Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 4 dager til ikm, tok en test med billig strimmel... Ikke positiv... Men så ganske tilfeldig så jeg på den fra siden, og fra siden ser man den røde kontrollstreken.. ( selvfølgelig) men bortenfor kontrollstreken ser jeg et rødt punkt der test streken skal være ( også fra siden det...) min første tanke var at jeg har testet for tidlig , så det ikke kommer igjennom, men NOE har fått test streken til å bli litt rød på siden..... Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du er gravid så skal du være det i 9 måneder til så du har god tid til å finne det ut. Anonymous poster hash: f5b2e...b2f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du er gravid så skal du være det i 9 måneder til så du har god tid til å finne det ut. Anonymous poster hash: f5b2e...b2f Ble bare litt ivrig da jeg har prøvd i 2 år og har en sterk følelse av det... Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du er gravid så skal du være det i 9 måneder til så du har god tid til å finne det ut. Anonymous poster hash: f5b2e...b2f Ble bare litt ivrig da jeg har prøvd i 2 år og har en sterk følelse av det... Anonymous poster hash: 434ec...22b Hvis du har prøvd i 2 år, burde du søke om ivf Anonymous poster hash: 568aa...b43
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du er gravid så skal du være det i 9 måneder til så du har god tid til å finne det ut. Anonymous poster hash: f5b2e...b2f Ble bare litt ivrig da jeg har prøvd i 2 år og har en sterk følelse av det... Anonymous poster hash: 434ec...22b Hvis du har prøvd i 2 år, burde du søke om ivf Anonymous poster hash: 568aa...b43 Har vært snakk om det, men har to barn fra før, som er unnfanget naturlig, så de ville " se" det ann... Satt på do da jeg så testen ligge mot meg. Og det var da jeg så røde merker der test streken skal være. Sikkert syner... Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Legg ut bilde Anonymous poster hash: 04577...9a1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 det var nærmest umulig å ta bilde av det, for det er jo kun fra siden, der streken skal være, at jeg ser antydning til farge. men kan prøve Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Var nok ønsketenkning .... Men til venstre der hvor test streken skal være ... Er det liksom noe ( dette gjelder på begge sider...) det er kun på midten der normale mennesker ser ( haha) det ikke er noe Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor går du ikke til legen og sjekker hcg fra dag til dag i stede for å spamme forumet hele tiden!? Anonymous poster hash: 73be7...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Herregud slapp no av. Vent noen dager før du tester deg igjen Anonymous poster hash: bc3ba...072
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 spamme? jeg har aldri skrevet her inne om noe graviditet? Jeg er ikke hun som har stappet testen under vann, eller tatt noen tester før. Dette var første gang!!! ALLE her inne som spør om noe er ikke det samme. Javel så mener du jeg har spammet forumet med ETT innlegg, men som sagt.. Det er flere med "problemer". Jeg er ikke samme! Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Ser den fargen der streken skal være, som du snakker om HI Ikke bry deg om de sure damene her. Skulle tro alle hadde pms Spennende for deg, test igjen om noen dager Anonymous poster hash: 04577...9a1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Ser den fargen der streken skal være, som du snakker om HI Ikke bry deg om de sure damene her. Skulle tro alle hadde pms Spennende for deg, test igjen om noen dager Anonymous poster hash: 04577...9a1 Takk for det kjære anonym.... det var egentlig helt tilfeldig at jeg la merke til det, men aldri sett det tidligere.. Etter år uten noe hell så blir man kanskje litt gal.. Og jeg advarte i overskriften at det har klikka for meg, for det tror jeg virkelig det har. Så artig at du ser fargen ( selv om både farge på bilde, og bilde i seg selv var ganske dårlig) Jeg skal prøve å ikke gi opp håpet, og teste om et par dager jeg ps, som sagt har jeg aldri lagt inn innlegg om slik før.. Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Grunnen til at jeg kanskje øynet et MINI MINI håp var at kanskje hcg var for svak til å reagere helt, men at den har reagert noe.. Men men Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Men.... Det ligger jo en svakt farget strimmel der som skal bli ganske sterk for at du skal se det på oversiden. Fire dager før IKM er lenge før! Hvorfor gidde teste? Fint at du føler deg gravid, tro på det. Kjenner mange som ikke får positiv test før dager ETTER IKM. Hvorfor er alle så stressa?! Det hjelper jo i hvertfall ingenting. Folk ville helst tatt en test dagen etter sex. Syns det flommer over av sånne tråder for tiden. Sprøtt. Anonymous poster hash: 101e3...423
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Men.... Det ligger jo en svakt farget strimmel der som skal bli ganske sterk for at du skal se det på oversiden. Fire dager før IKM er lenge før! Hvorfor gidde teste? Fint at du føler deg gravid, tro på det. Kjenner mange som ikke får positiv test før dager ETTER IKM. Hvorfor er alle så stressa?! Det hjelper jo i hvertfall ingenting. Folk ville helst tatt en test dagen etter sex. Syns det flommer over av sånne tråder for tiden. Sprøtt. Anonymous poster hash: 101e3...423 vel den svake farget strimmelen var hvit før den ble brukt. Derfor. Eneste grunn til at jeg testet er fordi jeg testet såpass tidlig med 1mann..Og mtp symptomer så ønsket jeg å sjekke.noe jeg selv er fult klar over var teit jeg tar kun ansvar for mitt innlegg:P ikke alle andre sitt Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Grunnen til at jeg kanskje øynet et MINI MINI håp var at kanskje hcg var for svak til å reagere helt, men at den har reagert noe.. Men men Anonymous poster hash: 434ec...22b Nøyaktig slik så min test ut da jeg testet til IKM. Det tok enda 10 dager før den slo ut på clearblue. Jeg er en av de som produserer lite hcg, har opplevd 2 ganger at billigstrimmlen kun får utslag på siden. Begge gangene var jeg gravid! Anonymous poster hash: 5be93...8ea
biiiiiip Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Seriøst så mange sure, kjipe kjerringer det er her! Har dere ikke annet å gjøre enn å sitte på et forum og bitche mot andre? Er dere " frustrerte " over noe? Men over til deg... så spennende 😀 Ta en test om noen dager, vet hvor rar man blir av å vente sånn😂 masse lykke til og bare for å irritere litt ekstra synes jeg du skal legge ut bilde av neste test også 😃😂
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Grunnen til at jeg kanskje øynet et MINI MINI håp var at kanskje hcg var for svak til å reagere helt, men at den har reagert noe.. Men men Anonymous poster hash: 434ec...22b Nøyaktig slik så min test ut da jeg testet til IKM. Det tok enda 10 dager før den slo ut på clearblue. Jeg er en av de som produserer lite hcg, har opplevd 2 ganger at billigstrimmlen kun får utslag på siden. Begge gangene var jeg gravid! Anonymous poster hash: 5be93...8ea Oi det hørtes jo spennnde ut at du fikk slike på siden da! Jeg trodde det bare klikket for meg! Det er ikk så tydelig nå mer, men det var rett etter testen var tatt! Da får jeg bare krysse fingrene fremover! Takk for svar ! Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 Seriøst så mange sure, kjipe kjerringer det er her! Har dere ikke annet å gjøre enn å sitte på et forum og bitche mot andre? Er dere " frustrerte " over noe? Men over til deg... så spennende 😀 Ta en test om noen dager, vet hvor rar man blir av å vente sånn😂 masse lykke til og bare for å irritere litt ekstra synes jeg du skal legge ut bilde av neste test også 😃😂 Hehehe takk for svar jeg kan godt forstå mange blir lei av slike innlegg, men å tro alle er samme person som maser og gir samme svar, det er litt dumt! Hehe ja hvis testen blir positiv så burde man nesten irritert litt mer enn hva jeg har gjort hittil! Men spennende å lese at flere har opplevd det med å få farge på siden ( selv om bildet var ganske ubrukelig og man trenger forstørrelsesglass) så så jeg det ... Men kan være galskapen som spiller inn Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #21 Skrevet 4. februar 2015 Oi jeg ser "streken" Jeg testet slik da jeg var gravid med tvillinger før ikm! digital test neste Anonymous poster hash: 6dd4a...c2b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #22 Skrevet 4. februar 2015 Oi jeg ser "streken" Jeg testet slik da jeg var gravid med tvillinger før ikm! digital test neste Anonymous poster hash: 6dd4a...c2b Så gøy at du ser "streken". Jeg HÅPER det kun er fordi det er litt for lite hcg for å vise hele streken på overflaten 😣😩😁😁 Får krysse det jeg kan for at de nærmeste dagene blir bedre! Er en clearblue sterkere enn en slik billigstrimmel? 😖😖 Kan en slik test få farge på sidene uten hcg? Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #23 Skrevet 4. februar 2015 Lykke til hi!! Hold oss oppdatert!!👍☺️ Anonymous poster hash: bbb2f...e5a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #24 Skrevet 4. februar 2015 Lykke til hi!! Hold oss oppdatert!!👍☺️ Anonymous poster hash: bbb2f...e5a Det skal jeg:) kastet opp 2 ganger Idag også, men det kan jo være hva som helst ( men har flere symptomer) så hvis mensen kommer blir jeg SKUFFA ! Anonymous poster hash: 434ec...22b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #25 Skrevet 4. februar 2015 Lykke til hi!! Hold oss oppdatert!!👍☺️ Anonymous poster hash: bbb2f...e5a Det skal jeg:) kastet opp 2 ganger Idag også, men det kan jo være hva som helst ( men har flere symptomer) så hvis mensen kommer blir jeg SKUFFA ! Anonymous poster hash: 434ec...22b Jeg har kasta opp som helt nygravid i mine svangerskap (før jeg hadde testet positivt). Du er nok gravid! Anonymous poster hash: bbb2f...e5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå