Gå til innhold

Har du noen gang droppet et foreldremøte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man gå på sånne foreldremøter? Jeg har aldri vært på noen slike møter. Man får vel vite hvis det er noe viktig.

Anonymous poster hash: 39860...429
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant å se at mine antagelser stemmer. Har sett for meg at de som slenger mest med leppa her inne også er de som har et anstrengt forhold til skole/lærere. Anonymous poster hash: b640d...fb9

Regner med du mener meg.

Jeg er lærer. Og det kunne ikke falle meg inn å behandle mine elevers foreldre så respektløst at jeg kaster bort tida deres på de meningsløshetene vi blir budt på en del av disse møtene.

Jeg tenkte først og fremst på Luten. Jeg er ofte enig med dere, så det er sagt. Men sterke personligheter og skole er relativt ofte en dårlig match. Jeg er lærer selv, og synes vi bruker foreldremøter til vettuge ting, som å informere og å få innspill. Håper ikke foreldrene bare synes vi serverer svada. Anonymous poster hash: b640d...fb9

Hvor ser du at Sug Lut har svart i denne tråden?

Anonymous poster hash: a268d...382

Skrevet

Siden jeg er alenemor å man ikke kan ha med barnet på møtene har jeg kun vært med på ett møte (han går i 2 klasse). Jeg har ingen som kan sitte barnevakt så det er utrolig vanskelig å få det til.

Anonymous poster hash: 9fc49...642
Skrevet

Interessant å se at mine antagelser stemmer. Har sett for meg at de som slenger mest med leppa her inne også er de som har et anstrengt forhold til skole/lærere. Anonymous poster hash: b640d...fb9

Regner med du mener meg.

Jeg er lærer. Og det kunne ikke falle meg inn å behandle mine elevers foreldre så respektløst at jeg kaster bort tida deres på de meningsløshetene vi blir budt på en del av disse møtene.

Jeg tenkte først og fremst på Luten. Jeg er ofte enig med dere, så det er sagt. Men sterke personligheter og skole er relativt ofte en dårlig match. Jeg er lærer selv, og synes vi bruker foreldremøter til vettuge ting, som å informere og å få innspill. Håper ikke foreldrene bare synes vi serverer svada. Anonymous poster hash: b640d...fb9

Hvor ser du at Sug Lut har svart i denne tråden?

Anonymous poster hash: a268d...382

Lurte jeg også på... og når jeg vet at Sug Lut jobber som lærer, blir det jo bare en rar antakelse å komme med.

Anonymous poster hash: 4f680...a3d

Skrevet

Regner med du mener meg.

Jeg tenkte først og fremst på Luten. Jeg er ofte enig med dere, så det er sagt. Men sterke personligheter og skole er relativt ofte en dårlig match. Jeg er lærer selv, og synes vi bruker foreldremøter til vettuge ting, som å informere og å få innspill. Håper ikke foreldrene bare synes vi serverer svada.

Anonymous poster hash: b640d...fb9

Du tenkte først og fremst på meg? Som ikke har svart? Det er vel litt overilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...