Gå til innhold

Når svigerstefar er "pedo"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekkel svigerfar du har! Og det er IKKE greit at han klår på deg!

Og for deg er han kanskje som en fossil, men ikke er han pedo og ikke er han så gammel heller! Han må jo ha vært en relativ ung far om han er under 50 og har en sønn på 20+++!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor nevner du ikke 14-åringen i første innlegget?

Forferdelig familie....hadde kommet meg unna jeg.....

Anonymous poster hash: cdfe1...eac
Skrevet

Her var det mye 'victim blaming', gitt...

Anonymous poster hash: 3b813...831
Skrevet

Dama til lillebroren? Og hun er 14?.......Høres ut som en nydelig ressurssterk familie, ja......

Er man ikke ressurssterk om man har kjæreste som 14 åring?

Anonymous poster hash: d50f0...c69

Skrevet

Var ikke helt det jeg siktet til......men nå at du nevner det: jeg hadde stusset hvis dattera mi på 14 år hadde blitt kalt dama til en gutt/ung man, ja. Men var ikke det jeg mente, tenker på svigerfar her.

Skrevet

Æsj, for en ekkel og motbydelig svigerfar du har! Jeg hadde kuttet han tvert!

Hvordan er moren til din samboer da? Tror du hun er mottakelig for slik tilbakemelding?

Anonymous poster hash: 2e91f...0c0

Skrevet

Fortsatt ikke pedofil om han tenner på en 14 åring! En på 14 har som regel kommet et godt stykke ut i puberteten

Anonymous poster hash: fb560...c43

Skrevet

Okei nei, kanskje ikke pedo ovenfor meg, men hvem veit om han hadde brydd seg om det hvis jeg var under 16!

Legg merke til hva du insinuerer her. Du gjør antagelser og kaller svigerfar for 'pedo'. Jeg syntes dette er et grovt overtramp fra din side. Du kan da ikke dømme fyren for noe han ikke har gjort.

Jeg lurer også på hva du anser din indre alder for å være når du syntes en mann som syntes ei på 23 år er sexy er "pedo". Anser du deg selv for å være yngre? Det er 7 år siden du var under seksuell lavalder.

Det du beskriver her er en mann som gir deg komplimenter, og det eneste jeg syntes var upassende her, er at han kaller deg sexy, for slik bør ikke en svigerfar se på ei svigerdatter. Hvorfor må du fortelle til svigermor at han syntes du er sexy? Er han tent på deg (eller er du innbilsk?), kommer hun til å merke det selv.

Og hva mener du at han har gjort mot 14 åringen? Gitt henne komplimenter eller sagt noe upassende og i såfall hva?

På meg virker du veldig oppjaget nå, og du bør kanskje ta deg en tenkepause før du gjør noe overilt. Høres litt ut som 'storm i vannglass'. Du vet vel at det er normalt at menn i alle aldre tenner på fruktbare damer? Ekkelt at det er svigerfar, men dersom du opplever det upassende syntes jeg heller du skal sette en grense overfor han. Si at det er hyggelig med komplimenter, men at disse var upassende fra han. Han er voksen og bør ta hintet.

Anonymous poster hash: 5b626...38d

Skrevet

Okei nei, kanskje ikke pedo ovenfor meg, men hvem veit om han hadde brydd seg om det hvis jeg var under 16!

Legg merke til hva du insinuerer her. Du gjør antagelser og kaller svigerfar for 'pedo'. Jeg syntes dette er et grovt overtramp fra din side. Du kan da ikke dømme fyren for noe han ikke har gjort.

Jeg lurer også på hva du anser din indre alder for å være når du syntes en mann som syntes ei på 23 år er sexy er "pedo". Anser du deg selv for å være yngre? Det er 7 år siden du var under seksuell lavalder.

Det du beskriver her er en mann som gir deg komplimenter, og det eneste jeg syntes var upassende her, er at han kaller deg sexy, for slik bør ikke en svigerfar se på ei svigerdatter. Hvorfor må du fortelle til svigermor at han syntes du er sexy? Er han tent på deg (eller er du innbilsk?), kommer hun til å merke det selv.

Og hva mener du at han har gjort mot 14 åringen? Gitt henne komplimenter eller sagt noe upassende og i såfall hva?

På meg virker du veldig oppjaget nå, og du bør kanskje ta deg en tenkepause før du gjør noe overilt. Høres litt ut som 'storm i vannglass'. Du vet vel at det er normalt at menn i alle aldre tenner på fruktbare damer? Ekkelt at det er svigerfar, men dersom du opplever det upassende syntes jeg heller du skal sette en grense overfor han. Si at det er hyggelig med komplimenter, men at disse var upassende fra han. Han er voksen og bør ta hintet.

Grov overtramp av hi?

Den grove overtrampen er det vel ein heilt annan som har gjort i dette tilfelle.

Når ein så godt vaksen mann utviser ei så dårleg dømmekraft og gjer slikt /seier slikt til dama til stesonen, så hadde eg aldri i livet latt barn vere i nærleiken av han åleine.

Moralen hans virkar å vere heilt forkrøpla, og då hadde eg ikkje sjansa på noko som helst.

Eg synes det er merkeleg at du forsvarar handlingane hans på denne måten.

Eg hadde sagt det til svigermor saman med sonen hennar -så hadde ho fått velge kva ho ville gjere. Om ho hadde fortsett med å vere saman med han, så hadde eg redusert besøksmengda til det heilt minimale - eller besøkt ho når han var borte.

Skrevet

Mye merkverdig respons her Hi. Enig med deg at det er helt uakseptabelt å bli tatt på av svigerfar eller få slike komplimenter. Jeg hadde voktet meg vel for å være alene med han igjen. "storm i vannglass"? Ærlig talt. hi et 23 og svigerfar er vel 50. Menn på 50 er heslig gamle i en slik setting når de viser at de tenner på jenter på 23. At Hi kaller han pedo og hvorvidt det stemmer i forhold til medisinsk og juridisk definisjon er det minst interessante her.

Dib-damer, for noen kverrulanter!

Anonymous poster hash: aa6c1...6b4

Skrevet

Her klarer ikke jeg helt å henge med. Du kaller svigerfar for pedo pga han kommer med upassende tilnærmelser til deg på 23 år. I tillegg stiller du spørsmålstegn ved hva han kan finne på med ei under 16 år.

Når responsen ikke blir helt som forventet så har han plutselig gjort tilsvarende tilnærminger til ei på 14 år. (Da trengte du vel ikke sette spørsmålstegn hvis om atte du var under 16 år, du vet det allered?)

Men for å gi deg en tilbakemelding, hvis forhold mellom en person i tjueåra og en i førtiåra defineres som pedofilit, så er kjendisverden full av pedoer.

Når det gjelder din aktuelle situasjon så er saken med den 14 år gamle jenta graverende hvis han har tatt på henne og fortalt henne at hun er sexy. I forhold til deg selv så kan det være et klossete måte å komme med et kompliment. Og skulle jeg klaget til alle partnerene til de som strøk meg på magen når jeg gikk gravid hadde jeg blitt sett på som gal.

Anonymous poster hash: 7fda3...d86

Skrevet

Sa du noe til ham da d skjedde da??

D håper jeg virkelig du gjorde!! Og d burde være hardt og brutalt sagt også!!!

Anonymous poster hash: 72982...380

Gjest gangstersquad
Skrevet

Æsj, for en ekkel og motbydelig svigerfar du har! Jeg hadde kuttet han tvert!

Hvordan er moren til din samboer da? Tror du hun er mottakelig for slik tilbakemelding?

Anonymous poster hash: 2e91f...0c0

Det er det jeg er litt redd for... siden vi ikke har så godt forhold, så er jeg redd for at hu blir mer forbanna på meg enn på han som faktisk har gjort det her. Men uansett så fortjener hu jo å høre sannheten, og jeg håper at hu en dag vil takke meg for at jeg sa det. Jeg hadde hvertfall blitt glad for å få høre sannheten selv om den sårer der og da! Jeg blir hvertfall IKKE å se på sammenkomster der noe mer hvis han kommer. 

Gjest gangstersquad
Skrevet

Fortsatt ikke pedofil om han tenner på en 14 åring! En på 14 har som regel kommet et godt stykke ut i puberteten

Anonymous poster hash: fb560...c43

My bad. Helt normalt å være over 50-ish og tenne på 14-åringer. 

Gjest gangstersquad
Skrevet

Sa du noe til ham da d skjedde da??

D håper jeg virkelig du gjorde!! Og d burde være hardt og brutalt sagt også!!!

Anonymous poster hash: 72982...380

Jeg var avvisende, gadd ikke kommentere det han sa når han sa at jeg var sexy. Da sa han "det ville ikke du høre på, nei". Jeg ble helt sjokkert, visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre. Skulle tatt opp samtalen, det der er noe av det ekleste jeg har vært med på! 

Gjest gangstersquad
Skrevet

Grov overtramp av hi?

Den grove overtrampen er det vel ein heilt annan som har gjort i dette tilfelle.

Når ein så godt vaksen mann utviser ei så dårleg dømmekraft og gjer slikt /seier slikt til dama til stesonen, så hadde eg aldri i livet latt barn vere i nærleiken av han åleine.

Moralen hans virkar å vere heilt forkrøpla, og då hadde eg ikkje sjansa på noko som helst.

Eg hadde sagt det til svigermor saman med sonen hennar -så hadde ho fått velge kva ho ville gjere. Om ho hadde fortsett med å vere saman med han, så hadde eg redusert besøksmengda til det heilt minimale - eller besøkt ho når han var borte.

Takk!! :)

Gjest gangstersquad
Skrevet

Mye merkverdig respons her Hi. Enig med deg at det er helt uakseptabelt å bli tatt på av svigerfar eller få slike komplimenter. Jeg hadde voktet meg vel for å være alene med han igjen. "storm i vannglass"? Ærlig talt. hi et 23 og svigerfar er vel 50. Menn på 50 er heslig gamle i en slik setting når de viser at de tenner på jenter på 23. At Hi kaller han pedo og hvorvidt det stemmer i forhold til medisinsk og juridisk definisjon er det minst interessante her.

Dib-damer, for noen kverrulanter!

Anonymous poster hash: aa6c1...6b4

Pedo var kanskje dumt å si, men i rein frustrasjon så var det det som slo meg! Og jeg regner med at alle kverulant-damene her innerst inne skjønner hva jeg mener, men det er jo ikke greit å skrive i rein frustrasjon her inne :P UFf jaja.

Greit nok at jeg er så gammel som jeg er, men ei som er 10 år yngre enn meg. Da begynner det virkelig å bli på ville vidder her. 

Har lagt merke til flere ganger at når vi er ute og spiser, så setter han seg ikke ved siden av dama han er sammen med, men han setter seg ved siden av meg eller hun på 14... 

Skrevet

Ikke vær alene med han igjen

Anonymous poster hash: 74daa...781

Skrevet

Jeg synes ikke du alene skal fortelle svigermor dette, HI.

Samboeren din og du bør være sammen når det sies, og helt ærlig så synes jeg at også den andre sønnen skal være tilstede, ev. med hans kjærest på 14. Da er dere fire som bekrefter samme historie. Og dere forteller det selvfølgelig uten at svigermors mann er i nærheten.

Snakk med hun på 14 og få vite hva han faktisk har gjort med henne, hvor langt han har gått.

Uansett så er det helt uakseptabel oppførsel fra denne mannen. Overfor deg uakseptabelt og han oppfører seg som en "gammel gris" som ikke har noen respekt for deg. Det han har gjort overfor hun på 14 er muligens på grensen til hva som er lovlig, alt etter hvor langt han har gått. Uansett hva han har gjort så er det han driver med en form for seksuell trakassering, noe som faktisk er ulovlig.

Har han vært like tydelig med 14-åringen, eller enda tydeligere, da ville jeg ha snakket med politiet og fått råd av dem hvordan situasjonen best kan håndteres videre. Og i så fall ville jeg ikke snakket med svigermor før dere har fått råd fra politiet. Om ikke annet så kan faktisk politiet kalle mannen inn og forklare ham at han balanserer på kanten av loven med 14-åringen, og gi ham en advarsel. Da blir saken registrert, uten at den nødvendigvis blir anmeldt.

Man skal ikke akseptere slik oppførsel - og det mest bekymringsverdige er det at han driver på slik med 14-åringen!

Slik svigermor er beskrevet så risikerer dere at hun ikke vil høre på dere og at hun velger mannens side, men det er en risiko dere må ta.

Anonymous poster hash: ad8e2...94d
Skrevet

Grov overtramp av hi?

Jeg forsvarer ikke handlingene hans dersom han har gjort noe galt. Husk at han ikke er her og kan gi sin versjon. Det er alltid 2 sider av en sak.

HI har enda ikke svart hva han har gjort mot 14 åringen. Hun skriver i et innlegg at han har gjort det samme mot 14 åringen, men hva er 'det samme'? (Og det var før det kom frem at han har tatt på hennes gravide mage). Hva eksakt har han sagt? Var hun til stede og vet at han har kommentert at 14 åringen er sexy, eller har han bare sagt at hun er søt og snill (noe som faktisk er veldig hyggelig å få høre, og som mange sier til hverandres barn uten at det er seksuelt motivert).

HI sitter her og girer seg opp og spekulerer a la hvem vet hva han sitter og ser på PC osv. HI har god fantasi.

Jeg syntes HI høres særdeles umoden ut, men jeg skjønner at hun syntes det er ekkelt om svigerfar ser på henne som sexy. Jeg skjønner likevel ikke behovet for å eskalere dette opp noe så veldig.

HI jeg venter fortsatt på korrekte fakta om hva han har gjort/sagt overfor 14 åringen, og vennligst ikke dikte eller legge på imaginære detaljer. Dersom det faktisk er noe konkret her, finner jeg det merkelig at du ikke sa noe tidligere.

Skrevet

Grov overtramp av hi?

Jeg forsvarer ikke handlingene hans dersom han har gjort noe galt. Husk at han ikke er her og kan gi sin versjon. Det er alltid 2 sider av en sak.

HI har enda ikke svart hva han har gjort mot 14 åringen. Hun skriver i et innlegg at han har gjort det samme mot 14 åringen, men hva er 'det samme'? (Og det var før det kom frem at han har tatt på hennes gravide mage). Hva eksakt har han sagt? Var hun til stede og vet at han har kommentert at 14 åringen er sexy, eller har han bare sagt at hun er søt og snill (noe som faktisk er veldig hyggelig å få høre, og som mange sier til hverandres barn uten at det er seksuelt motivert).

HI sitter her og girer seg opp og spekulerer a la hvem vet hva han sitter og ser på PC osv. HI har god fantasi.

Jeg syntes HI høres særdeles umoden ut, men jeg skjønner at hun syntes det er ekkelt om svigerfar ser på henne som sexy. Jeg skjønner likevel ikke behovet for å eskalere dette opp noe så veldig.

HI jeg venter fortsatt på korrekte fakta om hva han har gjort/sagt overfor 14 åringen, og vennligst ikke dikte eller legge på imaginære detaljer. Dersom det faktisk er noe konkret her, finner jeg det merkelig at du ikke sa noe tidligere.

Om han hadde skulle gitt sin versjon av kva som hende, hadde han sikkert gitt ein litt snillare versjon til publikum, enn det som faktisk har hendt.

Eg synes ikkje hi høyrest særdeles umoden ut. Eg synes det kan virke som om ho  har skrive eit innlegg i vantru og framleis er litt rysta.

Du, derimot, kan kanskje virke litt merkverdig som prøver å normalisere det som har hendt her.

Er slik vanleg oppførsel i omgangskrinsen din?

Eg kan ikkje hugse at eg har lese krav om fleire kjelder i andre innlegg som sikkert også har vore einsidig framstilt.

Gjest gangstersquad
Skrevet

Ikke vær alene med han igjen

Anonymous poster hash: 74daa...781

Nei, DET er det eneste jeg er sikker på at jeg ALDRI skal. Jeg kommer nok til å droppe å møte opp i det hele tatt hvis han befinner seg i nærheten.

Gjest gangstersquad
Skrevet

Hvorfor nevner du ikke 14-åringen i første innlegget?

Forferdelig familie....hadde kommet meg unna jeg.....

Kommet deg unna familien? Hva kan min samboer, moren hans, broren hans og kjæresten til broren for at moren sin kjæreste oppfører seg som en GRIS!?

Gjest gangstersquad
Skrevet

Samboeren din og du bør være sammen når det sies, og helt ærlig så synes jeg at også den andre sønnen skal være tilstede, ev. med hans kjærest på 14. Da er dere fire som bekrefter samme historie. Og dere forteller det selvfølgelig uten at svigermors mann er i nærheten.

Snakk med hun på 14 og få vite hva han faktisk har gjort med henne, hvor langt han har gått.

Uansett så er det helt uakseptabel oppførsel fra denne mannen. Overfor deg uakseptabelt og han oppfører seg som en "gammel gris" som ikke har noen respekt for deg. Det han har gjort overfor hun på 14 er muligens på grensen til hva som er lovlig, alt etter hvor langt han har gått. Uansett hva han har gjort så er det han driver med en form for seksuell trakassering, noe som faktisk er ulovlig.

Har han vært like tydelig med 14-åringen, eller enda tydeligere, da ville jeg ha snakket med politiet og fått råd av dem hvordan situasjonen best kan håndteres videre. Og i så fall ville jeg ikke snakket med svigermor før dere har fått råd fra politiet. Om ikke annet så kan faktisk politiet kalle mannen inn og forklare ham at han balanserer på kanten av loven med 14-åringen, og gi ham en advarsel. Da blir saken registrert, uten at den nødvendigvis blir anmeldt.

Man skal ikke akseptere slik oppførsel - og det mest bekymringsverdige er det at han driver på slik med 14-åringen!

Slik svigermor er beskrevet så risikerer dere at hun ikke vil høre på dere og at hun velger mannens side, men det er en risiko dere må ta.

Samboeren min og jeg snakka litt om det her i går, og jeg tror han skal ta det med moren. Jeg kommer aldri til å reise dit så lenge kjæresten til moren er der - og samboeren min sa at hvis ikke moren hans gjør det slutt med han grisen her, så kan moren bare glemme å ha noe kontakt med samboeren min.

Det kommer nok som et veldig sjokk på moren at kjæresten hennes oppfører seg sånn, men jeg tenker at det er bedre at hu får vite sannheten og at hu bruker litt tid på å ta den innover seg enn at de fortsetter det forholdet når han holder på sånn. Det viser jo bare hvor syk i hue han egentlig er, og det unner jeg ingen å ha noe forhold til. 

Skrevet

Samboeren min og jeg snakka litt om det her i går, og jeg tror han skal ta det med moren. Jeg kommer aldri til å reise dit så lenge kjæresten til moren er der - og samboeren min sa at hvis ikke moren hans gjør det slutt med han grisen her, så kan moren bare glemme å ha noe kontakt med samboeren min.

Det kommer nok som et veldig sjokk på moren at kjæresten hennes oppfører seg sånn, men jeg tenker at det er bedre at hu får vite sannheten og at hu bruker litt tid på å ta den innover seg enn at de fortsetter det forholdet når han holder på sånn. Det viser jo bare hvor syk i hue han egentlig er, og det unner jeg ingen å ha noe forhold til.

Sikker på at du er 23 år? Høres ut som en fjortis.

"samboeren min sa at hvis ikke moren hans gjør det slutt med han grisen her, så kan moren bare glemme å ha noe kontakt med samboeren min"

Anonymous poster hash: ab2d1...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...