Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Er det ok at barna på 8 og 11 sover inne mens jeg er ute og henter ved? Jeg har ikke babycall, for jeg har aldri planlagt så dårlig før.... Katten er inne, så hun kan jo muligens være en trygghet, men holder det?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Er du seriøs? Og henter du ved i Berlin? Anonymous poster hash: 0e0f7...b9a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Så hvis vi sier nei, så blir du sittende og fryse? Anonymous poster hash: 85285...c32
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Er du seriøs? Og henter du ved i Berlin? Anonymous poster hash: 0e0f7...b9a Skal vel hogge veden da, vet du! Anonymous poster hash: 85285...c32
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Har katten mobil? Så han kan ringe deg om barna våkner? Anonymous poster hash: 80553...fdf
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Skal du ut og hogge den og tørke den på låven etterpå så tror jeg at jeg ville ventet Regner med at du har det morsomt med å ironisere visse andre innlegg her Anonymous poster hash: a71bd...ab8
Nettie+jentungen Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Men hvem skal passe på at katten ikke legger seg på ungene og kveler dem? Kanskje best å sette bjelle på katten, slik at ungene våkner hvis katten hopper opp i senga. Anonymous poster hash: fd436...033
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2015 Selvsagt er jeg seriøs! Veden er ute i vedskuret, ikke i Berlin. Katten har ikke mobil, men om jeg lar døren stå åpen kan hun jo springe etter meg. Nå tør jeg ikke likevel, er redd barnevernet kommer og kidnapper ungene mens jeg er ute siden luten har ringt etter dem! Jeg får pakke på meg et pledd istedet ja.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Ring 113 og gi beskjed om at du går ut, og at barna er igjen i huset. Da vet de det i tilfelle du sklir på isen, brekker lårhalsen og må hentes med ambulanse, og barna kommer i skade for å tenne på huset. Husk forøvrig refleksvest, hodelykt og pepperspray! Anonymous poster hash: 7ac14...5ec
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2015 Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten. Kan være jeg kan gjøre det slik... Får kanskje ikke med meg så mye ved da, men da holder jeg jo varmen uten også. Jeg har ikke bjelle til katten, men jeg kan binde fast ipoden med høy musikk rundt halsen kanskje?
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2015 Ring 113 og gi beskjed om at du går ut, og at barna er igjen i huset. Da vet de det i tilfelle du sklir på isen, brekker lårhalsen og må hentes med ambulanse, og barna kommer i skade for å tenne på huset. Husk forøvrig refleksvest, hodelykt og pepperspray! Anonymous poster hash: 7ac14...5ec Det var lurt! Men jeg lurer litt på om du også er uansvarlig som glemte å nevne hjelm? Hvem vet hva som kan ramle ned!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 13. februar 2015 Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse. Selvsagt betaler jeg! Kom med kontonummer så skal du få alt jeg har, alt for den stakkars kua!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Etterpå bør du kanskje sette korken på den vinflaska??? Anonymous poster hash: 47772...506
Aliniane Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten. Kan være jeg kan gjøre det slik... Får kanskje ikke med meg så mye ved da, men da holder jeg jo varmen uten også. Jeg har ikke bjelle til katten, men jeg kan binde fast ipoden med høy musikk rundt halsen kanskje? Sett på "Bjelleklang" så gjør det nok samme nytta
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Herregud. Folk her inne er så hysteriske. Har du ikke noe vodka å varme deg på? Drikk til du sovner, så merker du ikke kulden. Husk å sette frem noen bøtter sukker til unga først. Da slipper du at de plager deg i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 9794e...bda
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #19 Skrevet 13. februar 2015 Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse. Selvsagt betaler jeg! Kom med kontonummer så skal du få alt jeg har, alt for den stakkars kua! Kua er gjenstridig. Send mer penger.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #20 Skrevet 13. februar 2015 Etterpå bør du kanskje sette korken på den vinflaska??? Anonymous poster hash: 47772...506 Å nei du! Jeg drikker da av kartong! Tenk om flaska knuser!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #21 Skrevet 13. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #22 Skrevet 13. februar 2015 Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse. Selvsagt betaler jeg! Kom med kontonummer så skal du få alt jeg har, alt for den stakkars kua! Kua er gjenstridig. Send mer penger. Så fort jeg kan! Skal bare registrere meg på lendo, entercard, santander osv!
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #23 Skrevet 13. februar 2015 Har du hatt realistisk brannøvelse med barna? Kua sier nemlig noe annet...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #24 Skrevet 13. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033 Hva om jeg putter bananen i trusa?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #25 Skrevet 13. februar 2015 Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. Anonymous poster hash: fd436...033 Hva om jeg putter bananen i trusa? Hjelper bare hvis du har sametruse. Og har glemt hvor du parkerte bilen. Anonymous poster hash: 9794e...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå