Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 For en skiløper Anonymous poster hash: 4e86d...334
februarprins2013 Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 ski må være det kjedeligste som fins av sport ,Norge dominerer fullstendig,er ikke gøy engang
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Vi hoppet nesten ut av sofaen!! For er løp! For en spurt! For en mann!! Anonymous poster hash: acf78...19f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Kong Northug, han er bare helt rå, tvers igjennom👏 Anonymous poster hash: a4673...566
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 For en mann 👏 Anonymous poster hash: 1da75...6e1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Også blir jeg så glad når han viser følelser på pallen. Skjønner virkelig at det betyr helt vanvittig mye for han. Tror han er en fin fyr på bunnen. Og hva har han vel ikke gjort med skisporten. HI Anonymous poster hash: 4e86d...334
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Også blir jeg så glad når han viser følelser på pallen. Skjønner virkelig at det betyr helt vanvittig mye for han. Tror han er en fin fyr på bunnen. Og hva har han vel ikke gjort med skisporten. HI Anonymous poster hash: 4e86d...334 Enig😊
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Han er rå! Helt utrolig fyr! Og elsker at han faktisk viser følelser også. Ingen tvil om hvem jeg skal gifte meg med om jeg brått blir alene Anonymous poster hash: e6348...476
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Hvor er alle de som hatet han når han kjørte i fylla? Petter er kongen. Anonymous poster hash: 781bc...7f4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Ingen tvil om hvem jeg skal gifte meg med om jeg brått blir alene Jeg står bak deg i køen, så lenge jeg får styre med bilnøklene. Anonymous poster hash: 6dc13...e58
Hønemor30 Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Hvor er alle de som hatet han når han kjørte i fylla? Petter er kongen. Anonymous poster hash: 781bc...7f4 Hvis du leser litt i kommentarfeltene på aviser,forum og fb så er de der ute, alle de som hater og dømmer. Han har reist seg, så til de grader! Når vi ser han stå der å gråte på medaljesermonien er det ingen tvil om hva dette betyr for han.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 Hatet han ikke når han kjørte i fylla. Fordømmer det han gjorde, men han tar straffen sin og har blitt straffet enda hardere av folket og media. Derfor ekstra deilig når han nå knuser alle. HI Anonymous poster hash: 4e86d...334
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Helt konge!!!❤️ Her hoppet jeg faktisk ut av sofaen når han satt opp farten, og sto på gulvet og strigråt da han kom i mål! Og liker han bare enda bedre når han står på pallen og blir rørt og må tørke tårer etterpå! Anonymous poster hash: b9249...72d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Ja, han er helt rå!!! Blir helt forelska... fy søren for en viljestyrke... Bøyer meg i støvet! Anonymous poster hash: b8e2a...f9d
*Miss Marple* Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 Jeg må motvillig beundre prestasjonen, men som forbilde for kommende idrettsutøvere suger han. Det skal mer enn noen tårer til for å overbevise meg om a han skjønner hvilken påvirkningskraft han har. Arrogant og umoden, men med en fantastisk spurt, så lenge han får ligge bak og slippe å dra feltet.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Jeg må motvillig beundre prestasjonen, men som forbilde for kommende idrettsutøvere suger han. Det skal mer enn noen tårer til for å overbevise meg om a han skjønner hvilken påvirkningskraft han har. Arrogant og umoden, men med en fantastisk spurt, så lenge han får ligge bak og slippe å dra feltet. Han viser er langt mer moden oppførsel nå. Når det er sagt...jeg digger humoren hans. Bare synd at folk ikke skjønner humor og ikke minst ironi. Anonymous poster hash: 5e66a...f3b
Jezebel Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 Jeg må motvillig beundre prestasjonen, men som forbilde for kommende idrettsutøvere suger han. Det skal mer enn noen tårer til for å overbevise meg om a han skjønner hvilken påvirkningskraft han har. Arrogant og umoden, men med en fantastisk spurt, så lenge han får ligge bak og slippe å dra feltet. De som lå fremme og dro feltet gjorde det av egen fri vilje. De kunne lagt seg lengre bak hvis de ville. Grunnen til at de ikke gjorde det er at de ikke er gode spurtere. Skulle de ha sjanse til å vinne måtte de ha et solid forsprang til de som er gode på spurt. Og klandre Petter for at han er tjent med at andre følger den strategien som er best for dem, er fullstendig urimelig.
Gjest thricane Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 FANTASTISK!!!!! Sa til meg selv;" Blir ingen norsk seier i dag. Elsker nå at jeg tok feil!! :D Anonymous poster hash: 84ff0...9ce
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv. Det er jo ingen som hyller ham for å ha kjørt i fylla og forlatt sin skadde kompis, nå blander du kortene Vi hyller ham, og sier "for en mann", fordi han er en fantastisk idrettsutøver/skiløper! Han er sleivete i kjeften, kan nok oppfattes som arrogant. Men jeg tar det for det det er, nemlig en sleivete kjeft Anonymous poster hash: acf78...19f
Gjest thricane Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 Flink til å gå på ski ja, men der stopper det for min del. For kort tid siden fyllekjørte han og stakk av fra skadet kompis, nå hyller folk ham med *respekt* og *for en mann* osv.Det er jo ingen som hyller ham for å ha kjørt i fylla og forlatt sin skadde kompis, nå blander du kortene Vi hyller ham, og sier "for en mann", fordi han er en fantastisk idrettsutøver/skiløper! Han er sleivete i kjeften, kan nok oppfattes som arrogant. Men jeg tar det for det det er, nemlig en sleivete kjeft Anonymous poster hash: acf78...19f Helt uenig. Jeg blander ikke kortene, integritet er for meg å ta de rette valgene når ingen ser på, eneste Petter er god på er ski. Ellers har han vist seg både å være arrogant og feig, så det blir ingen respekt eller for en mann fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå