Gå til innhold

Har ikke mer ved inne!


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok at barna på 8 og 11 sover inne mens jeg er ute og henter ved? Jeg har ikke babycall, for jeg har aldri planlagt så dårlig før.... Katten er inne, så hun kan jo muligens være en trygghet, men holder det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs? Og henter du ved i Berlin?

 

Anonymous poster hash: 0e0f7...b9a

Skrevet

Så hvis vi sier nei, så blir du sittende og fryse?

 

Anonymous poster hash: 85285...c32

Skrevet

Er du seriøs? Og henter du ved i Berlin? Anonymous poster hash: 0e0f7...b9a

Skal vel hogge veden da, vet du!

 

Anonymous poster hash: 85285...c32

Skrevet

Har katten mobil? Så han kan ringe deg om barna våkner?

 

Anonymous poster hash: 80553...fdf

Skrevet

Skal du ut og hogge den og tørke den på låven etterpå så tror jeg at jeg ville ventet :P

 

Regner med at du har det morsomt med å ironisere visse andre innlegg her ;)



Anonymous poster hash: a71bd...ab8
Skrevet

Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten.

Skrevet

Men hvem skal passe på at katten ikke legger seg på ungene og kveler dem?  Kanskje best å sette bjelle på katten, slik at ungene våkner hvis katten hopper opp i senga. 



Anonymous poster hash: fd436...033
Skrevet

Selvsagt er jeg seriøs! Veden er ute i vedskuret, ikke i Berlin. Katten har ikke mobil, men om jeg lar døren stå åpen kan hun jo springe etter meg.

 

Nå tør jeg ikke likevel, er redd barnevernet kommer og kidnapper ungene mens jeg er ute siden luten har ringt etter dem!

 

Jeg får pakke på meg et pledd istedet ja.

Skrevet

Ring 113 og gi beskjed om at du går ut, og at barna er igjen i huset. Da vet de det i tilfelle du sklir på isen, brekker lårhalsen og må hentes med ambulanse, og barna kommer i skade for å tenne på huset.

 

Husk forøvrig refleksvest, hodelykt og pepperspray!

 

Anonymous poster hash: 7ac14...5ec

Skrevet

Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten.

Kan være jeg kan gjøre det slik... Får kanskje ikke med meg så mye ved da, men da holder jeg jo varmen uten også. Jeg har ikke bjelle til katten, men jeg kan binde fast ipoden med høy musikk rundt halsen kanskje?

Skrevet

Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse.

Skrevet

Ring 113 og gi beskjed om at du går ut, og at barna er igjen i huset. Da vet de det i tilfelle du sklir på isen, brekker lårhalsen og må hentes med ambulanse, og barna kommer i skade for å tenne på huset.

 

Husk forøvrig refleksvest, hodelykt og pepperspray!

 

Anonymous poster hash: 7ac14...5ec

Det var lurt! Men jeg lurer litt på om du også er uansvarlig som glemte å nevne hjelm? Hvem vet hva som kan ramle ned!

Skrevet

Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse.

Selvsagt betaler jeg! Kom med kontonummer så skal du få alt jeg har, alt for den stakkars kua!

Skrevet

Etterpå bør du kanskje sette korken på den vinflaska???

 

Anonymous poster hash: 47772...506

Skrevet

 

Foreslår at du setter eldste i bæresele på ryggen og binder yngste sjal rundt på fronten.

 

Kan være jeg kan gjøre det slik... Får kanskje ikke med meg så mye ved da, men da holder jeg jo varmen uten også. Jeg har ikke bjelle til katten, men jeg kan binde fast ipoden med høy musikk rundt halsen kanskje?

Sett på "Bjelleklang" så gjør det nok samme nytta ;)

Skrevet

Herregud. Folk her inne er så hysteriske. Har du ikke noe vodka å varme deg på? Drikk til du sovner, så merker du ikke kulden. Husk å sette frem noen bøtter sukker til unga først. Da slipper du at de plager deg i morgen tidlig.

 

Anonymous poster hash: 9794e...bda

Skrevet

 

Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse.

Selvsagt betaler jeg! Kom med kontonummer så skal du få alt jeg har, alt for den stakkars kua!

 

Kua er gjenstridig. Send mer penger.

Skrevet

Etterpå bør du kanskje sette korken på den vinflaska???

 

Anonymous poster hash: 47772...506

 

Å nei du! Jeg drikker da av kartong! Tenk om flaska knuser!

Skrevet

Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. 



Anonymous poster hash: fd436...033
Skrevet

 

 

Dessuten er det helt sikkert onde tilstedeværelser i vedskjulet. Jeg ser en sint eldre mann. Det har noe med en traktor å gjøre. Jeg ser også ei mannevond ku i en annen dimensjon. Hun har et budskap til deg. Hun sier at hvis du betaler meg godt kan jeg føre dem over og inn i lyset. Hvis ikke får du bare fryse.

Selvsagt betaler jeg! Kom med kontonummer så skal du få alt jeg har, alt for den stakkars kua!

 

Kua er gjenstridig. Send mer penger.

 

 

Så fort jeg kan! Skal bare registrere meg på lendo, entercard, santander osv!

Skrevet

Har du hatt realistisk brannøvelse med barna? Kua sier nemlig noe annet...

Skrevet

 

Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde. 

 

Anonymous poster hash: fd436...033

 

Hva om jeg putter bananen i trusa?

Skrevet

 

 

 

Nødbagen bør iallefall settes klar ved inngangsdøra. Kanskje burde du pakke med deg en bag til turen også, i tilfelle du brekker lårhalsen. Men obs, bananer tåler dårlig kulde.

 

Anonymous poster hash: fd436...033

 

Hva om jeg putter bananen i trusa?

Hjelper bare hvis du har sametruse. Og har glemt hvor du parkerte bilen.

 

Anonymous poster hash: 9794e...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...