Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 Det er forskjellig fra kommune til kommune, og det varierer også om man går på korttids- eller langtidssats. Anonymous poster hash: c646e...262 Hvordan finner man ut av det med korttids- eller langtidssats? Jeg har aldri hørt om det og det er klin umulig å få riktige svar fra dem :/ Anonymous poster hash: aafad...219 Den eneste måten du kan få riktig svar på, er ved å snakke med noen i din egen kommune. I min kommune så går unge mennesker hovedsaklig på det vi kaller korttidssats, og voksne og lagtidsmottakere går på langtidssats. Det er ikke sikkert din kommune gjør det slik. Anonymous poster hash: c646e...262
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #27 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #28 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #29 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Hvis en er syk..?? Anonymous poster hash: 7a57c...2b5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #30 Skrevet 9. februar 2015 Jeg må tydeligvis ha vært ekstremt uheldig ser jeg. Forrige møtet mitt med NAV, fikk jeg grei beskjed om at jeg ikke hadde krav på noe. Ikke sosialstønad heller, siden hun mente mine foreldre eller venner burde kunne låne meg penger. Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Det kommer jo an på hvorfor du ikke har penger, hvor lenge det er til du får penger.Hvis du fikk 50.000,- utbetalt for en uke siden og valgte å bruke opp alt sammen på gave til kjæresten så kan du ikke forvente å få nødhjelp av NAV, for å sette det på spissen. Anonymous poster hash: cc677...7c6
lover Skrevet 9. februar 2015 #31 Skrevet 9. februar 2015 nå er det vel sånn at NAV ikke kan nekte å gi nødhjelp, dvs stønad til mat. de kan derimot gi det daglig og det kan gis i form av naturalytelser om det er grunn til å tro at pengene blir brukt til annet enn mat. de fleste nav ansatte vil nok se det som sin plikt å melde sin bekymring til barnevernet om en forelder som skulle hatt penger nok til nødvendig mat, varme og tak over hodet for sine barn gjentatte ganger feilprioriterer sånn at barna står uten nødvendigheter. men alle har rett på mat på bordet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #32 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Hvis en er syk..?? Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Jeg fikk grei beskjed om at man må være sykmeldt i et år først, og det er ikke så lett uten jobb. Derfor lurer jeg😊 Anonymous poster hash: 53c02...ae0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #33 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Hvis en er syk..?? Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Jeg fikk grei beskjed om at man må være sykmeldt i et år først, og det er ikke så lett uten jobb. Derfor lurer jeg😊 Anonymous poster hash: 53c02...ae0 For min del har jeg en kronisk sykdom i ryggen. Har drevet med arbeidsutprøving i 8 år nå. Anonymous poster hash: 7a57c...2b5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #34 Skrevet 9. februar 2015 Jeg må tydeligvis ha vært ekstremt uheldig ser jeg. Forrige møtet mitt med NAV, fikk jeg grei beskjed om at jeg ikke hadde krav på noe. Ikke sosialstønad heller, siden hun mente mine foreldre eller venner burde kunne låne meg penger. Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Det kommer jo an på hvorfor du ikke har penger, hvor lenge det er til du får penger.Hvis du fikk 50.000,- utbetalt for en uke siden og valgte å bruke opp alt sammen på gave til kjæresten så kan du ikke forvente å få nødhjelp av NAV, for å sette det på spissen. Anonymous poster hash: cc677...7c6 Etter noen år uten jobb, så er heldigvis prioriteringene på plass. Hadde vikarjobb da jeg var gravid med første, men rakk ikke jobbe lenge nok til å få foreldrepenger. Har søkt på utallige jobber etterpå, men her på landet er vi mange om beinet. Og uten noe særlig erfaring stiller jeg svakt. Da jeg spurte om NAV kunne hjelpe meg ut i arbeid, hadde de brukt opp alle midlene for å kunne hjelpe flere, så det gikk ikke. Da måtte jeg henvende meg til familie og venner hvis jeg trengte penger. Anonymous poster hash: 53c02...ae0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #35 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #36 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Utrednings fase 👍 Anonymous poster hash: 03a7d...145
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #37 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4
¤Hippie¤ Skrevet 9. februar 2015 #38 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fort
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #39 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Hvis en er syk..?? Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Jeg fikk grei beskjed om at man må være sykmeldt i et år først, og det er ikke så lett uten jobb. Derfor lurer jeg Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Ingen krav om at du har vært i arbeid tidligere eller at du har vært sykemeldt i ett år. Klippet fra nav: Du kan ha krav på arbeidsavklaringspenger hvis du er uten inntekt på grunn av sykdom eller skade. For å få arbeidsavklaringspenger må du ha behov for medisinsk behandling, arbeidsrettede tiltak eller annen oppfølging fra NAV for å komme i arbeid. Anonymous poster hash: 9dffb...537
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #40 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fort Hun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem.. Anonymous poster hash: 5630c...fc4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #41 Skrevet 9. februar 2015 Saksbehandleren min mente at 13.000 burde jeg overleve på, AAP. Har vært i arbeidsutprøving i 4 år. Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Høres rett ut det. I tillegg har du barnetrygd, bidrag og kan søke bostøtte. Anonymous poster hash: 0a37f...ab4 Ikke alle er så heldig å få barnebidrag. Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Da søker du bidragsforskudd fra NAV. Anonymous poster hash: 0a37f...ab4 Faren er død. Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Du får bidragsforskudd fra nav uansett Anonymous poster hash: f8a21...c9e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #42 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Så klart går det fint når dei 3 flotte barna mine har verdens beste pappa. Mer du lure på? 👍 Anonymous poster hash: 03a7d...145
¤Hippie¤ Skrevet 9. februar 2015 #43 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fortHun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem.. Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Man kan jo bli syk etter at barna kom til verden, eller at det har skjedd gradvis. Du vet heller ikke hva slags sykdom hun har, og dermed kan du ikke komme med slike påstander.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #44 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Hvordan får dere til å gå på aap hvis dere ikke har hatt jobb før? Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Hvis en er syk..?? Anonymous poster hash: 7a57c...2b5 Jeg fikk grei beskjed om at man må være sykmeldt i et år først, og det er ikke så lett uten jobb. Derfor lurer jeg Anonymous poster hash: 53c02...ae0 Ingen krav om at du har vært i arbeid tidligere eller at du har vært sykemeldt i ett år. Klippet fra nav:Du kan ha krav på arbeidsavklaringspenger hvis du er uten inntekt på grunn av sykdom eller skade. For å få arbeidsavklaringspenger må du ha behov for medisinsk behandling, arbeidsrettede tiltak eller annen oppfølging fra NAV for å komme i arbeid. Anonymous poster hash: 9dffb...537 Oi.. Takk! Det var jo egentlig det jeg trodde, men ifølge legen min kunne jeg ikke få. går jo til behandling og er motivert for å jobbe når den tiden kommer, men det er jo tiden fram til da... 😔 skal snart på NAV for å få hjelp, men nå er jeg litt klokere på dette. Takk😊 Anonymous poster hash: 53c02...ae0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #45 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fortHun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem.. Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Att du gidde å spekulere 😃 min sykdom er 0.02% som har i hele verden. Og den blir verre med alderen, kanskje bedre og. Men det viste jeg ikke som 18 åring, 20 åringen, 22 åringen, når alle 3 barna var komt til verden. For legene har skylda på stoffskifte mitt. Først nå i en alderen av 28 jeg endelig får hjelp. Siden jeg har en sykdom har jeg ikke rett til å få barn? Ikke lov å gi min mann barn? Jeg kan jobbe jo, men da MÅ jeg ta noen medisiner som er amfetamin‼️ i, men hvem vil vell ta den sjansen når dei har 3 barn? Så da prioriteres barna. Så ikke døm folk, du vet aldri historien bak ❤️ Anonymous poster hash: 03a7d...145
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #46 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fortHun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem.. Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Att du gidde å spekulere min sykdom er 0.02% som har i hele verden. Og den blir verre med alderen, kanskje bedre og. Men det viste jeg ikke som 18 åring, 20 åringen, 22 åringen, når alle 3 barna var komt til verden. For legene har skylda på stoffskifte mitt. Først nå i en alderen av 28 jeg endelig får hjelp. Siden jeg har en sykdom har jeg ikke rett til å få barn? Ikke lov å gi min mann barn? Jeg kan jobbe jo, men da MÅ jeg ta noen medisiner som er amfetamin‼ i, men hvem vil vell ta den sjansen når dei har 3 barn? Så da prioriteres barna. Så ikke døm folk, du vet aldri historien bak ❤ Anonymous poster hash: 03a7d...145 Eh, bare en liten ting: Enkelte med adhd bruker medisin med amfetamin i, og lever helt normale liv med jobb og barn Også personer med narkolepsi kan ha nytte av slike medisiner Men trist at du er syk da! Anonymous poster hash: fe2b7...620
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #47 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fortHun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem.. Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Att du gidde å spekulere min sykdom er 0.02% som har i hele verden. Og den blir verre med alderen, kanskje bedre og. Men det viste jeg ikke som 18 åring, 20 åringen, 22 åringen, når alle 3 barna var komt til verden. For legene har skylda på stoffskifte mitt. Først nå i en alderen av 28 jeg endelig får hjelp.Siden jeg har en sykdom har jeg ikke rett til å få barn? Ikke lov å gi min mann barn? Jeg kan jobbe jo, men da MÅ jeg ta noen medisiner som er amfetamin‼ i, men hvem vil vell ta den sjansen når dei har 3 barn? Så da prioriteres barna. Så ikke døm folk, du vet aldri historien bak ❤ Anonymous poster hash: 03a7d...145 Eh, bare en liten ting: Enkelte med adhd bruker medisin med amfetamin i, og lever helt normale liv med jobb og barn Også personer med narkolepsi kan ha nytte av slike medisiner Men trist at du er syk da! Anonymous poster hash: fe2b7...620 Det er ikke samme medisin som jeg må ha. Så klart vil jeg jobbe, min drøm var frisør. Har vert min drøm siden jeg var 5 år. Vil vere sosial med venner, vil gå på fest med venner. Kunne gitt bort en arm for ett sosialt liv. Hadde det ikke vert for barna, hadde jeg ikke hatt mening med livet. Da hadde jeg sikkert avsluttet dette livet for lengst. Anonymous poster hash: 03a7d...145
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #48 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Så klart går det fint når dei 3 flotte barna mine har verdens beste pappa. Mer du lure på? 👍 Anonymous poster hash: 03a7d...145 Og hva skjer hvis far plutselig dør? Eller han går fra deg og ikke ønsker å ha barna mest hos seg? Man kan aldri være sikker på hva som skjer her i livet. Å få barn når man vet at man ikke kan ta vare på de alene er egoistisk. Anonymous poster hash: 5630c...fc4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #49 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Hvor står det at det at det går fint med tre barn? Det er dumt å dømme for fortHun skriver at hun aldri har hatt inntekt fordi hun ble syk før hun kom seg ut i jobb. Så vil tro at hun ble syk når hun var ung. Lurer på hva sykdom man kan ha som gjør at man ikke klarer å jobbe, men å få tre barn og alt det medfører går fint. For håper og tror hun ikke ville fått tre barn hvis hun ikke klarer å ta seg av dem.. Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Att du gidde å spekulere 😃 min sykdom er 0.02% som har i hele verden. Og den blir verre med alderen, kanskje bedre og. Men det viste jeg ikke som 18 åring, 20 åringen, 22 åringen, når alle 3 barna var komt til verden. For legene har skylda på stoffskifte mitt. Først nå i en alderen av 28 jeg endelig får hjelp. Siden jeg har en sykdom har jeg ikke rett til å få barn? Ikke lov å gi min mann barn? Jeg kan jobbe jo, men da MÅ jeg ta noen medisiner som er amfetamin‼️ i, men hvem vil vell ta den sjansen når dei har 3 barn? Så da prioriteres barna. Så ikke døm folk, du vet aldri historien bak ❤️ Anonymous poster hash: 03a7d...145 Unnskyldninger for å ikke gidde å jobbe. Finnes det medisin mot sykdommen din så tar du de og bidrar i samfunnet slik de fleste gjør! Skjerpings Anonymous poster hash: 5630c...fc4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #50 Skrevet 9. februar 2015 Jeg får 14.000 i mnd med aap. Aldri hatt inntekt. Ble syk før jeg kom meg i jobb.Anonymous poster hash: 03a7d...145 Er du type ung ufør eller noe? Jeg får bare rett over 10000, hadde heller ikke jobb før. I summen min er også stønad for 3 barn. Anonymous poster hash: d89e5...edc Er på utredning for ung ufør. Har selv 3 unger. Anonymous poster hash: 03a7d...145 Ikke for å være frekk, men du klarer ikke å jobbe, men tre barn går helt fint liksom? Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Så klart går det fint når dei 3 flotte barna mine har verdens beste pappa. Mer du lure på? 👍 Anonymous poster hash: 03a7d...145 Og hva skjer hvis far plutselig dør? Eller han går fra deg og ikke ønsker å ha barna mest hos seg? Man kan aldri være sikker på hva som skjer her i livet. Å få barn når man vet at man ikke kan ta vare på de alene er egoistisk. Anonymous poster hash: 5630c...fc4 Har familie rundt meg, så det er ikke noe jeg uroer meg for 😊 Anonymous poster hash: 03a7d...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå