Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #51 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har fire barn. Her har personlighet spilt mest inn på hvilken alder som har vært mest slitsom. For eksempel var et av barna mest slitsom det første leveåret, men en drøm ved 3-4 års alder. Et av barna var en drøm de tre første leveårene, men et helvete ved 4-års alder osv For meg var det nok verst å ha en high-need-baby, og da hadde jeg ingen andre barn. Det handlet mye om farlig lite søvn. Har nå en på 1,5 år, 3,5 år, 5,5 år og 11,5 år. Har opplevd perioder der det er trass fra alle kanter og eldstemann er mye mer krevende enn et gjennomsnittsbarn. Men jeg sover i hvert fall om natten. Jeg kunne fint taklet og hatt 10 barn til i 4 års trass så lenge jeg fikk nok søvn. Kan hende jeg svarer annerledes når jeg har 4 barn i tenårene. Det blir muligens ikke så mye søvn om natten da heller. Når de er baby, 3 år , 6 år eller 11 år så har man i hvert fall fremdeles bestemmelsesrett og dermed litt mer kontroll. Anonymous poster hash: 6c921...15c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #52 Skrevet 24. februar 2015 Har to barn som nå er 3 og 5. Den mest slitsomme alderen på begge var uten tvil mellom 10 mnd og 1,5 år... Anonymous poster hash: 83aa8...af8
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #53 Skrevet 24. februar 2015 De første 6 mnd. Pre- og dysmatur OG kolikk. 1-3 år var egentlig veldig greit. Veldig rolig unge som aksepterte alt vi sa. Mye vondt i viljen i en periode et par år etter det. Er 7 år nå og det er heller ikke så galt synes jeg. MEN kreativiteten er ganske høy innimellom.....Utfordring å få til å gjøre lekser fordi de er så altfor enkle og derfor ikke morsomme. Anonymous poster hash: 5f782...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå