Gå til innhold

Fant samboeren i min seng, utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en mnd side fant jeg samboeren min i sengen med et annet kvinnemenneske da samboeren trodde jeg var på jobb. Det som er saken er at jeg eier leiligheten og lånet står på meg. Samboeren flyttet inn i leiligheten for et år siden og vi ble enige om at han skulle betale seg inn i leiligheten ved å betjene halve lånet mitt. Dessverre for han sin del så har vi ikke noen kontrakt på det. Nå vil han ha pengene sine som han har invistere i leiligheten (husleie om du vil). Det finnes som sagt ikke noen kontrakt på dette så jeg lurer på å rett å slett være så jævlig at jeg ikke kommer til å gi han en krone. Han tulla med feil kvinnfolk. Hva tenker dere? Er dette innafor når samboer er utro i MIN leilighet og MIN seng? Beløpet er 48 000,-

Anonymous poster hash: 4582e...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innenfor. Han har ingen kontrakt så ville sagt det var husleie. Lærer han seg kanskje å holde buksene igjen.

Anonymous poster hash: 432bc...e93

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg rævkjørt han ja. Ikke politisk korrekt kanskje, men hadde ikke latt han få en krone når det er snakk om så lite. 

Anonymous poster hash: b1908...ede
Skrevet

Det du gjør er helt korrekt i henhold til norsk lov, er å beregne som husleie, noe man ikke kan forvente å få i retur når man flytter ut.

Anonymous poster hash: b82cb...5eb

Skrevet

Han har bodd der et år, da blir det 4000 kroner i mnd i leie. Synes nesten han slipper billig unna.

Nei, ville ikke gitt han en krone.

Anonymous poster hash: 3e73e...97a
Skrevet

Makan,han har ingen rett til å kreve å få pengene tilbake!! Du er ikke engang kjip om du ikke gir han pengene. Han er kjip som foreslår det. Husleie,kaller man dette.

Skrevet

Behold dine egne penger med god samvittighet. Han har ikke krav på noe som helst uten en kontrakt.

Faktisk synes jeg du skal ha ekstra GOD samvittighet i dette tilfellet: nyt å se ham "ruinert". 

Anonymous poster hash: a503e...6c0
Skrevet

Du skylder ham ingenting. Han har bidratt med husleige, that's it.

Håper han har fått kjønnsvorter også.

Anonymous poster hash: 2ec7b...38c

Skrevet

Tror han at han skulle bo gratis i ett år?!? Så lenge skjøtet i statens kartverk står på deg kan han brenne!! For en idiot!!!!

Anonymous poster hash: e5674...09b

Skrevet

Det er ikkje vanleg å få att husleiga når ein flyttar ut.  4000 i mnd er ikkje mykje.

Skrevet

I tillegg, når han flyttet inn til deg og dere avtalte at han skulle kjøpe seg inn, så var vel premisset for den avtalen at dere skulle leve der sammen i et forpliktende og trofast parforhold.

Dette har han brutt. Da synes jeg ikke at du heller burde føle deg bundet av denne avtalen.

Skrevet

Først og fremst: stakkars deg! Jeg vet av erfaring hvor vondt det er. Og dette var virkelig maks respektløst. Klem til deg. Så til pengene - dette er husleie. Han kan ikke kreve et rødt øre av deg. Få han ut av livet ditt.

Anonymous poster hash: 58778...b8c

Skrevet

Har han bare betalt inn 4000 kr i mnd og du sa at han da betalte seg inn i huset ditt. Det var fryktelig lite. Er myel mindre enn han hadde måttet betale i husleie andre steder.

Om han skulle betalt seg inn måtte dere hatt en ordentlig skriftlig kontrakt der han også selvfølgelig betalte ned på lånet og ikke bare på huset. Ingen som får lån uten å betale renter også.

Anonymous poster hash: 3a30c...6b1
Skrevet

For en frekk jævel. Ikke gi ham et øre!

Anonymous poster hash: 70da6...e29
Skrevet

HI her. Takk for støtten jenter! Hadde dere endret mening hvis f.eks beløpet var på 500 000,-? Dette er jo tross alt mye penger i forhold til 48 000,-, og hvert fall hvis noen "tror" at man har invistere dem og likevel aldri får dem igjen. Må innrømme at 48 000,- ikke er alleverdens. Billig husleie.

Skrevet

Så han tror liksom at han skal ha bodd gratis ett år? For en tulling. Ikke gi han ett rødt øre.

Skrevet

Omgjort til husleie i det sekundet han stakk penis inn i den andre dama.

Ferdig med det.

Anonymous poster hash: 16cc5...ce7
Skrevet

HI her. Takk for støtten jenter! Hadde dere endret mening hvis f.eks beløpet var på 500 000,-? Dette er jo tross alt mye penger i forhold til 48 000,-, og hvert fall hvis noen "tror" at man har invistere dem og likevel aldri får dem igjen. Må innrømme at 48 000,- ikke er alleverdens. Billig husleie.

Hvis han hadde betalt inn 500 000 og ikke fått noe skriftlig på det, så hadde han vært totalt idiot. Og han har selv satt "investeringen" sin på spill ved å være utro. Mulig han kunne hatt en bedre sak juridisk til å få noe tilbake hvis det var et så stort beløp innbetalt på ett år, det vet jeg ikke....

Skrevet

Stor forskjell! Dei 48.000 kan reknast som husleige og det kan derfor forsvarast at du ikkje betaler dei tilbake. Kanskje litt drøytt, då det aldri var avtalen at desse pengane skulle vere husleige - men det kan argumenterast for at det er det. 500.000 hadde eg rekna som ei investering, ikkje husleige, og hadde ikkje rekna det som greitt å ikkje betale desse tilbake.

Skrevet

Han har bodd billig hos deg, og skal selvfølgelig ikke ha igjen ett rødt øre!!!

Anonymous poster hash: 49fb6...8cd
Skrevet

Stor forskjell! Dei 48.000 kan reknast som husleige og det kan derfor forsvarast at du ikkje betaler dei tilbake. Kanskje litt drøytt, då det aldri var avtalen at desse pengane skulle vere husleige - men det kan argumenterast for at det er det. 500.000 hadde eg rekna som ei investering, ikkje husleige, og hadde ikkje rekna det som greitt å ikkje betale desse tilbake.

Fått tilbake 500 000 minus gjengs husleie for tiden han bodde der, kanskje.

Skrevet

Fått tilbake 500 000 minus gjengs husleie for tiden han bodde der, kanskje.

Ja, det hadde jo vore ei løysing. Men igjen, det er litt drøytt all den tid dette ikkje er pengar som er definert som "husleige".

Skrevet

Stor forskjell! Dei 48.000 kan reknast som husleige og det kan derfor forsvarast at du ikkje betaler dei tilbake. Kanskje litt drøytt, då det aldri var avtalen at desse pengane skulle vere husleige - men det kan argumenterast for at det er det. 500.000 hadde eg rekna som ei investering, ikkje husleige, og hadde ikkje rekna det som greitt å ikkje betale desse tilbake.

Nå hadde det selvsagt ikke vært snakk om 1 år, men kanskje 10 år. 48 000,- x 10 er 480 000,-. Lurte bare på om moralen endret seg etter beløpet. HI

Skrevet

HI her. Takk for støtten jenter! Hadde dere endret mening hvis f.eks beløpet var på 500 000,-? Dette er jo tross alt mye penger i forhold til 48 000,-, og hvert fall hvis noen "tror" at man har invistere dem og likevel aldri får dem igjen. Må innrømme at 48 000,- ikke er alleverdens. Billig husleie.Anonymous poster hash: 4582e...6c8

Stor forskjell! Dei 48.000 kan reknast som husleige og det kan derfor forsvarast at du ikkje betaler dei tilbake. Kanskje litt drøytt, då det aldri var avtalen at desse pengane skulle vere husleige - men det kan argumenterast for at det er det. 500.000 hadde eg rekna som ei investering, ikkje husleige, og hadde ikkje rekna det som greitt å ikkje betale desse tilbake.

Nå hadde det selvsagt ikke vært snakk om 1 år, men kanskje 10 år. 48 000,- x 10 er 480 000,-. Lurte bare på om moralen endret seg etter beløpet. HIAnonymous poster hash: 4582e...6c8

Tenker at det å være utro etter ti år er verdt mer enn ti ganger så mye som å være utro etter ett år. Behold pengene og gå videre med hevet hode. Ønsker deg masse lykke til i en trist situasjon ❤️

Anonymous poster hash: 2832f...c63

Skrevet

Huff stakkars deg :-( Lurer på hvordan han tenker i det hele tatt når han vil ha penger tilbake, jeg ville ikke gitt ham noe. Er som de andre sier her at det er billig husleie. Håper det går bedre med deg <3 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...