Gjest gangstersquad Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Ja, dere leste riktig. Kanskje ikke direkte pedo, eller... jo. Jeg er 23 år.Han kjørte meg hjem nettopp, og i bilen klarte han å si at jeg er verdens nydeligste, at jeg er nusselig og snill, sexy osv... ÆSJ! Hva i alle dager skal jeg si? Jeg kan si det til samboeren min, ikke noe problem, vi har også snakka om at vi trur han er litt "snuskete" før, men hvordan skal vi si det til mora hans? Jeg unner hu ikke, selv om hu og jeg ikke har verdens beste forhold, å være sammen med han!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Du er 23 år. Svigerstefar er ikke pedofil. Ekkel og uforskammet ja, pedofil nei! Anonymous poster hash: ab2d1...b02
Gjest gangstersquad Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Okei nei, kanskje ikke pedo ovenfor meg, men hvem veit om han hadde brydd seg om det hvis jeg var under 16! Og hvis jeg ikke var sammen med "stesønnen" hans. Nei æsj! Men hvordan si det til svigermor? Jeg er helt sjokka her jeg sitter.
mamma_bergen Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Hvordan er han pedo? Ekkel gris ja, men ingen pedofil fordi han gjør tilnærmelser til deg..
Gjest gangstersquad Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Hvordan er han pedo? Ekkel gris ja, men ingen pedofil fordi han gjør tilnærmelser til deg.. Han satt og tok på meg, men poenget er at jeg må si det til svigermor og jeg vet ikke åssen...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Æsj!!!!! Gris!!!! Snakk med samboeren din og finn ut hva dere bør gjøre. Hadde aldri vært alene med han der igjen... Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 95ea4...711
Gjest gangstersquad Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Æsj!!!!! Gris!!!! Snakk med samboeren din og finn ut hva dere bør gjøre. Hadde aldri vært alene med han der igjen... Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 95ea4...711 Samboeren min ble sjokkert og sa at jeg må si det til mora hans. Kjenner at jeg bare har lyst til å grave med ned, og samboeren har vel bare lyst til å ta med øksa trur jeg! ÆSJ!!! Skal aldri, aldri, aldri være aleine med han igjen nei. Han var snill og kjørte meg så jeg slapp å gå. Men neste gang så går jeg heller! Han er sikkert nærmere 50 :|
mamma_bergen Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan er han pedo? Ekkel gris ja, men ingen pedofil fordi han gjør tilnærmelser til deg.. Han satt og tok på meg, men poenget er at jeg må si det til svigermor og jeg vet ikke åssen... Han kan fremdeles ikke kalles noe annet enn en ekkel gris..Du kjenner henne bedre enn vi gjør,men du bør gjerne tenke ut en litt mild og forsiktig måte å starte den samtalen på..
Gjest gangstersquad Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan er han pedo? Ekkel gris ja, men ingen pedofil fordi han gjør tilnærmelser til deg..Han satt og tok på meg, men poenget er at jeg må si det til svigermor og jeg vet ikke åssen... Han kan fremdeles ikke kalles noe annet enn en ekkel gris..Du kjenner henne bedre enn vi gjør,men du bør gjerne tenke ut en litt mild og forsiktig måte å starte den samtalen på.. Jeg klarer ikke tanken på hvis han holder på sånn med yngre jenter. Hvem vet hva han driver med på pcen. Fysj. Får tenke ut noe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan er han pedo? Ekkel gris ja, men ingen pedofil fordi han gjør tilnærmelser til deg..Han satt og tok på meg, men poenget er at jeg må si det til svigermor og jeg vet ikke åssen...Han kan fremdeles ikke kalles noe annet enn en ekkel gris..Du kjenner henne bedre enn vi gjør,men du bør gjerne tenke ut en litt mild og forsiktig måte å starte den samtalen på.. Jeg klarer ikke tanken på hvis han holder på sånn med yngre jenter. Hvem vet hva han driver med på pcen. Fysj. Får tenke ut noe Nå må du ikke overdriver her. Er stooor forskjell på en kvinne på 23 år og en ungdom på 15-16 år. Snakk om å ta hardt i! Anonymous poster hash: ab2d1...b02
mamma_bergen Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan er han pedo? Ekkel gris ja, men ingen pedofil fordi han gjør tilnærmelser til deg..Han satt og tok på meg, men poenget er at jeg må si det til svigermor og jeg vet ikke åssen...Han kan fremdeles ikke kalles noe annet enn en ekkel gris..Du kjenner henne bedre enn vi gjør,men du bør gjerne tenke ut en litt mild og forsiktig måte å starte den samtalen på.. Jeg klarer ikke tanken på hvis han holder på sånn med yngre jenter. Hvem vet hva han driver med på pcen. Fysj. Får tenke ut noe Men gjør han slikt da,eller er det noe du/dere har mistanke om? Om han gjør det,sier dere selvsagt i fra til politiet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Okei nei, kanskje ikke pedo ovenfor meg, men hvem veit om han hadde brydd seg om det hvis jeg var under 16! Og hvis jeg ikke var sammen med "stesønnen" hans. Nei æsj! Men hvordan si det til svigermor? Jeg er helt sjokka her jeg sitter. Tenk om atte hvisatte dersom? Ærlig talt!!! Du er voksen. Pedofile utnytter barn. Det er både kunnskapsløst og respektløst å leke med begrepet.. Anonymous poster hash: cb942...fac
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Du bør kanskje lese deg litt opp i hva pedofil er for noe ? Anonymous poster hash: dfb05...380
Sage90 Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Pedofili: seksuell tiltrekning til pre-pubertale barn 0-10 år(ca). Hebefili: seksuell tiltrekning til unge mennesker i puberteten 11-16 år(ca). Det eneste svigerstefaren din er er grisete. Tenk deg om før du kaller folk pedofile! Du er 23 år.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 "Pedo" er et ganske utbredt utrykk brukt om en type 'grisete onkel'- type. De aller fleste jenter har instinkter som advarer dem om slike menn, og jeg regner med at mange av dere forstår hva slags type menn jeg snakker om. Så uttrykket "pedo", i gåsetegn selv i HIs overskrift, er ganske vanlig slang. Get over it. Anonymous poster hash: 3b813...831
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 OK!! Nå tror jeg HI her har fått høre nok om at ordet "pedofil" ikke skal brukes, ok? Er nok nå. Anonymous poster hash: c2259...3ec
Sage90 Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 "Pedo" er et ganske utbredt utrykk brukt om en type 'grisete onkel'- type. De aller fleste jenter har instinkter som advarer dem om slike menn, og jeg regner med at mange av dere forstår hva slags type menn jeg snakker om. Så uttrykket "pedo", i gåsetegn selv i HIs overskrift, er ganske vanlig slang. Get over it. Anonymous poster hash: 3b813...831 Dummeste jeg har lest. Det er IKKE greit å kalle folk for pedofile bare fordi man ikke gidder å lære seg forskjellen. Vi brukte også det uttrykket om grisete gamle menn før, men da var vi 13-14 år gamle, da det faktisk kunne stemme.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Men en rar svigerfar, ja....Han vet at du er gravid også eller? Anonymous poster hash: cdfe1...eac
Gjest gangstersquad Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Det er faktisk tilfelle at han har gjort det samme med dama til lillebroren til samboeren min også. Hu er 14.
Sage90 Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Det er faktisk tilfelle at han har gjort det samme med dama til lillebroren til samboeren min også. Hu er 14. Da er det en helt annen sak! Men å begrunne det at han er pedofil med at han har lagt an på en 23-åring blir litt tynt. Men dersom han går på 14-åringer er det selvfølgelig en helt annen greie!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #21 Skrevet 8. februar 2015 Dama til lillebroren? Og hun er 14?.......Høres ut som en nydelig ressurssterk familie, ja...... Anonymous poster hash: cdfe1...eac
Gjest gangstersquad Skrevet 8. februar 2015 #22 Skrevet 8. februar 2015 Men en rar svigerfar, ja....Han vet at du er gravid også eller? Anonymous poster hash: cdfe1...eac Ja, det vet han, han tok meg også på magen.
Gjest gangstersquad Skrevet 8. februar 2015 #23 Skrevet 8. februar 2015 Pedofili: seksuell tiltrekning til pre-pubertale barn 0-10 år(ca). Hebefili: seksuell tiltrekning til unge mennesker i puberteten 11-16 år(ca). Det eneste svigerstefaren din er er grisete. Tenk deg om før du kaller folk pedofile! Du er 23 år. Jepp, men dama til lillebroren til samboeren min er 14, og det er vel ikke heeelt innafor. Faktisk ganske utafor!
Gjest gangstersquad Skrevet 8. februar 2015 #24 Skrevet 8. februar 2015 "Pedo" er et ganske utbredt utrykk brukt om en type 'grisete onkel'- type. De aller fleste jenter har instinkter som advarer dem om slike menn, og jeg regner med at mange av dere forstår hva slags type menn jeg snakker om. Så uttrykket "pedo", i gåsetegn selv i HIs overskrift, er ganske vanlig slang. Get over it. Anonymous poster hash: 3b813...831 Dummeste jeg har lest. Det er IKKE greit å kalle folk for pedofile bare fordi man ikke gidder å lære seg forskjellen. Vi brukte også det uttrykket om grisete gamle menn før, men da var vi 13-14 år gamle, da det faktisk kunne stemme. Jeg vet godt forskjell. Jeg skrev "pedo", men han er faktisk pedo. Tilfellet du skriver om 13-14 år er faktisk ganske aktuelt her nå også.
Sage90 Skrevet 8. februar 2015 #25 Skrevet 8. februar 2015 "Pedo" er et ganske utbredt utrykk brukt om en type 'grisete onkel'- type. De aller fleste jenter har instinkter som advarer dem om slike menn, og jeg regner med at mange av dere forstår hva slags type menn jeg snakker om. Så uttrykket "pedo", i gåsetegn selv i HIs overskrift, er ganske vanlig slang. Get over it. Anonymous poster hash: 3b813...831 Dummeste jeg har lest. Det er IKKE greit å kalle folk for pedofile bare fordi man ikke gidder å lære seg forskjellen. Vi brukte også det uttrykket om grisete gamle menn før, men da var vi 13-14 år gamle, da det faktisk kunne stemme. Jeg vet godt forskjell. Jeg skrev "pedo", men han er faktisk pedo. Tilfellet du skriver om 13-14 år er faktisk ganske aktuelt her nå også. Les hva jeg skrev lenger oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå