Gå til innhold

Morsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det heller sur stemning... Forventer ikke noen stor feiring, men ble rimelig sur i fjor da jeg ikke fikk kake engang. Er liksom vant til det til ettermiddags kaffen. Da han ikke hadde handlet inn i går, gav jeg beskjed hva jeg mente. Kan jo liksom gjøre litt ut av dagen, for spesielt ungene synes det er stas. Gav beskjed at da dropper vi all feiring heretter. Nå er han selvsagt sur, for han hadde jo selvsagt mange planer han! Men, nå gidder han jo ikke gjennomføre de ;)Kjenner han nok litt for godt etter 12 år ja.. Anonymous poster hash: f49c7...af7

"Da dropper vi all feiring heretter"?! Det var fryktelig barnslig.Anonymous poster hash: 08aa2...643

Ja, jeg vet. Men, mannen hater å gjøre noe for meg. Uffer seg hele tiden. Gjelder både bursdager, jul, morsdag og bryllupsdag. Alla; nei, vi gidder ikkje kjøpe noe til hverandre til jul da... Akkurat nå følte jeg begeret var nådd. Er inne i en tung periode, og hadde for en gangs skyld vert koselig med en liten oppmerksomhet. Så gav beskjed om at vi dropper gaver oppmerksomhet til hverandre på slike dager. Da slipper jeg å bli skuffet iallfall. Så kan jeg bruke de pengene på noe fint til meg selv ;)Anonymous poster hash: f49c7...af7

Jeg fikk heller ikke noe til morsdagen. Ikke gratulerer engang.. Jeg dro ut uten å si noe og dro på cafe.. Litt egentid for meg selv i hvertfall.. Kjenner jeg er lei meg, så forstår godt at vi dropper all feiring for å slippe å bli skuffet. Finnes sikkert mange som synes at man er barnslig, men av og til hadde det vært fint å bli satt pris på også.. Anonymous poster hash: 695a2...1c3
Nettopp!!!

Anonymous poster hash: 41f9a...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hatt en veldig koselig dag, og er egentlig litt rørt over oppmerksomheten. Jeg ble vekket med frokost på senga. Fikk blomster, gaver og hjemmelaget kort av 8 åringen. På kortet som hun selv hadde skrevet og laget hadde hun skrevet mange komplimenter til meg, noe som ikke er hverdagskost fra henne. Etter frokosten måtte mannen reise bort. Da pakket 8 åringen i sekken for skogstur. Hun laget matpakke, varm saft og ekstra klær til mammaen sin. Så satt vi i skogen under ei stor gran i snøværet og koste oss maks.

Morsdag er stort for min 8 åring så jeg skjønner godt alle dere som ikke blir gjort stas på er litt skuffet både på deres egne vegne men også på barnas vegne. Det er så fint å se at man blir satt pris på i all hverdagsmaset man står i til vanlig. Men fra meg til alle dere Gratulere så mye med morsdagen :)

Endret av geitemarken
Skrevet

Må innrømme at denne morsdagen ble stusselig.. Jeg er alene med en fireåring, så forventet ikke akkurat noe :P Vi pleier å være hos min mamma denne dagen, men hun har nettopp gått igjennom et ganske kjipt samlivsbrudd så hun orket ikke besøk (forståelig), årene før har vi vært hos mormor, men hun døde for to år siden..

Ingen venner er tilgjengelige i dag heller, så her sitter vi nå da, jeg og godgutten :)

Prøvde å få ham med meg ut, men da ble det rama..han er sliten og grinete i dag.

Jaja, jeg baker meg en kake i kveld og ser en fin film :)

Anonymous poster hash: 2c0da...7d4

Skrevet

Jeg er ikke vant til store greier på morsdagen. Har hendt innimellom og i dag nevnte samboer at, ja det er vel morsdag i dag. Sa at det skulle han få slippe å tenke på etter all overtiden i det siste + husbygging. Vi har uansett hatt en koselig dag alle sammen, blir ikke så ofte når samboer er opptatt.

Anonymous poster hash: db7ee...230

Skrevet

Jeg fikk ansvaret for et sykt spedbarn fordi kjæresten ville hjem til mamman sin..Anonymous poster hash: cdbcb...e6a

Men han blir vel ikke borte hele dagen?

Syns nå ikke det er så ille å ta seg av sitt syke barn mens mannen besøker sin mor på morsdagen, heller, jeg da. Snill sønn.

Anonymous poster hash: c2228...4f1

Med tanke på at han fremdeles er borte og at jeg er syk, synes jeg det er utrolig lite gjennomtenkt..

Anonymous poster hash: cdbcb...e6a

Skrevet

Jeg fikk sove lenge. Ble vekt med blomster og en rød hjerte sjokoladeeske. En av gutta mine bakte kringle til meg. Forventer ikke noe, men veldig hyggelig å få ;-)

Skrevet

Her ble det frokost på sengen, deilig kaffe som mannen hadde laget (han lager aldri kaffe for han påstår han ikke kan?!), hjemmelaget kort fra barna, tegninger og Kari Traa ullskjorte (yey, endelig!). Dagen feiret vi med et vennepar med vafler og kaffe. Må si meg godt fornøyd med dagen ja! 💕

Skrevet

... og der fikk jeg jammen blomster også :)

Kjæresten og Herr Sønn har trillet tur mens jeg har skrevet, også suste de innom plantasjen på vei hjem. Stolt Herr Sønn som overrakte en bukett røde roser til meg helt selv <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...