Gå til innhold

Er jeg tynn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert blitt helt blind selv... Men som dere sier, må være fornøyd:)

Anonymous poster hash: 6de13...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er verken tynn eller tykk, men helt normalt :) I yngre dager var jeg 164 cm og veide alt fra 44-48 kg, og spiste mer enn mange jenter, matlysten min var og er fortsatt på topp. Jeg syns selv at jeg så altfor tynn ut, hadde nesten ikke fett på kroppen. I grunnen gjorde meg ingenting, siden jeg visste at jeg var frisk, men helsesøster på skolen ville ikke høre på meg. Hun trodde jeg løy, selv om både mine venner og familie sa at jeg spiste godt og sleit ikke med spiseforstyrrelse. Tilslutt var jeg drit lei, og tok det videre med fastlegen min. Da var jeg bare 14 år. Fastlegen hørte historien min, og trodde på meg, men siden jeg var fast bestemt å ta saken videre for å motbevise helsesøsteren, ble jeg sjekket nøye. For å gjøre historien kort, så hadde jeg høy forbrenning. Jeg var syltynn til jeg var 20 år. Kunne spise masse uten å legge masse på meg. Personlig syns jeg det var ikke noe særlig flott å være så tynn, men siden jeg har stor selvtillit tok det ikke knekken på meg. Da jeg begynte på ungdomsskole og vgs., klarte jeg faktisk å hjelpe en del jenter som hadde dårlig selvbilde som så helt normal ut, men ville slanke seg og mente dem var for tykk. Redningen kom den dagen jeg begynte med p-piller, da la jeg på meg en del kilo. Plutselig veide jeg 54 kg, og gjett om jeg var glad da. Da så jeg mye friskere ut, og endelig fikk jeg mer kjøtt å gå på ;) Så fant jeg min store kjærleiken, og under første graviditeten gikk jeg opp 20 kg, og alle mente jeg strålte! Nå har det fått 1,5 år siden jeg fikk siste mann. Nå veier jeg 58 kg og syns det er helt perfekt :)

Mitt råd til deg er, ikke vær så kritisk ovenfor deg selv. Er man fornøyd med seg selv, og oser selvtillit, så stråler man mer ;)

Anonymous poster hash: f0885...065

Skrevet

Takk for flotte svar:)

Når man går ned en del så tror jeg ikke hodet henger helt med.. Når venninner og familie sier at du er sååå tynn, du er som en strek, du ligner på FF🙈 osv så blir det vel nesten så en tror på det!

Om jeg svarer at jeg ikke er enig ytrer de bekymring fordi de er redd det skal bli sykelig.

Off, alle skal mene noe.. Jeg er jo uansett fornøyd, så får de andre ta seg av klassifiseringen🙊🙊

Skrevet

Når man går ned en del så tror jeg ikke hodet henger helt med.. Når venninner og familie sier at du er sååå tynn, du er som en strek, du ligner på FF🙈 osv så blir det vel nesten så en tror på det!

Om jeg svarer at jeg ikke er enig ytrer de bekymring fordi de er redd det skal bli sykelig.

Off, alle skal mene noe.. Jeg er jo uansett fornøyd, så får de andre ta seg av klassifiseringen🙊🙊

Sier det du ligner på den originale ff eller den photoshoppa versjonen? 😉

Anonymous poster hash: 19b4f...053

Skrevet

Sier det du ligner på den originale ff eller den photoshoppa versjonen? 😉

Hihihi, ja si det du:)

Skrevet

Når damer spør mannen sin om dette, føler mannen ofte att det er ett minefelt å svare på. Kan det være at han var redd for å svare feil?

Skrevet

Når damer spør mannen sin om dette, føler mannen ofte att det er ett minefelt å svare på. Kan det være at han var redd for å svare feil?

Han mener at de på catwalken er tynne, så ergo jeg er normal.

Han mente ikke noe vondt, bare jeg som tenkte, endelig har du fått deg dame som er tynn..😂 Så er jeg liksom bare, normal😝 Som han alltid har sagt..

Skrevet

Jammen du er jo normal. Du er jo ikke tynn, vil du han skal lyve? Og de som kommenterer vektnedgangen , er jo nettop fordi det er nedgang de sier det sånn. Hadde du alltid sett sånn ut og med normal vekt ville de ikke sagt åh du er nestem som ff.

Anonymous poster hash: 2a0af...c43

Skrevet

Han mener at de på catwalken er tynne, så ergo jeg er normal.

Han mente ikke noe vondt, bare jeg som tenkte, endelig har du fått deg dame som er tynn.. Så er jeg liksom bare, normal Som han alltid har sagt..

Ja men de damene på catwalk er jo veldig tynne? Mange sliter med spiseforstyrrelser? Konstant press for å se beinete ut?

Er det egentlig det du ønsker å bli kalt? Er du sikker på om mannen din liker de supertynne damene? Har han sagt at han ønsker du skal bli slik?

Jeg var 170 og 56 kg en periode. Jeg ble kalt "styggtynn" av mannen og venninner. Mannen mente det ikke var pent at brystbeinet stakk ut mellom puppene, og han følte han bare tok på bein hvorhen han tok.

Nå er jeg 63, og normalt slank. Kan bruke S i en del klær, men M er normalen.

(XS går ikke uansett hvor tynn jeg blir, har for bred rygg og hofte.)

Anonymous poster hash: 96465...4c9

Skrevet

Jeg er 162 og veier 58 kg. Jeg er nok norml, men kn fint gå ned 5kg.

Anonymous poster hash: ea3c8...139

Skrevet

Om jeg går ned mer vil det ikke være pent! Allerede nå ser du alle beina ned mellom puppene.. Hoftebeina stikker ut og det samme med skulderbladene.. Str xs sitter ikke inntil kroppen en gang, så jeg vil ikke bli tynnere.

Jeg trener mye så har ikke mye fett på kroppen.

Alt er relativt har jeg skjønt:)

Skrevet

Jeg er 162 og veier 58 kg. Jeg er nok norml, men kn fint gå ned 5kg.

Anonymous poster hash: ea3c8...139

Er 163 og 68 kg. Likevel kommenterer folk hvor slank jeg er. Det kommer nok veldig mye an på benbygning, muskler osv. Selv kunne jeg godt gått ned 10 kg, men er ikke misfornøyd med kroppen min. Forsøk å fokuser på hvordan du ser ut istedenfor hvor mye du veier. Vekt er ofte misvisende :)

Anonymous poster hash: c18e2...802

Skrevet (endret)

Når mannfolk tenker på tynn så tenker de ofte på noe som er uattraktivt, sånn for tynn om du skjønner, det er bare vi kvinner som alltid vil være tynne. Han synes du er fin tenker jeg og akkurat passe. Ikke for tynn, noe menn som regel ikke liker :) 161 cm og 57 kg vil jeg si høres sunt ut, akkurat passe. Og det er jo det som er penest også.

Endret av petitt
Skrevet

Når man går ned en del så tror jeg ikke hodet henger helt med.. Når venninner og familie sier at du er sååå tynn, du er som en strek, du ligner på FF osv så blir det vel nesten så en tror på det!

Off, alle skal mene noe.. Jeg er jo uansett fornøyd, så får de andre ta seg av klassifiseringen

Sier det du ligner på den originale ff eller den photoshoppa versjonen?

Ha ha! Akkurat det tenkte jeg og! Kanskje folk burde ha andre forbilder enn den usympatiske, fake dama.  

Hun er jo spiseforstyrra og redigerte tilogmed gravidemagen sin! Dette er et usunt forbilde for deg!

Men kjempbra jobba, og lykke til mot sunnhetslivet!

Anonymous poster hash: d6835...f55

Skrevet

Som samboern min så fint sa: Grunnen til at alle toppmodellene idag ser ut som skjeletter er fordi designerne ofte er homofile mannfolk. De vil ha kvinner som ser ut som menn. Formløse og skranglete.

Anonymous poster hash: c18e2...802
Skrevet

Men... Hvorfor vil du være tynn??? Jeg er 1,65 høy og veier 65 kg. Jeg trenger å gå ned ca. 7 kg. Det meste sitter på magen. Jeg vet at jeg ikke er tjukk, men jeg sliter faktisk psykisk fordi jeg har disse kiloene for mye. Kunne gitt veldig mye for å bli kvitt dem NÅ. Men jeg vil virkelig ikke at folk skal se på meg og tenke "hun var tynn"! Heller noen kg for mye enn noen kg for lite...

Anonymous poster hash: 63d48...d58

Skrevet

Du er 161 og veier 57,altså!?

Du er slank! Men mager/tynn er du ikke..

Er du fornøyd selv,da?

Jeg er 167 og veier 53. Jeg er veltrent og slank. Forholdet mellom muskler og fett kan jo utgjøre en stor forskjell,da..

Skrevet

Jeg er 168 cm og 55-57 alt etter hvor jeg er i perioden :) 

Du skal ikke bry deg med hva andre tenker! Det du skal være er å være fornøyd med deg selv - det er det som er viktig! :) 

Jeg bruker S-M i størrelse og noen få ganger XS, så da høres det ut som om at du er tynnere enn meg :)

Anonymous poster hash: 9cdd2...2f1
Skrevet

Jeg er 174 og veide 52 før jeg ble gravid. Det er tynt. Du er normal

Anonymous poster hash: ff365...04b

Skrevet

Jeg er 163 og jeg veier 56 kg. Vil absolutt ikke si at jeg er tynn. Jeg er normal, men om jeg skulle ha pirket på det, så kunne jeg sikkert ha gått ned 3-4 kg.

Anonymous poster hash: 3e08b...5fd

Skrevet

Du er jo helt klart mye tynnere enn du har vært og det er det folk kommenterer på. Kanskje er ikke mannen din ute etter tynn, han valgte deg jo (eller ble hos deg) mens du var lubben. Uansett er det viktigste at du er fornøyd med deg selv, i hvert fall passe og sympatisk fornøyd. Så store endringer kan medføre at man blir litt selvopptatt, kanskje er det det mannen din reagerer på?

Klapp deg selv på skulderen, vær fornøyd med deg selv og gå over til å leve uten fokus på klesstørrelser.

Skrevet

Når er persom som er 1,80 høy bruker str xs er hun veldig tynn. Når en person på 1,60 bruker xs er hun helt normal.

Det har jo med "rammen" på kroppen å gjøre, skulderbredde, hoftebredde osv er jo større på en høy person enn på en lav.

Du er normalvektig og sikkert kjempefin!

Jeg er 174 cm og var 58 kg før jeg fikk barn, da brukte jeg str 36 eller S. Etter et par barnefødsler var jeg 65 kg og str 38 eller M, det er mye mer kledelig nå som jeg har blitt "godt voksen" synes jeg. Er man for mager når man nærmer seg 40 og eldre blir man gjerne seende litt dratt og rynkete ut (og vi vil jo ikke se eldre ut enn vi er ;) ).

Anonymous poster hash: 23fa9...5fc

Det er en sannhet med modifikasjoner. Jeg har ei veninne som er like høy som meg, men jeg er grovbygd og hun spinkelt bygget. På en vekt der de fleste kaller meg slank (str 38/S for M er oftest str. 40) ser hun faktisk litt lubben ut. Derfor er det 10 kg i forskjell på oss, men bare en klesstørrelse og jeg kan låne kjoler av henne fordi jeg er like smal i midjen men har bredere hofter og skuldre. Bygning følger ikke høyde, det finnes spinkle damer på 1,80 og kraftigere damer på 1.60 uten at de er feite av den grunn.

Anonymous poster hash: 98beb...7cf

Skrevet

Jeg er 163 og jeg veier 56 kg. Vil absolutt ikke si at jeg er tynn. Jeg er normal, men om jeg skulle ha pirket på det, så kunne jeg sikkert ha gått ned 3-4 kg.

Anonymous poster hash: 3e08b...5fd

Jeg er like høy som deg, og veier 10 kg mer, og jeg er også normal. Hvis jeg hadde veid 56, hadde jeg sett syk ut. 60 er min minimumsvekt...

Anonymous poster hash: 851a1...b94

Skrevet

Mannen min som elsker meg UANSETT sa noe istad jeg hang meg litt opp i, en bagatell, jeg vet.

Men har jobbet så hardt for det, så ble liiiitt lei meg.

Slanket meg fra 78 kilo til 57. Bruker nå xs i klær, og noen av jakkene f.eks i xs kunne jeg ha kjøpt i xxs om det fantes.

Jeg passer inn i klærne til datteren min i 140/152 og låner de ( treningsdresser og gensere )!

Istad snakket vi om vekt da vi så på biggest looser, og jeg spurte hva synes du jeg er, hvorpå han svarer, du er ikke tynn, men helt normal!

Bagatell jeg vet, men ble litt lei meg. Har liten bul når jeg sitter og er ikke som catwalk modellene, men øvrig familie titulerer meg på tull som "fotballfrue" da de mener vi ligner!

Ble litt lei meg. Er 161 høy... Trodde endelig jeg var blitt tynn.

Jeg veier 59 kg og er 178 cm. Jeg er tynn. Du må jo være helt normal.

Anonymous poster hash: c73d8...d19

Skrevet

Du og jeg er like høye og veier det samme. Jeg er ikke tynn, men blubbete. Når jeg er 45 kg er jeg radmager, 50 er jeg tynn, 55 er jeg på grensen til å bli blubbete. Jeg veide 50 kg for et år siden, men har lagt på meg grunnet operasjon i kneet og har vært deprimert og uvirksom. Nå er kneet klar for belastninger igjen og jeg har sånn smått begynt å trene og har mistet lysten på å trøstespise - jeg er på vei nedover mot 50 igjen :-)

Anonymous poster hash: 140f7...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...