Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #51 Skrevet 25. februar 2015 Jeg hadde bare blitt veldig gla hvis noen gjorde så masse for barnet mitt😊 Men det virker som du ønsket de var ditt barnssøsken. Får du ikke flere barn? Anonymous poster hash: 87b0e...4d5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #52 Skrevet 25. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta. Anonymous poster hash: 85f0c...528 Det er vinterferie på vestlandet. Ikke skoledag. Mvh ikke HI Anonymous poster hash: ae761...042
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #53 Skrevet 25. februar 2015 Du mener det sikkert veldig bra, men fy f.... så creepy det høres ut som. Ekstra-mamma liksom.... Anonymous poster hash: 5de7b...ea6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #54 Skrevet 25. februar 2015 fatter ikke hvordan en så koselig greie kan bli så slaktet her på forumet! Dette høres veldig koselig ut HI, godt noen har overskudd til å åpne hjemmet sitt sånn. Dette er noe jeg har vokst opp med også, kanskje det bare faller lettere for oss/de som har hatt en sånn barndom? Kan virkelig ikke se problemet i å bli glade i andres barn. Foreldrene må selv klare å si ifra hvis det ikke passer eller de ikke ønsker å sende barna til dere. Heldige gutter 😃 Anonymous poster hash: 2ef0b...a01
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #55 Skrevet 25. februar 2015 Jeg tror du oppriktig har de beste intensjoner, men må innrømme at hovedinnlegget var litt creepy for meg også. Du høres litt besatt ut i hovedinnlegget, på en måte.. (?) Huset mitt er også alltid åpent. Og med 4 barn så er det alltid unger ut og inn av dørene her. Og så klart man kan bli glad i disse barna, det er jo naturlig, det.. Tenåringen feiret nylig bursdagen her med noen venninner. Og da jeg tok på meg skoa for å rusle ned til naboen fikk jeg beskjed om at de ønsket at jeg var hjemme. De syns det var så godt å snakke med meg og de satte pris på å være sammen med meg. Og det er så klart kjempehyggelig for meg. Det gir en god følelse, og jeg kan tenke meg det er litt sånn du også opplever det når du merker den gode responsen du får fra barna Men det var noe med måten du skrev hi på, det ble litt sånn "hånden som rører vuggen"-aktig for meg Anonymous poster hash: 57630...4b7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #56 Skrevet 26. februar 2015 Høres koselig ut, men ikke at du ser på andres barn mens de sover... Anonymous poster hash: a857f...923
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #57 Skrevet 26. februar 2015 Så kjekt for ungene at de har mange som bryr seg om dem! Likevel, så er jeg enig med dem som har nevnt det, at jeg stusset litt på innlegget ditt. I begynnelsen tenkte jeg at dette var et koselig innlegg, og at jeg synes det var flott. Etterhvert som jeg leste nedover ble det litt vel intenst. Men, det er jo ikke sikkert at dette vises i din atferd. Anonymous poster hash: 8e440...edd
BareMas Skrevet 26. februar 2015 #58 Skrevet 26. februar 2015 Tror guttene elsker å være med dere på turer, få ligge over osv, for du steller åpenbart godt med og for dem. Men jeg, som flere andre her, gjør meg noen tanker når jeg leser innlegget ditt. Mulig jeg kan treffe et ømt punkt, men savner du flere barn? Ønsker du deg kanskje en større familie?
skinnfilla Skrevet 26. februar 2015 #59 Skrevet 26. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt.Anonymous poster hash: e42f5...b0f I alle dager.Jeg gjør ingen andre barn til mine egne. Det er faktisk mulig å finne plass i hjertet til å være glad i andre, uten at det sykeliggjøres. Min niese og nevø har jeg enda mere her, og ingenting kan selvsagt måles med en mors kjærlighet eller kjærligheten jeg føler for min nevø og niese. Tror jeg avslutter denne tråden, da det dras ut i proporsjoner! Vi har begge jobber hvor vi har lederansvar med barn i bilde, og heldigvis har vi evnen til å bry oss om andres barn.Anonymous poster hash: 3751c...2d2 Ja, det er det flere som har vettu sjef. Jeg er også leder i en bedrift og jeg har også evnen til å bry meg om andres barn, helt uten å lage en tråd om det her inne og spørre hva andre synes om min intense forklaring om hvor skjønne de er, at jeg må bare inn å se på dem når de sover og hva jeg skal lage til frokost ...nei, du er ingen leder i noe særlig viktig, for de lager ikke slike tråder som dette på DiB Og uansett så har vel ikke jobben din noe som helst med saken å gjøre heller, men du følte kanskje for å blåse i ditt eget horn én gang til?Anonymous poster hash: 55c51...030 Godeste Gud for noen slutninger som blir dratt her inne. Jeg ønsker ingen flere svar her jeg, da konstruktivismen ikke finnes å spore. Jeg reiste det som en ytring for å ilegge saken et synspunkt som kunne være av relevans. Vi ser fryktelig mye rart og trist i våre jobber, kanskje nettopp derfor er det godt å se hvor mange barn det finnes som er godtfungerende både sosialt og emosjonelt. Du blir nok preget av slike fagmiljøer vi jobber under. Vi er verken gale eller med onde hensikter. Kjære min tid.Anonymous poster hash: 3751c...2d2 herregud for noen svar du får! Det er da bare hyggelig at du liker å ha guttene på besøk, er ikke noe creepy eller voldsomt over det i det hele tatt. Eneste feilen du gjorde var å skrive noe koselig her inne. Det blir slått hardt ned på, må vite.At dere kjøper en ting når dere har vært på tur er også bare koselig. Regner med det ikke er svære gaver...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #60 Skrevet 26. februar 2015 Merkelige greier. Du spør om vi syns det blir "for mye" og får mange svar at ja, det høres litt voldsomt ut (noe jeg også er enig i forresten. Og liker ikke måten du skriver på. Noe skummelt.. Som de andre sier..) og når du ikke får de svarene du vil ha forsvarer du deg med å fortelle hvor oppegående og ressurssterke dete er med masse venner og full plan hele uken.. Tåler du ikke svar så ikke spør. Ta det til deg, kanskje det er noe i det? Var det ikke derfor du spurte? Eller ville du bare fortelle om hvor fantastisk bra du er (i dine øyne) og håpte på bekreftelser? Bare spør altså.. Forstår ikke hva du vil med et sånt innlegg om du ikke kan ta til deg svarene du får... Anonymous poster hash: cf495...8f2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #61 Skrevet 26. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta. Anonymous poster hash: 85f0c...528 Det er vinterferie på vestlandet. Ikke skoledag. Mvh ikke HI Anonymous poster hash: ae761...042 Neida.. Vi på vestlandet hadde vinterferie sist uke men sikkert vinterferie en annen plass i landet.. Sørlandet? (Hvem legger bursdager til ferien forresten? Reiser ikke de fleste på fjellet da?) Anonymous poster hash: cf495...8f2
Soleie m/3 gull :) Skrevet 26. februar 2015 #62 Skrevet 26. februar 2015 Til deg over her som sier at det ikke er vinterferie på Vestlandet denne uken, feil.. I Bergen er det vinterferie denne uken. Og så vidt jeg vet så er det Vestlandet . Og til HI, synes det høres koselig ut å ha så bra forhold til ditt barns venner😊 Men som mor så hadde jeg kanskje synes det ble litt mye hvis de alltid var hos dere. Men det er bare fordi jeg gjerne ville hatt de litt hjemme hos oss også😊
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #63 Skrevet 26. februar 2015 Driver du veldedighet, tror du? Det virker slik tonen din tatt i betraktning. Anonymous poster hash: 126e3...17e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #64 Skrevet 26. februar 2015 Skjønner ikke hvorfor folk er negative?! Her er det en mor som virkelig står på og gjør alt for sønnen sin og kameratene hans! Jeg synes du virker som en fantastisk mamma! De andre gutta kommer til å tenke tilbake på barndommen som noe fint og alle de koselige overnattingene og den snille mammaen. Skulle vært flere som deg!! Anonymous poster hash: 8ed31...e32
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #65 Skrevet 26. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta.Anonymous poster hash: 85f0c...528 Det er vinterferie på vestlandet. Ikke skoledag. Mvh ikke HIAnonymous poster hash: ae761...042 Neida.. Vi på vestlandet hadde vinterferie sist uke men sikkert vinterferie en annen plass i landet.. Sørlandet? (Hvem legger bursdager til ferien forresten? Reiser ikke de fleste på fjellet da?)Anonymous poster hash: cf495...8f2 Her på Sørlandet er det vinterferie ja! Anonymous poster hash: 8ed31...e32
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #66 Skrevet 27. februar 2015 Reagerer mest på at du lager en fotballklikk i klassen. Stilte et spørsmål tidligere om hvordan du tror andre foreldre reagerer på dette (foreldre til barn som ikke spiller fotball), men fikk ikke svar. Anonymous poster hash: e2763...7d5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #67 Skrevet 27. februar 2015 Typisk. Når man ikke får svarene man ønsker så løper man sin vei. Eller hva Hi? Anonymous poster hash: 7f6d0...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå