Gå til innhold

Fotballfrue på senkveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes kanskje det aller, aller flauseste var at hun tiil stadighet klaget over den alt for svaie ryggen sin, men i virkeligheten photoshoppet den for at den skulle se slik ut. Hun harselerte litt med "spaghettiarmene sine" som dessverre bare var som barnearmer. Hun skrev også om at legen ville tilogmed bruke barnesprøyte på henne fordi hun er så vanvittig Hollywood-mager! Såååå tynne armer!

PHOTOSHOPPA!

Etc.

Etc.

Hun har gått langt for å lure folk til å tro at hun er syklig tynn. Det er ihvertfall syklig, det er vel klart for oss som ikke sliter med akkurat dette.

Anonymous poster hash: 1bbf2...054

Størrelsen på sprøytespisser handler om blodårene, ikke om underhudsfett.

Anonymous poster hash: 3404a...132

Fortell det til henne. Hun sa det for å beskrive hvor tynne spaghettiarmer hun har/skulle hatt..

Greit. Sender henne en e - post nuh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kanskje det aller, aller flauseste var at hun tiil stadighet klaget over den alt for svaie ryggen sin, men i virkeligheten photoshoppet den for at den skulle se slik ut. Hun harselerte litt med "spaghettiarmene sine" som dessverre bare var som barnearmer. Hun skrev også om at legen ville tilogmed bruke barnesprøyte på henne fordi hun er så vanvittig Hollywood-mager! Såååå tynne armer!PHOTOSHOPPA!

Etc.

Etc.

Hun har gått langt for å lure folk til å tro at hun er syklig tynn. Det er ihvertfall syklig, det er vel klart for oss som ikke sliter med akkurat dette.Anonymous poster hash: 1bbf2...054

Størrelsen på sprøytespisser handler om blodårene, ikke om underhudsfett.Anonymous poster hash: 3404a...132

Fortell det til henne. Hun sa det for å beskrive hvor tynne spaghettiarmer hun har/skulle hatt..Anonymous poster hash: 1bbf2...054

Greit. Sender henne en e - post nuh!Anonymous poster hash: 3404a...132

LK- tuller du litt med oss igjen?!

Anonymous poster hash: 8436c...c81

Skrevet

Jeg synes kanskje det aller, aller flauseste var at hun tiil stadighet klaget over den alt for svaie ryggen sin, men i virkeligheten photoshoppet den for at den skulle se slik ut. Hun harselerte litt med "spaghettiarmene sine" som dessverre bare var som barnearmer. Hun skrev også om at legen ville tilogmed bruke barnesprøyte på henne fordi hun er så vanvittig Hollywood-mager! Såååå tynne armer!PHOTOSHOPPA!

Etc.

Etc.

Hun har gått langt for å lure folk til å tro at hun er syklig tynn. Det er ihvertfall syklig, det er vel klart for oss som ikke sliter med akkurat dette.Anonymous poster hash: 1bbf2...054

Størrelsen på sprøytespisser handler om blodårene, ikke om underhudsfett.Anonymous poster hash: 3404a...132
Fortell det til henne. Hun sa det for å beskrive hvor tynne spaghettiarmer hun har/skulle hatt..Anonymous poster hash: 1bbf2...054

Nei.

Hilsen PT-Åge.

Skrevet

Etc.

Etc.

Nei.

Hilsen PT-Åge.

OK!

Hilsen 110 000 usikre ungjenter.

Skrevet

:ler:  :ler:  :ler: Lovly! :ler:  :ler:  :ler:

Anonymous poster hash: 99429...34a
Skrevet

Jeg kjenner jeg gir fullstendig blaffen jeg :) Hun har dummet seg ut, det var flaut, jeg hadde lett etter et hull hadde det vært meg og gravd meg ned, jeg skjønner hun må føle seg skikkelig dum. Men herregud, hun er da menneskelig, som alle oss andre, og jeg vet ikke med dere, men jeg er iallefall ikke så uten synd at jeg kan kaste den første steinen ...og når de ikke var det på Jesu tid engang, så er dere ikke det dere her inne på BiM heller ;) Og så synes jeg hun er klassisk vakker og hun trenger ikke photoshop i det hele tatt sånn etter min mening, og jeg mener det bare er smålig av andre kvinner å kalle kvinner stygge - som sagt, kaste den første steinen, sitte i glasshus, feie for egen dør og alt det der. Det er kloke ord det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...