Gå til innhold

Morsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvordan ble dere feiret da alle fine mammaer ?💜 deilig stor frokost , gaver og hjemmelagede kort her på senga med mine søte små 😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ingen måte i det hele tatt :/ elste gratulerte meg med morsdagen, men samboeren har ikke stelt i stand noe på morsdagen eller sagt gratulerer med morsdagen som vanlig. Kunne tenkt meg både frokost og ett lite kort, men etter flere år som mamma uten noe som helst så må jeg vel bare innse at det aldri kommer til å komme noe som helst på denne dagen :(

Anonymous poster hash: e09cc...2cb

Skrevet (endret)

Kaka står i ovnen og en nydelig frokost er spise. Mannen som ordner alt. Ungene har lagt kort også blir det middag, kake spising og gave åpning sammen med de andre mødrene i familien senere i dag. Slike dager er kosedager her i huset.

Endret av pussigskrue
Skrevet

Samme som henne over. Her i huset feires kun farsdag. Julegaver til meg selv fra ungene kjøper jeg selv. Men, jeg og ungene skal til moren min på middag og kaker. Hun kjøper alltid morsdagsgave til meg fra ungene. Vi har kjøpt gaver til henne og laget kort.

Anonymous poster hash: 183da...95f

Skrevet

På ingen måte i det hele tatt :/ elste gratulerte meg med morsdagen, men samboeren har ikke stelt i stand noe på morsdagen eller sagt gratulerer med morsdagen som vanlig. Kunne tenkt meg både frokost og ett lite kort, men etter flere år som mamma uten noe som helst så må jeg vel bare innse at det aldri kommer til å komme noe som helst på denne dagen :(Anonymous poster hash: e09cc...2cb

Er det så veldig nøye da?

Anonymous poster hash: 08aa2...643

Skrevet

Her er det heller sur stemning... Forventer ikke noen stor feiring, men ble rimelig sur i fjor da jeg ikke fikk kake engang. Er liksom vant til det til ettermiddags kaffen. Da han ikke hadde handlet inn i går, gav jeg beskjed hva jeg mente. Kan jo liksom gjøre litt ut av dagen, for spesielt ungene synes det er stas. Gav beskjed at da dropper vi all feiring heretter. Nå er han selvsagt sur, for han hadde jo selvsagt mange planer han! Men, nå gidder han jo ikke gjennomføre de ;)

Kjenner han nok litt for godt etter 12 år ja..

Anonymous poster hash: f49c7...af7
Skrevet

Her er det heller sur stemning... Forventer ikke noen stor feiring, men ble rimelig sur i fjor da jeg ikke fikk kake engang. Er liksom vant til det til ettermiddags kaffen. Da han ikke hadde handlet inn i går, gav jeg beskjed hva jeg mente. Kan jo liksom gjøre litt ut av dagen, for spesielt ungene synes det er stas. Gav beskjed at da dropper vi all feiring heretter. Nå er han selvsagt sur, for han hadde jo selvsagt mange planer han! Men, nå gidder han jo ikke gjennomføre de ;)Kjenner han nok litt for godt etter 12 år ja.. Anonymous poster hash: f49c7...af7

"Da dropper vi all feiring heretter"?! Det var fryktelig barnslig.

Skrevet

Her laget jeg kosefrokost med egg, rundstykker og ferskpresset juice.

Guttungen og jeg har bakt sjokoladekake som står i ovnen. Den skal pyntes med glasur og røde hjerter.

Vi skal på tur i snøværet og etterpå middag og kake.

Synes dette er helt topp. Liker ikke å spise i senga, smuler på lakenet - nei takk..

Kake må jeg bake selv om jeg vil ha, da jeg ikke er fan av kjøpekaker og mannen kan ikke bake.

Skrevet

Her er det heller sur stemning... Forventer ikke noen stor feiring, men ble rimelig sur i fjor da jeg ikke fikk kake engang. Er liksom vant til det til ettermiddags kaffen. Da han ikke hadde handlet inn i går, gav jeg beskjed hva jeg mente. Kan jo liksom gjøre litt ut av dagen, for spesielt ungene synes det er stas. Gav beskjed at da dropper vi all feiring heretter. Nå er han selvsagt sur, for han hadde jo selvsagt mange planer han! Men, nå gidder han jo ikke gjennomføre de ;)Kjenner han nok litt for godt etter 12 år ja.. Anonymous poster hash: f49c7...af7

"Da dropper vi all feiring heretter"?! Det var fryktelig barnslig.

Ja, jeg vet. Men, mannen hater å gjøre noe for meg. Uffer seg hele tiden. Gjelder både bursdager, jul, morsdag og bryllupsdag. Alla; nei, vi gidder ikkje kjøpe noe til hverandre til jul da... Akkurat nå følte jeg begeret var nådd. Er inne i en tung periode, og hadde for en gangs skyld vert koselig med en liten oppmerksomhet. Så gav beskjed om at vi dropper gaver oppmerksomhet til hverandre på slike dager. Da slipper jeg å bli skuffet iallfall. Så kan jeg bruke de pengene på noe fint til meg selv ;)

Anonymous poster hash: f49c7...af7

Skrevet

Sov lenge og ble vekket av ungene med noen hjemmelagde "gaver" (leker de pakker inn)

Mannen ordnet frokost med egg og te.

Ungene har laget flere "gaver" som de gjemmer som en skattejakt.

Mer vet jeg egentlig ikke, men så klarte ikke ene ungen holde seg, så han har sladret om at de har kjøpt kake. Og kjenner jeg mannen min rett har de kjøpt ordentlig gave også, for det gjør de hvert år.

:)

Anonymous poster hash: dcbaa...22f

Skrevet

Til nå har jeg fått gratulasjon fra mann og baby :) Han har planer for oss senere på dagen, så er spent på hva han har funnet på :) Han er litt hemmelighetsfull! :)

Anonymous poster hash: 786c6...aee
Skrevet

Samme som henne over. Her i huset feires kun farsdag. Julegaver til meg selv fra ungene kjøper jeg selv. Men, jeg og ungene skal til moren min på middag og kaker. Hun kjøper alltid morsdagsgave til meg fra ungene. Vi har kjøpt gaver til henne og laget kort.

Det høyres ut som om det er farsdag kvar dag heile året i din familie.., så då hadde i alle fall eg sterkt vurdert å kutte ut farsdagen og.

Skrevet

Samboer hadde ikke fått med seg at det er morsdag, og 1-åringen vet det i hvertfall ikke. Hn harvært syk de siste 3 barnehagedagene denne uken så vet ikke om de laget morsdagsgave der. Jeg er sjuk så orker ikke gjøre noe selv for å feire.

Anonymous poster hash: e36df...2c6

Skrevet

Mann og barn er borte denne helga så her har morsdagen blitt glemt.

Jeg har jobba fra morran av og nå skal spise knekkebrød til lunsj før jeg jobber litt til.

Anonymous poster hash: 1e7a0...e1e

Skrevet

Blomster fra mannen og kort fra ungene. Jeg fikk sove lenge og spise "junkfood" (godis og cola - her folkens kan dere helsefreaker kaste dere over meg, søppelmat :o ) i senga mens jeg så siste episode av grey's anotomy på tv2 sumo. Brillefint!

Anonymous poster hash: 79e10...c44

Skrevet

Jeg hadde ingen forventninger pga tidligere erfaringer, så jeg er veldig fornøyd. ;)

Fikk sove lenge. (Storfornøyd allerede der, for det skjer sånn ca en gang i skuddåret. :P) Så fikk jeg gave, også gikk vi til moren min med blomster og spiste frokost der. :) Også blir det kake som mannen og sønnen har bakt etter middag. :)

Ellers forløper nok dagen som en vanlig søndag... Mannen har lagt seg igjen for han var så trøtt etter å ha stått opp med sønnen. :P Jeg og sønnen skal snart ut og ake. :)

Anonymous poster hash: f9795...4ac
Skrevet

Jeg sov lenge, og ble vekket av tre stolte små som hadde laget tegninger til Mamma. 

Mannen hadde laget frokost, og nå ligger jeg på sofaen med pc i fanget mens den minste sover og de to eldste leker. 

Kake blir det senere, men den har jeg bakt selv, til et selskap i går :)

Skal sies at jeg har minnet dem på morsdagen et par ganger de siste dagene da ;) De trenger litt hjelp til å huske  :danse:  :hjerter:  :hjerter:

Anonymous poster hash: e02cc...989
Skrevet

Fikk roser, en gave og melkesjokoladehjerter :D første gang jeg er mor på morsdagen og babyen min er naturlig nok ikke gammel nok til å ordne noe selv så det var nyflammen som har stått for det :) så fulgte han opp med deilig frokost etterpå. Sjelden eller aldri sitter vi alle sammen til frokostbordet ilag. Min og hans barn. Veldig koselig og veldig uforventet!! :D

Skrevet

Her er mannen bortreist så her er det lite feiring så blir egentlig litt furt av alt morsdagsnakket 😜 har invitert meg selv ig jentene på middag til mamma i kveld så da slipper jeg ihvertfall å lage middag 😃

Skrevet

3 åringen så på nettbrett så jeg fikk sove litt lenger, og nå har vi akkurat laget muffins :) Er alenemor, så må ordne selv, men har vært en fin dag hittil :) Gratulerer med dagen til dere :)

Skrevet

Mannen kom hjem med 3 buketter roser igår en fra hver av jentene og en fra mannen.

I dag sov jeg til 10, ble vekket av to nydelige snupper med gaver de har laget :)

Jeg kokte egg og stelte frokost til oss.

Nå er ungene med farfar på søndagsskolen og etterpå reiser vi ned til svigers for å spise kake:)

Jobb på meg i kveld...

Fin dag med fine folk:)

Skrevet

Mannen bryr seg ikke om morsdag og har ikke sagt noe til meg i forbindelse med at jeg er mor til våre 2 barn.

Vi er på hotell, så har fått servert frokost som jeg slapp å rydde opp, det er jo herlig.

Vi skal på middag hos min far når vi henter barna, så der får jeg nok en liten oppmerksomhet.

Jeg er ikke skuffet, for jeg vet at mannen ikke bryr seg. Egentlig litt merkelig, for han synes det er veldig stas og få litt ekstra oppmerksomhet når det er farsdag. Jeg kjøper aldri gaver til farsdag, men baker noe godt, barna tegner, perler el. og vi er sammen med våre foreldre.

Han kunne i det minste ha sagt 'gratulerer med morsdag' eller noe da. Det koster så lite.

Skrevet

Baking med barna, fikk sove lenge og kort fra barna. Akkurat perfekt, ønsker ingen gaver på morsdag, og mannen er flink til å gi meg ros for den mammaen jeg er. Det er den beste gaven

Anonymous poster hash: 28e5f...ed2

Skrevet

Det høyres ut som om det er farsdag kvar dag heile året i din familie.., så då hadde i alle fall eg sterkt vurdert å kutte ut farsdagen og.

Det er liksom ikke det at jeg må feires. Men det er leit at alt slikt skal gå bare en vei.

Skrevet

Her er det stor stas med gaver, frokost og sovemorgen:)

Elsker morsdag:) Farsdag er like stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...