Gå til innhold

Nok penger til å overleve fra NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145

Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn.

Anonymous poster hash: d89e5...edc

Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger.

Anonymous poster hash: 03a7d...145

Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom?

Anonymous poster hash: 5630c...fc4

Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fort
Hun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem..

Att du gidde å spekulere 😃 min sykdom er 0.02% som har i hele verden. Og den blir verre med alderen, kanskje bedre og. Men det viste jeg ikke som 18 åring, 20 åringen, 22 åringen, når alle 3 barna var komt til verden. For legene har skylda på stoffskifte mitt. Først nå i en alderen av 28 jeg endelig får hjelp.

Siden jeg har en sykdom har jeg ikke rett til å få barn?

Ikke lov å gi min mann barn?

Jeg kan jobbe jo, men da MÅ jeg ta noen medisiner som er amfetamin‼️ i, men hvem vil vell ta den sjansen når dei har 3 barn? Så da prioriteres barna.

Så ikke døm folk, du vet aldri historien bak ❤️

Unnskyldninger for å ikke gidde å jobbe. Finnes det medisin mot sykdommen din så tar du de og bidrar i samfunnet slik de fleste gjør! Skjerpings

Tar ikke medisin som legen råder meg til å ikke ta med tanke på bivirkninger jeg kommer til å få når jeg har 3 barn. Sterke medikamenter som kan gjør ting verre, Kanskje du er egoistisk og hadde gjort det og ødelagt familie livet med barna, ikke jeg. Livet mitt er barna 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145

Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn.Anonymous poster hash: d89e5...edc
Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145
Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom?Anonymous poster hash: 5630c...fc4
Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fort
Hun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem..Anonymous poster hash: 5630c...fc4
Att du gidde å spekulere min sykdom er 0.02% som har i hele verden. Og den blir verre med alderen, kanskje bedre og. Men det viste jeg ikke som 18 åring, 20 åringen, 22 åringen, når alle 3 barna var komt til verden. For legene har skylda på stoffskifte mitt. Først nå i en alderen av 28 jeg endelig får hjelp.

Siden jeg har en sykdom har jeg ikke rett til å få barn?

Ikke lov å gi min mann barn?

Jeg kan jobbe jo, men da MÅ jeg ta noen medisiner som er amfetamin‼ i, men hvem vil vell ta den sjansen når dei har 3 barn? Så da prioriteres barna.

Så ikke døm folk, du vet aldri historien bak ❤Anonymous poster hash: 03a7d...145

Unnskyldninger for å ikke gidde å jobbe. Finnes det medisin mot sykdommen din så tar du de og bidrar i samfunnet slik de fleste gjør! Skjerpings Anonymous poster hash: 5630c...fc4

Vi har vel igrunnen ingen rett til å legge oss borti denne saken og påstå hva som er riktig/uriktig. Vi har nav som tar seg av dette. I dag er nåløyet utrolig trangt. Det er både fastleger, sykehus spesialister, andre spesialister og nav sin egen lege som vurderer dette, så jeg er helt sikker på at de som faktisk passerer nåløyet har behov for den hjelpen og støtten de får. Vi bør faktisk være utrolig glad for at våre syke får hjelp! Og her er det ikke snakk om penger man blir fet av, så om man kunne velge så ville nok de aller aller fleste velge å leve et normalt liv som frisk og alle goder det fører med seg!

Anonymous poster hash: d89e5...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...