Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Har feiret sønnen min sin bursdag i dag, med hans klassekamerater. De er så fine unger:) De er litt delt etter interesser, og de er en liten fotballklikk på 4 gutter som er mest sammen, uten at det er noe vondt mellom noen av de. Saken er, jeg er blitt veldig glad i spesielt disse nærmeste kameratene. De er mye her, vi har de med på mye og jeg elsker å være sammen med de. Lage mat, spille spill, være sammen, synes bare det er kjempekoselig å være sammen med de. Men, er redd det kan bli litt mye for foreldrene? At de synes det er litt for mye, om dere skjønner? Er vi på tur kjøper vi alltid med gave, jeg tenker på de, og blir glad av å gjøre de glade! Det virker som om de vil være her også, vi har bare ett barn, så vi har ressurser og muligheter. Vi tar de gjerne med på tur og orden på turer, hytta, osv. Hadde dere følt det kunne bli for mye? Måtte inn å se på de, de ligger over her i dag, og hjertet mitt smelter jo der jeg ser de små ligger <3! I morgen skal jeg stå opp tidlig å steke rundstykker og lage en koselig frokost til oss, de er så flotte gutter og jeg er jo bare veldig takknemlig for at vi kan ha så mange gode barn i vårt liv. Misforstå meg, det kan bli mye til tider for oss også, men jeg er redd kanskje de andre foreldrene synes det blir litt mye? Eller hva tenker dere andre mødre? Anonymous poster hash: 3751c...2d2
Fandens Oldemor Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 I utgangspunktet hadde jeg bare syntes det var hyggelig. Likevel et det noe med måten du skriver på som blir litt pussig for meg. Som om du prøver for hardt, og liker å snakke om det. Avsnittet om frokosten i morgen feks, skjønner ikke hva det har med spørsmålet ditt å gjøre..?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 I utgangspunktet hadde jeg bare syntes det var hyggelig. Likevel et det noe med måten du skriver på som blir litt pussig for meg. Som om du prøver for hardt, og liker å snakke om det. Avsnittet om frokosten i morgen feks, skjønner ikke hva det har med spørsmålet ditt å gjøre..?Det handler nok mer om at jeg mistet den røde tråden i det hele🙊Poenget var nok at jeg liker å gjøre litt ekstra stas på de da, fordi vi også bare har en så har vi muligheten. Men, jeg er litt redd for at andre skal synes det blir litt mye? For jeg ser jo at det ikke gjøres så mye borte hos noen andre da, om jeg kan si det slik. Men som sagt vi jobber turnus, har mye fri, og som nevnt kun en, så jeg vil gjerne varte de opp litt.. Ser at det første innlegget kan virke litt suspekt, men jeg er bare blitt glad i dem og ønsker å tilbringe tid og legge til rette for at guttene skal kose seg sammen. :-) Anonymous poster hash: 3751c...2d2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt. Anonymous poster hash: e42f5...b0f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Synes det høres koselig ut jeg. Anonymous poster hash: 17659...1c2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Jeg syns det virker litt voldsomt. Jeg hadde ikke likt at mitt barn var for mye hos dere. Anonymous poster hash: 412bf...886
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Jeg syns det virker litt voldsomt. Jeg hadde ikke likt at mitt barn var for mye hos dere. Anonymous poster hash: 412bf...886 Hvorfor ikke? Er det galt at andre også er glad i barnet ditt? Anonymous poster hash: 17659...1c2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Du mener det nok godt, men jeg fikk en litt sånn pussig følelse da jeg leste innlegget ditt. Kan ikke helt sette fingeren på akkurat hva det er, men litt sånn kvelende følelse av påtatt glede for å være populær og bli likt. Vanskelig å forklare. Anonymous poster hash: 38fcc...379
SuperFries Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Slikt blir alltid verre på papiret enn i realiteten. Hvis ungene viser at de er takknemlig for det du gjør, så bare fortsett. Hvis ungene begynner å bli irriterte over deg, så backer du av litt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta. Anonymous poster hash: 85f0c...528
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Det syns jeg er greit. Regner med at foreldrene sier nei om det ikke passer og at du forstår at andre kanskje ikke vil ha 4-5 gutter på overnatting på engang. Vi syns det er nok med en på overnatting om gangen. Bare ikke bli så sint som ei annen her inne er på grunn av at andre foreldre ikke er akkurat som henne og gjør det samme tilbake. Anonymous poster hash: 8edcb...730
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 Det høres koselig ut, men kanskje litt "krampeaktig" Jeg er helt for at barna mine er hos venner og omvendt. Men eldste har en venn hvor mor diller og duller så mye med sønnen at ungen er helt uselvstendig og ekstremt bortskjemt. Han kan ikke gå ti meter, for han er vandt til å bli kjørt. Han smører ikke mat selv, fordi han er vandt til at mamma alltid gjør det. Ikke vil han være alene hjemme heller, for det har han jo aldri vært før. Mor synes sikkert det er såå kos å stelle for gutten sin, men hun gjør han en bjørnetjeneste. Dette barnet er snart 11 år ! Så . I porsjoner er det du gjør bra og koselig, men det er greit å la barn styre seg selv og finne ut av ting på egenhånd uten at alt blir så utrolig tilrettelagt hele tiden Anonymous poster hash: 5a71b...f0e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 Bare koselig! Koser ungene seg er det bare bra! Alle trenger ikke være like mainstream som her på dib! Anonymous poster hash: 7852e...415
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #14 Skrevet 25. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta. Helt enig i dette! Du høres litt for intens og skummel ut... Anonymous poster hash: 85f0c...528 Anonymous poster hash: b1bdd...cda
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #15 Skrevet 25. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta. Helt enig i dette! Du høres litt for intens og skummel ut... Anonymous poster hash: 85f0c...528 Anonymous poster hash: b1bdd...cda Dette høres ikke bra ut! Hva sier de andre foreldrene da? Anonymous poster hash: b1bdd...cda
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #16 Skrevet 25. februar 2015 Du høres skummel ut. Virker så du har et usunt forhold til guttene, er noe med måten du skriver på. Tror du må få deg flere voksenvenner. Ellersså syns jeg at gave hver gang dere er på tur er unødvendig. Jeg stusser også på overnatting av små unger før en skoledag. I tillegg tenker jeg at du er fryktelig opptatt av et par av gutta i klassen og er med på å utestenge andre. Du har valgt hvem du er interessert i at gutten din skal være med og gjør det veldig intenst. Måten du skriver på om disse guttene er ikke normal, hadde jeg skjønt at dette var om min gutt ville jeg gjort noe for at han ikke skulle være så mye hos dere. Jeg hadde og tatt opp måten du skriver om disse på til de andre foreldrene til gutta. Anonymous poster hash: 85f0c...528 Kjære fred! Dette hørtes voldsomt ut. Vi er høyst oppegående mennesker uten noen form for creepy tendenser. Vi har et enormt stort nettverk, masse venner og vennepar. Vi har full kalender hele uken. Det er alltid masse folk her. Du får det til og høres ut som om vi ikke er helt vel bevart, noe som er helt fjernt fra virkeligheten. Jeg lurte fordi jeg ikke ser det er gjengs over alle andre steder. Blir nesten litt flirfull over enkelt antakelser vedrørende oss, dette stemmer altså ikke:) Anonymous poster hash: 3751c...2d2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #17 Skrevet 25. februar 2015 I utgangspunktet hadde jeg syntes det var helt greit, men om eg hadde lest innlegget til HI og visst dette var moren til han ene kameraten til sønnen min ville jeg fått noen sånne stalker-vibes her altså. Du virker fryktelig intens og krampeaktig, det er noe som ikke stemmer helt her. Veldig ubehagelig å lese, måten du ordlegger deg på får det til å virke veldig intenst. Det virker i tillegg til at du vil skryte på deg mer ressurser enn de andre foreldrene og dermed sitter med en egenfølelse på at du er bedre enn dem og dermed tror at guttene er mer glad i deg enn i foreldrene sine. Det hele virker litt "nesten klar for innleggelse" for meg. Anonymous poster hash: 55c51...030
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #18 Skrevet 25. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt. Anonymous poster hash: e42f5...b0f I alle dager.Jeg gjør ingen andre barn til mine egne. Det er faktisk mulig å finne plass i hjertet til å være glad i andre, uten at det sykeliggjøres. Min niese og nevø har jeg enda mere her, og ingenting kan selvsagt måles med en mors kjærlighet eller kjærligheten jeg føler for min nevø og niese. Tror jeg avslutter denne tråden, da det dras ut i proporsjoner! Vi har begge jobber hvor vi har lederansvar med barn i bilde, og heldigvis har vi evnen til å bry oss om andres barn. Anonymous poster hash: 3751c...2d2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #19 Skrevet 25. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt. Anonymous poster hash: e42f5...b0f I alle dager.Jeg gjør ingen andre barn til mine egne. Det er faktisk mulig å finne plass i hjertet til å være glad i andre, uten at det sykeliggjøres. Min niese og nevø har jeg enda mere her, og ingenting kan selvsagt måles med en mors kjærlighet eller kjærligheten jeg føler for min nevø og niese. Tror jeg avslutter denne tråden, da det dras ut i proporsjoner! Vi har begge jobber hvor vi har lederansvar med barn i bilde, og heldigvis har vi evnen til å bry oss om andres barn. Anonymous poster hash: 3751c...2d2 Ja, det er det flere som har vettu sjef. Jeg er også leder i en bedrift og jeg har også evnen til å bry meg om andres barn, helt uten å lage en tråd om det her inne og spørre hva andre synes om min intense forklaring om hvor skjønne de er, at jeg må bare inn å se på dem når de sover og hva jeg skal lage til frokost ...nei, du er ingen leder i noe særlig viktig, for de lager ikke slike tråder som dette på DiB Og uansett så har vel ikke jobben din noe som helst med saken å gjøre heller, men du følte kanskje for å blåse i ditt eget horn én gang til? Anonymous poster hash: 55c51...030
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #20 Skrevet 25. februar 2015 I utgangspunktet hadde jeg syntes det var helt greit, men om eg hadde lest innlegget til HI og visst dette var moren til han ene kameraten til sønnen min ville jeg fått noen sånne stalker-vibes her altså. Du virker fryktelig intens og krampeaktig, det er noe som ikke stemmer helt her. Veldig ubehagelig å lese, måten du ordlegger deg på får det til å virke veldig intenst. Det virker i tillegg til at du vil skryte på deg mer ressurser enn de andre foreldrene og dermed sitter med en egenfølelse på at du er bedre enn dem og dermed tror at guttene er mer glad i deg enn i foreldrene sine. Det hele virker litt "nesten klar for innleggelse" for meg. Anonymous poster hash: 55c51...030 Må si meg enig med dette. Virker veldig intenst. I utgangspunktet hadde jeg syns det var kjekt at guttegjengen kunne samles hos en av kameratene og at de har det så fint sammen, men måten du skriver om det på blir veldig merkelig og litt "syk". Hadde min gutt vært i den gjengen der, hadde jeg blitt litt skremt og skeptisk dersom jeg hadde lest dette. Høres også litt voldsomt ut at dere driver å kjøper gaver til dem hver gang dere er på tur. Anonymous poster hash: 3d9d0...2f5
klg,2 boys now:) Skrevet 25. februar 2015 #21 Skrevet 25. februar 2015 Synes det høres koselig ut så lenge du ikke forventer at de andre foreldrene skal varte opp på samme måte👍😜
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #22 Skrevet 25. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt. Anonymous poster hash: e42f5...b0f I alle dager.Jeg gjør ingen andre barn til mine egne. Det er faktisk mulig å finne plass i hjertet til å være glad i andre, uten at det sykeliggjøres. Min niese og nevø har jeg enda mere her, og ingenting kan selvsagt måles med en mors kjærlighet eller kjærligheten jeg føler for min nevø og niese. Tror jeg avslutter denne tråden, da det dras ut i proporsjoner! Vi har begge jobber hvor vi har lederansvar med barn i bilde, og heldigvis har vi evnen til å bry oss om andres barn. Anonymous poster hash: 3751c...2d2 Ja, det er det flere som har vettu sjef. Jeg er også leder i en bedrift og jeg har også evnen til å bry meg om andres barn, helt uten å lage en tråd om det her inne og spørre hva andre synes om min intense forklaring om hvor skjønne de er, at jeg må bare inn å se på dem når de sover og hva jeg skal lage til frokost ...nei, du er ingen leder i noe særlig viktig, for de lager ikke slike tråder som dette på DiB Og uansett så har vel ikke jobben din noe som helst med saken å gjøre heller, men du følte kanskje for å blåse i ditt eget horn én gang til? Anonymous poster hash: 55c51...030 Godeste Gud for noen slutninger som blir dratt her inne. Jeg ønsker ingen flere svar her jeg, da konstruktivismen ikke finnes å spore. Jeg reiste det som en ytring for å ilegge saken et synspunkt som kunne være av relevans. Vi ser fryktelig mye rart og trist i våre jobber, kanskje nettopp derfor er det godt å se hvor mange barn det finnes som er godtfungerende både sosialt og emosjonelt. Du blir nok preget av slike fagmiljøer vi jobber under. Vi er verken gale eller med onde hensikter. Kjære min tid. Anonymous poster hash: 3751c...2d2
Chl85 Skrevet 25. februar 2015 #23 Skrevet 25. februar 2015 Tenker at det ikke er et problem så lenge ikke du får noen hint eller vibber av foreldrene til de andre guttene. Du må jo bare ta utgangspunkt i at de er voksne mennesker og at de klarer å si i fra hvis de synes det blir for mye overnatting og dilling Kan ikke se noe galt i at du liker å ha huset fullt av barn, men du trenger kanskje ikke å være med på alt unga gjør? La de holde på litt for seg selv osv. Greit å poengtere ovenfor de andre foreldrene at du synes det er artig å stelle i stand for guttene og at du ikke forventer at alle rundt deg skal ha samme overskudd o.l til å gjøre det samme. Som du selv sier har dere overskuddet og økonomien(til smågaver og slikt) til å sette pris på disse guttene. Men råder deg til å være forsiktig med mye gaver og ting... For dette kan være et sårt punkt for andre foreldre hvis de ikke har muligheten til det samme tilbake. Økonomi kan være et vanskelig tema for mange og andre har flere barn osv. Synes du har selvinnsikt nok til å se at det kanskje kan bli for mye og da er du jo også åpen for at noe kan det innskrenkes på... Eller du kan ta en prat med foreldrene slik at det ikke for fremtiden blir noe "vondt blod" i mellom dere
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #24 Skrevet 25. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt. Anonymous poster hash: e42f5...b0f I alle dager.Jeg gjør ingen andre barn til mine egne. Det er faktisk mulig å finne plass i hjertet til å være glad i andre, uten at det sykeliggjøres. Min niese og nevø har jeg enda mere her, og ingenting kan selvsagt måles med en mors kjærlighet eller kjærligheten jeg føler for min nevø og niese. Tror jeg avslutter denne tråden, da det dras ut i proporsjoner! Vi har begge jobber hvor vi har lederansvar med barn i bilde, og heldigvis har vi evnen til å bry oss om andres barn. Anonymous poster hash: 3751c...2d2 Ja, det er det flere som har vettu sjef. Jeg er også leder i en bedrift og jeg har også evnen til å bry meg om andres barn, helt uten å lage en tråd om det her inne og spørre hva andre synes om min intense forklaring om hvor skjønne de er, at jeg må bare inn å se på dem når de sover og hva jeg skal lage til frokost ...nei, du er ingen leder i noe særlig viktig, for de lager ikke slike tråder som dette på DiB Og uansett så har vel ikke jobben din noe som helst med saken å gjøre heller, men du følte kanskje for å blåse i ditt eget horn én gang til? Anonymous poster hash: 55c51...030 Sukk. Det er bare her på dib noe så koselig kan blåses så utav proporsjoner og vris til å være negativt i stedet. Og du anonym 030 virker bare mest opptatt av å jekke ned de som har fått passelig mange kritiske svar, kanskje det å rakke ned på andre gir deg en maktfølelse du blir litt høy på? Anonymous poster hash: 7852e...415
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #25 Skrevet 25. februar 2015 Du virker litt voldsom og intens ja. Nesten som du gjør dem litt til "dine" barn og vil være mammaen dems... Sprøtt. Anonymous poster hash: e42f5...b0f I alle dager.Jeg gjør ingen andre barn til mine egne. Det er faktisk mulig å finne plass i hjertet til å være glad i andre, uten at det sykeliggjøres. Min niese og nevø har jeg enda mere her, og ingenting kan selvsagt måles med en mors kjærlighet eller kjærligheten jeg føler for min nevø og niese. Tror jeg avslutter denne tråden, da det dras ut i proporsjoner! Vi har begge jobber hvor vi har lederansvar med barn i bilde, og heldigvis har vi evnen til å bry oss om andres barn. Anonymous poster hash: 3751c...2d2 Ja, det er det flere som har vettu sjef. Jeg er også leder i en bedrift og jeg har også evnen til å bry meg om andres barn, helt uten å lage en tråd om det her inne og spørre hva andre synes om min intense forklaring om hvor skjønne de er, at jeg må bare inn å se på dem når de sover og hva jeg skal lage til frokost ...nei, du er ingen leder i noe særlig viktig, for de lager ikke slike tråder som dette på DiB Og uansett så har vel ikke jobben din noe som helst med saken å gjøre heller, men du følte kanskje for å blåse i ditt eget horn én gang til? Anonymous poster hash: 55c51...030 Godeste Gud for noen slutninger som blir dratt her inne. Jeg ønsker ingen flere svar her jeg, da konstruktivismen ikke finnes å spore. Jeg reiste det som en ytring for å ilegge saken et synspunkt som kunne være av relevans. Vi ser fryktelig mye rart og trist i våre jobber, kanskje nettopp derfor er det godt å se hvor mange barn det finnes som er godtfungerende både sosialt og emosjonelt. Du blir nok preget av slike fagmiljøer vi jobber under. Vi er verken gale eller med onde hensikter. Kjære min tid. Anonymous poster hash: 3751c...2d2 Du mener siden du ikke fikk de svarene du ville ha, der vi alle strøk deg med hårene og skrev om hvor fantastisk du er så vil du nå avslutte og gi svar-forbud i tråden. Kjære deg, du ble bare kneblet. Og ser ser du prøver å ordlegge deg fjongere, det hjelper ikke, jeg tror fremdeles du lider av noe, muligens en grandios forestilling om deg selv ... Anonymous poster hash: 55c51...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå