Gå til innhold

Mannen gir seg ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er i utgangspunktet veldig sta og tverr, så det er ingen nyhet. Men, dette fatter jeg bare ikke!!!!

Saken er: Vi venter nr 3. En gutt. Vi har 2 jenter fra før. ( tvillinger)

Han er helt i skyene. Endelig kommer gutten han har ventet på.

Han har nå sagt at han ønsker å kalle sønnen sin Gønnar. Ja, du leste riktig. Ikke Gunnar men Gønnar!!! Han driver med jakt, derfor mener han det er en slags oppkalling. Gønner ( skyteredskap) blir da Gønnar.

Han gir seg ikke. Han mener jeg har fått mine ønsker når det gjelder jentenavn.

Hva skal jeg gjøre????

Anonymous poster hash: 08ea5...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du kan akseptere Gunnar som det offisielle navnet, men at han kan få bruke Gønner som er kosenavn. Med litt flaks er det ikke lov til å kalle barnet Gønnar, men det kan du jo sjekke opp. Det er nemlig noen navn man ikke har lov til å velge!

Anonymous poster hash: 1b7ce...3ff
Skrevet
:ler: hahaha. Unnskyld at jeg ler, men Gønnar?? Det må være det morsomste jeg har hørt på lenge. Du kan ikke la han kalle ungen det altså !
Skrevet

Oi, jeg føler med deg Hi! Vet ikke hva jeg hadde gjort om mannen foreslo noe sånt, men det hadde aldri i verden blitt aktuelt å kalle ungen noe sånt altså. Kompromiss er fint det, men Gønnar hadde ikke kommet på tale. 

Anonymous poster hash: c0f67...2e2
Skrevet

Vent til ungen er født, det er ingen sjans i verden at han vil kalle et lite nydelig barn for Gønnar :D

Skrevet

😂😂😂😂 Unnskyld😂😂😕

Anonymous poster hash: 6ae71...353

Skrevet

Skal ikke lengre klage når mannen insisterer på at puddingen i min mage (om det viser seg å være gutt) skal hete Thomas... Gønnar? Kan jo bare ikke være lov....

Skrevet

Gunnar er faktisk opprinnelig et jentenavn. Sjekk det opp.

I tillegg: ingen mann med vettet i behold ønsker å kalle opp barnet sitt etter et våpen.

Anonymous poster hash: f0104...607

Skrevet

Hehe.. Min eks sto hardnakket på at barnet vårt skulle hete Johnny om det ble gutt og Mercedes (!!!) om det ble jente (evnt Vanessa, som kunne vært greit bortsett fra at jeg kjenner en Vanessa som jeg får fnatt av)!

Jeg trodde jeg skulle bli gal! Bare det å foreslå Mercedes, KUN fordi han alltid hadde ønsket seg en mercedes og ENDELIG hadde han kjøpt det :P

Men jeg sa bare som sant var, at jeg kom til å nekte å skrive under på papirene så han fikk komme på noe annet ;)

Masse sympati sendes din vei, hi! Gønnar, er det i det hele tatt et godkjent navn? :P

Anonymous poster hash: ff434...882

Skrevet

Mannen din høres ut som en umoden bygdetulling.

Anonymous poster hash: dda98...53a

Skrevet (endret)

Haha! Du kan jo fortelle mannen din at det er et jentenavn, så kanskje han gir seg? :P 14 damer i Norge som har navnet. Et jentenavn med norrøn opprinnelse, sier navnekarusellen.

Edit: Sorry, jeg leste Gønner, ikke Gønnar. Men likevel ;)

Endret av Violeta
Skrevet

Hva med Colt, Laramie, Magnum eller Lille Revolver? :)

Skrevet

Det bare å nekte å signere papirene om navnevalg. Seriøst? Hvem vil gi barnet sitt navn etter et utrolig teit slanguttrykk for skytevåpen!

Skrevet

I tillegg: ingen mann med vettet i behold ønsker å kalle opp barnet sitt etter et våpen.

Autocorrect!!! Ikke en gang mobilen min syns at det går ann å hete Gønner. Jeg mente Gønner, ikke Gunnar.

Skrevet

Autocorrect!!! Ikke en gang mobilen min syns at det går ann å hete Gønner. Jeg mente Gønner, ikke Gunnar.

Men i alle dager. GØNNAR!!!

Skrevet

Hahaha. Stakkar deg. Der må du bare sette ned foten og nekte plent asså :)

Skrevet

Det må da være tidenes lengste practical joke han bedriver med deg!?!

Skrevet

Har jentene dine spesielle navn siden han føler han har rett til å bestemme DET navnet?

Skrevet

Huff får nesten flashback til hvordan min egen mann var i graviditeten. Han fikk det tidlig for seg å skulle kalle gutten i magen opp etter en fotballegende. Jeg likte ikke navnet og nektet plent LENGE! Men så i et svakt øyeblikk ga jeg etter hvis jeg fikk legge til ett til. Jeg tenkte jo i mitt stille sinn at jeg skulle bruke navn nr to. Ble jo som mannen ville hos oss, og nå er jeg jo vant til det, og så er det jo et ordentlig navn i motsetning til din manns forslag ;-)

Stå på ditt. Finn noen tøffe navn i samme gate du kan presentere. Tøffe, maskuline navn.

Anonymous poster hash: a5a04...1d2

Skrevet

Er du helt seriøs? Jeg håper egentlig at du bare tuller her, men hvis ikke så må du børste støv av kvinnelisten din og få han på bedre tanker. Det går bare ikke an! :fy_fy:

Anonymous poster hash: d5171...d70
Skrevet

Man må heldigvis være 2 for å skrive under på navngivning. Dette hadde jeg aldri skrevet under på.

Anonymous poster hash: 09012...084

Skrevet

Hva med Glock, Remington eller Winchester?

Dere kunne ev.døpt om en av jentene til Beretta? ;)

Skrevet

Det er rett og slett det dummeste jeg har hørt. Hvor gammel er han? 17??? 

Du kan ikke gjøre annet enn å nedlegge veto. Som noen har nevnt, begge må signere på navnpapirene.

Det hadde aldri skjedd dersom mannen min hadde forlangt et sånt hårreisende imbesilt navn.

Anonymous poster hash: 99e1e...94f
Skrevet

Oj. Han høres jo ut som landsbytullingen.

Skrevet

Hahahaha! Og jeg synes min mann var helt på jordet da han ærlig og oppriktig mente at ungen skulle hete Nure!! Om vi fikk en gutt! :o takk gud for at vi fikk ei jente, og endelig er ferdige😜

Anonymous poster hash: dc90b...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...