Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må motvillig beundre prestasjonen, men som forbilde for kommende idrettsutøvere suger han.

Det skal mer enn noen tårer til for å overbevise meg om a han skjønner hvilken påvirkningskraft han har. Arrogant og umoden, men med en fantastisk spurt, så lenge han får ligge bak og slippe å dra feltet.

For en surmaga kommentar! Patetisk! Så du mener han ikke fortjener å vinne fordi han ikke ligger å drar feltet? Er vel frit valg å ligge frems er det ikke? Det kalles taktikk forresten.

Anonymous poster hash: d5474...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den spurten i går tok kaka altså.. Helt helt fantastisk!

Anonymous poster hash: b8e2a...f9d

Skrevet

Å komme tilbake på den måten han har gjort står det stor respekt av - ihvertfall i mine øyne. Å fyllekjøre er så fullstendig idioti og lavmål at jeg har ikke ord. Å gjøre denne feilen mens hele Norge følger med på deg - det må være uendelig mye verre. Dette ville nok ødelagt de fleste idrettsutøveres karriere - men ikke Petter Northugs. Hvordan tror dere han har hatt det ?

Han har all grunn til å være stolt av seg selv !!

Anonymous poster hash: 55032...238

Skrevet

Petter er rå!! Blir skikkelig nedtur når han legger opp -måtte han holde på lenge til!! 😃

Utrolig synd at han fyllekjøre, og utrolig flaks og bra at ingen ble skadet!

Alle kan gjøre feil.. Martin Johnsrud Sundby har også fyllekjørt en gang da han var yngre og har reist seg fra det 👍

Anonymous poster hash: a32e8...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...