sug lut Skrevet 13. februar 2015 #26 Skrevet 13. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033 Hva om jeg putter bananen i trusa? Da kommer Kristelig Kringskastingsråd og tar deg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #27 Skrevet 13. februar 2015 Ville forresten heller tatt med en thermos med neslesuppe og en med varm hyllebærsaft. Anonymous poster hash: 9794e...bda
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #28 Skrevet 13. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033 Hva om jeg putter bananen i trusa? Ikke dumt. Ikke dumt. To fluer i en smekk. Jauda, da ble det laurdag i dag og sa kjerringa der ho lå. Anonymous poster hash: fd436...033
skjotta Skrevet 13. februar 2015 #29 Skrevet 13. februar 2015 Dette er en typisk krisesituasjon som du burde ha drillet ungene og katten i utallige ganger allerede! Hva slags uansvarlig mor er du? Vekk ungene og send dem ut etter ved. Katten passer på dem.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #30 Skrevet 13. februar 2015 Dette er en typisk krisesituasjon som du burde ha drillet ungene og katten i utallige ganger allerede! Hva slags uansvarlig mor er du? Vekk ungene og send dem ut etter ved. Katten passer på dem. Det var jo en strålende ide! Det løste jo alt! Takk skal du ha Så håper jeg bare luten får hjulpet kua, så kan alle være lykkelige
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #31 Skrevet 13. februar 2015 Ler og ler og ler og ler keep it coming! Anonymous poster hash: 1674e...983
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #32 Skrevet 13. februar 2015 Synes ikke du skal gjøre det. Jeg hadde i hvertfall ikke tatt sjansen. Scenarioet du skisserer her kan ende med at ørna kommer inn. Tenk deg om før du slenger ut et spørsmål som dette! Anonymous poster hash: b190e...b0e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #33 Skrevet 13. februar 2015 Søren, nå trodde jeg jo at jeg hadde en løsning... Jeg kan jo kanskje hakke opp en stol til ved da? Jeg føler meg skikkelig dum nå...
*Miss Marple* Skrevet 13. februar 2015 #34 Skrevet 13. februar 2015 Søren, nå trodde jeg jo at jeg hadde en løsning... Jeg kan jo kanskje hakke opp en stol til ved da? Jeg føler meg skikkelig dum nå... Skal du bruke øks INNE? Mens ungene sover? Tenk hvis katten ser en hund, hopper på deg akkurat når du hever øksa over hodet og du slipper den (øksa altså) og den SUSER gjennom huset inn til barna dine!! Er det verd så mye å holde seg varm, altså? Du setter din egen komfort over ungenes sikkerhet? Før likte jeg deg, men nå skjønner jeg at du er totalt uansvarlig og jeg skal svare surt på alle innleggene du skriver!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #35 Skrevet 13. februar 2015 Men ærlig talt - er det så vanskelig da? Har du virkelig ikke dressert katta di bedre enn dette? Du er ansvarlig mor og sitter inne og drikker av kartong (du drikker vel av plastglass også så det ikke blir glassbråt når du blir full!?) og passer barna dine. Barna ligger og sover sin søteste søvn. Du klikker bare kattas trekksele til barnas skateboard og sender katta ut etter ved! Anonymous poster hash: a71bd...ab8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #36 Skrevet 13. februar 2015 Men ærlig talt - er det så vanskelig da? Har du virkelig ikke dressert katta di bedre enn dette? Du er ansvarlig mor og sitter inne og drikker av kartong (du drikker vel av plastglass også så det ikke blir glassbråt når du blir full!?) og passer barna dine. Barna ligger og sover sin søteste søvn. Du klikker bare kattas trekksele til barnas skateboard og sender katta ut etter ved! Anonymous poster hash: a71bd...ab8 Og for å sikre at katta gjør jobben (hvis du mot formodning ikke har dressert den godt nok...), så fester du selvfølgelig også trekkselen til katta til løpelinen du allerede har satt opp mellom huset og vedskjulet. For du har vel satt opp løpelinen? Tross alt fin måte å ha kontroll på ungene også en slik løpeline! Anonymous poster hash: a71bd...ab8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #37 Skrevet 13. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033 Hva om jeg putter bananen i trusa? Da kommer Kristelig Kringskastingsråd og tar deg. KKK? Off, hørt at de ikke er så veldig bra. Anonymous poster hash: ea27f...ddb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #38 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er så lei for at jeg har skuffet deg miss marple Jeg skjønner at du kommer til å svare meg surt heretter, jeg har fortjent det... Jeg drikker rett av kartongen for sikkerhets skyld, plastglassene kan få ganske skarpe kanter. Jeg er redd løpelina har snødd ned, men jeg skal ihvertfall spa den opp i morgen i tilfelle flere slike situasjoner!
SnekkerPelle Skrevet 13. februar 2015 #39 Skrevet 13. februar 2015 Enkelte burde aldri fått barn! Skjerp deg 😳
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #40 Skrevet 13. februar 2015 Ler og ler og ler og ler keep it coming! Anonymous poster hash: 1674e...983 Signerer denne 😂😂😂 Anonymous poster hash: 80553...fdf
skjotta Skrevet 13. februar 2015 #41 Skrevet 13. februar 2015 Søren, nå trodde jeg jo at jeg hadde en løsning... Jeg kan jo kanskje hakke opp en stol til ved da? Jeg føler meg skikkelig dum nå... Gi ungene paraply. Eventuelt kan du Be dem holde katta over hodet slik at ørna tar den først. Pelsen setter seg fast på vei ned så ørna blir opptatt en stund med den 😀
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #42 Skrevet 13. februar 2015 Katter har også følelser og jeg må si jeg ser ned på deg som ser på den som bare et vesen som er i for deg. Katter er like mye verd som mennesker.
skjotta Skrevet 13. februar 2015 #43 Skrevet 13. februar 2015 Katter har også følelser og jeg må si jeg ser ned på deg som ser på den som bare et vesen som er i for deg. Katter er like mye verd som mennesker. visvas. Katter er djevelens sendebud som spiser de pene småfuglene og driter i hagen. De er utmerkede ofre for å redde barns liv.
Nettie+jentungen Skrevet 13. februar 2015 #44 Skrevet 13. februar 2015 Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten. Kan være jeg kan gjøre det slik... Får kanskje ikke med meg så mye ved da, men da holder jeg jo varmen uten også. Jeg har ikke bjelle til katten, men jeg kan binde fast ipoden med høy musikk rundt halsen kanskje? Men ikke bv bæresele, da ringer jeg barnevernet. Sikker på at jeg hvertfall har noen med meg i ryggen. Katta ville jeg omplassert, tenk om ungene utvikler allergi. Eller kan du slakte katta og lage et lite pledd? Kommer jo an på hvor stor den er.. Hvis det er en amerikansk katt antar jeg at de er ganske store...... Men du vet du er gravid?? Derfor du fryser sånn..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #45 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er så lei for at jeg har skuffet deg miss marple Jeg skjønner at du kommer til å svare meg surt heretter, jeg har fortjent det... Jeg drikker rett av kartongen for sikkerhets skyld, plastglassene kan få ganske skarpe kanter. Jeg er redd løpelina har snødd ned, men jeg skal ihvertfall spa den opp i morgen i tilfelle flere slike situasjoner! Jaså, du drikker rett fra krana, du har ikke tenkt at tunga kan sette seg fast i tappekrana? Legger man til bananen i trusa, ipoden på katta og øksa i neven blir det neppe noe pent syn om barnevernet kommer inn. Da tenker jeg de blir oppriktig beskymret. Anonymous poster hash: fd436...033
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #46 Skrevet 13. februar 2015 Er det ok at barna på 8 og 11 sover inne mens jeg er ute og henter ved? Jeg har ikke babycall, for jeg har aldri planlagt så dårlig før.... Katten er inne, så hun kan jo muligens være en trygghet, men holder det? Er du på styr? Tenk hvis katta legger seg på barna? Anonymous poster hash: 084a7...6bb
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #47 Skrevet 13. februar 2015 Er det ok at barna på 8 og 11 sover inne mens jeg er ute og henter ved? Jeg har ikke babycall, for jeg har aldri planlagt så dårlig før.... Katten er inne, så hun kan jo muligens være en trygghet, men holder det? Er du på styr? Tenk hvis katta legger seg på barna? Anonymous poster hash: 084a7...6bb Hun må jo selvsagt ha teppe over åpningen i vogna de sover i. Og så må de reives forsvarlig.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #48 Skrevet 13. februar 2015 Teppe over åpningen? Det var lurt. Er jo sikkert ikke mer enn femogtyve grader i stua nå som hun er fri for ved. Barna kunne jo fått frostskader! Enda godt det er så mange kloke hoder her inne. Anonymous poster hash: 084a7...6bb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #49 Skrevet 13. februar 2015 Ja, jeg er veldig glad for all hjelp! Jeg turte ikke å gå ut, så jeg la meg istedet. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere kloke hoder som kan snakke litt fornuft i meg altså!
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #50 Skrevet 13. februar 2015 Ja, jeg er veldig glad for all hjelp! Jeg turte ikke å gå ut, så jeg la meg istedet. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere kloke hoder som kan snakke litt fornuft i meg altså! Du legger deg, når du har barn i huset? Er du gal, kvinne? Tenk om noe skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå