Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #51 Skrevet 20. mars 2015 Slutt å mase! La mannen få puste. Hadde jeg vært ham, så hadde jeg definitivt løpt. Anonymous poster hash: b9fca...601 HIJeg lar han puste. For det er tydeligvis det HAN trenger. Så kan jeg bare drukne. Fordi han ikke fatter at jeg synes det er slitsomt å måtte mase meg til å få vite når han kommer neste gang f.eks. Tydelig viktigere for mange her å la mannen puste enn å stå opp for hva som er viktig for EN SELV. Dette er noe jeg setter pris på - å få vite at jeg teller. Ikke bare når han føler for det....men også når JEG har behov for det. Hvorfor skulle ikke han ta hensyn til meg? Hvorfor er det bare jeg som skal ta hensyn til han?? Som nevnt, jeg er så disponibel og fleksibel som jeg klarer - og lager sjelden mas ut av ingenting. Men dette er noe jeg setter pris på...å kunne ha noe form for kontakt når vi ikke ser hverandre på minst fire dager....og ikke skal tilbringe helgen sammen. Vi får kun timer sammen hver gang....det er ikke mye og de går fort. Det begynner å ligne mer på "friends with benefits" enn et seriøst forhold som utvikler seg. Anonymous poster hash: 822d8...84d Dette er akkurat som om jeg skulle sagt det selv! 😞 Føler meg verdiløs og brukt. FML. Anonymous poster hash: 8a739...628
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #52 Skrevet 20. mars 2015 Tror det er en sex and city-episode om denne problematikken? 'He's just not into you', e.l. Anonymous poster hash: 6992f...bbe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #53 Skrevet 24. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Anonymous poster hash: daf6d...5b9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #54 Skrevet 25. mars 2015 Hjælp. Hvis jeg var ham hadde jeg løpt. Men så er jo du sosialt inkompetent, og fatter ikke at de fleste andre mennesker ikke er totalt blaserte over absolutt alt i mellommenneskelige forhold, så din mening er ikke akkurat noe å bry seg om i denne sammenhengen. Du hadde ment at HI var eiesyk og kvelende om han så hadde pult nabodama opp etter husveggen mens HI så på, og hun hadde dristet seg til å antyde at hun ikke syntes det var ok. Anonymous poster hash: a46d6...ca2 Du skal nok i ditt enfold være svært forsiktig med å uttale deg om hva jeg ville ment om noe som helst. Hehe, du klarer virkelig ikke argumentere du. Det eneste du klarer å lire ut av deg er hvor dumme andre er i forhold til deg. Litt som femåringen min, egentlig Anonymous poster hash: 7b071...a91 Du argumenterer jo ikke akkurat så overbevisende selv. Det var vel du som først bød på en personkarakteristikk i denne tråden? Jeg har ikke fulgt lutens meninger om utroskap i alle tråder, men sånn som jeg har oppfattet det, mener hun at utroskap ikke alltid trenger å ødelegge et forhold og at det noen ganger er greit å ikke vite. Det er du som ikke oppfatter nyanser slik som jeg ser det. Omtrent som åtteåringen min egentlig. Anonymous poster hash: 1bd53...e5e Om du gidder å sjekke koder så vil du se at jeg overhodet ikke kom med noen personkarakteristikk først, nei. Leseforståelsen er kanskje ikke på topp? Litt sånn som... Haha, neida Anonymous poster hash: 7b071...a91 Her var det mange som gikk utenfor god diskusjonsetikette egentlig. e5e har allikevel rett i at det vel var ca2 som først begynte å kaste sand. Har lagt merke til at du er for feig til å si noe om "lutens" diskusjonsmetoder før, så er ikke overrasket over dette bidraget Anonymous poster hash: 7b071...a91
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #55 Skrevet 25. mars 2015 Om du har vært sammen med mannen i et år og dere har et seriøst forhold, så synes jeg dette høres merkelig ut. Normale kjærester snakker vel sammen hver dag? Jeg og kjæresten min har vært sammen i to år, ett av de har vært avstandsforhold hvor vi kun ser hverandre i helgene. Han sender meg kanskje 20 sms hver eneste dag. Og vi er godt over 30 begge to. Anonymous poster hash: dae72...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå