Gå til innhold

NÅ har d klikka for meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til hi!! Hold oss oppdatert!!👍☺️

Anonymous poster hash: bbb2f...e5a

Det skal jeg:) kastet opp 2 ganger Idag også, men det kan jo være hva som helst ( men har flere symptomer) så hvis mensen kommer blir jeg SKUFFA !

Anonymous poster hash: 434ec...22b

Jeg har kasta opp som helt nygravid i mine svangerskap (før jeg hadde testet positivt).

Du er nok gravid!

Gjorde du? 😦😮 har aldri opplevd kvalme så tidlig før.. Men det kommer i bølger. Med mine to andre barn fikk jeg bekkenløsningsmerter i flere dager i strekk føøøør jeg satt med positiv test i hånda, og det har jeg hatt (veldig sterkt i 3 dager) roet seg dog litt Idag ( pga lite aktivitet ) men hodet mitt prøver å finne på andre grunner slik at jeg ikke skal bli skuffet ... Den skuffelsen er vond når det er så mange ting jeg føler av symptomer ...

Og den testen kan jo være ren lureri! Sånn egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt stikkinger i magen, men aller mest mensmurringer, så det er jo kanskje ikke positivt 😐... Og vondt i hodet så det holder +++

Skrevet

Så spennende :)

Takk:) syns det også, men har blitt skuffet så mange ganger ( har dog ikke hatt disse symptomene da). Og er det dumt av meg å i det hele tatt tro det kan ligge noe i den testen?

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Så spennende :)

Takk:) syns det også, men har blitt skuffet så mange ganger ( har dog ikke hatt disse symptomene da). Og er det dumt av meg å i det hele tatt tro det kan ligge noe i den testen?

Jeg vet ikke. Jeg har opplevd skyggestreker som aldri var noe, sterk strek som såklart var noe, svak strek med farge som var noe. Men aldri opplevd bare litt farge. Jeg kan på en måte hverken dempe eller øke håpet ditt, men jeg ville slik som deg absolutt blitt spent av at testen blir slik :)

Skrevet

nei man kan jo aldri vite helt sikkert. må kun bite tennene sammen og vente. Jeg er evig pessimist, så får kanskje fortsette å dempe håpet... Hehe.. *gjemme seg*

Skrevet

Jeg heier paa deg! Masse lykke til!

Anonymous poster hash: d52ce...c52

Skrevet

Jeg heier paa deg! Masse lykke til!

Anonymous poster hash: d52ce...c52

ååh tusen takk :) det betyr mye!

Skrevet

Ser jo streken men du burde ikke stole på den. Men lykke til😊 Hold oss oppdatert!

Skrevet

Jeg ser den også. Krysser fingre for deg!

Alle sure damer som beklager seg over slike innlegg har selv valgt å klikke seg inn, så de kan bare snurpe igjen.

Anonymous poster hash: f240a...ea8
Skrevet

Nope stoler ikke på den streken sånn sett, men kikket på en jeg tok igår (KOKO...) og den var ikke slik, så det var iallfall annerledes, men får bare se i dagene fremover!:) neida tar meg ikke nær av de som er lei av slike spm, Men utrolig herlig å se mange som gir lykkeønskinger :) det betyr faktisk mye!

Skrevet

Det skal jeg:) kastet opp 2 ganger Idag også, men det kan jo være hva som helst ( men har flere symptomer) så hvis mensen kommer blir jeg SKUFFA !

Jeg har kasta opp som helt nygravid i mine svangerskap (før jeg hadde testet positivt).

Du er nok gravid!

Gjorde du? 😦😮 har aldri opplevd kvalme så tidlig før.. Men det kommer i bølger. Med mine to andre barn fikk jeg bekkenløsningsmerter i flere dager i strekk føøøør jeg satt med positiv test i hånda, og det har jeg hatt (veldig sterkt i 3 dager) roet seg dog litt Idag ( pga lite aktivitet ) men hodet mitt prøver å finne på andre grunner slik at jeg ikke skal bli skuffet ... Den skuffelsen er vond når det er så mange ting jeg føler av symptomer ...

Jepp, jeg kasta opp!

(Og så begynte kvalmen og den daglige spyingen rundt uke 7).

Ville kjøpt en digital test og testet morgenurinen i morgen den dag! 👌

Skrevet

Du er nok gravid!

Jepp, jeg kasta opp!

(Og så begynte kvalmen og den daglige spyingen rundt uke 7).

Ville kjøpt en digital test og testet morgenurinen i morgen den dag! 👌

Æsj kommer meg ikke til apoteket Idag , har mange billigtester, men de gir jo ikke utslag. Imorgen er d 3 dager til ikm...

Reiser imorgen på hyttetur så skal ta med en digital opp altså!:)

Visste ikke at kvalme osv kunne oppstå så tidlig som før ikm 😖😮😮

Skrevet

Men ang den digitale fremfor billigtester, er den så mye mer sensitiv? Trodde de billigtestene var ganske kurante, men tydeligvis ikke 😂

Skrevet

Jeg hadde tatt en ny nå (om jeg ikke hadde drukket mye) og i morgen. Jeg har også testet veldig tidlig, og når jeg har fått helt svake tester jeg har vært litt usikker på, har en ny test faktisk vært litt tydeligere senere på dagen, og på testen neste dag har jeg ikke vært i tvil. 

Skrevet

Jeg hadde tatt en ny nå (om jeg ikke hadde drukket mye) og i morgen. Jeg har også testet veldig tidlig, og når jeg har fått helt svake tester jeg har vært litt usikker på, har en ny test faktisk vært litt tydeligere senere på dagen, og på testen neste dag har jeg ikke vært i tvil.

Takk for svar ! Jeg får prøve å "samle opp" litt hvis jeg skal ta en Idag, ellers kaste meg over den imorgen tidlig. Har ingen tro på at den gir meg tydeligere tegn Idag ... Når første var så dårlig altså! Men shit kvalme er her, men det kan være fordi jeg er sulten også da... Sikkert en forklaring på alt

Skrevet

Jeg ser streken/prikken! Jeg håper for din skyld at det sitter en spire! Heia heia 😃😃😃

Anonymous poster hash: 3f482...859

Skrevet

Takk for svar ! Jeg får prøve å "samle opp" litt hvis jeg skal ta en Idag, ellers kaste meg over den imorgen tidlig. Har ingen tro på at den gir meg tydeligere tegn Idag ... Når første var så dårlig altså! Men shit kvalme er her, men det kan være fordi jeg er sulten også da... Sikkert en forklaring på alt

Vil du ta en ny i dag, så tenk over hvor mye du drikker og hold på urinen en god stund før du tømmer deg.

Skrevet

Jeg ser streken/prikken! Jeg håper for din skyld at det sitter en spire! Heia heia 😃😃😃

Anonymous poster hash: 3f482...859

Men er det fysisk mulig at den prikken(?) faktisk er et tegn på hcg, men for svak for fullt utslag ?

Skrevet

Vil du ta en ny i dag, så tenk over hvor mye du drikker og hold på urinen en god stund før du tømmer deg.

Denne testen var morgen test, tar jeg en til ikceld så kan den vel ikke ha blitt sterkere på en halv dag?

Skrevet

Haha, ja, det er stappet med sure damer her inne. Jeg er forresten vanntest dama :D :D, og jeg er ikke hun andre som tok testen fra hverandre. Så ja, det er mange som vil tyde testene sine, det er jo tross alt et gravidforum.

Men når det gjelder testen din, så aner jeg ikke, har aldri tenkt på å se etter fra siden.

Anonymous poster hash: c718a...f88
Skrevet

Jeg tror du er gravid. Spennende å følge med på, så for all del oppdater oss om du tester mer;-)

Anonymous poster hash: d3506...280
Skrevet

Jeg ser også en streken/prikken på siden!  :D

Krysser fingrene for deg! 

Skrevet

Spennende!:) Håper du får to streker i morgen! Ser forresten prikken der streken skulle vært:)

Skrevet

Så betryggende å se at flere ser prikken/streken. Jeg har aldri sett på en test på den måten, men satt på do og den lå foran meg i den høyden så la merke til det..

Så har ikke for vane å tolke tester sidelengs 😂😂

Takk for all deres støtte ! Det kan jo også hende den bare ble tilfeldig rød, uten at man er gravid . Men den andre fra igår var ikke slik! Er vel kanskje derfor jeg reagerte ...

Jeg skal oppdatere, enten det ene eller andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...