Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Han er i utgangspunktet veldig sta og tverr, så det er ingen nyhet. Men, dette fatter jeg bare ikke!!!! Saken er: Vi venter nr 3. En gutt. Vi har 2 jenter fra før. ( tvillinger) Han er helt i skyene. Endelig kommer gutten han har ventet på. Han har nå sagt at han ønsker å kalle sønnen sin Gønnar. Ja, du leste riktig. Ikke Gunnar men Gønnar!!! Han driver med jakt, derfor mener han det er en slags oppkalling. Gønner ( skyteredskap) blir da Gønnar. Han gir seg ikke. Han mener jeg har fått mine ønsker når det gjelder jentenavn. Hva skal jeg gjøre???? Anonymous poster hash: 08ea5...0af
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Si at du kan akseptere Gunnar som det offisielle navnet, men at han kan få bruke Gønner som er kosenavn. Med litt flaks er det ikke lov til å kalle barnet Gønnar, men det kan du jo sjekke opp. Det er nemlig noen navn man ikke har lov til å velge! Anonymous poster hash: 1b7ce...3ff
MissFebruary Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 hahaha. Unnskyld at jeg ler, men Gønnar?? Det må være det morsomste jeg har hørt på lenge. Du kan ikke la han kalle ungen det altså !
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Oi, jeg føler med deg Hi! Vet ikke hva jeg hadde gjort om mannen foreslo noe sånt, men det hadde aldri i verden blitt aktuelt å kalle ungen noe sånt altså. Kompromiss er fint det, men Gønnar hadde ikke kommet på tale. Anonymous poster hash: c0f67...2e2
*Miss Marple* Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Vent til ungen er født, det er ingen sjans i verden at han vil kalle et lite nydelig barn for Gønnar
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 😂😂😂😂 Unnskyld😂😂😕 Anonymous poster hash: 6ae71...353
Lykken_er_tre Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Skal ikke lengre klage når mannen insisterer på at puddingen i min mage (om det viser seg å være gutt) skal hete Thomas... Gønnar? Kan jo bare ikke være lov....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Gunnar er faktisk opprinnelig et jentenavn. Sjekk det opp. I tillegg: ingen mann med vettet i behold ønsker å kalle opp barnet sitt etter et våpen. Anonymous poster hash: f0104...607
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Hehe.. Min eks sto hardnakket på at barnet vårt skulle hete Johnny om det ble gutt og Mercedes (!!!) om det ble jente (evnt Vanessa, som kunne vært greit bortsett fra at jeg kjenner en Vanessa som jeg får fnatt av)! Jeg trodde jeg skulle bli gal! Bare det å foreslå Mercedes, KUN fordi han alltid hadde ønsket seg en mercedes og ENDELIG hadde han kjøpt det Men jeg sa bare som sant var, at jeg kom til å nekte å skrive under på papirene så han fikk komme på noe annet Masse sympati sendes din vei, hi! Gønnar, er det i det hele tatt et godkjent navn? Anonymous poster hash: ff434...882
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Mannen din høres ut som en umoden bygdetulling. Anonymous poster hash: dda98...53a
Violeta Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 (endret) Haha! Du kan jo fortelle mannen din at det er et jentenavn, så kanskje han gir seg? 14 damer i Norge som har navnet. Et jentenavn med norrøn opprinnelse, sier navnekarusellen. Edit: Sorry, jeg leste Gønner, ikke Gønnar. Men likevel Endret 21. mars 2015 av Violeta
MammantilNurket Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Hva med Colt, Laramie, Magnum eller Lille Revolver?
pifi med tre nurk Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 Det bare å nekte å signere papirene om navnevalg. Seriøst? Hvem vil gi barnet sitt navn etter et utrolig teit slanguttrykk for skytevåpen!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Gunnar er faktisk opprinnelig et jentenavn. Sjekk det opp. I tillegg: ingen mann med vettet i behold ønsker å kalle opp barnet sitt etter et våpen. Anonymous poster hash: f0104...607 Autocorrect!!! Ikke en gang mobilen min syns at det går ann å hete Gønner. Jeg mente Gønner, ikke Gunnar. Anonymous poster hash: f0104...607
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #15 Skrevet 21. mars 2015 Gunnar er faktisk opprinnelig et jentenavn. Sjekk det opp. I tillegg: ingen mann med vettet i behold ønsker å kalle opp barnet sitt etter et våpen. Anonymous poster hash: f0104...607 Autocorrect!!! Ikke en gang mobilen min syns at det går ann å hete Gønner. Jeg mente Gønner, ikke Gunnar. Anonymous poster hash: f0104...607 Men i alle dager. GØNNAR!!! Anonymous poster hash: f0104...607
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 Hahaha. Stakkar deg. Der må du bare sette ned foten og nekte plent asså
Liv & Røre Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Det må da være tidenes lengste practical joke han bedriver med deg!?!
mimlen Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Har jentene dine spesielle navn siden han føler han har rett til å bestemme DET navnet?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 Huff får nesten flashback til hvordan min egen mann var i graviditeten. Han fikk det tidlig for seg å skulle kalle gutten i magen opp etter en fotballegende. Jeg likte ikke navnet og nektet plent LENGE! Men så i et svakt øyeblikk ga jeg etter hvis jeg fikk legge til ett til. Jeg tenkte jo i mitt stille sinn at jeg skulle bruke navn nr to. Ble jo som mannen ville hos oss, og nå er jeg jo vant til det, og så er det jo et ordentlig navn i motsetning til din manns forslag ;-) Stå på ditt. Finn noen tøffe navn i samme gate du kan presentere. Tøffe, maskuline navn. Anonymous poster hash: a5a04...1d2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Er du helt seriøs? Jeg håper egentlig at du bare tuller her, men hvis ikke så må du børste støv av kvinnelisten din og få han på bedre tanker. Det går bare ikke an! Anonymous poster hash: d5171...d70
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #21 Skrevet 21. mars 2015 Man må heldigvis være 2 for å skrive under på navngivning. Dette hadde jeg aldri skrevet under på. Anonymous poster hash: 09012...084
MammantilNurket Skrevet 21. mars 2015 #22 Skrevet 21. mars 2015 Hva med Glock, Remington eller Winchester? Dere kunne ev.døpt om en av jentene til Beretta?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #23 Skrevet 21. mars 2015 Det er rett og slett det dummeste jeg har hørt. Hvor gammel er han? 17??? Du kan ikke gjøre annet enn å nedlegge veto. Som noen har nevnt, begge må signere på navnpapirene. Det hadde aldri skjedd dersom mannen min hadde forlangt et sånt hårreisende imbesilt navn. Anonymous poster hash: 99e1e...94f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #25 Skrevet 21. mars 2015 Hahahaha! Og jeg synes min mann var helt på jordet da han ærlig og oppriktig mente at ungen skulle hete Nure!! Om vi fikk en gutt! takk gud for at vi fikk ei jente, og endelig er ferdige😜 Anonymous poster hash: dc90b...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå