Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv.

Det er jo ingen som hyller ham for å ha kjørt i fylla og forlatt sin skadde kompis, nå blander du kortene ;)

Vi hyller ham, og sier "for en mann", fordi han er en fantastisk idrettsutøver/skiløper!

Han er sleivete i kjeften, kan nok oppfattes som arrogant. Men jeg tar det for det det er, nemlig en sleivete kjeft ;)Anonymous poster hash: acf78...19f

Helt uenig. Jeg blander ikke kortene, integritet er for meg å ta de rette valgene når ingen ser på, eneste Petter er god på er ski. Ellers har han vist seg både å være arrogant og feig, så det blir ingen respekt eller for en mann fra meg.

Og det er det vi hyller, at Petter er god på ski ;)

 

Anonymous poster hash: acf78...19f

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

 

 

 

Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv.

Det er jo ingen som hyller ham for å ha kjørt i fylla og forlatt sin skadde kompis, nå blander du kortene ;)

Vi hyller ham, og sier "for en mann", fordi han er en fantastisk idrettsutøver/skiløper!

Han er sleivete i kjeften, kan nok oppfattes som arrogant. Men jeg tar det for det det er, nemlig en sleivete kjeft ;)Anonymous poster hash: acf78...19f

Helt uenig. Jeg blander ikke kortene, integritet er for meg å ta de rette valgene når ingen ser på, eneste Petter er god på er ski. Ellers har han vist seg både å være arrogant og feig, så det blir ingen respekt eller for en mann fra meg.
Og det er det vi hyller, at Petter er god på ski ;)

 

Anonymous poster hash: acf78...19f

Så hvis Krekar blir god på ski så vil vi hylle han også? For en mann liksom... Sorry, men jeg klarer virkelig ikke å føle noe glede på Northugs vegne. Jeg er ikke stolt over at han representerer Norge.
Skrevet

 

Jeg må motvillig beundre prestasjonen, men som forbilde for kommende idrettsutøvere suger han.

 

Det skal mer enn noen tårer til for å overbevise meg om a han skjønner hvilken påvirkningskraft han har. Arrogant og umoden, men med en fantastisk spurt, så lenge han får ligge bak og slippe å dra feltet.

De som lå fremme og dro feltet gjorde det av egen fri vilje. De kunne lagt seg lengre bak hvis de ville. Grunnen til at de ikke gjorde det er at de ikke er gode spurtere. Skulle de ha sjanse til å vinne måtte de ha et solid forsprang til de som er gode på spurt. Og klandre Petter for at han er tjent med at andre følger den strategien som er best for dem, er fullstendig urimelig.

Jeg klandrer han ikke. Han har en fantastisk spurt og legger selvsagt løpet sitt opp sånn at han får max uttelling for det. Det var bare en betraktning fra meg - han har en super spurt så lenge han får ligge bak og samle krefter.

 

De som går frem og drar gjør jo det bl.a for å slite han ut. Hver mann for seg under løp, men Petter er en litt mer egoistisk løper enn andre iom at han ALDRI går frem.

 

Det er hele personligheten hans jeg har problemer med. Å være dyktig til en ting fritar en ikke for å vise folkeskikk og ydmykhet.

Skrevet

Kanskje litt drøyt å sammenligne Krekar og Northug.

Er vel mange andre som har gjort en feil som ikke burde ha skjedd. Han tar straffen sin. Er vel mange her inne også som har noen svin på skogen.

Skulle tro dere alle var like pripne som broderingsfrua på Frogner i Sofa

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

Gjest thricane
Skrevet

Kanskje litt drøyt å sammenligne Krekar og Northug.

Er vel mange andre som har gjort en feil som ikke burde ha skjedd. Han tar straffen sin. Er vel mange her inne også som har noen svin på skogen.

Skulle tro dere alle var like pripne som broderingsfrua på Frogner i Sofa

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

Selvfølgelig er deg langt fra Krekar til Northug, poenget er at du blir ikke automatisk en ekte mann bare fordi du er god på ski, selv om jeg har registrert at mesteparten av nordmenn ikke deler mitt syn på akkurat den. Og vet du hva, prippen eller ei, det er et godt stykke fra å ikke være feilfri til å fyllekjøre og deretter stikke av fra din skadde kompis. Det sier MYE om personen.
Skrevet

 

Kanskje litt drøyt å sammenligne Krekar og Northug.

Er vel mange andre som har gjort en feil som ikke burde ha skjedd. Han tar straffen sin. Er vel mange her inne også som har noen svin på skogen.

Skulle tro dere alle var like pripne som broderingsfrua på Frogner i Sofa

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

Selvfølgelig er deg langt fra Krekar til Northug, poenget er at du blir ikke automatisk en ekte mann bare fordi du er god på ski, selv om jeg har registrert at mesteparten av nordmenn ikke deler mitt syn på akkurat den. Og vet du hva, prippen eller ei, det er et godt stykke fra å ikke være feilfri til å fyllekjøre og deretter stikke av fra din skadde kompis. Det sier MYE om personen.
Men hva skal han gjøre da, nå når det har skjedd? Burde han grave seg ned eller flytte til Sibir. Han har unnskyldt seg opp og ned i mente. Han tar straffen sin. Han har kommet tilbake etter sin grufulle personlige krise og tatt fire gull i vm. Han har opptrådd som mye mer ydmyk nå og virkelig vist hva dette betyr for han. Hørt om tilgivelse?

 

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

Skrevet

Han er jo tidenes dust. Flink på ski. Her skiller jeg sak og persontog liker ikke person!

Skrevet

Det er helt hinsides all spenning å se på innspurtene til kong Northug✌️

Måtte hvile på sofaen etterpå!!!

 

Vi traff han i sommer. Han stod sammen med representanter fra Coop. Jeg gikk bort og spurte om han kunne ta et bilde med de la kids!

De fra Coop svarte nei, og tok rundt han som en kronjuvel verdt mer enn alle Munchs malerier ( fair enough, ikke langt unna ).

Jeg synes det var så tåpelig at de oppførte seg så vanvittig seriøst, så jeg bare svarer tilbake, beklager misforståelsen men det var ikke dere jeg spurte✌️

Petter snur seg da og ler og svarer at han skal bare gjøre ferdig "et eller annet" så skulle han komme😛

Da de var ferdige så tok haukene fra Coop tak i han for å gå videre.. Han stopper da opp, og går vekk fra de og bort til oss. Han ler og var skikkelig hyggelig og morsom. Ungene digga det og fikk til og med signert bilde!

 

Synes det sa mye om ham, kult gjort!

 

Hans omstridte handling er vel alle enige om var tankeløs og dum, men verden har gått videre!

Gjest thricane
Skrevet

 

 

Kanskje litt drøyt å sammenligne Krekar og Northug.

Er vel mange andre som har gjort en feil som ikke burde ha skjedd. Han tar straffen sin. Er vel mange her inne også som har noen svin på skogen.

Skulle tro dere alle var like pripne som broderingsfrua på Frogner i Sofa

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

Selvfølgelig er deg langt fra Krekar til Northug, poenget er at du blir ikke automatisk en ekte mann bare fordi du er god på ski, selv om jeg har registrert at mesteparten av nordmenn ikke deler mitt syn på akkurat den. Og vet du hva, prippen eller ei, det er et godt stykke fra å ikke være feilfri til å fyllekjøre og deretter stikke av fra din skadde kompis. Det sier MYE om personen.
Men hva skal han gjøre da, nå når det har skjedd? Burde han grave seg ned eller flytte til Sibir. Han har unnskyldt seg opp og ned i mente. Han tar straffen sin. Han har kommet tilbake etter sin grufulle personlige krise og tatt fire gull i vm. Han har opptrådd som mye mer ydmyk nå og virkelig vist hva dette betyr for han. Hørt om tilgivelse?

 

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

For meg er det ikke noe å tilgi. Det var ikke meg han stakk av fra. Jeg bare velger å ikke hylle han. Han er ikke en mann som får respekt i mine øyne. Eneste forskjellen på han og ei fra området her som kjørte ned og drepte en syklist på sin fyllekjøretur, er flaks/uflaks.
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg blir helt rørt av fyren og liker frekkhetene hans. Det er ikke ofte jeg drømmer om menn, men Petter har visst imponert meg såpass at jeg knuller ham i drømme

Skrevet

Utrolig flink idrettsmann, jeg gikk helt av skaftet her. Ingen hadde sett ham komme. Morsomt, for ikke å glemme det viktigste, vi slo Sverige!! Heia Norge!



Anonymous poster hash: 03311...6c6
Skrevet

 

 

 

 

Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv.

Det er jo ingen som hyller ham for å ha kjørt i fylla og forlatt sin skadde kompis, nå blander du kortene ;)

Vi hyller ham, og sier "for en mann", fordi han er en fantastisk idrettsutøver/skiløper!

Han er sleivete i kjeften, kan nok oppfattes som arrogant. Men jeg tar det for det det er, nemlig en sleivete kjeft ;)Anonymous poster hash: acf78...19f

Helt uenig. Jeg blander ikke kortene, integritet er for meg å ta de rette valgene når ingen ser på, eneste Petter er god på er ski. Ellers har han vist seg både å være arrogant og feig, så det blir ingen respekt eller for en mann fra meg.
Og det er det vi hyller, at Petter er god på ski ;)

 

Anonymous poster hash: acf78...19f

Så hvis Krekar blir god på ski så vil vi hylle han også? For en mann liksom... Sorry, men jeg klarer virkelig ikke å føle noe glede på Northugs vegne. Jeg er ikke stolt over at han representerer Norge.

Han har gjort EN feil! Det er menneskelig å feile. Det som avgjør hvilket menneske man er er hvordan man håndterer feilen mab har gjort. Petter la seg paddeflat. Han har trent et helt år og vist hva han kan. Han framstår som ydmyk og med glimt i øyet. Hva mer kan har gjøre for å vinne vår respekt?

Skrevet

Jeg liker taktikkeriet som nå har kommet i langrenn og Petter kan dette til fingerspissene. Spennende å se på!



Anonymous poster hash: ee919...f4f
Skrevet

Når en viss kjent dibber åpner en tråd får alle som er kritisk høre at de kan la være å lese tråden. Burde da være mulig her og? Kan dette ikke være en hyggelig tråd hvor vi hyller Petter Northug?



Anonymous poster hash: da67b...cfb
Skrevet

HVEM BRYR SEG? Hvorfor heier dere ikke på de som jobber i Unicef? Røde kors? Frelsesarmeen?

Når dere er representanter stå og samle inn penger til fattige, hvor er jubelen her inne da?

 

Mens når en egoistisk, kriminell skiløper klarer å såvidt gå fortere enn noen andre, JA! DET er verdt å juble for??? Tragisk!!!

 

Anonymous poster hash: c64a4...d29

Skrevet

HVEM BRYR SEG? Hvorfor heier dere ikke på de som jobber i Unicef? Røde kors? Frelsesarmeen?

Når dere er representanter stå og samle inn penger til fattige, hvor er jubelen her inne da?

 

Mens når en egoistisk, kriminell skiløper klarer å såvidt gå fortere enn noen andre, JA! DET er verdt å juble for??? Tragisk!!!

 

Anonymous poster hash: c64a4...d29

 

Nå må du gi deg!

 

Anonymous poster hash: b9249...72d

Skrevet

Kanskje litt drøyt å sammenligne Krekar og Northug.

Er vel mange andre som har gjort en feil som ikke burde ha skjedd. Han tar straffen sin. Er vel mange her inne også som har noen svin på skogen.

Skulle tro dere alle var like pripne som broderingsfrua på Frogner i Sofa

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

 

HEI! IKKE KØDD MED FRUA I SOFA!!(på nrk). HUN ER HERLIG.

 

Fantastisk slutt på løpet :) 

 

Anonymous poster hash: f0c48...149

Skrevet

 

 

 

Ingen tvil om hvem jeg skal gifte meg med om jeg brått blir alene :P

 

Jeg står bak deg i køen, så lenge jeg får styre med bilnøklene.

 

Anonymous poster hash: 6dc13...e58

Så kan dere sitte der og passe hus og unger mens han er på treningsstudio. Eller på treningsleir. Eller ute og løper/staker en tur. Eller nedi kjelleren på stakemaskina. Eller i OL. Eller VM. For ikke å snakke om hvor hyggelig det blir når han slenger innom hjemme en tur for å RESTITUERE. Blir ikke mye puling ut av det. Kos dere!

 

(Moro at han vant!)

 

Anonymous poster hash: 37001...47d

Skrevet

 

 

Kanskje litt drøyt å sammenligne Krekar og Northug.

Er vel mange andre som har gjort en feil som ikke burde ha skjedd. Han tar straffen sin. Er vel mange her inne også som har noen svin på skogen.

Skulle tro dere alle var like pripne som broderingsfrua på Frogner i Sofa

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

HEI! IKKE KØDD MED FRUA I SOFA!!(på nrk). HUN ER HERLIG.

 

Fantastisk slutt på løpet :)

 

Anonymous poster hash: f0c48...149

Ja det er et fantastisk program😄

 

 

Anonymous poster hash: 4e86d...334

Skrevet

 

 

Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv.

Det er jo ingen som hyller ham for å ha kjørt i fylla og forlatt sin skadde kompis, nå blander du kortene ;)

 

Vi hyller ham, og sier "for en mann", fordi han er en fantastisk idrettsutøver/skiløper!

 

Han er sleivete i kjeften, kan nok oppfattes som arrogant. Men jeg tar det for det det er, nemlig en sleivete kjeft ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: acf78...19f

Helt uenig. Jeg blander ikke kortene, integritet er for meg å ta de rette valgene når ingen ser på, eneste Petter er god på er ski. Ellers har han vist seg både å være arrogant og feig, så det blir ingen respekt eller for en mann fra meg.

Så bra du kjenner Petter da, det er jo akkurat sånn han er! Nei..

 

Anonymous poster hash: 3546c...ff9

Skrevet

Tar av meg hatten for den mannen der!! Fantastisk prestasjon det han har gjort i VM. Og så er han jo såå kjekk😍

Skrevet

Jeg må motvillig beundre prestasjonen, men som forbilde for kommende idrettsutøvere suger han.

 

Det skal mer enn noen tårer til for å overbevise meg om a han skjønner hvilken påvirkningskraft han har. Arrogant og umoden, men med en fantastisk spurt, så lenge han får ligge bak og slippe å dra feltet.

Kjerring

 

Anonymous poster hash: af899...d03

Skrevet

HVEM BRYR SEG? Hvorfor heier dere ikke på de som jobber i Unicef? Røde kors? Frelsesarmeen?

Når dere er representanter stå og samle inn penger til fattige, hvor er jubelen her inne da?

 

Mens når en egoistisk, kriminell skiløper klarer å såvidt gå fortere enn noen andre, JA! DET er verdt å juble for??? Tragisk!!!

 

Anonymous poster hash: c64a4...d29

Fordi det ikke imponerer meg like mye!

 

Anonymous poster hash: b8f7e...df6

Skrevet

HVEM BRYR SEG? Hvorfor heier dere ikke på de som jobber i Unicef? Røde kors? Frelsesarmeen?

Når dere er representanter stå og samle inn penger til fattige, hvor er jubelen her inne da?

 

Mens når en egoistisk, kriminell skiløper klarer å såvidt gå fortere enn noen andre, JA! DET er verdt å juble for??? Tragisk!!!

 

Anonymous poster hash: c64a4...d29

Seriøst!? Det ene utelukker det andre altså? Kan man ikke hylle en stor iderettsprestasjon uten å i samme åndedrag si noe pent om Røde Kors? Hver prestasjon til sin tid. Det Petter har gjort i dette VM'et er stor idrett, samme hvor mye man fordømmer det har gjorde i fjor. Han får sin straff for det, han har dessuten fått dobbeltstraff i forhold til hvordan media har behandlet den saken. Ser ikke at andre fyllekjørere har fått like mye pes i media, hverken kjente eller ukjente. Det er nok ingen som syns det var greit det han gjorde den gang, men det må da være lov å glede seg over fantastiske idrettsprestasjoner av den grunn? Uten å trekke inn Røde Kors og Redd Barna..

 

Anonymous poster hash: d5474...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...