Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #51 Skrevet 22. februar 2015 En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig. Så hvis dere hadde avtalt at de 4000 i måneden skulle være kun til leiligheten, og han dermed har betalt inn 48 000 til deg i tillegg til å betale halve fellesutgiftene så er du vel pliktig å betale han tilbake det beløpet. Drittsekk eller ikke. Anonymous poster hash: 4afe4...a2f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #52 Skrevet 22. februar 2015 En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig. Så hvis dere hadde avtalt at de 4000 i måneden skulle være kun til leiligheten, og han dermed har betalt inn 48 000 til deg i tillegg til å betale halve fellesutgiftene så er du vel pliktig å betale han tilbake det beløpet. Drittsekk eller ikke. Anonymous poster hash: 4afe4...a2f Med mindre han juridisk kan bevise at vi har en muntlig avtale så driter jeg fullstendig i avtalen. Som de andre sier; han lovet meg troskap. Han brøt den avtalen og jeg bryter denne nå. HI Anonymous poster hash: 4582e...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå