Er fyren Arsenalfan eller? (Kallenavnet deres er jo "Gunners"). Du får sjekke navn på alle spillerne på favorittlaget hans i fotball, finne noen du liker, og foreslå disse. Anonymous poster hash: 9c7f0...808
Stjerne89 Skrevet 22. mars 2015 #34 Skrevet 22. mars 2015 Det var harry. Kanskje han burde tenke på at sønnen kan bli ertet for et slikt navn?
håperpåvinterbarn Skrevet 22. mars 2015 #35 Skrevet 22. mars 2015 Stakkars deg. Skjønner at du ikke vil lage dårlig stemning, men det går bare ikke an å la ham vinne her. Syns forslaget om å la ham ha gønnar som kallenavn er bra. Eventuelt får dere bruke det som mellomnavn (hvis han absolutt ikke vil gi seg), så får han et skikkelig navn til fornavn. Du kan bare ikke skrive under papirene på navnet gønnar altså
Pobie Skrevet 22. mars 2015 #36 Skrevet 22. mars 2015 Jeg ville bare sagt "nei, hater det navnet". Vi har foreslått navn til hverandre lenge, og for helt vanlige navn som vi bare ikke liker, er det "nei, liker ikke", eller "nei, aldri i livet!" el.l. Er ikke verre enn det vel? Jeg hadde et guttenavn i tankene som jeg har likte leeeeenge, ca 8-10 år. Fra første stund har mannen sagt at han ikke liker det. Jeg blir jo ikke trist av det, vi skal jo begge like navnet og mannen liker det ikke. Videre til neste navn.
pifi med tre nurk Skrevet 22. mars 2015 #37 Skrevet 22. mars 2015 Altså, trumfet du gjennom navn til jentene selv om han hatet dem??? Hvis ja, så er det vanskelig å diskutere med han, men å kalle ungen Gønnar er fortsatt et hån! Hvis nei, da er det bare å sette hardt mot hardt. Han har ikke lov alene å bestemme hva ungen skal hete og det å skulle trumfe gjennom et navn den andre hater er bare slemt. Dessuten er det ikke et navn! Jeg hadde rett og slett forklart i klartekst att det er uaktuelt. Skriv en liste med fem navn hver og diskuter dere frem til enighet. Altså du har jo valgt å få barn med denne mannen igjen så han må jo være fornuftig på bunnen?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #38 Skrevet 22. mars 2015 Her jakter min mann også, når vi fikk jakthunden vår tenkte vi å kalle han Krutt. Poenget er at det er en hund, da bar det litt arti.. Men Gønnar på en baby??!! Eller en kommende lege: dr. Gønnar 😂😂 Nei, be han så seg et kjærledyr hvis han må kalle noe som helst for Gønnar😱😂😂 Huff.. Føler med deg! 😳 Anonymous poster hash: f483a...836
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #39 Skrevet 22. mars 2015 Det 1. som slo meg også var at han kan skaffe seg en jakthund som kan hete Gønnar. Stakkars guttebaby. Vil pappa'n virkelig at andre skal synes gutten er en vits?! Navnet vil bli en belastning. Barnet er et selvstendig individ og navnet skal jo ikke speile foreldrenes hobby! Tenk om sønnen deres hater skytevåpen/jakt etc. For en korttenkt ide mht navnet. Vis ham denne tråden (og deretter fingern 😆🙊 neida, tuller). Stå på, ikke gi deg. Anonymous poster hash: 65c35...07d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #40 Skrevet 22. mars 2015 Til syvende og sist syns jeg mor har veto til å slå igjennom med navn Dersom man ikke blir enige. Her i heimen er det to uker til termin, vi er ikke enige. (Dog ikke noe gønnar-navn). Nå lar jeg bare tida gå, det blir det navnet jeg ønsker .p Anonymous poster hash: 8dc2f...dc5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #41 Skrevet 22. mars 2015 Til syvende og sist syns jeg mor har veto til å slå igjennom med navn Dersom man ikke blir enige. Her i heimen er det to uker til termin, vi er ikke enige. (Dog ikke noe gønnar-navn). Nå lar jeg bare tida gå, det blir det navnet jeg ønsker .p Anonymous poster hash: 8dc2f...dc5 Mor har veto til å slå igjennom med navn? Seriøst? Hvilken boble lever du i? Til Hi; hadde gitt beskjed om at det er uaktuelt, og at du ikke skriver under på papirene. Men at det må gå an å bli enige med tanke på de mange navnene som finnes..... Anonymous poster hash: 97e34...42b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #42 Skrevet 22. mars 2015 Hahaha det var litt morsomt. Du går IKKE med på deg. Hva med et dobbelnavn? Gunnar som en av dem, så kan han ha gønnar som kallenavn? Han blir mobbet med det navnet... Hverfall om noen finner ut han er oppkaldt etter et skytevåpen. Grøss Anonymous poster hash: 11a43...c98
februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 #43 Skrevet 22. mars 2015 hadde jeg ikke gått med på,men Gunnar er jo ikke så verst
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #44 Skrevet 22. mars 2015 HI her Nei, jeg var åpen for forslag til jentenavn. Han var ikke særlig delaktig. Kanskje fordi han var skuffet over at gutten " aldri" kom? Ikke vet jeg;-( Han er 100% bestemt på dette. Han mener man vil bli vant til navnet Gønnar, som alle andre " nye" navn. Jeg har prøvd å nevne at vi kan bruke det som et kallenavn. Det er helt uaktuelt. Blir Gønnar som hovednavn. Ikke vil han ha dobbeltnavn heller. Jeg er helt ødelagt her. 3 uker til termin. Anonymous poster hash: 08ea5...0af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #45 Skrevet 22. mars 2015 Du nekter å skrive under på navnepapirene, selvfølgelig. Ungen kan ikke hete noe sånt. Blir dette så stor diskusjon, kan dere ta en tur på fvk for rådgivning ang dette. Anonymous poster hash: 7243d...c03
Tonje-84 Skrevet 22. mars 2015 #46 Skrevet 22. mars 2015 Herrejemini, det må da være kødd? Jeg er overbevist om at han tuller med deg innerst inne.... Men som de andre sier ja, man må være to for å skrive under navnepapirene, og den stakkars lille gutten vil bli mobbet med et slikt navn. Bruk det som argument. Gønnar??? Haha. Samboeren min sa at han ville ha en jente og en gutt. De skulle hete Guttorm og Jentorm. Dette var heldigvis bare tull!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #47 Skrevet 22. mars 2015 Kan ikke han selv bytte fornavn? Så blir han den store tøffe mannemannen Gønnar! Litt overrasket over at du vurderer det som mellomnavn. Høres jo helt tullete ut, både navnet og mannen. Anonymous poster hash: b81e9...e27 Anonymous poster hash: b81e9...e27
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #48 Skrevet 22. mars 2015 Hva med Colt, Laramie, Magnum eller Lille Revolver? Revolver Tobias kunne vært et navn Anonymous poster hash: ac4e8...ad0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #49 Skrevet 22. mars 2015 Takk for svar Vet bare at mannen min IKKE gir seg denne gangen. Vi hadde en lang diskusjon i går kveld. Jeg viste han svarene deres. Han mener at dere ikke har sansen. Han driter i andres meninger. ( hans ord) Jentenes navn er Sofie og Lise. Sofie, Lise og Gønner! Dette er bare trist. Anonymous poster hash: 08ea5...0af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #50 Skrevet 22. mars 2015 HI her Nei, jeg var åpen for forslag til jentenavn. Han var ikke særlig delaktig. Kanskje fordi han var skuffet over at gutten " aldri" kom? Ikke vet jeg;-( Han er 100% bestemt på dette. Han mener man vil bli vant til navnet Gønnar, som alle andre " nye" navn. Jeg har prøvd å nevne at vi kan bruke det som et kallenavn. Det er helt uaktuelt. Blir Gønnar som hovednavn. Ikke vil han ha dobbeltnavn heller. Jeg er helt ødelagt her. 3 uker til termin. Anonymous poster hash: 08ea5...0af Gønner er jo et jentenavn. Jeg hadde en lærer som het det. http://m.navn.klikk.no/jentenavn/Gønner Anonymous poster hash: 15514...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå