Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er 26 og underviser i gym på yrkesfaglig videregående. Har en elev på 20 som flørter med meg så det grenser til upassende. Jeg er totalt profesjonell, men inni meg er jeg SÅ utrolig interessert. Tro meg, det vises ikke. Men fy faen, det er SÅ slitsomt! Jeg er vikar og har vel innsett at jeg enda er for ung til vgs, men må holde ut til sommeren. Det er så mye spenning mellom oss, og han bruker det for alt det er verdt! Det er feil, jeg er totalt klar over det. Men jeg skulle ønske han hadde blitt med i lærergarderoben og knullet meg sanseløs etter hver gymtime. Og jeg skammer meg over tankene mine! De fantasiene tar livet av meg noen ganger! Måtte bare få ut litt seksuell frustrasjon! Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Haha, hadde vært morro om moren til denne gutten satt her inne og leste. For såå mange gymlærere på 26 år er det vel ikke Men flott at du er profesjonell da Fortsett med det, så kan du gjøre hva faen du vil når vikariatet er over. Anonymous poster hash: 2f18a...618
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Så du får ut seksuell frustrasjon ved å skrive innlegg på forum? Anonymous poster hash: 1c3b7...768
Babykilo Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Det er ikke noe galt i å ha fantasier. Bare kos deg med dem, tenk på det, bær det med deg, selv om du godt vet at du overhodet ikke kan agere på det. Tror nok det er ganske mange erotiske noveller med dette som tema. ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Haha, hadde vært morro om moren til denne gutten satt her inne og leste. For såå mange gymlærere på 26 år er det vel ikke Men flott at du er profesjonell da Fortsett med det, så kan du gjøre hva faen du vil når vikariatet er over. Anonymous poster hash: 2f18a...618 Vurderer sterkt å få den frustrasjonen ut av verden når sommeren kommer! Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Så du får ut seksuell frustrasjon ved å skrive innlegg på forum? Anonymous poster hash: 1c3b7...768 Ja, her kan jeg være anonym! Kan ikke akkurat fortelle det til noen andre..... *skamfull* Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Så du får ut seksuell frustrasjon ved å skrive innlegg på forum? Anonymous poster hash: 1c3b7...768 Ja, her kan jeg være anonym! Kan ikke akkurat fortelle det til noen andre..... *skamfull*Anonymous poster hash: a4f99...074 Men du blir vel ikke mindre seksuelt frustrert Anonymous poster hash: 1c3b7...768
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Det er ikke noe galt i å ha fantasier. Bare kos deg med dem, tenk på det, bær det med deg, selv om du godt vet at du overhodet ikke kan agere på det. Tror nok det er ganske mange erotiske noveller med dette som tema. ;-) Ja uff, jeg ønsker/drømmer i mitt stille sinn at han sniker seg inn i garderoben etter gymmen... I dag løftet han meg opp og kasta meg på tjukkasen, og jeg fikk sjokk. Etterpå så jeg for meg at han kasta meg i senga! Han er stor, veltrent og skikkelig mann i forhold til de andre i klassen. Kunne ikke annet enn å fantasere når han tok meg rundt livet. Jeg sa etterpå at det var uakseptabel atferd, og han vet det. Men det er akkurat som han prøver å tirre meg! Dessverre funker det.... Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Så du får ut seksuell frustrasjon ved å skrive innlegg på forum? Anonymous poster hash: 1c3b7...768 Ja, her kan jeg være anonym! Kan ikke akkurat fortelle det til noen andre..... *skamfull*Anonymous poster hash: a4f99...074 Men du blir vel ikke mindre seksuelt frustrert Anonymous poster hash: 1c3b7...768 Litt mindre frustrert, men får sørge for at det forsvinner for godt etterpå! Anonymous poster hash: a4f99...074
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Aah, når min mann var 20 😍😍😍😍 Anonymous poster hash: 454c1...917
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Oooh haha!! Skriv gjerne meeeeeer!! o.O Blir helt gal selv her.... Woooooaa....... Anonymous poster hash: d69b8...031
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Ville nok gitt han en lapp med mobilnr. mitt, helt i slutten av siste gymtime i vikariatet og aldri søkt jobb der igjen Anonymous poster hash: f48d7...fcb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Wow!!! Høres ut som min boytoy på 20. Han ser også ut som skikkelig mann. Veltrent, 1.90 høy, kjekk, sjarmerende. Og jeg er 37. 😁 Men nå er ikke jeg læreren hans da. Du får ta han til sommeren når vikariatet er slutt. :-) Anonymous poster hash: 7450a...152
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 Fyller man ikke 19 det året man går ut av vgs? Uansett upassende. Det er tydelig at gutten merker din interesse, ellers hadde han aldri kastet seg på tjukkasen. Anonymous poster hash: 3a52f...5b1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 ....tipper pipa hadde fått en annen lyd om det var en mann som skrev dette Anonymous poster hash: 543fe...424
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 ....tipper pipa hadde fått en annen lyd om det var en mann som skrev dette Anonymous poster hash: 543fe...424 Ikke sikkert, med den lille aldersforskjellen... Anonymous poster hash: 7450a...152
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Haha, jeg er 30 og har hatt meg med 2 stk som er 22... Er noe helt annet med dem enn de som er like gammel. De som er sååå ung synes liksom det er greit med sex og huger ikke etter noe mer liksom. Kos deg med fantasien og kos deg i sommer Anonymous poster hash: 5febb...187
Linkii87 Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er 25 og har hatt sex med en på 18. Svær pikk, bra kropp, og knullet som en gud! Du får vente til sommeren, HI jeg hadde dødd av kåtskap! Anonymous poster hash: 417b4...0c7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev. Helt sykt faktisk. Hva er sykt med å tenne på et annet menneske? Er ikke akkurat noe man styrer. Hva man velger å gjøre med det er en helt annen sak. Og hi har vett nok i behold til å ikke røre denne karen nå. Så hva er det du mener er så sykt? Anonymous poster hash: a63c4...e3e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #21 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev. etikken oppi dette er at ho held det for seg sjølv. og god bedring, som ein så fint seier det på forumet her. Anonymous poster hash: 8f30c...497
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #22 Skrevet 5. februar 2015 Jaja, det er bra du holder deg i skinnet og opptrer korrekt, så skader jo mikke tankene din noen. Han er over lavalderen, og sånn sett en mann, men som lærer har du jo selvsagt å ikke hverken gjøre eller akseptere noen slags tilnærming. Men jeg kom til å tenke på filmen "Lust och Fägrings stor" - handlet om en lærerinne som innledet et forhold med en elev. Og han var vel bare 15 også, så det var jo noe annet og verre-. Kjempegod film, da - anbefales! Anonymous poster hash: 34dfe...eeb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #23 Skrevet 5. februar 2015 Herregud!!!! Dette er helt sykt...!! Bare at du har denne fantasien er drøyt nok i seg selv. Hvor er etikken oppi alt dette? Du er hans lærer og uansett, om han er ferdig til sommeren syns jeg det er helt feil å ha sex med en tidligere elev. etikken oppi dette er at ho held det for seg sjølv. og god bedring, som ein så fint seier det på forumet her. Anonymous poster hash: 8f30c...497 Signerer. Det er ikke uetisk å tenne på noen som er VOKSEN, man kan ikke akkurat kontrollere hvem man tenner på. Hvorfor er det feil? Kjenner flere par som har vært sjef-underordnet eller lærer-elev/student, har aldri tenkt at det er uetisk. Hun er bare 6 år eldre enn han, og han er 20, ikke 16. Du selv tenner vel bare på mannen din, og that's it? Ingen fantasier eller andre "politisk ukorrekte" ting? Anonymous poster hash: 51a32...99d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #24 Skrevet 5. februar 2015 Tydelig at du sender ut signaler ihvertfall, hvis ikke hadde han ikke slengt deg ned i tjukkasen.... Anonymous poster hash: 35c9a...54a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #25 Skrevet 5. februar 2015 Aah, når min mann var 20 😍😍😍😍 Anonymous poster hash: 454c1...917 Det er en bra alder! HI Anonymous poster hash: a4f99...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå