Gå til innhold

Når svigerstefar er "pedo"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er den broren som er sammen med 14-åringen da?

Anonymous poster hash: 7a610...3f4
Videoannonse
Annonse
Gjest gangstersquad
Skrevet

Hvor gammel er den broren som er sammen med 14-åringen da?

Anonymous poster hash: 7a610...3f4

Han er også 14.

Gjest gangstersquad
Skrevet

Jeg synes ikke du alene skal fortelle svigermor dette, HI.

Samboeren din og du bør være sammen når det sies, og helt ærlig så synes jeg at også den andre sønnen skal være tilstede, ev. med hans kjærest på 14. Da er dere fire som bekrefter samme historie. Og dere forteller det selvfølgelig uten at svigermors mann er i nærheten.

Snakk med hun på 14 og få vite hva han faktisk har gjort med henne, hvor langt han har gått.

Uansett så er det helt uakseptabel oppførsel fra denne mannen. Overfor deg uakseptabelt og han oppfører seg som en "gammel gris" som ikke har noen respekt for deg. Det han har gjort overfor hun på 14 er muligens på grensen til hva som er lovlig, alt etter hvor langt han har gått. Uansett hva han har gjort så er det han driver med en form for seksuell trakassering, noe som faktisk er ulovlig.

Har han vært like tydelig med 14-åringen, eller enda tydeligere, da ville jeg ha snakket med politiet og fått råd av dem hvordan situasjonen best kan håndteres videre. Og i så fall ville jeg ikke snakket med svigermor før dere har fått råd fra politiet. Om ikke annet så kan faktisk politiet kalle mannen inn og forklare ham at han balanserer på kanten av loven med 14-åringen, og gi ham en advarsel. Da blir saken registrert, uten at den nødvendigvis blir anmeldt.

Man skal ikke akseptere slik oppførsel - og det mest bekymringsverdige er det at han driver på slik med 14-åringen!

Slik svigermor er beskrevet så risikerer dere at hun ikke vil høre på dere og at hun velger mannens side, men det er en risiko dere må ta.

Anonymous poster hash: ad8e2...94d

Samboeren min og jeg snakka litt om det her i går, og jeg tror han skal ta det med moren. Jeg kommer aldri til å reise dit så lenge kjæresten til moren er der - og samboeren min sa at hvis ikke moren hans gjør det slutt med han grisen her, så kan moren bare glemme å ha noe kontakt med samboeren min.

Det kommer nok som et veldig sjokk på moren at kjæresten hennes oppfører seg sånn, men jeg tenker at det er bedre at hu får vite sannheten og at hu bruker litt tid på å ta den innover seg enn at de fortsetter det forholdet når han holder på sånn. Det viser jo bare hvor syk i hue han egentlig er, og det unner jeg ingen å ha noe forhold til.

Sikker på at du er 23 år? Høres ut som en fjortis.

"samboeren min sa at hvis ikke moren hans gjør det slutt med han grisen her, så kan moren bare glemme å ha noe kontakt med samboeren min"

Anonymous poster hash: ab2d1...b02

Du skjønner tydeligvis ikke at ting kan bli satt litt på spissen i forbannelse og fortvilelse! Hvis du var en gutt/mann, og stefaren din hadde KLÅDD på dama di, hadde du ikke blitt relativt forbanna? Nei - tydeligvis ikke. Det er jo helt normalt :) Heldigvis så blei han min det, hvis ikke hadde jeg begynt å lure. 

Skrevet

Personangrep og sitater av dette er fjernet fra tråden.

Kira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...