Gå til innhold

NÅ har d klikka for meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet idag igjen med billigtester, men utifra 28 dagers syklus ( som jeg tror jeg har) så skal jeg ha mensen den 9! Så jeg har jo telt feil hele veien. Idag er det 4 dager igjen.. Ca.. Jeg vet ikke helt bestemt. Men jeg så i dagboken min ang forrige svangerskap ( mistet). Og der testet jeg negativt hver dag helt frem til 1 dag før ikm..

Jeg bare FØLER det er noe! kvalm, lukter alt mulig, irritabel, mensmurring,bekkensmerter,stikkinger, ja listen er lang... Men jeg "føler no der"... et slags press jeg kun har ved graviditet.

Nå går tiden SAKTE!!

Det er kanskje grunnen til negative tester...at jeg har telt litt feil i forbindelse med ikm.. 

Men ved forrige graviditeter har jeg også testet med billigtester, og ikke CB osv. Kanskje jeg har stresset unødig mtp at den kan gi meg et mer punktlig resultat? jeg ville helst ikke ta en slik før jeg fikk bekreftet det på en billig, men... jaja! takk for alt dere jenter :)

Anonymous poster hash: 434ec...22b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

CB skal visstnok være mindre sensitiv enn de billigere typene (i hvert fall strimlene). Den er et velkjent varemerke som skal være så feilfritt som mulig, så den trenger mer hCG i urinen enn andre tester. Jeg vet ikke om dette stemmer, det er noe jeg har lest veldig mange ganger her inne som andre har skrevet til andre som tester. 

Lykke til :) Er så spennende når folk legger ut tester her og oppdaterer. 

Anonymous poster hash: 235b0...6ce
Skrevet

CB skal visstnok være mindre sensitiv enn de billigere typene (i hvert fall strimlene). Den er et velkjent varemerke som skal være så feilfritt som mulig, så den trenger mer hCG i urinen enn andre tester. Jeg vet ikke om dette stemmer, det er noe jeg har lest veldig mange ganger her inne som andre har skrevet til andre som tester. 

Lykke til :) Er så spennende når folk legger ut tester her og oppdaterer. 

Anonymous poster hash: 235b0...6ce

Takk for svar :) bare leste noen svar om at de var mer sensitive, men da er det nok forskjellige erfaringer. Jeg kommer til å vente noen dager nå. En del av meg prøver å tvinge meg selv til å gi opp, men etter 2 år hadde dette vært en helt utrolig *gave*..  

feks når jeg ligger på magen, så er det no.. det er hovent.. det er.. Ja umulig å forklare, men regner med noen her inne forstår hva jeg skal frem til :) 

Skrevet

Milde himmel. Snart klikker det for resten av oss også.

Skrevet

*venter i spenning*

Anonymous poster hash: bbb2f...e5a

Skrevet

Grunnen til at jeg kanskje øynet et MINI MINI håp var at kanskje hcg var for svak til å reagere helt, men at den har reagert noe.. Men men Anonymous poster hash: 434ec...22b

Nøyaktig slik så min test ut da jeg testet til IKM. Det tok enda 10 dager før den slo ut på clearblue.

Jeg er en av de som produserer lite hcg, har opplevd 2 ganger at billigstrimmlen kun får utslag på siden. Begge gangene var jeg gravid!

Anonymous poster hash: 5be93...8ea

Oi det hørtes jo spennnde ut at du fikk slike på siden da! Jeg trodde det bare klikket for meg! Det er ikk så tydelig nå mer, men det var rett etter testen var tatt! Da får jeg bare krysse fingrene fremover! Takk for svar !:)

Å lykke til!! Jeg har tatt mange billigstrimler og aldri opplevd farge på siden sånn! Håper det går veien 😊

Skrevet

Jeg tror i sånne tilfeller som dette at det er fullt mulig å psyke på seg en graviditet.

Anonymous poster hash: ad912...79e

Skrevet

Ingen mensen og ingen positiv test med disse testene. Fortsatt kvalme, bekkensmerter, stikkinger og magekramper... (Tror) ikm er på mandag ..

Skrevet

Dette er et kinesisk merke fra ebay, men det tror jeg ikke har noe å si sånn sett... Fikk forsåvidt slik prikk på to tester til, og ikke mer ...

Skrevet

Men er såpass redd og nervøs at jeg på en måte tenker kun negativt inntil d motsatte er bevist. Hvis ikm er på mandag burde d ikke være For sent, men testet pos tidligere 1 dag i forveien

Skrevet

Og hva huen er ikm??

Anonymous poster hash: ad912...79e

Skrevet

Og hva huen er ikm??Anonymous poster hash: ad912...79e

Ikke kommende mens

Skrevet

Lykke til ❤️

Skrevet

Og hva ble resultatet?

Anonymous poster hash: 637c9...ac0
Skrevet

Fortsatt negativ. Ikm på mandag. Håpet har forsvunnet føler jeg. Mange klare symptomer enda.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Har du prøvd med noen annen test enn de billigtestene ?

Skrevet

Nei, har ikke prøvd med noen andre type tester. Har ikke giddet da jeg tenker at en test er en test... Disse er blendahvite. Skuffelsen er stor... Går nesten bare og venter på mensen, i benektelse over alle symptomer( som burde forsvunnet når jeg så de negative testene hvis d var psykisk Hehe )

Skrevet

:frown:     :klem:

Skrevet

:frown::klem:

Takk for klemmer:) får håpe mensen holder seg unna, men nå er jeg livredd 😪 aldri følt d så sikkert før, men dette er håpløst

Skrevet

4 dager til ikm, tok en test med billig strimmel... Ikke positiv... Men så ganske tilfeldig så jeg på den fra siden, og fra siden ser man den røde kontrollstreken.. ( selvfølgelig) men bortenfor kontrollstreken ser jeg et rødt punkt der test streken skal være ( også fra siden det...) min første tanke var at jeg har testet for tidlig , så det ikke kommer igjennom, men NOE har fått test streken til å bli litt rød på siden.....

Jeg var som deg allerede i pp 5 med andremann... Lurer på hvordan jeg hadde vært etter to år! Håper virkelig for din skyld at du har rett, at det er en svaaaak strek! Har ikke linser på meg, så jeg er glad bare jeg ser mobilen jeg skriver på, så kan dessverre ikke hjelpe deg! :P

Masse lykke til!!!! Krysser fingrene for deg!:)

Anonymous poster hash: cbd97...f18

Skrevet

Mensen kom med smerter Idag så da var håpet ute 😪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...