Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #26 Skrevet 5. februar 2015 Oooh haha!! Skriv gjerne meeeeeer!! o.O Blir helt gal selv her.... Woooooaa....... Anonymous poster hash: d69b8...031 En uke til neste gymtime, får glede meg i mens 😁😁😁 HI Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #27 Skrevet 5. februar 2015 Ville nok gitt han en lapp med mobilnr. mitt, helt i slutten av siste gymtime i vikariatet og aldri søkt jobb der igjen Anonymous poster hash: f48d7...fcb Hehe, ja kanskje det! Blir nok ikke noe mer enn fantasti, men kanskje senere i livet 😉 Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #28 Skrevet 5. februar 2015 Wow!!! Høres ut som min boytoy på 20. Han ser også ut som skikkelig mann. Veltrent, 1.90 høy, kjekk, sjarmerende. Og jeg er 37. 😁 Men nå er ikke jeg læreren hans da. Du får ta han til sommeren når vikariatet er slutt. :-) Anonymous poster hash: 7450a...152 DÅNER av han her hvertfall. Ikke verst å se på, men det blir nok med fantasien her 😊😊 Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #29 Skrevet 5. februar 2015 Fyller man ikke 19 det året man går ut av vgs? Uansett upassende. Det er tydelig at gutten merker din interesse, ellers hadde han aldri kastet seg på tjukkasen. Anonymous poster hash: 3a52f...5b1 Enig i at det er upassende fordi jeg er læreren hans, hadde jeg ikke vært det er det ikke uetisk i det hele tatt etter min mening. Herregud, jeg har jobbet med barn også. De er jo barn! Problemet ligger i at dette er en mann... Han er 20 😊 Har vel gått noe om igjen? Aner ikke. Men aner noen badboygener så det er ikke usannsynlig at han har måttet ta igjen noe eller startet senere 😊 Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #30 Skrevet 5. februar 2015 Haha, jeg er 30 og har hatt meg med 2 stk som er 22... Er noe helt annet med dem enn de som er like gammel. De som er sååå ung synes liksom det er greit med sex og huger ikke etter noe mer liksom. Kos deg med fantasien og kos deg i sommer Anonymous poster hash: 5febb...187 😍😍😍 HI Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #31 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev.Helt sykt faktisk. Hva er sykt med å tenne på et annet menneske? Er ikke akkurat noe man styrer. Hva man velger å gjøre med det er en helt annen sak. Og hi har vett nok i behold til å ikke røre denne karen nå. Så hva er det du mener er så sykt? Anonymous poster hash: a63c4...e3e Takk for både litt ris (nr1) og oppmuntring (nr2). Jeg ER tent, og ja det er uetisk om jeg GJØR noe med det i den posisjonen jeg er i nå. Da vil jeg kalle det maktmisbruk! Men når eleven ikke går der lenger og jeg ikke jobber på videregående mer. Da er det på grensa til uetisk, likevel tror jeg at mange ville benyttet seg. Ikke sikkert jeg gjør det 😊 Ligger man med en tidligere elev og det kommer ut kan man hvertfall ALDRI jobbe i vgs igjen, så spørs jo hva som er viktigst? Men fantasien, den har jeg jo alltids 😉 HI Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #32 Skrevet 5. februar 2015 Tydelig at du sender ut signaler ihvertfall, hvis ikke hadde han ikke slengt deg ned i tjukkasen.... Anonymous poster hash: 35c9a...54a Jeg er ung og ny lærer på en vgs. Med gym som hovedområde (så ganske veltrent). Noen syns vel jeg er pen også (jeg er overrasket, de er jo en del yngre), men jeg har aldri fått noen tilnærmelser før på den måten. Han er overdrevet selvsikker og cocky, og noen år eldre enn de andre i klassen. Jeg er faktisk profesjonell og går kledd som ei gammal skrulle på 60+ med adidasbukse og store t-shirts, det var etter svømminga han begynte. Jeg må ha badedrakt på for å kunne hente opp elevene hvis de synker. Har stor joggers på underkroppen og en singlet i svømmehallen så er litt mindre enn ellers men ikke upassende. Kan være jeg sender signaler men det er i såfall ubevisst fra min side 😊 At jeg ser på elevene mine er et must ifht vurdering 😊 HI Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #33 Skrevet 5. februar 2015 Tydelig at du sender ut signaler ihvertfall, hvis ikke hadde han ikke slengt deg ned i tjukkasen.... Anonymous poster hash: 35c9a...54a Jeg er ung og ny lærer på en vgs. Med gym som hovedområde (så ganske veltrent). Noen syns vel jeg er pen også (jeg er overrasket, de er jo en del yngre), men jeg har aldri fått noen tilnærmelser før på den måten. Han er overdrevet selvsikker og cocky, og noen år eldre enn de andre i klassen. Jeg er faktisk profesjonell og går kledd som ei gammal skrulle på 60+ med adidasbukse og store t-shirts, det var etter svømminga han begynte. Jeg må ha badedrakt på for å kunne hente opp elevene hvis de synker. Har stor joggers på underkroppen og en singlet i svømmehallen så er litt mindre enn ellers men ikke upassende. Kan være jeg sender signaler men det er i såfall ubevisst fra min side At jeg ser på elevene mine er et must ifht vurdering HI Anonymous poster hash: a4f99...074 Seriøst, OK, jeg vil være deg... (ikke ironisk eller frekt ment), JEG MENER DET!! :biggrin: :biggrin: Anonymous poster hash: d69b8...031
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #34 Skrevet 5. februar 2015 Tydelig at du sender ut signaler ihvertfall, hvis ikke hadde han ikke slengt deg ned i tjukkasen.... Anonymous poster hash: 35c9a...54a Jeg er ung og ny lærer på en vgs. Med gym som hovedområde (så ganske veltrent). Noen syns vel jeg er pen også (jeg er overrasket, de er jo en del yngre), men jeg har aldri fått noen tilnærmelser før på den måten. Han er overdrevet selvsikker og cocky, og noen år eldre enn de andre i klassen. Jeg er faktisk profesjonell og går kledd som ei gammal skrulle på 60+ med adidasbukse og store t-shirts, det var etter svømminga han begynte. Jeg må ha badedrakt på for å kunne hente opp elevene hvis de synker. Har stor joggers på underkroppen og en singlet i svømmehallen så er litt mindre enn ellers men ikke upassende. Kan være jeg sender signaler men det er i såfall ubevisst fra min side At jeg ser på elevene mine er et must ifht vurdering HI Anonymous poster hash: a4f99...074 Seriøst, OK, jeg vil være deg... (ikke ironisk eller frekt ment), JEG MENER DET!! :biggrin: :biggrin: Anonymous poster hash: d69b8...031 😝 Jeg får nyte det enn så lenge, før jeg betegnes som en gammel gris! Når det er forbudt blir jo fantasiene enda mer pirrende! Han er utseendemessig akkurat i min gate.... Bare glad jeg ikke møtte han på byen og ble med hjem før jeg begynte på vgs, det kunne blitt kleint første skoledag... Men sukk, han gjør hverdagen interessant om dagen... Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #35 Skrevet 5. februar 2015 Ha ha. Du MÅ fortelle mer til sommeren. Husk at du er ansatt ut juli da. Håper det blir noe på deg. Dere er jo begge voksne. Lurer på hva slags fantasier han har om deg/den sexy læreren. Tji hi. Det kan jo hende det blir dere til slutt eller er du bare interessert i det fysiske? Anonymous poster hash: 8bd6c...1c3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #36 Skrevet 5. februar 2015 Tydelig at du sender ut signaler ihvertfall, hvis ikke hadde han ikke slengt deg ned i tjukkasen.... Anonymous poster hash: 35c9a...54a Jeg er ung og ny lærer på en vgs. Med gym som hovedområde (så ganske veltrent). Noen syns vel jeg er pen også (jeg er overrasket, de er jo en del yngre), men jeg har aldri fått noen tilnærmelser før på den måten. Han er overdrevet selvsikker og cocky, og noen år eldre enn de andre i klassen. Jeg er faktisk profesjonell og går kledd som ei gammal skrulle på 60+ med adidasbukse og store t-shirts, det var etter svømminga han begynte. Jeg må ha badedrakt på for å kunne hente opp elevene hvis de synker. Har stor joggers på underkroppen og en singlet i svømmehallen så er litt mindre enn ellers men ikke upassende. Kan være jeg sender signaler men det er i såfall ubevisst fra min side At jeg ser på elevene mine er et must ifht vurdering HI Anonymous poster hash: a4f99...074 Seriøst, OK, jeg vil være deg... (ikke ironisk eller frekt ment), JEG MENER DET!! :biggrin: :biggrin: Anonymous poster hash: d69b8...031 Jeg også Anonymous poster hash: 8f30c...497
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #37 Skrevet 5. februar 2015 Ha ha. Du MÅ fortelle mer til sommeren. Husk at du er ansatt ut juli da. Håper det blir noe på deg. Dere er jo begge voksne. Lurer på hva slags fantasier han har om deg/den sexy læreren. Tji hi. Det kan jo hende det blir dere til slutt eller er du bare interessert i det fysiske? Anonymous poster hash: 8bd6c...1c3 Jeg sier ikke nei til noe seriøst om det er riktig. Men kan ikke se at det kan bli noe ut av noe som starter med at jeg er læreren hans? Kanskje en lidenskapelig periode? Hvem vet? Men da kan jeg jo aldri jobbe på vgs igjen, tenk om det kommer ut. Ikke akkurat lett å fortjene respekt fra elevene da... Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #38 Skrevet 5. februar 2015 Ha ha. Du MÅ fortelle mer til sommeren. Husk at du er ansatt ut juli da. Håper det blir noe på deg. Dere er jo begge voksne. Lurer på hva slags fantasier han har om deg/den sexy læreren. Tji hi. Det kan jo hende det blir dere til slutt eller er du bare interessert i det fysiske? Anonymous poster hash: 8bd6c...1c3 Jeg sier ikke nei til noe seriøst om det er riktig. Men kan ikke se at det kan bli noe ut av noe som starter med at jeg er læreren hans? Kanskje en lidenskapelig periode? Hvem vet? Men da kan jeg jo aldri jobbe på vgs igjen, tenk om det kommer ut. Ikke akkurat lett å fortjene respekt fra elevene da... Anonymous poster hash: a4f99...074 Blir sikkert vanskelig å jobbe på samme skole i fht andre lærere og elever. På en annen skole går det vel bra? Ingen vet noe der og dere har ikke gjort noe galt, og om de får vite det sier du bare at du ikke var læreren hans da dere var sammen. Anonymous poster hash: 8bd6c...1c3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #39 Skrevet 5. februar 2015 Ha ha. Du MÅ fortelle mer til sommeren. Husk at du er ansatt ut juli da. Håper det blir noe på deg. Dere er jo begge voksne. Lurer på hva slags fantasier han har om deg/den sexy læreren. Tji hi. Det kan jo hende det blir dere til slutt eller er du bare interessert i det fysiske? Anonymous poster hash: 8bd6c...1c3 Jeg sier ikke nei til noe seriøst om det er riktig. Men kan ikke se at det kan bli noe ut av noe som starter med at jeg er læreren hans? Kanskje en lidenskapelig periode? Hvem vet? Men da kan jeg jo aldri jobbe på vgs igjen, tenk om det kommer ut. Ikke akkurat lett å fortjene respekt fra elevene da... Anonymous poster hash: a4f99...074 Blir sikkert vanskelig å jobbe på samme skole i fht andre lærere og elever. På en annen skole går det vel bra? Ingen vet noe der og dere har ikke gjort noe galt, og om de får vite det sier du bare at du ikke var læreren hans da dere var sammen. Anonymous poster hash: 8bd6c...1c3 Ja vi får se 😄😄 Jeg leker kun med tankene enn så lenge 😊 Anonymous poster hash: a4f99...074
sug lut Skrevet 5. februar 2015 #40 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #41 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden. Hva er vits med å ødelegge tråden og stemningen? Anonymous poster hash: d69b8...031
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #42 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden. Hva er vits med å ødelegge tråden og stemningen? Anonymous poster hash: d69b8...031 Antar det muligens kan ha å gjøre med læreretikk? Hva tror du? Anonymous poster hash: 45ef2...1d4
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #43 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev.Helt sykt faktisk. Hva er sykt med å tenne på et annet menneske? Er ikke akkurat noe man styrer. Hva man velger å gjøre med det er en helt annen sak. Og hi har vett nok i behold til å ikke røre denne karen nå. Så hva er det du mener er så sykt? Anonymous poster hash: a63c4...e3e Takk for både litt ris (nr1) og oppmuntring (nr2). Jeg ER tent, og ja det er uetisk om jeg GJØR noe med det i den posisjonen jeg er i nå. Da vil jeg kalle det maktmisbruk! Men når eleven ikke går der lenger og jeg ikke jobber på videregående mer. Da er det på grensa til uetisk, likevel tror jeg at mange ville benyttet seg. Ikke sikkert jeg gjør det 😊 Ligger man med en tidligere elev og det kommer ut kan man hvertfall ALDRI jobbe i vgs igjen, så spørs jo hva som er viktigst? Men fantasien, den har jeg jo alltids 😉 HI Anonymous poster hash: a4f99...074 Ikke at jeg forsvarer det på noen måte, men jeg vet om en mann som ble sammen med en tidligere elev rett etter at hun var ferdig på skolen. Hn jobber i dag som rektor på en annen skole. Anonymous poster hash: 05bf4...731
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #44 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden.Haha 😂 Sånn er det når du er så deilig Sug Lut, visste ikke du var gutt på 20? Jøss, det forklarer alle de freshe kommentarene dine 👍 Anonymous poster hash: a4f99...074
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. februar 2015 #45 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden.Haha 😂 Sånn er det når du er så deilig Sug Lut, visste ikke du var gutt på 20? Jøss, det forklarer alle de freshe kommentarene dine 👍 Anonymous poster hash: a4f99...074 Alle vet jo at Sug Lut er en mann.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #46 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden. Hva er vits med å ødelegge tråden og stemningen? Anonymous poster hash: d69b8...031 Antar det muligens kan ha å gjøre med læreretikk? Hva tror du? Anonymous poster hash: 45ef2...1d4 Hvis du har lest hva jeg har svart så kommer det frem at jeg vet det er upassende så lenge jeg er læreren hans. Blir nok kun med fantasien, og er deilig med litt spenning i hverdagen og ulovlig fantasier. Enhver smart lærer som ønsker en videre karriere på VGS går ikke over den grensa! Kanskje om noen år når han for lengst har gått ut og vi tilfeldig møtes igjen 😊 Da ser jeg absolutt ikke problemet! Og problemet med fantasiene ser jeg heller ikke så lenge det blir med det. Håper på noen våte drømmer i kveld... Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #47 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev. En jeg vet om var ca 28-29 og studerte til å bli lærer. Han hadde praksis på u-skolen, og da praksisen var over hadde han en av elevene fra 10. klasse med seg på fest og hadde sex med henne. DET er sykt! Anonymous poster hash: e7855...6bb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #48 Skrevet 5. februar 2015 Dette har jeg mistenkt lenge, og har nå sendt mail til rektor med kopi av denne tråden.Haha 😂 Sånn er det når du er så deilig Sug Lut, visste ikke du var gutt på 20? Jøss, det forklarer alle de freshe kommentarene dine 👍 Anonymous poster hash: a4f99...074 Alle vet jo at Sug Lut er en mann. Hehe, jeg er ikke så inn i hva hver dibber er/gjør/står for... Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #49 Skrevet 5. februar 2015 Du høres litt umoden og uproff ut HI etter å ha lest her.. Ord som "knulle" osv om en elev..uansett alder. Ikke bra Anonymous poster hash: 14245...489
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #50 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev.En jeg vet om var ca 28-29 og studerte til å bli lærer. Han hadde praksis på u-skolen, og da praksisen var over hadde han en av elevene fra 10. klasse med seg på fest og hadde sex med henne. DET er sykt! Anonymous poster hash: e7855...6bb 6 år forskjell kan jo ikke sammenlignes med 15, så ja enig i at det var sykt. Mitt tilfelle er litt drøyt fordi læreren skal være lærer og ikke ha sex eller slike tanker om elevene. Dessverre er vi også mennesker med lyster, følelser og ikke minst et liv utenom jobb... 👍 Anonymous poster hash: a4f99...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå