Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #51 Skrevet 13. februar 2015 Ja, jeg er veldig glad for all hjelp! Jeg turte ikke å gå ut, så jeg la meg istedet. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere kloke hoder som kan snakke litt fornuft i meg altså! Du legger deg, når du har barn i huset? Er du gal, kvinne? Tenk om noe skjer? Å nei! Du har rett! Jeg får stå opp igjen! Kanskje jeg kan spørre katten om litt avlastning? Er det mye å forvente?
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #52 Skrevet 13. februar 2015 Katter har også følelser og jeg må si jeg ser ned på deg som ser på den som bare et vesen som er i for deg. Katter er like mye verd som mennesker. visvas. Katter er djevelens sendebud som spiser de pene småfuglene og driter i hagen. De er utmerkede ofre for å redde barns liv. Du spiser vel kjøtt også, du.
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #53 Skrevet 13. februar 2015 Ja, jeg er veldig glad for all hjelp! Jeg turte ikke å gå ut, så jeg la meg istedet. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere kloke hoder som kan snakke litt fornuft i meg altså! Du legger deg, når du har barn i huset? Er du gal, kvinne? Tenk om noe skjer? Å nei! Du har rett! Jeg får stå opp igjen! Kanskje jeg kan spørre katten om litt avlastning? Er det mye å forvente? Nei, det er helt innafor. Dere kan jo bytte tjenester - katta passer ungene mens du sørger for å fange ei mus i skjulet samtidig, så er dere skuls. Hvis du ikke er villig til det fortjener du ikke å ha katt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #54 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er øredøvende sjokkert, tror øya mine falt av når jeg leste denne tråden! Typisk DIB å ta alt ut av sammenheng og gyve løs på HI og hennes liv! Pass på deres egne saker, er jo rene kvinnegruppen Ottar jo! Truser, katter og bananer har da virkelig ingenting med å hente ved å gjøre vel!? Anonymous poster hash: 5335c...bfd
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #55 Skrevet 13. februar 2015 Det er du som har satt barn til verden, så da får du jaggu passe dem sjøl. Det er ikke katta sitt ansvar, i hvert fall ikke om den ikke er biokatt! Anonymous poster hash: 084a7...6bb
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #56 Skrevet 13. februar 2015 Når hun legger ut livet sitt på nett må hun tåle såpass. Jeg føler at du har en veldig negativ aura her nå, ..bfd.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #57 Skrevet 13. februar 2015 Det er du som har satt barn til verden, så da får du jaggu passe dem sjøl. Det er ikke katta sitt ansvar, i hvert fall ikke om den ikke er biokatt! Anonymous poster hash: 084a7...6bb Tror du katta er bonuskatt altså? Da har den ingen rettigheter. Anonymous poster hash: b9f15...406
skjotta Skrevet 13. februar 2015 #58 Skrevet 13. februar 2015 Katter har også følelser og jeg må si jeg ser ned på deg som ser på den som bare et vesen som er i for deg. Katter er like mye verd som mennesker.visvas. Katter er djevelens sendebud som spiser de pene småfuglene og driter i hagen. De er utmerkede ofre for å redde barns liv. Du spiser vel kjøtt også, du. Jepp! Med stor nytelse 😀 dersom katta ikke skal ofres kan den putte i bur før den løftes over hodet. Ørner er dummeste og kan ikke åpne bur, men det vet ikke ørna før h*n har flydd avsted med kattefilla.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #59 Skrevet 13. februar 2015 Bonus eller bio, det er bare en måte å finne det ut av. Får den dobbelt opp med julegaver? Anonymous poster hash: 084a7...6bb
Elsker livet Skrevet 13. februar 2015 #60 Skrevet 13. februar 2015 Bare sett stekeovnen på fullt med døra åpen. Har du vanlig platetopp uten induksjon kan du skru alle de på fullt også, (om strømnettet tåler det) før du sovner.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. februar 2015 #61 Skrevet 13. februar 2015 Har du ikke et bord eller noen stoler av tre? Frem med øksa og hogg i vei. Bruk det som ved! At du i det hele tatt tenker tanken på å forlate barna mens de sover er sjokkerende. Tenk hvis ørnen kommer?😳
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #62 Skrevet 14. februar 2015 I morgen den dag syns jeg du skal flytte veden fra vedskjulet til runkebua til gubben. Da trenger du ikke gå ut hvis dette skjer igjen. Send heller gubben ut i vedskjulet med sjøstøvler for å runke, men pass på at han har med honkle. Det er mye bedre å gjøre det sånn - spesielt hvis du skal ha barnebesøk også, for da slipper de å komme overraskende på gubben. Han er jo ute i vedskjulet. Anonymous poster hash: 8fe61...da9
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. februar 2015 #63 Skrevet 14. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033 Hva om jeg putter bananen i trusa? Ikke dumt. Ikke dumt. To fluer i en smekk. Jauda, da ble det laurdag i dag og sa kjerringa der ho lå. Anonymous poster hash: fd436...033 Det heter to fluer i en sprekk! Lær deg og skreve før du uttaler deg..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #64 Skrevet 15. februar 2015 Jeg endte rett og slett opp med å vekke barna, for så å få foreldrene mine til å passe dem mens jeg var ute å hentet ved. Jeg ville jo ikke at de skulle bli forvirret om de våknet og jeg ikke var der. Problemet var at foreldrene mine ble så sure når de skjønte at jeg skulle hente ved, de mente at jeg var hysterisk! Jeg prøvde å forklare dem at tidene har forandret seg siden jeg og søsknene mine var små, men jeg følte ikke at de forstod likevel. Nå tenker jeg at siden de er så uansevarlige så kan de jo aldri mer få passe dem...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #65 Skrevet 15. februar 2015 Vin i dag igjen???!!! Anonymous poster hash: 47772...506
pifi med tre nurk Skrevet 15. februar 2015 #66 Skrevet 15. februar 2015 Kast katten på hue og ræva ut av huset og vent på at nabo'n ringer BV! 😉
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #67 Skrevet 15. februar 2015 Glemte du å si at foreldrene dine kunne gjestebæsje? Blir fort litt muggen når det presser på i tarmen og de må vente på at du skal hente ved. Anonymous poster hash: 0c998...44e
Mamma_til_2 Skrevet 15. februar 2015 #68 Skrevet 15. februar 2015 Ja slik går det når du tydeligvis har fått barn uten en mann tilstede, hadde du hatt det så hadde du kunne hentet ved mens han hadde sittet i sofaen og hørt etter barna.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #69 Skrevet 15. februar 2015 Ja slik går det når du tydeligvis har fått barn uten en mann tilstede, hadde du hatt det så hadde du kunne hentet ved mens han hadde sittet i sofaen og hørt etter barna. Jeg har hatt, men jeg reiste fra han. Angrer nå kan du si!
skjotta Skrevet 15. februar 2015 #70 Skrevet 15. februar 2015 Foreslår at du, for trygghet i fremtiden, straks monter samlebånd fra vedskjulet til stue.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #71 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ville ha tatt med barna og flyttet inn i vedskjulet. Anonymous poster hash: c6976...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå