Gå til innhold

Er jeg tynn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min som elsker meg UANSETT sa noe istad jeg hang meg litt opp i, en bagatell, jeg vet.

Men har jobbet så hardt for det, så ble liiiitt lei meg.

Slanket meg fra 78 kilo til 57. Bruker nå xs i klær, og noen av jakkene f.eks i xs kunne jeg ha kjøpt i xxs om det fantes.

Jeg passer inn i klærne til datteren min i 140/152 og låner de ( treningsdresser og gensere )!

Istad snakket vi om vekt da vi så på biggest looser, og jeg spurte hva synes du jeg er, hvorpå han svarer, du er ikke tynn, men helt normal!

Bagatell jeg vet, men ble litt lei meg. Har liten bul når jeg sitter og er ikke som catwalk modellene, men øvrig familie titulerer meg på tull som "fotballfrue" da de mener vi ligner!

Ble litt lei meg. Er 161 høy... Trodde endelig jeg var blitt tynn.

Anonymous poster hash: 6de13...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er normalt slank.

Hva folk legger i begrepet "tynn" varierer jo. For mange er det å si at noen er tynn litt negativt, litt som å omtale noen som "mager."

Anonymous poster hash: bdd7f...ef7
Skrevet

Hmmm, vi er omtrent like, men jeg er 1.70 høy. Kommer også inn i barneklær.. Folk sier jeg er tynn og må legge på meg o.O Men menn vet jo i grunn hva de skal ikke svare, når det kommer til vekt.

Anonymous poster hash: 434c7...f59
Skrevet

krisssy blogg er tynn.

Anonymous poster hash: 96465...4c9
Skrevet

Med en BMI på 22 er du helt normal vektig. 

Anonymous poster hash: cca5b...a90
Skrevet

Hvorfor i alle dager er det viktig for deg å være tynn???

Vil du ikke heller være normal, sprek, slank, veldreid osv??

Anonymous poster hash: dd07f...b80

Skrevet

Ble bare litt lei meg for han kalte meg normal før og sa: Du er ikke tynn, helt normal, perfekt for meg.

Tror ikke han skjønte hvor dypt det stakk, bare smilte jeg da, men off.. Nå begynte jeg å lure om jeg bare innbiller meg at jeg er tynn.

Selv om andre sier at jeg snart er borte, er så tynn og bla bla bla!

Guri, sorry altså..

Skrevet

Fordi jeg har jobbet og svettet meg i mnd for ENDELIG kunne bli tynn/slank!

Så sier mannen min at jeg fortsatt er normal.. Ikke vondt fra han, men jeg ble lei meg...

Alle mine venninner som bruker xs synes jo jeg er tynne. Men ikke jeg tydeligvis..

Skrevet

Du høres kjempefin og og har jobbet for dette! Vær heller stolt av den du er og av det du har oppnådd uansett hva andre sier! Skjønner at du syns dette var sårende, men kanskje mannen din mener tynn er anorexia-tynn? At dere tenker litt ulikt om hva tynn er? Vi er nokså samme str (jeg bruker ikke så liten str så vi er nok annerledes bygd), men jeg syns jeg ser ok ut! Jeg ser på meg selv som normal, er ikke det bra da?

Skrevet

Du ønsker å være så tynn at du regnes som unormal? Da bør du ta en prat med fastlegen.

Anonymous poster hash: bdd7f...ef7
Skrevet

Du har samme vekt og høyde som meg. Jeg er slank. Ikke tynn, men fornøyd med kroppen min. Det synes jeg du også skal være. 😊

Skrevet

Jøss! Er det menn lurer på oss kvinner!

Slapp av, mannen din er fornøyd med deg. Han var fornøyd og han er fornøyd, er ikke det supert? :) Du var stor før, nå er du normalvektig.. DET er jo absolutt noe å være stolt over :)

Anonymous poster hash: f61c9...71a
Skrevet

Når er persom som er 1,80 høy bruker str xs er hun veldig tynn. Når en person på 1,60 bruker xs er hun helt normal.

Det har jo med "rammen" på kroppen å gjøre, skulderbredde, hoftebredde osv er jo større på en høy person enn på en lav.

Du er normalvektig og sikkert kjempefin!

Jeg er 174 cm og var 58 kg før jeg fikk barn, da brukte jeg str 36 eller S. Etter et par barnefødsler var jeg 65 kg og str 38 eller M, det er mye mer kledelig nå som jeg har blitt "godt voksen" synes jeg. Er man for mager når man nærmer seg 40 og eldre blir man gjerne seende litt dratt og rynkete ut (og vi vil jo ikke se eldre ut enn vi er ;) ).

Anonymous poster hash: 23fa9...5fc

Skrevet

Joda, dere har nok rett.. Jeg er nok normal!

Bare liksom tenkt at endelig er jeg blitt tynn!!:)))) også er jeg bare, normal!

Har ikke mast på han for det asså, bare off... Ja ja, mulig man blir blind selv!

Hadde satt meg mål om 57 kg, så der vil jeg ligge.

Har aldri hatt hoftebein som stikker lenger ut en magen og kragebein som stikker opp, eller brukt bare xs før! Trodde det var babystr jeg🙊🙊

Men da får jeg heller omstille meg at jeg er normal, selv om mine venninner med samme vekt er tynne i mine øyne.

Sorry patetisk innlegg dere..

Skrevet

Jeg er 175 høy og veier 60kg. Jeg er normal.

Du kan ikke sammenligne vekten til deg og HI. Det er for stor høydeforskjell, og vi vet ikke noe om fysisk form osv.

Jeg er 176 høy veier 62-64 normalt, da er jeg slank. Jeg har to-tre venninner som er 160-164 som ser slankere ut enn meg når de veier 60-62. De har en god del mer muskelmasse enn det jeg har. Så mye avhenger av kroppsbygning og kroppssammensetning.

HI - jeg vil tro at mannen din bare har en annen definisjon av "tynn" enn det du har. De fleste menn jeg kjenner tenker på tynn som "for tynn".

Du har gjort en kjempejobb med slankingen din, HI, men du må ikke henge deg opp i ett enkelt ord på den måten du gjør nå. Du forteller at du bruker xs - da er du absolutt slank! Er ikke det nok?

Det er ikke hva andre (heller ikke mannen din) mener som er viktig, men hva du selv synes og føler. Du føler at dine venninner som bruker samme størrelse som deg er tynne. Siden du er samme størrelse som de så er vel du også ut fra din egen definisjon tynn :) Om jeg ville kalt deg tynn eller slank eller normal spiller ingen rolle ;)

Vær stolt over den jobben du har gjort, og bli venn med den nye vekten og kroppen din. Og finn sikkerheten i deg selv til å ikke føle behov for bekreftelse på vekten og størrelsen din.

Det er mange som er usikker en stund etter vektnedgang siden man på en del områder må omdefinere seg selv. Så hold deg til din egen definisjon, det er den eneste som egentlig betyr noe for deg.

Anonymous poster hash: 5ecf2...891

Skrevet

Joda, dere har nok rett.. Jeg er nok normal!

Bare liksom tenkt at endelig er jeg blitt tynn!! :)))) også er jeg bare, normal!

Har ikke mast på han for det asså, bare off... Ja ja, mulig man blir blind selv!

Hadde satt meg mål om 57 kg, så der vil jeg ligge.

Har aldri hatt hoftebein som stikker lenger ut en magen og kragebein som stikker opp, eller brukt bare xs før! Trodde det var babystr jeg

Men da får jeg heller omstille meg at jeg er normal, selv om mine venninner med samme vekt er tynne i mine øyne.

Sorry patetisk innlegg dere..

Går helt fint, er nok godt for deg å få det ut :) Kanskje han også tenkte om han sa du var tynn, at du kunne bli lei deg for det? Som sagt, så er kommentering av vekt og kropp alltid noe som er mer i fokus for kvinner enn menn. Han visste nok ikke bare hva å si. Syns du også høres kjempeflott ut, og så lenge gubben er storfornøyd med hvordan du så ut og ser ut nå, så er vel alt godt? :)

Ikke tenk på det, du er slank og fin!

Anonymous poster hash: 434c7...f59

Skrevet

Jeg er 170, 72 og og i følge dere FEIT: Men jeg sykler garantert fortere enn dere og løfter dere lett i benkpress.
HI, du er tynn. Men slank er et mye bedre ord. Tynn er sykelig, slank er flott :-)

Anonymous poster hash: 3db43...f0d
Skrevet

Tusen takk for at dere tok dere tid til å få meg til å smile igjen.

Jo, jeg er fornøyd, og bra nok:)

God kveld til dere alle❤️

Skrevet

Jeg er 167 og 52 kg

Anonymous poster hash: 45592...795

Skrevet

Jeg er noen cm høyere enn deg, og noen kg lettere enn deg. Likevel bruker jeg M i klær, av og til S om størrelsen er stor. Skjønner virkelig ikke hvordan du får plass i så små klær? Uansett, jeg er ikke tynn, nedre sjikt av normalvektig på bmi men utseendemessig er jeg normal men med litt for mye på magen. Helt utrent, må jeg påpeke.

Anonymous poster hash: 5292a...133

Skrevet

Jeg er 163 og veier 58. Fødte for 3 uker siden og er ikke tynn. Er tynn når jeg veier 49-50. Men da er jeg for tynn. Passe for meg er 53, da er jeg slank/normal.

Anonymous poster hash: 00adf...254

Skrevet

Jeg er noen cm høyere enn deg, og noen kg lettere enn deg. Likevel bruker jeg M i klær, av og til S om størrelsen er stor. Skjønner virkelig ikke hvordan du får plass i så små klær? Uansett, jeg er ikke tynn, nedre sjikt av normalvektig på bmi men utseendemessig er jeg normal men med litt for mye på magen. Helt utrent, må jeg påpeke.

Anonymous poster hash: 5292a...133

Du er sikkert kjempefin:)

Jeg er nok ganske godt trent da, må vel innrømme det...

Skrevet

Du er normal ja. Med bmi på 22 er du jo ikke tynn. Men cred for at du har gått ned , kjempe bra .

Anonymous poster hash: 2a0af...c43

Skrevet

men kropper er forskjellige . Jeg er ti cm høyere og veier par kilo mindre og bruker også xs og 34. M kunne jeg aldri hatt og buksene ville falt av, høyde og vekt på en er jo ikke det samme som lik høyde vekt på en annen.

Anonymous poster hash: 2a0af...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...