Gå til innhold

Hvis noen husker meg...(tøffel mot eksen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev til deg i den andre tråden.

Jeg har ikke hatt samme dilemma som deg men jeg har hatt litt av de samme tankene.

Noen ting som har fungert for meg selv ta frem penn og papir og skriv 5 positive ting som deg selv heng de på speilet og se på det og si det hver gang du ser deg i speilet.

Det virker mer som du ikke har troa på deg selv. Du må begynne å tro at du er verdt noe.

Jeg har hatt dårlig ting i oppveksten min, brudd i graviditeten fordi eksen var utro og fikk barn med henne ikke langt unna da vi fikk. Har store problemer å stole på andre.

Men her har du en mann som elsker deg og sier det daglig.

Kjæresten din er ikke tøffel, han vil ikke ha krig med eksen som han må samarbeide med resten av livet.

Som jeg har forstått så studerer denne eksen og da har man ikke mye å leve for heller. Han betaler heller ikke for sfo barnehage eller noe til ungene. Selv om hun får os nå så vil hun ikke få det for evig og da må hun betale full barnehage og sfo og di kjæreste ingenting.

Sånn mann som han er jo helt perfekt han er til og med villig til å flytte til deg og dermed ikke ha ungene sine så mye. Da kan han risikere å betale enda mer. Du må være forberedt på at dette kan gå ille for kjæresten din og og ta opp den kampen du vil han skal ta.

Du ønsket jo og barn med han for å kjenne hvordan deg er å ha noen som støttet deg under graviditeten for det manglet du i din. Det skjønner jeg deg så godt på for kunne og ønske det men vil ikke ha det på bekostning av at han får dårligere kontakt med sine unger.

Jeg syns en tøffel er en mann som ikke tar vare på de ungene han har fra før når han får ny familie.

Du må gå i deg selv her og se at han er fantastisk og du må få troa åå deg selv.

Anonymous poster hash: d3a1c...a55

ååå begynner nesten å gråte. Søt du er! Veldig klokt svar.

Stemmer alt du skriver..han betaler ingenting utenom bidrag, ikke klær eller noe...og vet mora jobber + skole også så sikkert ikke full os hun får..er ikke sjalu på det, men sliter mye med tankene om "hvorfor"..

Du har gjennomskuet at det var jeg som har hatt de andre trådene også ja..må vel innrømme det er jeg ja...

huff...er ikke lett med tankene

takk for fint innlegg søte deg😍

hi

Anonymous poster hash: 13fcf...4a5

Forresten barn har jeg slått fra meg. Har 1 med spes.behov og 1 mindre gutt. Det holder.. Eksen min har faktisk skjerpet seg litt å ser mer glede i å være far nå. Så det er positivt.

hans barn er snille og glade i meg. Og alle barna er gode venner selv om de er fra 5 til 10 år:) hi

Det høres for meg ut som du har en drømmesituasjon.

Nyt det hvordan dere har det. Ikke overtenk.

Anonymous poster hash: d3a1c...a55 [/quote

Misunner dere alle som ikke tenker så mye som meg...Må være deilig, men takk.

Hi

Hei

Jeg skrev de andre innleggene over her og jeg er en som tenker på alt hele tiden konstant. Jeg har funnet ut for mitt eget beste å ikke involvere noen før jeg klarer å bare ha det fint. Men deg er for mye i fortid som gjør at jeg ikke klarer å glemme. Så skjønner usikkerheten din ekstremt godt. Men du må fokusere på deg selv og hva du kan gjøre noe med selv om det er vanskelig

😊

Takk

Hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er DU virkelig forelsket??...eller leter du etter en utvei? Bare en liten tanke...

Anonymous poster hash: 4e8d1...527

Ingen har vært mer forelsket enn oss. Han skrev innlegg i avisa om sin kjærlighet til meg og jeg levde i en boble i 1 år. Gått 15 mnd nå siden jeg traff han. Fortsatt forelska men ikke som før...

Skrevet

Jeg sliter nå og har ikke time hos psykologen før neste uke:(

Jeg er bare fryktelig redd å tenker hver dag nå på om jeg skal gjøre det slutt med kjæresten..

Han som betaler mer bidrag enn han skal til eksen og i bruddet skrev under på at mor har hovedomsorg når hun ikke har det...

Jeg er motsatt. Har eget hus, sparepenger og økonomi i orden. Mens både han og eksen ikke har særlig økonomisk sans.

Her er en liste over positive og negative ting...håper dere kan hjelpe meg..

Positive:

1.Han er jo en fantastisk far og flink/snill/inkludrende med mine barn.

2. Tilbringer alltid helger sammen med alle barna og han er bare hos meg (sjelden hos venner)

3. Vi har fantastisk sex og kjemi

4. Vi elsker hverandre

5. Han viser daglig han elsker meg

6. Spør alltid meg først hva jeg tenker, om eksen spør om ekstra samvær

7. Tolmodig mann. Jeg har vært så deprimert at jeg ønsket nesten å ikke leve mer.

8. Holder ut med mine opp og ned ekstreme følelsesregister

8. Han sier jeg er den peneste dama han har vært sammen med å den første han elsker.

Negative

1. Ikke særlig orden i økonomien

2. Betaler mer bidrag til eksen allikevel ( hvorfor?). Har ikke giddet å forandre samværavtale selv om han har barna 50% og mor har "liksom" hovedomsorg

3. Er vimsete.

4. Har en "alt ordner' seg. Nyt livet holdning.( jobber altså)

huff. I følge min mor er jeg krevende og vil finne feil på en ny mann også? Jeg vet ikke...kanskje en mann uten barn eller helgepappa ikke er klar for å binde seg? Huff..

Han heter ikke Thomas?

Anonymous poster hash: cef7f...976

Skrevet

Han er jo ufattelig tålmodig som finner seg i at du krever såpass og at du hele tiden har et eller annet du er helt opphengt i. Først det med å få et barn med ham, deretter dette med eksen. Og kanskje egentlig begge deler samtidig. Du skjønner kanskje selv også at dette kan rive i stykker forholdet deres? Jeg skjønner at du bringer noe positivt også inn i relasjonen, men det jo sånn at alle har en tålegrense og en som er så "needy" som deg ville kvalt meg helt fullstendig. Det er fint at du skriver her inne i stedet for å ta det med ham, regner med at du også selv forstår at det blir for mye for ham. 

Når det at det er en uke til du skal treffe psykologen din, gjør at du må hente de svarene du vet du kommer til å få her inne, så har du jo et stykke vei å gå før du selv kan være din egen fornuftens stemme. Lister er lurt, men jeg mistenker at du i ditt eget regnskap sørger for at de negative poengene teller dobbelt eller trippelt eller at du ser bort fra de positive i dårlige tider. Det er jo ikke rasjonaliteten som styrer deg, det er egen emosjonell usikkerhet. Når du trenger ham mindre, skal du ikke se bort fra at han blir enda mer opptatt av deg. 

Lykke til! Husk å høre på fornuften og prøv å ikke ta knekken på noe som synes å være veldig bra! Tror du ikke en voksen mann uten barn og andre hensyn, har andre "mangler"? Hva er grunnen til at han ikke har påtatt seg forpliktelser før eller at ingen andre har villet få barn med en barnløs voksen mann f.eks? 

Skrevet

Jeg sliter nå og har ikke time hos psykologen før neste uke:(

Jeg er bare fryktelig redd å tenker hver dag nå på om jeg skal gjøre det slutt med kjæresten..

Han som betaler mer bidrag enn han skal til eksen og i bruddet skrev under på at mor har hovedomsorg når hun ikke har det...

Jeg er motsatt. Har eget hus, sparepenger og økonomi i orden. Mens både han og eksen ikke har særlig økonomisk sans.

Her er en liste over positive og negative ting...håper dere kan hjelpe meg..

Positive:

1.Han er jo en fantastisk far og flink/snill/inkludrende med mine barn.

2. Tilbringer alltid helger sammen med alle barna og han er bare hos meg (sjelden hos venner)

3. Vi har fantastisk sex og kjemi

4. Vi elsker hverandre

5. Han viser daglig han elsker meg

6. Spør alltid meg først hva jeg tenker, om eksen spør om ekstra samvær

7. Tolmodig mann. Jeg har vært så deprimert at jeg ønsket nesten å ikke leve mer.

8. Holder ut med mine opp og ned ekstreme følelsesregister

8. Han sier jeg er den peneste dama han har vært sammen med å den første han elsker.

Negative

1. Ikke særlig orden i økonomien

2. Betaler mer bidrag til eksen allikevel ( hvorfor?). Har ikke giddet å forandre samværavtale selv om han har barna 50% og mor har "liksom" hovedomsorg

3. Er vimsete.

4. Har en "alt ordner' seg. Nyt livet holdning.( jobber altså)

huff. I følge min mor er jeg krevende og vil finne feil på en ny mann også? Jeg vet ikke...kanskje en mann uten barn eller helgepappa ikke er klar for å binde seg? Huff..

Han heter ikke Thomas?

Nei.

Anonymous poster hash: cef7f...976

Skrevet

Han er jo ufattelig tålmodig som finner seg i at du krever såpass og at du hele tiden har et eller annet du er helt opphengt i. Først det med å få et barn med ham, deretter dette med eksen. Og kanskje egentlig begge deler samtidig. Du skjønner kanskje selv også at dette kan rive i stykker forholdet deres? Jeg skjønner at du bringer noe positivt også inn i relasjonen, men det jo sånn at alle har en tålegrense og en som er så "needy" som deg ville kvalt meg helt fullstendig. Det er fint at du skriver her inne i stedet for å ta det med ham, regner med at du også selv forstår at det blir for mye for ham.

Når det at det er en uke til du skal treffe psykologen din, gjør at du må hente de svarene du vet du kommer til å få her inne, så har du jo et stykke vei å gå før du selv kan være din egen fornuftens stemme. Lister er lurt, men jeg mistenker at du i ditt eget regnskap sørger for at de negative poengene teller dobbelt eller trippelt eller at du ser bort fra de positive i dårlige tider. Det er jo ikke rasjonaliteten som styrer deg, det er egen emosjonell usikkerhet. Når du trenger ham mindre, skal du ikke se bort fra at han blir enda mer opptatt av deg.

Lykke til! Husk å høre på fornuften og prøv å ikke ta knekken på noe som synes å være veldig bra! Tror du ikke en voksen mann uten barn og andre hensyn, har andre "mangler"? Hva er grunnen til at han ikke har påtatt seg forpliktelser før eller at ingen andre har villet få barn med en barnløs voksen mann f.eks?

Er derfor jeg skrev her ja. Kan ikke laste han mer, han har fått nok om eksen og det. Jo jeg forstår. Skal begynne å skrive ned følelser frem til psykologen min...

hi

Skrevet

Jeg har svart deg tidligere både her og i tråden om å få barn. Jeg tror det viktigste du kan gjøre i forhold til han er å ikke snakke om dette til han mer, basert på det du selv skriver at han virkelig ikke orker det mer. Bedre å få det ut her :)

Håper du får hjelp til å få orden på tankene dine og sjalusien ift eksen hans. Han høres ut som en meget tålmodig og god mann :)

Klem til deg :)

Anonymous poster hash: 034ae...367
Skrevet

Her er det du som er problemet, IKKE mannen. Jeg hadde gått fra deg om jeg var han. Du må komme deg til psykolog å få orden på deg selv før du mister en skikkelig drømmemann

Skrevet

Jeg svarte deg også i den andre tråden.. Disse "greiene" som du tar opp er det faktisk bare du som kan gjøre noe med, for jeg tror alt er i ditt eget hodet. Han mannen høres jo bare fantastisk ut og ingen er perfekt :) Han tar vare på barna sine, og du må bare tåle at han har en fortid og en eks, fordi fortiden og eksen kommer alltid til å være der med han.. Du er litt opphengt i eksen føler jeg?

Anonymous poster hash: 851d3...243

veldig...er sjalu på ekser jeg:( uten grunn kanskje; men jeg bare er det..

Sjalusi er merkelig...

Ja, du er jo sjalu uten grunn, hvis du mener grunn som i at han har gjort noe seksuelt sammen med eksen etter at du og han ble sammen. For det har han sikkert ikke.

Men ikke uten grunn hvis du ser på ditt og hans forhold som en eksklusiv frisone der det bare er plass til to personer. Noen menn er så "grenseløse" overfor sin eks at de lar henne invadere det nye forholdet. Da er det ikke rart om du føler litt på sjalusien. Det er ikke rart om du føler det som om paret han var del av før, fortsatt eksisterer. Og han gjør ikke max for å endre på det. Selv om det paret han nå er del av, burde være hans hovedtilknytning. Menn skjønner seg ikke på sånt...

Anonymous poster hash: 8b9c2...f20

Skrevet

Jeg svarte deg også i den andre tråden.. Disse "greiene" som du tar opp er det faktisk bare du som kan gjøre noe med, for jeg tror alt er i ditt eget hodet. Han mannen høres jo bare fantastisk ut og ingen er perfekt :) Han tar vare på barna sine, og du må bare tåle at han har en fortid og en eks, fordi fortiden og eksen kommer alltid til å være der med han.. Du er litt opphengt i eksen føler jeg?Anonymous poster hash: 851d3...243

veldig...er sjalu på ekser jeg:( uten grunn kanskje; men jeg bare er det..Anonymous poster hash: 13fcf...4a5

Sjalusi er merkelig... Ja, du er jo sjalu uten grunn, hvis du mener grunn som i at han har gjort noe seksuelt sammen med eksen etter at du og han ble sammen. For det har han sikkert ikke. Men ikke uten grunn hvis du ser på ditt og hans forhold som en eksklusiv frisone der det bare er plass til to personer. Noen menn er så "grenseløse" overfor sin eks at de lar henne invadere det nye forholdet. Da er det ikke rart om du føler litt på sjalusien. Det er ikke rart om du føler det som om paret han var del av før, fortsatt eksisterer. Og han gjør ikke max for å endre på det. Selv om det paret han nå er del av, burde være hans hovedtilknytning. Menn skjønner seg ikke på sånt...   Anonymous poster hash: 8b9c2...f20

Jeg er enig.

Det er forsåvidt greit at mannen lar eksen tar hensyn til eksen og lar henne bestemme, men da har han ikke noe i et nytt forhold å gjøre. En ny kvinne har selvsagt ikke som hovedfokus i sitt liv å gjøre livet til mannens eks behagelig, på bekostning av sitt eget liv/forhold.

Jeg synes også dere sykeliggjør HIs følelser noe helt enormt i denne tråden, samt overdriver kjærestens rolle som selve drømmemannen.

Han høres ut som en helt normal fyr med sine sterke og svake sider, det samme gjør hun.

Skrevet

Jeg var sammen med en mann som er akkurat lik deg, jeg holdt ut i tre år før jeg avsluttet forholdet pga sjalusi og stort fokus på mine barns far og vår avtale rundt barna. Jeg har ikke angret et sekund på den avgjørelsen, og selvom det er brutalt mot deg så håper jeg din kjæreste står opp for seg selv og bryter med deg også. Slik du er nå er du ikke bra for noen og gjør bare livet til en mann jævlig, så skjerp deg eller la han få slippe deg og dine demoner!

Anonymous poster hash: 43865...ece

Skrevet

Jeg svarte deg også i den andre tråden.. Disse "greiene" som du tar opp er det faktisk bare du som kan gjøre noe med, for jeg tror alt er i ditt eget hodet. Han mannen høres jo bare fantastisk ut og ingen er perfekt :) Han tar vare på barna sine, og du må bare tåle at han har en fortid og en eks, fordi fortiden og eksen kommer alltid til å være der med han.. Du er litt opphengt i eksen føler jeg?

Anonymous poster hash: 851d3...243

veldig...er sjalu på ekser jeg:( uten grunn kanskje; men jeg bare er det..

Sjalusi er merkelig...

Ja, du er jo sjalu uten grunn, hvis du mener grunn som i at han har gjort noe seksuelt sammen med eksen etter at du og han ble sammen. For det har han sikkert ikke.

Men ikke uten grunn hvis du ser på ditt og hans forhold som en eksklusiv frisone der det bare er plass til to personer. Noen menn er så "grenseløse" overfor sin eks at de lar henne invadere det nye forholdet. Da er det ikke rart om du føler litt på sjalusien. Det er ikke rart om du føler det som om paret han var del av før, fortsatt eksisterer. Og han gjør ikke max for å endre på det. Selv om det paret han nå er del av, burde være hans hovedtilknytning. Menn skjønner seg ikke på sånt...

Anonymous poster hash: 8b9c2...f20

Han har ingen kontakt med eks utenom barna og da helst ja,flott,fint, nei typiske sms....

Skrevet

Jeg svarte deg også i den andre tråden.. Disse "greiene" som du tar opp er det faktisk bare du som kan gjøre noe med, for jeg tror alt er i ditt eget hodet. Han mannen høres jo bare fantastisk ut og ingen er perfekt :) Han tar vare på barna sine, og du må bare tåle at han har en fortid og en eks, fordi fortiden og eksen kommer alltid til å være der med han.. Du er litt opphengt i eksen føler jeg?Anonymous poster hash: 851d3...243

veldig...er sjalu på ekser jeg:( uten grunn kanskje; men jeg bare er det..Anonymous poster hash: 13fcf...4a5

Sjalusi er merkelig... Ja, du er jo sjalu uten grunn, hvis du mener grunn som i at han har gjort noe seksuelt sammen med eksen etter at du og han ble sammen. For det har han sikkert ikke. Men ikke uten grunn hvis du ser på ditt og hans forhold som en eksklusiv frisone der det bare er plass til to personer. Noen menn er så "grenseløse" overfor sin eks at de lar henne invadere det nye forholdet. Da er det ikke rart om du føler litt på sjalusien. Det er ikke rart om du føler det som om paret han var del av før, fortsatt eksisterer. Og han gjør ikke max for å endre på det. Selv om det paret han nå er del av, burde være hans hovedtilknytning. Menn skjønner seg ikke på sånt... Anonymous poster hash: 8b9c2...f20
Jeg er enig.

Det er forsåvidt greit at mannen lar eksen tar hensyn til eksen og lar henne bestemme, men da har han ikke noe i et nytt forhold å gjøre. En ny kvinne har selvsagt ikke som hovedfokus i sitt liv å gjøre livet til mannens eks behagelig, på bekostning av sitt eget liv/forhold.

Jeg synes også dere sykeliggjør HIs følelser noe helt enormt i denne tråden, samt overdriver kjærestens rolle som selve drømmemannen.

Han høres ut som en helt normal fyr med sine sterke og svake sider, det samme gjør hun.

Takk, jeg er nok "normal", men jeg er følelsesmessig opp og ned...

han er drømmemannen som de sier, unntatt at jeg liker ikke at han betaler så mye bidrag/skrev under avtalen..

hun er ellers ingen del av forholdet. Sånn på den måten.

hi

Skrevet

Jeg har svart deg tidligere både her og i tråden om å få barn. Jeg tror det viktigste du kan gjøre i forhold til han er å ikke snakke om dette til han mer, basert på det du selv skriver at han virkelig ikke orker det mer. Bedre å få det ut her :)

Håper du får hjelp til å få orden på tankene dine og sjalusien ift eksen hans. Han høres ut som en meget tålmodig og god mann :)

Klem til deg :)

Anonymous poster hash: 034ae...367

Takk. Skal prøve..svinger veldig...

hi

Skrevet

Her er det du som er problemet, IKKE mannen. Jeg hadde gått fra deg om jeg var han. Du må komme deg til psykolog å få orden på deg selv før du mister en skikkelig drømmemann

Jeg går til psykolog.

Skrevet

Jeg var sammen med en mann som er akkurat lik deg, jeg holdt ut i tre år før jeg avsluttet forholdet pga sjalusi og stort fokus på mine barns far og vår avtale rundt barna. Jeg har ikke angret et sekund på den avgjørelsen, og selvom det er brutalt mot deg så håper jeg din kjæreste står opp for seg selv og bryter med deg også. Slik du er nå er du ikke bra for noen og gjør bare livet til en mann jævlig, så skjerp deg eller la han få slippe deg og dine demoner!

Om jeg bryter så blir det pga min usikkerhet, tror du han ser på meg som en jævel?? Hadde vel ikke vært sammen med meg da eller? Men tusen takk for at du trykker meg ned. Ha en fortsatt fin dag!!! Hi

Skrevet

Om jeg bryter så blir det pga min usikkerhet, tror du han ser på meg som en jævel?? Hadde vel ikke vært sammen med meg da eller? Men tusen takk for at du trykker meg ned. Ha en fortsatt fin dag!!! Hi

Jeg svarer utfra min erfaring, og selvom jeg ikke sa at min eks var en jævel så ble livet mitt jævlig sammen med han pga hans usikkerhet, maniske opptatthet av eksen mm. Du mener at jeg trykker deg ned, hva da med hva du gjør mot din samboer? Tror du han mener at du tar hensyn til hans ønsker og følelser i forhold til barna og barnas mor? Du burde funnet deg en som ikke har en fortid hvis du ikke takler en eventuell fortid, og det at du klager på at mannen betaler for mye for sine barn er bare trist. La far få bruke de pengene han vil på sine barn/barnebidrag uten at du skal prøve å bestemme at det er feil. Prøv å se deg selv fra utsiden så kanskje du ser at det du holder på ikke er bra for deres samliv, for din samboer og for hans barn. Tenk på andre enn deg selv!

Skrevet

Han betaler 5000 kr i barnebidrag og ingenting utenom, ikke en gang ei stusselig truse. Det er faktisk helt fair! Du er helt på bærtur, HI. God bedring

Anonymous poster hash: 7318f...afa
Skrevet

Du krever for mye.du må slutte og fokusere på x dama.evt melde hun til Nav for svindel.

Se på de positive tingene ikke lett etter negative

Takk for svar.Hi

Melder du ho til Nav så kjem det til å slå tilbake. Om du til tider er depressiv til det suicidale tenkjer eg at det er han som ber den tyngste børa. Tenk deg veldig godt om, det verkar nesten som du har køyrt deg inn i eit spor som tek heile fokuset ditt. Får du den medisinske hjelpa du treng?

Anonymous poster hash: aaea2...3a5

Gjest Mamma 2015
Skrevet

Du har tydeligvis funnet deg en bra mann. Når det gjelder det med barnebidrag så må dere ordne opp så ting blir rettferdig. Eksen kan bare bli snurt, det betyr ingenting. Hun skal ikke ha mer barnebidrag enn hun har krav på. Jeg er ikke enig i de som sier at dette er hans penger osv. og at du ikke trenger bry deg om det. Det er mer naturlig å tenke at dette er DERES penger som dere skal investere i en felles framtid. Ordn opp i det med en gang å bli ferdig med det! Husk at tilsammen utgjør dette store summer. Det er ikke din manns oppgave å sponse eksens liv. Ellers så vil jeg bare si at alle par støter på problemer som må løses. Om du går fra han, så kommer du garantert aldri til å finne en mann som er 100 % feilfri.

Skrevet

Du har tydeligvis funnet deg en bra mann. Når det gjelder det med barnebidrag så må dere ordne opp så ting blir rettferdig. Eksen kan bare bli snurt, det betyr ingenting. Hun skal ikke ha mer barnebidrag enn hun har krav på. Jeg er ikke enig i de som sier at dette er hans penger osv. og at du ikke trenger bry deg om det. Det er mer naturlig å tenke at dette er DERES penger som dere skal investere i en felles framtid. Ordn opp i det med en gang å bli ferdig med det! Husk at tilsammen utgjør dette store summer. Det er ikke din manns oppgave å sponse eksens liv. Ellers så vil jeg bare si at alle par støter på problemer som må løses. Om du går fra han, så kommer du garantert aldri til å finne en mann som er 100 % feilfri.

Det kan faktisk ende opp i at han må betale mer i bidrag enn 4500 kr men det glemmes litt her. Kjæresten betaler ingenting ikke barnehage sfo klær eller noe for barna. Hvis han skal gjøre det rette nå som barnas mor er student og minimal inntekt kan han komme mye verre ut av det.

Skrevet

Ja om vi en gang flytter sammen så skal dette ordnes, men siden gan flytter 40 min fra der han bor tviler jeg på han får 50% omsorg pga barnet/a skal ikke bytte skole. Da er kanskje ikke 4500 kr så mye...

Jeg har barna 60% ca å får 6000 kr i bidrag.

Poenget er vel at kjæresten min ikke gidder noen kamp/ordne opp i det nå da han har det fint. Han har barna så mye han vil + greit samarbeid. Jeg er uenig men har fått beskjed om å ikke bry meg med det. Så jeg maser ikke mer.

Jeg taper ikke økonomisk på noe nå; men jeg flytter ikke samnen med han om han ikke skriver nye avtaler.

Dette har plaget meg mye. Har vurdert å gjøre det slutt...

HI

Skrevet

Det kan faktisk ende opp i at han må betale mer i bidrag enn 4500 kr men det glemmes litt her. Kjæresten betaler ingenting ikke barnehage sfo klær eller noe for barna. Hvis han skal gjøre det rette nå som barnas mor er student og minimal inntekt kan han komme mye verre ut av det.

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

d3a1c6d872cc051f13d787d7189f4a55] d3a1c...a55 [/acronym]

Kun om han får mindre enn 50% omsorg vil det bli mer enn 4500 kr tror jeg..

Han tjener bra (600 000 i året), hun jobber 40% på rema + studerer...

Hi

Skrevet

Jeg svarer utfra min erfaring, og selvom jeg ikke sa at min eks var en jævel så ble livet mitt jævlig sammen med han pga hans usikkerhet, maniske opptatthet av eksen mm. Du mener at jeg trykker deg ned, hva da med hva du gjør mot din samboer? Tror du han mener at du tar hensyn til hans ønsker og følelser i forhold til barna og barnas mor? Du burde funnet deg en som ikke har en fortid hvis du ikke takler en eventuell fortid, og det at du klager på at mannen betaler for mye for sine barn er bare trist. La far få bruke de pengene han vil på sine barn/barnebidrag uten at du skal prøve å bestemme at det er feil. Prøv å se deg selv fra utsiden så kanskje du ser at det du holder på ikke er bra for deres samliv, for din samboer og for hans barn. Tenk på andre enn deg selv!

Jeg har mange gode sider. Dette er en mann som damene sikler på jobb så tror kanskje han ser noe spesielt i meg..

Men for all del forstår poenget mitt. Jeg bare liker ikke mennesker som snylter på nav å truer meg hele omsorgen hvis hun ikke får mye bidrag! Dum som han var ble han redd. Det var et dramatisk brudd og han ville bare bort fra hun og ha nest mulig omsorg for barna. Hun truet med å ta de 100% fordi hun var moren. Latterlig dame + redd mann..tragisk!! Hi

Skrevet

Er det et problem for deg at mannen betaler 4500 kr i måneden i bidrag for sine barn, eller misforstår jeg nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...